Hop til indhold
nuser9

Koldingpigerne dårligt ry

Recommended Posts

Det blev nævnt i en tråd at kolding(århus)pigerne har et dårligt ry blandt pigerne.

På hvilken måde, bør stedet undgås??

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Så kan du drage din egen konklusion.

 

Venligst Landsbytossen - uden smart phone

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg læste også Lines opkast i en anden tråd og har også tidligere læst Lines opkast over andre bordeller. Hun bruger alle midler, til at tale dårligt om div. bordeller og fremhæve hendes eget sted. Og så påberåber hun sig god karma, som dække af at være å så sød og forstående.

Og nej jeg kender personligt ikke Koldingpigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste også Lines opkast i en anden tråd og har også tidligere læst Lines opkast over andre bordeller. Hun bruger alle midler, til at tale dårligt om div. bordeller og fremhæve hendes eget sted. Og så påberåber hun sig god karma, som dække af at være å så sød og forstående.

Og nej jeg kender personligt ikke Koldingpigerne. 

 

Og vi er nogle der altid må døje med dit opkast! Hvorfor opretter du ikke bare en tråd om Line i stedet for at afspore denne tråd?

 

 

Det blev nævnt i en tråd at kolding(århus)pigerne har et dårligt ry blandt pigerne.

På hvilken måde, bør stedet undgås??

 

Nu skal må jo altid være forsigtig med at ligge for meget i rygter, MEN lige i Koldingpigerne/Aarhuspigernes tilfælde kan man ved at søge rundt herinde finde en virkelig LANG række af episoder, der her været medvirkende til det dårlige ry.

 

Det gælder i første omgang anmeldelser med negative oplevelser. Jeg har selv været hos Aarhuspigerne en enkelt gang for nogle år tilbage - gæt selv hvorfor det kun blev til én enkelt gang ;) Selv stamkunder der er kommet der i mange år, siger at servicen aldrig har været så dårlig.

 

Men anmeldelser er kun toppen.... dertil kommer piger som har følt sig dårligt behandlet. Det forlyder at "mutter" ikke holder sig tilbage fra at skræmme og video overvåge pigerne. Sende tæskehold ud til piger der snakker lidt for meget herinde. På et tidspunkt dukkede der pludselig positive anmeldelser op herinde, men dette medlem blev bustet af ledelsen i at have samme IP adresse som klinikken (i hvert fald noget i den retning) og blev så slettet.

 

På et tidspunkt snuppede man også en af de populære privat/diskret pigers kunstnernavn, men dertil skal dog siges at de ændrede det igen efter at pigen havde henvendt sig for at få dem til at fjerne det.

 

Rygterne er mange og jeg ved ikke engang om jeg har det hele med og uanset hvad er det kun det der er sluppet ud - måske er der mere under overfladen... Som sagt skal man passe på med at tro på rygter, men omvendt så er der næppe SÅ meget røg, uden at det brænder et eller andet sted....

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Århuspigerne har et dårligt ry blandt mange. Utallige har skrevet dårligt om stedet og hvis jeg ikke husker galt så oprettede de selv en profil herinde og roste nogle af deres piger men blev afsløret af administratorerne.

Jeg har besøgt stedet i de sidste 15 år og det er virkelig kørt ned af bakke.

Sure telefondamer, trælse piger, falske eller manipulerede billeder og så kunne man risikere at komme ind og få at vide at pigen er ledig, vente ti minutter hvorefter en ny kunde kommer ind som har tidsbestilling og så får man at vide pigen alligevel ikke er ledig som meldingen ellers var først og så har man siddet der og ventet og fået stukket en løgn i hovedet bare for at jeg kunne være reserve hvis kunden med tidsbestilling ikke kom, så kan de være ærlige i stedet.

Men og der et men. Jeg har af nævnte årsager ikke besøgt stedet i et længere stykke tid.

De kan derfor have oppet sig, det kan jeg ikke udelukke naturligvis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er da noget værre noget. Må da håbe Pigerne søger væk. Lærke virker som en reflekterende person som har fornuften med i hvad hun skriver. Hvis tingene er som i skriver skræmmer det jo Hasarerne væk. Så bliver det op af bakke for hende, at få en velkørende forretning, hvor hun tjener en tilfredsstillende gage fremfor det er Bordelmutter og Telefonpigerne der har smør på brødet.

Men.... kan man køre et sted så elendigt anno 2014? Hvor vi er så oplyste og pigerne kan finde andre græsgange

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kræver jo at der er bedre steder, for at søge væk, ellers kan det jo være lige meget hvor man holder til, med mindre at man så vil gå privat diskret vejen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Der er mange steder med dårligt ry der bliver ved med at eksistere, også et par stykker i Århus. I Århus er der kun to klinikker der sådan rigtig kører med lidt yngre danske piger så der kan Holstebronx jo have en pointe også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Derudover er det jo der jo rigtig mange potentielle kunder der ikke læser Eroguide og rigtig mange piger der heller ikke gør.

Pudsigt nok var der på et tidspunkt kendte piger på stedet som Trine Tease og andre. Mener Trine selv skrev herinde at hun forlod stedet pga dårlige arbejdsforhold. De andre kendte piger forlod også stedet.

Men måske er det blevet bedre, det ved jeg ikke noget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er ikke helt løgn hvad, der bliver skrevet om dem, og Line har desværre hold i det hun siger. For snart 2 uger siden var min veninde på vagt i Kolding ved Koldingpigerne. Hun tjente 3600kr betalte 1600 i leje, 1100 til vagtpige og denne dag havde mutter sendt en sms til vagtpigen om at hun skulle betale dobbelt, da andre havde brændt deres vagter af. Det var en meget rystet veninde jeg mødte, da hun simpelthen ikke fik en kr med hjem. Det kan da vist kun kaldes en ting .

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er ikke helt løgn hvad, der bliver skrevet om dem, og Line har desværre hold i det hun siger. For snart 2 uger siden var min veninde på vagt i Kolding ved Koldingpigerne. Hun tjente 3600kr betalte 1600 i leje, 1100 til vagtpige og denne dag havde mutter sendt en sms til vagtpigen om at hun skulle betale dobbelt, da andre havde brændt deres vagter af. Det var en meget rystet veninde jeg mødte, da hun simpelthen ikke fik en kr med hjem. Det kan da vist kun kaldes en ting .

de 3600 kr, var det med eller uden moms?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vanskeligt at se hvordan dit indlæg bidrager til tråden Kajbigpakaj. Men det er jo en generel tilstand for det du skriver. Om det er med eller uden moms er næppe relevant for en beskrivelse af arbejdsmiljøet på stedet

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er ikke helt løgn hvad, der bliver skrevet om dem, og Line har desværre hold i det hun siger. For snart 2 uger siden var min veninde på vagt i Kolding ved Koldingpigerne. Hun tjente 3600kr betalte 1600 i leje, 1100 til vagtpige og denne dag havde mutter sendt en sms til vagtpigen om at hun skulle betale dobbelt, da andre havde brændt deres vagter af. Det var en meget rystet veninde jeg mødte, da hun simpelthen ikke fik en kr med hjem. Det kan da vist kun kaldes en ting .

Det kan man da næsten kalde voldtægt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vanskeligt at se hvordan dit indlæg bidrager til tråden Kajbigpakaj. Men det er jo en generel tilstand for det du skriver. Om det er med eller uden moms er næppe relevant for en beskrivelse af arbejdsmiljøet på stedet

det har vel noget med om der er orden i sagerne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er ikke helt løgn hvad, der bliver skrevet om dem, og Line har desværre hold i det hun siger. For snart 2 uger siden var min veninde på vagt i Kolding ved Koldingpigerne. Hun tjente 3600kr betalte 1600 i leje, 1100 til vagtpige og denne dag havde mutter sendt en sms til vagtpigen om at hun skulle betale dobbelt, da andre havde brændt deres vagter af. Det var en meget rystet veninde jeg mødte, da hun simpelthen ikke fik en kr med hjem. Det kan da vist kun kaldes en ting .

 

Det er jo sådanne MUTTER det ikke gør noget, at Politiet kigger lidt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er ikke helt løgn hvad, der bliver skrevet om dem, og Line har desværre hold i det hun siger. For snart 2 uger siden var min veninde på vagt i Kolding ved Koldingpigerne. Hun tjente 3600kr betalte 1600 i leje, 1100 til vagtpige og denne dag havde mutter sendt en sms til vagtpigen om at hun skulle betale dobbelt, da andre havde brændt deres vagter af. Det var en meget rystet veninde jeg mødte, da hun simpelthen ikke fik en kr med hjem. Det kan da vist kun kaldes en ting .

Er det sådan hun knalder gratis må hun da meget gerne sende mig en PM  :grin:

 

Synes det virker mærkelig.. hvorfor bliver Pigerne? Lærke siger hun har været der 1 år, ville hun vel ikke hvis det foregik sådan? Måske det kun er nye "lette ofre" der bliver udsat for sådan en behandling. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tale for mig selv, jeg sidder alene på mine vagter, så jeg møder slet ikke de andre piger. Men mine udgifter der er  stort set det samme som de andre steder jeg er. 

 

og jeg er generelt glad for at være der.

Redigeret af MajaLærke
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er ikke helt løgn hvad, der bliver skrevet om dem, og Line har desværre hold i det hun siger. For snart 2 uger siden var min veninde på vagt i Kolding ved Koldingpigerne. Hun tjente 3600kr betalte 1600 i leje, 1100 til vagtpige og denne dag havde mutter sendt en sms til vagtpigen om at hun skulle betale dobbelt, da andre havde brændt deres vagter af. Det var en meget rystet veninde jeg mødte, da hun simpelthen ikke fik en kr med hjem. Det kan da vist kun kaldes en ting .

 

Hvis det er forholdende så er det fandme svineri!

 

Hermed afgjært at jeg ikke besøger stedet, og bidrager til den slags!!! FØJ!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle

 

Har er hvad jeg skrev om Kolding Pigerne i en anden tråd "God Stil"

 

Den sidste gang jeg var ved Koldingpigerne, oplevede jeg til gengæld rigtig dårlig stil.

 

Havde ringet og bestilt tid, kommer i god tid, ca. 10 min før aftalt og bliver vist ud i det lille venterrum hvor man skal gennem køkkenet for, bliver budt kaffe og en ny avis, alt fint og ok.

 

Kan så høre den tidligere gæst bliver lukket ud og pigen kommer ud i køkkenet, og jeg høre mutter / tlf.damen sige der sidder en og venter, idet samme ringer det på døren og mutter / tlf.damen går ud og lukker op, da hun kommer tilbage kan jeg høre, at hende og pigen skændes. Lidt efter kommer hun ud til mig og siger der lige 20 min. mere.

DET KALDER JEG DÅRLIG STIL

 

Da det var sommer stod døren ud til haven på klem, jeg listede lige så stille ud gennem haven og gik op i min bil og rykkede bagsiden af en skriveblok af og skrev med en stor rød tus "Optaget" og gik ned og satte den fast på døren.

 

Skiltet sad der stadig efter et par timer, kunne ikke nære mig andet end, at gå forbi  :) efter en god oplevelse ved Sara i den anden ende af byen.

 

 

Lidt synd for pigen, for jeg er helt sikker på at det var mutter / tlf.damen der var en skiderik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi stedet for ca et halvt år siden.

Ønskede en halv time, men det var så et problem pga. en tidsbestilling.

OK, sådan kan det jo gå.

Men så talte pigen (ret ny) med telefondamen og så var det alligevel muligt.

Her burde jeg nok være gået, men vi gik i gang med den halve time.

Der blev så banket på lang tid før så jeg fik vel i bedste fald 20 min.

Og hu hej med at komme ud.

Er noget skeptist til stedet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hr.jensen

Det er jo sådanne MUTTER det ikke gør noget, at Politiet kigger lidt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hr.jensen

Ja det er de så i gang med nu politiet. Var forbi i Mandags for at besøge den dejlige Sandie men blev mødt af en masse politi og Frederikke der højlydt stod og diskuterede med politiet. Så smuttede igen uden at have besøgt Sandie. Men det må jeg da have tilgode men kan ikke finde hende andre steder end hos Kolding pigerne og aarhuspigerne og der sætter jeg i hvert fald ikke mine ben igen med alt det kritik der efterhånden er om stederne og mutters ubehagelige metoder overfor pigerne. Men er der måske nogen der ved hvor man ellers kunne møde Sandie?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er de så i gang med nu politiet. Var forbi i Mandags for at besøge den dejlige Sandie men blev mødt af en masse politi og Frederikke der højlydt stod og diskuterede med politiet. Så smuttede igen uden at have besøgt Sandie. Men det må jeg da have tilgode men kan ikke finde hende andre steder end hos Kolding pigerne og aarhuspigerne og der sætter jeg i hvert fald ikke mine ben igen med alt det kritik der efterhånden er om stederne og mutters ubehagelige metoder overfor pigerne. Men er der måske nogen der ved hvor man ellers kunne møde Sandie?

politiet besøger jo alle bordeller, det betyder ikke der er noget galt..
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...