Hop til indhold
Rejsenetværk

Eroguide stort/jeg selv forandret?

Recommended Posts

Vi er nogle der går igen på nettet over flere år, enten nye steder med nyt nick, eller bevarende det samme.

Jeg selv er i første kategori, men jeg oplever en personlig forandring på EG?

Dels havde ledelsen fat i  mig omkring egne tidligere unoder, og det har vi da sammen fået godt styr på  :) 
Nu oplever jeg så at jeg hverken kan eller vil følge med i så meget som muligt, af alt hvad der oprettes af nyt indhold i forum.

Det prøvede jeg dog tidligere på, og deltog også mere i debatterne end  nu, men nu ærgrer det mig næsten ikke når jeg ikke kan følge med, bortset fra enkelte tråde en gang imellem, der der er nået så langt at det kræver mere end jeg orker at få læst op på, for selv at give mit besyv med.

Er det mig der er ved at få mig et mere normalt liv, eller er det Eroguide der simpelthen er vokset sig så stort at vi bare ikke kan følge med i det hele :huh:  

Er I nogle der kan/vil genkende/erkende et lignende mønster hos jer selv, som jeg her har beskrevet?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det mig der er ved at få mig et mere normalt liv, eller er det Eroguide der simpelthen er vokset sig så stort at vi bare ikke kan følge med i det hele :huh:  

Hej Rejse

Det er meget normalt at man er aktiv i nogen perioder, og i andre beskæftiger sig med noget andet - eller bare læser lidt med, ind imellem. Men på Eroguide skal man heller ikke følge med i det hele, hvorfor skulle man det? Jylland ligger for langt væk alligevel, S/M og Trans'er interesserer ikke rigtigt. Nogen af debatterne kan man også med fordel springe over.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille, det er lige præcis det jeg ikke ønsker, at kunne følge med på farten.

Jeg ønsker når jeg er undervejs og mobil, så er det det jeg er med et mål for øje og kun det på farten.

Jeg kommunikerer og følger med i en stationær statisk tilstand, og koncentrerer mig om samme i den position.

Jeg fokuserer på i et videst muligt omfang, uanset omgivelsers forventninger til en om det modsatte, at tilgængeligheden af mobile platforme ikke af den grund kommer til at betyde at jeg ikke kan sidde i en bus, eller krydse et fodgængerfelt uden samtidig at samtale i et headset, eller have fingre og øjne fokuseret på en touchskærm.

Som enspænder og eneboer på tredje, er det til nu lykkedes mig at overleve og fungere uden at blive slave af at have internet og telefoni lige ved hånden, uanset hvor jeg befinder mig, og hvad jeg ellers foretager mig lige i øjeblikket.

Jeg befinder mig bedst ved som i skrivende øjeblik, at have bagen godt placeret i min kontorstol, og øjnene fokuseret på min fremragende 3D HD 27 tommers skærm, og når jeg i løbet af denne fridag skal foretage mig andre nødvendige gøremål, er jeg lykkeligt udenfor andres rækkevide, og de for mig :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen Rejse hvad klager du over, at du ikke kan følge med ? :P

Rejse pas på med at være så firkantet, og pas på at tiden og teknologien ikke løber fra dig, GPS, Smartphones, tables er en del af vores moderne livsstil og disse hjælper os med mange ting, du behøver ikke din rejse mappe med kort udprintninger mv. du behøver ikke at huske bus/tog planer, med en Apps kan du slå alle busser og tog op, ikke kun herhjemme men også i udlandet. Jeg bruger det meget, Fx. U og S-bahn i Berlin, eller Metroen i London og Paris.

Rejse at EG er blevet stort har ingen betydning for mig, jeg læser det jeg gerne vil og filterer ting fra om jeg ikke gider at læse,

det er ligesom det store Internet, du læser vel heller ikke alt på Internettet, du lærer at søge efter det som har interesse og filterer ting fra om ikke har interesse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er EG, der er blevet for stort.

Jeg kan i hvert fald ikke nå at læse alt, så jeg har valgt hele fora fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg syntes meget det er det samme som går igen og igen. Og da der jo ikke ligefremt er kommet meget nyt under solen på dette område må jeg indrømme at jeg ikke rigtig læser med længere.

Til gengæld syntes jeg der er alt for få anmeldelser.. så kom nu ind i kampen og ud og knalde pigerne...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes meget det er det samme som går igen og igen. Og da der jo ikke ligefremt er kommet meget nyt under solen på dette område må jeg indrømme at jeg ikke rigtig læser med længere.

Til gengæld syntes jeg der er alt for få anmeldelser.. så kom nu ind i kampen og ud og knalde pigerne...

Sisse, færre anmeldelser er ikke ensbetydning med at vi knalder færre piger, tvært i mod, der er simpelthen ikke tid til at skrive anmeldelser :P

Ej du har ret i at der er langt mellem anmeldelser, før i tiden var vi motiveret af skrive-konkurrencerne, nu ender de fleste anmeldelser med debat og diskussion... folk er nok ikke helt motiveret længere, måske har nyere bruger motivationen og gå-på-modet.... så kom-ba-do :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Ja desværre har ganske få brugere ødelagt lysten hos mange til at skrive her inde.

Jeg oplever desværre ofte en gæst der siger at de simpelthen ikke vil skrive her inde længere da de ikke vil være bekendt overfor pigerne at deres anmeldelser ødelægges af fnidder fnadder rundt i hjørnerne. Ofte skabt af brugere som aldrig nogen sinde har besøgt pigerne der skrives om. Hvor er det ærgeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Nå men hvis det er en rask lille konkurrence der skal til for at få gang i skrive lysten igen.

Så udlover jeg 1 times kaffe og kage samt frem og tilbage til den der skriver flest anmeldelser de næste to mdr.

Kriterie er følgende.

1. Oplevelsen må ikke være mere end en mdr gammel.

2. Max en anmeldelse pr pige. Pr. bruger

Om den er positiv eller negativ er ligegyldigt. Men den skal være holdt i en ordentlig tone og med respekt.

Personer der afsporer andres anmeldelser med ligegyldigt ævl og kævl ryger ud af puljen.

Bare se at komme igang.

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå men hvis det er en rask lille konkurrence der skal til for at få gang i skrive lysten igen.

Så udlover jeg 1 times kaffe og kage samt frem og tilbage til den der skriver flest anmeldelser de næste to mdr.

Kriteriet er følgende.

Om den er positiv eller negativ er ligegyldigt. Men den skal være holdt i en ordentlig tone og med respekt.

Personer der afsporer andres anmeldelser med ligegyldigt ævl og kævl ryger ud af puljen.

Bare se at komme igang.

Sisse det er da frisk af dig, det bliver næste en lille før-julegave :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hvorfor er det så vigtigt, ligefrem at nå og læse det hele? Det forstår jeg ikke.

Bly, jeg tillader mig at supplere,

du må se det ud fra Rejses synsvinkel, Rejse føler han mister overblikket og fodfæstet til EG,

Rejse var tidligere en meget aktiv skribent og var aktiv i mange debat-tråde, men han er falder af på det sidste, jeg ved ikke om han vælger sine kampe med omhu eller han bare ikke ved hvor han skal starte :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bly, det er heller ikke vigtigt at læse det hele, faktisk var det det jeg reflekterede over.

At jeg er nået dertil at det ikke er vigtigt :)

Nille nu findes der stadig mennesker, der som jeg har lavteknologiske servicejobs med faste møde og gå hjem tider, samt en standard arbejdsbeskrivelse, som vi blot skal følge og arbejde i henhold til.

Vi tjener så også derefter, hvilket unægteligt udgør en udfordring i et forum som dette, hvor vi er fælles om en hobby der optimalt fordrer en langt højere indtægt end den jeg oppebærer.

Men udover det, så er jeg faktisk glad for at jeg ikke tvinges til at forholde mig til, og bruge teknologiske muligheder 24/7 uafhængigt af arbejde og fritid, måske fordi ens chefer og arbejdsgiver har den forventning til en?

Når jeg set fra sidelinjen kan følge lidt med i hvilket regime mange vellønnede højtuddannede i tunge ansvarsfulde videns-job, de lever under i forhold til deres omgivelsers forventninger til dem, uden hensyn til arbejde og fritid, uagtet flexible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde, så føler jeg nogen gange at prisen kan være for høj, eksempelvis for at kunne tjene de mange mange penge det kræver at være en hyppig forbruger af eksempelvis købesex.

Så er det jeg tænker at man ikke kan få i pose og sæk, og at jeg måske nogle gange har en i deres øjne privilegeret adgang til at trække stikket og vende det alt sammen ryggen, uden at det kan få nogen som helst konsekvenser for mig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Sisse det er da frisk af dig, det bliver næste en lille før-julegave :D

Jeps. Har skrevet til admin om de vil lege med. Så må vi se om det kan blive til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kriterie er følgende.

Hej Sisse

Tæller ture på FKK med, hvor man anmelder de enkelte piger? For så er jeg oppe på 11 enkeltanmeldelser inden for en måned. Den 12. kommer nok i morgen.

Venlig hilsen Louie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Hej Sisse

Tæller ture på FKK med, hvor man anmelder de enkelte piger? For så er jeg oppe på 11 enkeltanmeldelser inden for en måned. Den 12. kommer nok i morgen.

Venlig hilsen Louie

Det tager jeg med admin hvis det har interesse. Men står det til mig vil den løbe fremad rettet. Dvs anmeldelser skrevet før konkurrence start ikke tæller.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det selvfølgelig op til dialogen mellem Sisse og Admin, hvilke konkurrencevilkår der skal gælde, men i hendes sted ville jeg betinge mig at FKK ikke tæller med.

Os der trækker til Tyskland og som trækker flere med os, trækker jo også potentiel omsætning ud af den hjemlige branche - om end det for eget vedkommende er enten højre hånd eller Tyskland, i hvert fald når vi taler danske klinikker som alternativ.

Men kan vi samle 3000 kr til en gevinst i Tysklandsforum, så bidrager jeg med 300 kr - det rækker til rejse og ophold i Berlin, måske inclusiv Erlebniswohnung.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kriterie er følgende.

Bare se at komme igang.

Det kunne tænkes, at nogen (ikke mig sagde tyven) vil opdigte anmeldelser, så kriteriet med at vinderen er den med flest postede anmeldelser, skal måske lige gentænkes.

Ellers tak for et hurtigt og godt initiativ.

Gammelnok

ps Du må hellere starte en separat streng til konkurrencen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille nu findes der stadig mennesker, der som jeg har lavteknologiske servicejobs med faste møde og gå hjem tider, samt en standard arbejdsbeskrivelse, som vi blot skal følge og arbejde i henhold til.

Rejse det er ikke ens job eller løn det handler om her, men åbenheden over for nye teknologier og drage nytte af disse, ingen tvinger dig til du skal bruge smartphone og være på hele tiden, du bestemmer selv hvornår du vil bruge den, det med at du siger :

"Men udover det, så er jeg faktisk glad for at jeg ikke tvinges til at forholde mig til, og bruge teknologiske muligheder 24/7 uafhængigt af arbejde og fritid, måske fordi ens chefer og arbejdsgiver har den forventning til en?"

Er ikke rigtig, ingen kan forvente at du er tilrådighed 24/7, det bestemmer du selv.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Nille

Forhåbentlig er det også sådan i et tåleligt omfang for de fleste, men er det mon ikke tilfældet at det for mange i videns og lederjob efterhånden forholder sig sådan, at de ikke fuldt ud oplever en overensstemmelse mellem den udtrykte politik på området, emnet her omhandlende, og så deres faktiske hverdag?

Jeg læste en artikel om den globale finansindustri, hvor en administrerende Direktør direkte sagde, at hvis en chef i de allerøverste lag ikke var tilgængelig, eller svarede indenfor 24 timer når denne var på ferie, så havde han/hun ingen fremtid i virksomheden.

Mit syn herpå betyder ikke at jeg på mit niveau, ikke personligt er endog meget tilgængelig udenfor arbejdstid, forskellen er blot at jeg ikke er pligtig at være det, og at der heller ikke ligger et uformelt u-udtrykt pres på mig for at være det.

Min arbejdsgiver har oplevet at kunne ringe kl 23 aften og kl 5 morgen, at jeg stiller med 1 times varsel når de beder om det, eller at jeg har svaret på en mail indenfor en1 time om uventet at møde på arbejde dagen efter.

Det giver goodwill, men det er frivilligt - både formelt og i praksis :)

Jeg er hverken uvillig eller modvillig til at lære nyt, men for at jeg frivilligt skal gøre det fordrer det at jeg har et rutinemæssigt behov for at bruge det jeg lærer, hvis ikke glemmer jeg det jeg har lært.

Jeg har svært ved at lære nyt, men kan godt et stykke af vejen, men nyt jeg ikke bruger rutinemæssigt i praksis kan jeg i modsætning til mange der er super til at lære og huske alt nyt, simpelthen ikke bevare færdigheden i.

Det er muligt at en smartphone og gps er nyttigt i Berlin, men det nytter ikke hvis jeg kun skal bruge det 2 gange om året, og hverken bruger eller har brug for at bruge det til hverdag.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja desværre har ganske få brugere ødelagt lysten hos mange til at skrive her inde.

Jeg oplever desværre ofte en gæst der siger at de simpelthen ikke vil skrive her inde længere da de ikke vil være bekendt overfor pigerne at deres anmeldelser ødelægges af fnidder fnadder rundt i hjørnerne. Ofte skabt af brugere som aldrig nogen sinde har besøgt pigerne der skrives om. Hvor er det ærgerligt.

Ja det er så uendelig trist at der er profiler der sætter en ære i at ødelægge beretningerne med person angreb, men nu kan de pågældende så fået at se hvad det har resulteret i. 

Men sådan synes de pgl. sikkert det åbenbart skal være.

Så tillykke med det, da.

Venligst Landsbytossen - uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja E.G. er blevet større i antallet af medlemmer og derved også flere indlæg.

Jeg selv kigger ( selvfølgelig ) ikke i Fyn og Sjællands afdelingen.

Så det begrænser sig til Jylland, generelt og hyggesnak. Men selv i de kategorier er jeg selektiv. Hvis en ny tråd ikke er noget for mig, så kigger jeg ikke i den igen nogen sinde, med mindre at en eller anden pludselig fortæller at der er skrevet noget spændende.

Derudover holder jeg de private tanker / snakke til p.m.'s med nogle få medlemmer herinde.

Færre anmeldelser !

Jeg skriver ikke anmeldelser længere af flere grunde...men den overordnede er nok at der er for mange medlemmer som jeg ikke nødvendigvis vil delagtig gøre i det jeg laver...

jo jo hvis min anmeldelse var at jeg besøgte en smuk glædes pige til 1 times dansk og fransk, så ville jeg nok skrive en anmeldelse, for den aktivitet er harmløs. ( i mine øjne )

Men ens inderste og mest private seksuelle interesse, evt. fetish, er det ikke sikkert at man har lyst til at dele med alle, selvom man til dels er anonym herinde.

Desuden er der jo nogen som frabeder sig anmeldelser, hvis jeg besøger nogen af disse glædes piger, så vil jeg da respektere deres ønske.

Rejse - man er ikke parttout på mobilen konstant fordi at det er en smartphone med internet adgang... jo nogen er, men der er også andre som godt kan finde ud af at være social uden at telefonen bimler og bamler... man kan jo sætte den slags på lydløs, og gøre op med sig selv at hvis man er på besøg hos nogen, så bliver den i lommen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...