Hop til indhold
Guest VarmePia

Nå da da, hvad sagde jeg?

Recommended Posts

Pointen er vel, set i lyset af flere debatter herinde, at "flere antager oralsex for at være "sikker sex", men det er det ikke i forhold til syfilis. Og der er mange, der bliver smittet ad den vej, fordi de ikke er opmærksomme på, at man kan blive smittet" (snippet fra Varme Pias link).

At tilbyde ubeskyttet oralsex er at tilbyde usikker sex, uagtet, at risikoen måske er mindre end ved ubeskyttet samleje, og så er det jo op til udbyder og køber at beslutte sig for hvor store risici de har lyst til at løbe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Hej,

ja du sgu dygtigt, dog glemmer du at de skriver, mænd der har sex med mænd, er de fleste, er du super luder der kan omvende bøsserne?

prøvemanden

Jeg er slet ikke luder mere, så du må desværre finde en anden til at omvende dig i fald din røv stadig klør.

For et stykke tid siden råbte jeg vagt i gevær angående syfilis og du forsvarede indædt at superfransk havde en minimal risiko for smitte med blandt andet syfilis. Sandheden er så at syfilis smitter lige så meget gennem oral som gennem samleje uden beskyttelse og facts er, nøjagtig som jeg påpegede i en gammel tråd, at tilfældene af syfilis er stigende. 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Syfilis vinder terræn i Jylland, hvorfor lige i Jylland, er folk mindre forsigtige der ?

Der er nok en grund til at det hedder jydefransk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Ja Pia, livet er farligt. Dit budskab stinker langt væk af, at du ikke har en pik, og derfor ikke aner hvor skønt fransk uden er, ihvertfald for os uomskårne ;). Det minder mig lidt om hende damen på gimel, der også mente, at vejen til salighed (og politikkernes accept) var et forbud mod fransk uden. Det er irrationelt at være fast købesex kunde, og vi tænker med pikken. Det giver ingen mening at appellere til snusfornuft, og jeg vil også være så fræk at sige, at det afslører en grundlæggende uvidenhed om mænds seksualitet.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Undskyld, men Pia gengiver da blot noget, der er klinisk dokumenteret. Det kan ikke diskuteres  ... eller jo, det kan det sikkert godt herinde, for der er altid nogen der ikke tror på fakta.

Jeg kan ikke se hvorfor man angriber Pia?

Del dette indlæg

Link til indlæg
VarmePia sagde den 25 Aug 2014 - 10:38 AM: VarmePia sagde den 25 Aug 2014 - 10:38 AM:

Jeg er slet ikke luder mere

hvad er så grunden til at du er lyserød ?

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Undskyld, men Pia gengiver da blot noget, der er klinisk dokumenteret. Det kan ikke diskuteres  ... eller jo, det kan det sikkert godt herinde, for der er altid nogen der ikke tror på fakta.

Jeg kan ikke se hvorfor man angriber Pia?

Det er ikke klinisk dokumenteret, at det er købesex kundernes ønske om fransk uden, der er grunden. I den her lille osteklokke glemmer man vist tit, hvor meget usikker sex de unge og andre "normale" mennesker udenfor dyrker, og det er vel at mærke samleje i kusse og røv uden gummi.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg ikke længere må slikke fisse så kan jeg ligeså godt ligge mig til at dø. Det er min hele min raison d'être..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trods alt kan man testes for Syfilis i en tidlig fase, og omend ret besværligt, kan man  både behandles og helbredes for Syfilis.

Syfilis
Sidst fagligt opdateret: 29.06.2012
https://www.sundhed.dk/sundhedsfaglig/laegehaandbogen/infektioner/tilstande-og-sygdomme/bakteriesygdomme/syfilis/

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trods alt kan man testes for Syfilis i en tidlig fase, og omend ret besværligt, kan man  både behandles og helbredes for Syfilis.

Syfilis helbredes, ligesom gonorea og klamydia i de fleste tilfælde med 2 piller til kun kr. 15,- og er absolut ikke besværligt, da de skal sluges samtidigt  :D

Kræver bare at den opdages i de tidlige stadier - og her ville det nok være en fordel med lidt uddannelse af glædespigerne og bedre belysning rundt omkring på klinikkerne  :wink:

+ Jævnlig kontrol af pigerne, som i Tyskland hos en læge.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syfilis helbredes, ligesom gonorea og klamydia i de fleste tilfælde med 2 piller til kun kr. 15,- og er absolut ikke besværligt, da de skal sluges samtidigt  :D

Kræver bare at den opdages i de tidlige stadier - og her ville det nok være en fordel med lidt uddannelse af glædespigerne og bedre belysning rundt omkring på klinikkerne  :wink:

Hvornår er den behandling komme til?

Jeg er en af de mænd der har været smittet af syfilis (gennem oralsex), så jeg har været gennem kuren. Opdagede det ret hurtigt, men jeg fik da et par ordentligt skud lige i røven! Og så skal man til kontrol i det første år.

Irriterende og ærgerligt at blive smittet, men risikoen er jo stadig lille. Bemærk at det er inden for mandesex de fleste tilfælde opstår. Så man skal altås møde en GP der har været sammen med en mand der har fået det af en anden mand sådan cirka, for at risikere at blive smittet, hvis man ellers kun er til kvinder.

Take care out there...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syfilis vinder terræn i Jylland, hvorfor lige i Jylland, er folk mindre forsigtige der ?

Jylland er vel også lidt mere Brokeback Mountain agtig. ;)

Næ, men der er bare færre røvhuller her end på Sjælland, så vi tager det vi kan få ;-)

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvornår er den behandling komme til?

Jeg er en af de mænd der har været smittet af syfilis (gennem oralsex), så jeg har været gennem kuren. Opdagede det ret hurtigt, men jeg fik da et par ordentligt skud lige i røven! Og så skal man til kontrol i det første år.

Irriterende og ærgerligt at blive smittet, men risikoen er jo stadig lille. Bemærk at det er inden for mandesex de fleste tilfælde opstår. Så man skal altås møde en GP der har været sammen med en mand der har fået det af en anden mand sådan cirka, for at risikere at blive smittet, hvis man ellers kun er til kvinder.

Take care out there...

Syntes jeg læste det et sted omkring kønssygdomme, men nedenstående må være den behandling du fik, da natis åbenbart er en røvballe  :D

Generelt om behandlingen

• Behandlingen afhænger af sygdomsstadiet
  • Penicillin er førstevalgspræparat ved alle stadier af sygdommen1,2
  • Af praktiske årsager bruges de fleste steder penicilliner med depoteffekt
Medicinsk behandling
  • Tidlig syfilis: primær-, sekundær- og tidlig latent syfilis
    • T- Tardocillin (benzathin penicillin) 2.4 MIE i.m som engangsdosis (1.2 MIE i hver natis)

Hvordan opdagede du det ellers?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh nej. En Dorit Otzen klon...

Jeg er slet ikke luder mere, så du må desværre finde en anden til at omvende dig i fald din røv stadig klør.

For et stykke tid siden råbte jeg vagt i gevær angående syfilis og du forsvarede indædt at superfransk havde en minimal risiko for smitte med blandt andet syfilis. Sandheden er så at syfilis smitter lige så meget gennem oral som gennem samleje uden beskyttelse og facts er, nøjagtig som jeg påpegede i en gammel tråd, at tilfældene af syfilis er stigende.

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan opdagede du det ellers?

Der er nemt nok at opdage. Det klør og først troede jeg, at jeg var blevet smittet med herpes efter at have googlet lidt rundt. Jeg tænkte at syfilis var sådan noget sømænd engang fik, på linie med gonoré. Så en tur til lægen og så kan han faktisk nemt se det, men tager dog en prøve for en sikkerheds skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nemt nok at opdage. Det klør og først troede jeg, at jeg var blevet smittet med herpes efter at have googlet lidt rundt. Jeg tænkte at syfilis var sådan noget sømænd engang fik, på linie med gonoré. Så en tur til lægen og så kan han faktisk nemt se det, men tager dog en prøve for en sikkerheds skyld.

Hvordan ses det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan ses det?

Du får et sår, som kan ligne et herpessår. Men ved syfilis dannes der ligesom en lille snegl, ned i huden. Under alle omstændigheder bør man jo søge læge, hvis man har den slags på kønsdelen, men det kan vel være svært at opdage i munden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må lige korrigere jer lidt. Syfilis er IKKE en banal sygdom og kan IKKE kureres med 2 tabletter.

Syfilis skal behandles med lang antibiotikakur eller injektion i ballerne ( = nates).

Syfilis og gonore er i stor stigning. Af samme grund forstår jeg SLET ikke at I dyrker sex uden kondom. Og det gælder både alm, analt og oralt.

Desuden ses flere og flere resistente infektioner som ikke bare kan behandles med de 2 tryllepiller.

Pas på jer selv og på vores piger i branchen ( + dem derhjemme)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agent 007 sagde den 25 Aug 2014 - 1:42 PM:

Take care out there...

ja ja siger jeg bare, det var noget af en bekendelse

men jeg spiser stadig kylling selvom det kan være farligt

jeg drikker også stadig selvom det kan være farligt

jeg kører også stadig bil selvom det kan være farligt

og jeg nyder naturfransk fra dejlige kvinder selvom det kan være farligt

lev-livet-nu-vaggord-i-stal.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og du vil også tage på sommerferie i Mosul...selv om det kan være farligt?

...

Eller indser du idiotien i din analogi...selvom det kan være farligt...for eget ego?

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

+ Jævnlig kontrol af pigerne, som i Tyskland hos en læge.

nu er det nok bare mig meeen jeg bliver tjekket i hoved og røv når jeg er hos lægen hvilket sker ret tit pga mit arbejde. 

er det ikke meget normalt når man har sådan et arbejde som vi glædespiger har at man bliver tjekket MINDST 1 gang hver tredje måned for alt ? eller er det bare mig ? 

jeg har da på fornemmelsen at de fleste piger bliver tjekket tit, ihvertfald dem jeg har kendskab til.. 

*Daniella 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...