Hop til indhold
Borende X

"Det vile glæde mig at høre ..."

Recommended Posts

Ja, det er jo en oldgammel titel på et radioprogram, som salig Mogens Landsvig i 70'erne var en dygtig vært for i radioen hver torsdag formiddag.

 

Selve titlen "det vile glæde mig" har jo en positiv klang, så jeg kom til at tænke på noget i forbindelse med et andet indlæg:

 

Der er jo forskellige mennesker herinde, og der er naturligt nok nogle, der bedre deler synspunkter med hinanden end med andre.

 

Måske er der nogle, der f.eks synes, at en bestemt profil har en rigtigt god humor, mens andre måske synes, at personen burde kules et par alen ned under jordoverfladen.

 

Sym- eller antipati, så skal der nok være nogen herinde, der godt kunne finde det sjovt at møde en profil, uden dog at ville gøre alvor af det i virkeligheden.

 

Så hvem kunne I for nysgerrighedenss skyld tænke Jer at møde, uden at det dog ville komme til et virkeligt møde?

 

Jeg lægger gerne for:

 

Det kunne være sjovt at møde Nille for at se, om han er den lystige gavflab, som det fremgår af hans indlæg.

 

Og nu Jer:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Det kunne være sjovt at møde Nille for at se, om han er den lystige gavflab, som det fremgår af hans indlæg.

 

 

Dét er han!  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Borende X

 

Jeg kan følge dig så langt, at der er mennesker som vi i tanken kunne ønske at møde, men er vi samtidig ikke villige til, hvis muligheden sig byder at møde disse mennesker, ja så ser jeg ikke megen mening i at skrive det i forum.

 

Hvis ikke Nille i 2010 havde sendt mig en pm på Hedomax.com, efter at jeg i ca 2 år uden held havde efterlyst rejsefæller, havde jeg nok den dag i dag aldrig mødt den gode Nille, der ganske rigtigt er en personlighed helt for sig i dette miljø.

 

Hvis man derimod rent faktisk gerne vil mødes med nogle, der også godt vil mødes med en selv, så sender man i min optik som et mindstemål en pm til vedkommende, og aftaler nærmere.

 

Det er så muligt at det ikke kommer til andres kendskab at I mødes, det behøver det heller ikke.

 

Vi er så nogle der aktivt bruger vores nicks til offentligt i forum på EG at opsøge andres selskab, men det beror jo både på viljen til at gøre det, og om man overhovedet er i en situation hvor det udgør en mulighed at gøre det.

 

Der er sikkert dem der i praksis, hvor gerne de eventuelt end ville,  er afskåret fra at møde op IRL, og vise nogen som helst herinde fra hvem de i virkeligheden er, hvilket selvfølgelig skal respekteres.

 

Men os der kan, og vil mødes IRL får gode oplevelser sammen, det være sig fællesrejser til Tyskland, som brunch i Chattens brunchklub i hovedstadsområdet.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Potatohead

Tak for et dejligt spøjst indslag Borende X.

 

Jeg ville gerne møde Manica, Begrundelsen er, at ikke bare er han en fornem skribent, der behandler  sine udkårne med den ypperste respekt i hans skriv, men også fordi hans passion for det skønne køn skinner så befriende dejligt igennem. Desuden ville det være sjovt, at møde en der har mødt mange af de samme glædespiger og som også priser disse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Borende X

 

Jeg kan følge dig så langt, at der er mennesker som vi i tanken kunne ønske at møde, men er vi samtidig ikke villige til, hvis muligheden sig byder at møde disse mennesker, ja så ser jeg ikke megen mening i at skrive det i forum.

 

Hvis ikke Nille i 2010 havde sendt mig en pm på Hedomax.com, efter at jeg i ca 2 år uden held havde efterlyst rejsefæller, havde jeg nok den dag i dag aldrig mødt den gode Nille, der ganske rigtigt er en personlighed helt for sig i dette miljø.

 

Hvis man derimod rent faktisk gerne vil mødes med nogle, der også godt vil mødes med en selv, så sender man i min optik som et mindstemål en pm til vedkommende, og aftaler nærmere.

 

Det er så muligt at det ikke kommer til andres kendskab at I mødes, det behøver det heller ikke.

 

Vi er så nogle der aktivt bruger vores nicks til offentligt i forum på EG at opsøge andres selskab, men det beror jo både på viljen til at gøre det, og om man overhovedet er i en situation hvor det udgør en mulighed at gøre det.

 

Der er sikkert dem der i praksis, hvor gerne de eventuelt end ville,  er afskåret fra at møde op IRL, og vise nogen som helst herindefra hvem de i virkeligheden er, hvilket selvfølgelig skal respekteres.

 

Men os der kan, og vil mødes IRL får gode oplevelser sammen, det være sig fællesrejser til Tyskland, som brunch i Chattens brunchklub i hovedstadsområdet.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Fint nok, Netværk.

Jeg forstår, hvad du skriver, men min tanke var jo netop det hypotetiske "hvad nu, hvis ...."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey BX fedt indlæg.

 

Ja jeg har mødt bly. sød pige meget sød endda.

 

Ja så har, jeg mødt BD og Bluejacket og flere jeg ikke har fået lov til, at sige  :-P

 

Jo kunne faktisk godt tænke mig, at møde Manica ja og en del andre.

 

Hygge BX.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, nu var min trådstart ikke så meget møntet på pigerne, for dem kan man jo bare besøge, hvis man vil vride mulvarpen, men det var mere testeron-elementet, jeg henvendte mig til.

 

Manica er også et godt bud – og så får vi vel også Lillebror med i sækken til samme pris? :D :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne tænke mig at møde:

 

Onslow, fordi at jeg så ofte er helt på linje med hans synspunkter i debatter. Også i de mange tilfælde hvor han tilsyneladende har stået alene og kæmpet for dem.

Heine, fordi han virker som en "high resource" person, med mange oplevelser bag sig. Jeg ville gerne høre nogle historier.

 

Og så er der jo en håndfuld herinde som jeg allerede har mødt. Det var fedt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har faktisk mødt nogle ganske interessante mennesker fra EG i løbet af 2014.

 

Før den tid og den tid hvor jeg hang ud på VL i en årrække, må jeg nok indrømme at jeg altid takkede pænt nej til at møde Profiler. Det handlede såmænd ikke om, at jeg ikke havde interesse i disse mennesker, eller tænkte noget skidt om dem. Det handlede primært om at holde en distance både privat, men bestemt også på internettet. Og hvorfor så det ?

 

Ja, det korte svar handler primært om at slippe for at blive en del, at de intriger der altid dannes sådanne steder. Det handlede også meget om, at kunne skrive hvad man lyster uden at skulle tage hensyn til gud og hver mand.

 

Nå, men nu har jeg så lukket en smule op for både privat pm, og muligheden for at møde andre profiler i privat og social sammenhæng. Kunne jeg så tænke mig at møde fler. Ja da ?  Der er nok flere end dem jeg nævner nedenfor, da de blot var nogle af de første jeg kom i tanke om.

 

Kvinder

SEM

Gina F

Line

Lady Cherie

Liv

Trine Tease

 

Mænd

Filosoffen

Jernsvinet

Jesper1968

TVR

Borende X

Nille, bonobo og Montezi (samlet)

Sidespringeren

Benjamin

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hæhæ, nu var min trådstart ikke så meget møntet på pigerne, for dem kan man jo bare besøge, hvis man vil vride mulvarpen, men det var mere testeron-elementet, jeg henvendte mig til.

 

 

 

Ok, jeg kom så til at nævne nogle piger også. Men det handler nu mere om deres person som privat end som glædespigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nåhmen, må man nævne mere end én, eller hva?

 

Jeg har allerede mødt en del dejlige og ikke mindst sjove menneske herfra. Men jeg gad godt drikke kaffe med blandt andre SEM, Molly, Jesper1968, BX, Sandra og Sisse. Jeg kunne også bare hive penge op af lommen, men det gider jeg ikke. :D

 

Årh, jeg elsker disse feel good tråde. Hurra for røvslik!  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Årh, jeg elsker disse feel good tråde. Hurra for røvslik!  :wub:

 

Nå, for pokker så må jeg da hellere korte min liste lidt ned, hvis det handler om :wub:  og røvslikkeri. Kunne det mon tænkes at man blot har en almen interesse i mennesker der har gjort sig speciel på den ene eller anden måde, uden at det skal tolkes som flirt eller en invitation til et venskab

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nå, for pokker så må jeg da hellere korte min liste lidt ned, hvis det handler om :wub:  og røvslikkeri. Kunne det mon tænkes at man blot har en almen interesse i mennesker der har gjort sig speciel på den ene eller anden måde, uden at det skal tolkes som flirt eller en invitation til et venskab

 

Er du træt, blue? 

 

Du læser noget ind i mit skriv, som der slet ikke står, jeg har ingen intentioner om at flirte med de pågældende mennesker, jeg kan faktisk bare godt lide dem for deres ord herinde. Jeg ved ikke om det er gået dine næsetip forbi at der bliver råbt røvslikker hver gang man taler høfligt og godt til og om et andet menneske herinde og det er egentlig bare det jeg pjatter lidt med. Undskyld, det skal aldrig ske igen! ;)

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er du træt, blue? 

 

Du læser noget ind i mit skriv, som der slet ikke står, jeg har ingen intentioner om at flirte med de pågældende mennesker, jeg kan faktisk bare godt lide dem for deres ord herinde. Jeg ved ikke om det er gået dine næsetip forbi at der bliver råbt røvslikker hver gang man taler høfligt og godt til og om et andet menneske herinde og det er egentlig bare det jeg pjatter lidt med. Undskyld, det skal aldrig ske igen! ;)

 

Måske. :) Dit indlæg havde nok ikke kunne skabe nogen misforståelser hvis du havde undladt sidste sætning. som jeg så ikke i første omgang tolkede som  "Og for øvrigt synes jeg det er lidt trist at man ikke kan skrive noget pænt og oprigtigt om andre uden, at en del kommer rendende og råber røv slikkeri" Det er jo nok det du mente, går jeg så ud fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville godt møde :

 

Aros - virker som en fornuftig fyr, med integritet og egne holdninger.

 

Potatohead - flink og musikglad fyr som jeg godt kunne sidde og lytte vinyler sammen med en aften.

 

Ludvig - en gammel kending som er vendt tilbage, og som jeg gennem flere år har udvekslet PM´s med...

 

Selvfølgelig også de af pigerne jeg har chattet rigtig meget med gennem lang tid; Sisse, Maise, Liv, Molly og et par nye tilføjelser til chatten ;)

 

Derudover har jeg mødt en del allerede, af både det ene og det andet køn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, nu var min trådstart ikke så meget møntet på pigerne, for dem kan man jo bare besøge, hvis man vil vride mulvarpen, men det var mere testeron-elementet, jeg henvendte mig til.

 

Nu synes jeg jo der er stor forskel på om man møder en pige mod betaling for sex, eller man møder hende over en kop et eller andet for at lære mennesket at kende, og der er da flere af pigerne herinde jeg godt ville møde for deres personligheds skyld uden at der var sex involveret ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey BX fedt indlæg.

 

Ja jeg har mødt bly. sød pige meget sød endda.

 

Ja så har, jeg mødt BD og Bluejacket og flere jeg ikke har fået lov til, at sige  :-P

 

Jo kunne faktisk godt tænke mig, at møde Manica ja og en del andre.

 

Hygge BX.

 

KK

Hov ja hvis vi skulle nævne nogle flere så er der mange der kunne være interessante at mødes med.

 

Piger.

 

Molly.Vi må ha lavet den middag  :-P

Sem. Utrolig spændende person.  :-P

Liv. Som virker sjov  :-P

 

Mænd.

 

BX. fordi du virker som et snakke hoved som mig  :-P

an2n. Du har god humor. :-P

Display. du er en guttermand.  :-P

Andreas. fordi vi har mange lighedspunkter  :-P

Potatohead. Du virker som en dejlig refleksiv person. :-P 

 

Det var lige min tilføjelse. :-P 

 

KK 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du læser noget ind i mit skriv, som der slet ikke står, jeg har ingen intentioner om at flirte med de pågældende mennesker, jeg kan faktisk bare godt lide dem for deres ord herinde. ;)

Æv, her gik jeg lige og troede vi skulle have "lidt kaf' og ka' og frem og tilba' " Smiler... Men ville nu også helst møde dig af alle pigerne, du er beskidt, sød og sjov når du på chatten, lige min type ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

BX siger : Så hvem kunne I for nysgerrighedens skyld tænke Jer at møde, uden at det dog ville komme til et virkeligt møde?

 

Jeg har ikke været på EG så længe; men alligevel synes jeg som tiden går, at jeg "lærer" mere og mere om mange af jer herinde - - som bare fører til at jeg godt kunne tænke mig at lære endnu mere af jeres personlighed.

 

Nu skriver jeg nogle navne - og der er altså ingen rangfølge - en skal jo stå først - og en til sidst

 

Og nu nævner jeg pigerne først : Jasmin - Nikita - SEM - Lady Cheri - Liv - Line - Sisse

 

                     Herefter drengene :  Rejsenetværk - BX - Onslow - Bluejacket - Jernsvinet - Århuselskeren -

                                                     

 

Og selvom Starson45 og jeg selv nok aldrig bliver enige om noget som helst og bølgerne kan gå højt  :evil: - :evil: - så vil jeg gerne række hånden frem alligevel og byde på en kop kaffe :huh: - :huh:  - samtale fremmer forståelse og se at vi hver især ikke er monstre. :) - :)  - - - - -  for under havet mødes alle øer ;)

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havnebumsen! Sygt god humor. Så skulle der dælernederme bøjes genstandsled og tales om at sprede den hvide nektar :D

Kvinder - har jo allerede mødt et par stykker, men kunne godt tænke mig at møde Nikita og kysseglade Molly. Åh, bare navnet "kysseglade Molly" :wub: ... Og så ser hende der Maise altså så rar ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

KK, -jeg har allerede varslet An2n om at jeg forventer lidt dinnerunderholding. -Et lille koreograferet striptease, så må i slå sten, saks eller papir om hvem der skal klædes ud som engel og hvem som djævel ;) Glæder mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

KK, -jeg har allerede varslet An2n om at jeg forventer lidt dinnerunderholding. -Et lille koreograferet striptease, så må i slå sten, saks eller papir om hvem der skal klædes ud som engel og hvem som djævel ;) Glæder mig ;)

Hey Molly pigen.

 

Det lyder sku som en, helt igennem fantastisk deal  :-P  :-P Du får da det hele Molly.

 

an2n. My man godt gået.

 

an2n er englen her molly så klæder mig bare ud som djævelen.  :eek: Så det behøver vi ikk spille om Molly.

 

Men an2n og jeg går i tænkeboks.

 

God aften

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...