Hop til indhold
gangbangguy

GB med 18 årig dansk pige d. 2. sept i Århus & d. 3. sept i Ålborg.

Recommended Posts

Jeg vil lige tillade mig et lille indlæg her, ikke for at forsvare GBG, jeg kender ikke noget særligt til hans måde at gøre tingene på, men det jeg vil sætte spørgsmålstegn ved, er nok "Musens" seriøsitet..

jeg ved ikke hvor mange her der nåede at se det, men i forbindese med omtale af et GB, som jeg arrangerer for en pige i morgen i Vejle, var Musen også på banen med postulater om at hun fik kr. 2000,- og en dildo for hendes ulejlighed - samt at han kendte hende og havde deltaget i et GB som hun tidligere havde lavet i en klub i Århus, hun blev også beskrevet som mentalt som en 10 årig.

 

Alt dette havde ingen bund i virkeligheden - for det første er der tale om en næsten 30 årig velbegavet gift kvinde og for det andet så er det GB som hun laver 100% hendes eget ønske, ligesom hun absolut også får langt hovedparten af de penge som der kommer ind.

Efter Musens indlæg, henvendte kvindes mand sig til Administratoren her, og Musens indlæg blev slettet.

 

Jeg vil derfor opfordre til at have begrænset tillid til Musens skriverier

 

Ja det indlæg blev puttet i den forkerte tråd og jeg har undskyldt over for manden (spørg ham selv), hvis kone skulle afholde et gangbang i Vejle, efter at han kontaktede mig. Mit indlæg var simpelthen røget i den forkerte tråd, da jeg ikke kendte til denne tråd. Jeg kommenterede blot videre på Pikken's indlæg, hvor han skrev 'Foretrækker det sikre' - hvor der så blev henvist til 'Mettes' annonce. Her efter handlede tråden mere om 'Mette' end det gangbang i Vejle.

Så det har hele tiden været 'Mette' jeg har skrevet om. Beklager at mit indlæg røg i den forkerte tråd. 'Mette' som var blevet taget med i swingerklubben Joys i Århus, af 'hendes fyr' hvor de fortsatte med gangbanget selv om hun blødte.

 

2000,- og en vibrator er sandheden. Ved godt at det lyder helt hen i vejret - men det var altså hvad hun fik!

Nu er det vidst på tide at Gangbangguy kommer på banen...

Redigeret af Musen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gangbangguy kommer her

 

Kan jeg ikke være væk fra dette forum i en uges tid før helvede har brudt løs ??

 

Jeg blev noget overrasket over at se denne tråd udvikle sig til noget enormt dramatisk. 2000 kr for at betjene 33 mand.. Hvis ikke det sendte mig i fængsel for grov grov rufferi, jamen hvad gør så ??

 

Hvad der angår økonomi, så er det et privat anliggende mellem mig og pigen. Men at en bruger skriver hun kun har fået 2000 kr for at betjene 33 fyre, er så absurt at jeg selv burde kontakte politiet, så de kan bure mig inde til kæmpe forbrydere som kan tæve mig dag ind og dag ud for at være så modbydelig for at misbruge unge piger.. Hvis fyrene herinde vælger at tro på en ny brugers udbrud for endnu en gang at træde på mig, så er I ikke et hak bedre end ham. 

 

Til dem som faktisk deltog til gangbang, kan bekræfte Mette ikke er retarderet og udviklet som en 10 årig..

 

Jeg har ikke den store fangruppe herinde, men når der kommer en eller flere til mine gangbang fra dette forum ryster de bare på hovedet over den debat som vedvarende er herinde.

 

For satan damer og mænd, det er den samme sang hver gang. Hvis Musen kender Mette så godt, så synes jeg han burde få hende til at skrive om sin oplevelse. Ja hvorfor melder Mette ikke sin ankomst i denne debat ?? Måske fordi Musen ikke kender hende og det er pure opspind, det som han skriver ?? Intet af det passer. Mette er en selvstændig pige og ingen har tvunget hende til noget som helst. 

 

GB Peter skriver faktisk noget som er meget relevant. Det er ikke først gang Musen har fået et udbrud med tilsvarende kommentar bare til en anden pige,. Hvorfor skal det så være rigtigt anden gang, hvis det ikke er først gang ??

 

Jeg hopper ud af denne debat, for jeg kan aldrig skrive noget som lukker munden på folk, I blir sgu bare ved og ved og ved. jeg spiller et fair spil hele vejen igennem. Alt andet kan ikke betale sig.

 

En sidste ting, som ingen af jer har taget højde for. Mette havde en ven med til at passe på hende.. Hvorfor skulle jeg "snyde" og "bedrage" en pige som har en ven med til at passe på hende ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du argumenterer ikke godt nok GBGuy!

 

Du bringer intet nyt på banen, der kan afkræfte Musens indlæg....istedet tager du fat i et tidligere indlæg, som Musen ovenfor netop har fortalt var forkert placeret!

 

Du bruger samme argumenter som andre lyssky, når du skriver, at det pågældende offer jo bare selv kan henvende sig (herinde eller til politiet eller lign.)...faktum er at det gør ofre, der manipuleres eller undertrykkes jo aldrig!....

 

Og at hun havde en ven med er jo ingen garanti for, at den ven ikke også udnytter hende...

 

Nej...du kunne bare fortælle åbent, hvad hun fik i betaling.

Så var den pot ude...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mcqueen er nok den der beskriver dette bedst G B G bringer jo ikke nogen nyt til sagen , fortæller som altid hvor

 

meget at folk herinde er efter ham .....og han vil gå til politiet ? det skal han da gøre for de vil nemli gerne have en snak med ham!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gangbangguy kommer her

 

Kan jeg ikke være væk fra dette forum i en uges tid før helvede har brudt løs ??

 

Jeg blev noget overrasket over at se denne tråd udvikle sig til noget enormt dramatisk. 2000 kr for at betjene 33 mand.. Hvis ikke det sendte mig i fængsel for grov grov rufferi, jamen hvad gør så ??

 

Hvad der angår økonomi, så er det et privat anliggende mellem mig og pigen. Men at en bruger skriver hun kun har fået 2000 kr for at betjene 33 fyre, er så absurt at jeg selv burde kontakte politiet, så de kan bure mig inde til kæmpe forbrydere som kan tæve mig dag ind og dag ud for at være så modbydelig for at misbruge unge piger.. Hvis fyrene herinde vælger at tro på en ny brugers udbrud for endnu en gang at træde på mig, så er I ikke et hak bedre end ham. 

 

Til dem som faktisk deltog til gangbang, kan bekræfte Mette ikke er retarderet og udviklet som en 10 årig..

 

Jeg har ikke den store fangruppe herinde, men når der kommer en eller flere til mine gangbang fra dette forum ryster de bare på hovedet over den debat som vedvarende er herinde.

 

For satan damer og mænd, det er den samme sang hver gang. Hvis Musen kender Mette så godt, så synes jeg han burde få hende til at skrive om sin oplevelse. Ja hvorfor melder Mette ikke sin ankomst i denne debat ?? Måske fordi Musen ikke kender hende og det er pure opspind, det som han skriver ?? Intet af det passer. Mette er en selvstændig pige og ingen har tvunget hende til noget som helst. 

 

GB Peter skriver faktisk noget som er meget relevant. Det er ikke først gang Musen har fået et udbrud med tilsvarende kommentar bare til en anden pige,. Hvorfor skal det så være rigtigt anden gang, hvis det ikke er først gang ??

 

Jeg hopper ud af denne debat, for jeg kan aldrig skrive noget som lukker munden på folk, I blir sgu bare ved og ved og ved. jeg spiller et fair spil hele vejen igennem. Alt andet kan ikke betale sig.

 

En sidste ting, som ingen af jer har taget højde for. Mette havde en ven med til at passe på hende.. Hvorfor skulle jeg "snyde" og "bedrage" en pige som har en ven med til at passe på hende ?

Gangbangguy skrev:"så de kan bure mig inde til kæmpe forbrydere som kan tæve mig dag ind og dag ud for at være så modbydelig for at misbruge unge piger"

Hmm, håber også de vil gangbange dig samtidigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er simpelthen nødt til lige at svare på det her.

INGEN af moderatorerne/ledelsen har på noget tidspunkt holdt hånden over arrangementerne. Ingen har noget i klemme med hensyn til hverken GBG eller andre der holder events. Vi har hverken økonomiske eller følelser i klemme i de her sager.

Vi træffer vore afgørelser baseret på hvad vi mener er det rigtige for EG og under hensyntagen til bla. Lovgivningen og vore "husregler" hvor vi beskytter piger og gæsters privatliv. Vi kan slet ikke genkende din udlægning om skulle dække over de rigtige syndere.

Det er muligt du føler at sagerne, set fra dit perspektiv skal behandles anderledes, men vi ligger ikke under for pres fra nogen, ligesom vi heller ikke "skider på moral og etik"

På moderatorernes vegne

E

Citat Musen:

Jeg kender pigen personligt og har gjort det i et års tid. Hun har på ingen måder haft et let liv, så derfor gjorde det ondt helt ind i hjertet på mig da 'hendes fyr' trak hende med til endnu et gangbang - denne gang for penge. Jeg postede lidt om mine bekymringer her inde inden gangbanget i Aalborg skulle foregå d.3 sep og sjovt nok blev mine indlæg også slettet og gangbanget i Aalborg blev sjovt nok aflyst. Så det virker som om at der sidder nogen herinde der skider højt og helligt på moral/etik og holder hånden over de rigtige syndere.

 

Juridisk står I meget svagt, I er faktisk ansvarlig for hver eneste "tosses" indlæg overholder loven...læs medie-loven inden du klogere dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

måske nej de har ikke.

det her tæller ikke masse medie,

så den lov gælder ikke her.

http://www.pressenaevnet.dk/Love-og-regler/Medieansvarsloven.aspx

men GB guy gør det som mænd har gjort i hundredvis af år, udnytte en pige for pengene skyld,

det sjove er hvordan hopper pigerne på den ide, at lade sig knalde af så mange for så lidt, med mindre de tænder på GB

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Og til dig Nummer 7. Overlad du trygt juraen til os, det er åbenlyst ikke din spidskompetence.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Midtj - det sprog om en af brugerne vil vi simpelthen ikke se.

Jeg gik over stregen, så det var ikke urimelig, at slette mit indlæg. Men jeg har svært ved at forstå, hvordan i kan forsvare ikke at slette hele dette svinske tråd. Skal en forum administreres, er det vel først og fremmes for at opretholde en etisk niveau, som kan forsvares.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angående Eroguides ansvar ift indlæg: Så har de vel først et "ansvar" som sådan hvis nogen klager over indlæggene, eller gør opmærksom på at der er noget galt med nogle indlæg. De har vel en disclaimer et eller andet sted hvor der står at man poster på eget ansvar og ens ip-adresse bliver logget osv?

Det er jo umuligt for admins herinde at kontrollere og styre hvert indlæg normalt. De har vel nogle filtre af en art der fanget så meget af det uønskede som muligt, og ellers kan man klage eller anmelde et indlæg, og så kan de kigge på det.

 

Og lad os da endeligt få nogle præcis tal på bordet: Hvor meget har eventet kostet, hvor mange penge er kradset ind, og hvordan ser fordelingen ud i kroner og øre. Ikke fordi man normalt skal oplyse den slags info herinde, men synes det vil være på plads for at få et klart overblik hvad er hvad. Jeg hælder personligt til at GBG har nappet langt hovedparten af pengene selv, som en rigtig alfons.

Men jeg ved et ikke. Derfor kan pigen der var med til gangbanget ikke poste et eller andet herinde der kan klarlægge hvad er op og ned i denne historie og GangBangGuy generelt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Store stygge mig. pas på pas på.

 

Nadja som jeg har lavet 3 gang med kommer til Århus imorgen, hvor man kan møde hende privat/diskret og ikke mindst for sig selv. Hun glæder sig helt til at komme tilbage... Jeres teorier er helt i vejret.. over and out

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig. Dem, som deltager i et gangbang med en 18-årig pige, burde skamme sig. Gangbangguy burde droppe den slags, og vi andre bør boykotte hans arrangementer.
Gangbang er fedest, når det er voksne kvinder, der véd hvad de har med at gøre. Det har en 18-årig pige. Drop det gangbangguy.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke være mere enig, man skal ikke som ung 18 år kneppes af en flok af mænd, på den måde, og mange af dem i far alderen. Måske trunten ikke kan se det, men alfonsen ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

John 55 har helt ret , det er bare ikke iorden og lave G B med en 18 årig pige og dem der deltager burde skamme sig

 

Så G B G find nu en anden måde at tjene penge på !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Såvidt jeg kan læse mig frem til var hendes fyr/kæreste med....

Jeg var der ikke, og jeg er ikke gangbang-afficionado ( det skulle da lige være et reverse-gangbang - måske med Gina Faith, Gina Faith og Gina Faith.. Som jeg desværre af logistiske årsager ikke har mødt endnu)

Men i denne her tråd er der nogen der har oplevet det positivt og andre negativt - medens LAAAAANGT de fleste som kommenterer på hvor usselt et menneske GBG åbenbart er , hverken var med, har deltaget i andre GBG-arrangementer, eller kender ham.

Så det bliver sådan lidt ligegyldig (men meget hadefuldt) omkostningsfrit lirum-larum som forum næppe bliver meget klogere på selve arrangementet af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej Heine, du tager fejl. Langt de fleste indlæg handler om det rimelige i at bruge en attenårig på denne måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som ingen reelt ved om hun er (altså 18 år)... Det er lidt pudsigt at alle automatisk antager at der skal lægges moms til i andre sammenhænge når piger opgiver deres alder - men her hvor vi "forarges" så går vi ud fra - uden at nogen reelt ved det- at hun max er 18 år.

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg deltaget i 2 af gbg arregementer og jeg har kun set piger som har været deltagende og snakkede ikke noget andet!

Tænker sku at hvis man havde været under tvang eller Press så havde man nok ikke grint eller mere en deltagende!

Jeg deltager gerne i gbg arregementer igen og støtter ham!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja, nu ved jeg ikke hvor gammel du er.

Fakta er som man kan læse her er nogle halvgamme mænd der har lyst til at kneppe naboens datter. Tænk 18 år....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...