Hop til indhold
nuser9

Koldingpigerne dårligt ry

Recommended Posts

Ja det er de så i gang med nu politiet. Var forbi i Mandags for at besøge den dejlige Sandie men blev mødt af en masse politi og Frederikke der højlydt stod og diskuterede med politiet. Så smuttede igen uden at have besøgt Sandie. Men det må jeg da have tilgode men kan ikke finde hende andre steder end hos Kolding pigerne og aarhuspigerne og der sætter jeg i hvert fald ikke mine ben igen med alt det kritik der efterhånden er om stederne og mutters ubehagelige metoder overfor pigerne. Men er der måske nogen der ved hvor man ellers kunne møde Sandie?

Hej hr Jensen.

Er rigtig ked af du gik forgæves i mandags, ja der var lidt kaos det giver jeg dig ret i men må så også rette op på nogle af de rygter der svirrer omkring min arbejdsplads...

Jeg er super glad for at være i huset og har ingen dårlige oplevelser hverken med "mutter" eller Tlf. Dame,jeg kører min egen forretning og har valgt at være i Kolding fordi jeg kan få det på den måde jeg ønsker jeg og mine gæster skal have det.

Men der vil altid være gode og dårlige oplevelser alle steder,desværre men håber da at jeg ser dig på en af mine mandags vagter (hver anden uge) så må vi to skabe en lækker oplevelse sammen, og vil glæde mig til at tilbringe noget tid i dit selskab.

Varme knus fra sandie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej sandie

Jeg vil takke dig for en dejlig oplevelse forrige mandag. Det tåler en fræk gentagelse. Når det så er sagt vil jeg gerne i forbindelse med tråden ytre en lille kritik af telefonpigen. Da jeg ringede blev jeg mødt af en yderst uprofessionel tone idet hun på ingen måde beskrev dig som den frækkert du nu engang er. Dette er ikke en kritik af stedet. Det undrer mig bare at så ukomprtent en person som hende kan arbejde i et hus, som ellers altid besidder det sødeste personale. Rigtig god påske til dig. Vi ses! Divalover

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt at hver gang kritikken bliver lige heftig nok af Kolding-pigerne, wupti så dukker der en kunde eller en pige op og malende med den lyserøde pensel fortæller hvor fantastisk det hele er - troværdigt?  ej ik rigtig vel.....

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt at hver gang kritikken bliver lige heftig nok af Kolding-pigerne, wupti så dukker der en kunde eller en pige op og malende med den lyserøde pensel fortæller hvor fantastisk det hele er - troværdigt? ej ik rigtig vel.....

Og sjovt at hver gang nogen er en smule positiv så dukker der en op som ingen personlig erfaring har som skal nedgøre og så tvivl om hvad andres oplevellser er. Troværdigt???? Er det misundelse eller ren idioti??? Nok mest det sidste!!!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også tilføje at jeg er glad for at være hos Koldingpigerne. Jeg er her ikke for at "pensle en lyserød sky" - men nogle gange må i også slå koldt vand i blodet og se på situationen. En gæst/pigen kan have trykket på alarmen, og deraf politiet tropper op, eller de kunne være på kontrol som de nu gør :) jeg synes det er ærgerligt i vurderer pigen ud fra stedet og ikke ud fra pigen og oplevelsen i sig selv. Og hvis der er dårlig service, fra enten mig eller min tlf dame, så vil jeg gerne have det at vide så fejlen kan udbedres.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hr.jensen

Hold da op, man skal ikke kradse meget i lakken, før man får advarsler fra administrator og pludselig er der en der hedder divalover som har oprettet sig den 27 marts som går ind og roser sandie men disser tlf damen. det lugter da godt nok lang væk. men heldivis er der jo mange andre steder at møde dejlige piger, så det holder jeg mig til fremover. Det er da også lidt pudsig at de nye piger på stedet forsvarer stedet så heftigt. Men ingen af de gamle kommer med noget. Jeg syntes at det må være i os mænds interesse at de piger vi besøger, arbejder under ordentlige forhold, men det kan jeg da forstå at det ikke har den store interesse. Føj for den lede da og pøj pøj til koldingpigerne

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, man skal ikke kradse meget i lakken, før man får advarsler fra administrator og pludselig er der en der hedder divalover som har oprettet sig den 27 marts som går ind og roser sandie men disser tlf damen. det lugter da godt nok lang væk. men heldivis er der jo mange andre steder at møde dejlige piger, så det holder jeg mig til fremover. Det er da også lidt pudsig at de nye piger på stedet forsvarer stedet så heftigt. Men ingen af de gamle kommer med noget. Jeg syntes at det må være i os mænds interesse at de piger vi besøger, arbejder under ordentlige forhold, men det kan jeg da forstå at det ikke har den store interesse. Føj for den lede da og pøj pøj til koldingpigerne

Nu blev du jo faktisk taget i at lyve, så "føj for den lede" må vist være henvendt til dig selv, og gør jo også at dine kommentarer ikke har den store interesse.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...