Hop til indhold
gangbangguy

GB med 18 årig dansk pige d. 2. sept i Århus & d. 3. sept i Ålborg.

Recommended Posts

Gæst

Nu ved jeg ikke hvordan GangBangGuy finder eller overtaler pigerne til at medvirke, men jeg har hørt om en fyr, der opsøger nogle af de yngre uerfarne amatørpiger, der tilbyder sig f.eks på Annoncelight, prøvekører dem og tilbyder at de kan tjene gode penge ved at medvirke til GB og være deres beskytter under seancen. Pigerne tænder på de hurtige penge og lader sig lokke.

 

Virkeligheden er bare at pigens "beskytter" sammen med en del andre fyre udnytter og tænder på at ydmyge pigen på det groveste. Pigen opdager først for sent, hvordan tingene udvikler sig og kan ikke sige fra, mens det hele optages på film.

Jeg undrer mig bare over, at pigerne ikke advarer andre mod at deltage i så fald. Hvis de har haft en kedelig og/eller nedværdigende oplevelse så må det da også være i deres interesse at GBG bliver stoppet. Eller er jeg helt galt afmarcheret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vince er du naiv eller hva ?  Hvorfor tror du han lukker flere ind selv om pigen siger han skal lade være ? Er det for at hun skal

 

tjene mere måske ?

 

Jeg har på ingen måde noget imod man tjener penge og laver en god forretning som  G B G har med sin udlejning af unge piger

 

MEN jeg har meget imod når man misbruger disse og andre piger som de beretninger der er kommet frem fra Stygge Ulv og Knajten

 

jo klart fortæller.

 

Desuden kender jeg en pige fra tidligere gangbang  med G B G og ved præcis hvad der er foregået hvor mange hun måtte betjene og hvor et latterligt

 

lille beløb hun selv fik ud af det......

Det virker ærligt talt som om at du har en personlig vendetta kørende mod manden når du går ind og opretter advarselstråde på AL om ham: https://annoncelight.dk/annonce/147173/piger-skal-i-samarbejde-med-gangbangguy

 

Har du overvejet at få din veninde til det i stedet? Hun må jo kunne forklare i detaljer, hvad han har gjort som hun ikke bryder sig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Jeg kender ikke til disse - alene ud fra reklamens beskrivelser kvalmende arrangementer - men jeg synes indicierne vejer for, at der er noget galt.

 

18 ÅRIG SLANK, DANSK, UBRUGT STUDINE VIL BRUGES GODT OG GRUNDIGT AF GENTLEMEN.

 

2 timer kun 1000 kr inkl superfransk, kys, megafransk

(græsk +200 kr. Kun fra 10.00 - 13.00, måske senere) - med forbehold

 

Hvis det er rigtigt, at hun er 18 og dansk - ding dong hallo - hvad er det for en afregning til en dansk 18 årig pige for et så voldsomt arrangement? I de 1.000 kr skal der være til pimpen, pigen og de praktiske rammer omkring arrangementet. Dernæst beskrivelserne, ikke mindst Knajten, som da er en kendt profil på prostitutionsforummer. Det er jo dybt rystende, at der findes mennesker, som vil deltage under de forhold vi får beskrevet. Alene den lange tid, ingen ordentlige pauser, og så pimpens ulækre opførsel som beskrevet af Knajten i august tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kender ikke til disse - alene ud fra reklamens beskrivelser kvalmende arrangementer - men jeg synes indicierne vejer for, at der er noget galt.

 

18 ÅRIG SLANK, DANSK, UBRUGT STUDINE VIL BRUGES GODT OG GRUNDIGT AF GENTLEMEN.

 

2 timer kun 1000 kr inkl superfransk, kys, megafransk

(græsk +200 kr. Kun fra 10.00 - 13.00, måske senere) - med forbehold

 

Hvis det er rigtigt, at hun er 18 og dansk - ding dong hallo - hvad er det for en afregning til en dansk 18 årig pige for et så voldsomt arrangement? I de 1.000 kr skal der være til pimpen, pigen og de praktiske rammer omkring arrangementet. Dernæst beskrivelserne, ikke mindst Knajten, som da er en kendt profil på prostitutionsforummer. Det er jo dybt rystende, at der findes mennesker, som vil deltage under de forhold vi får beskrevet. Alene den lange tid, ingen ordentlige pauser, og så pimpens ulækre opførsel som beskrevet af Knajten i august tråden.

Jeg kender ikke Knajten. Jeg forholder mig bare til at ingen af pigerne har ytret sig kritisk overfor arrangementerne. I hvert fald ikke her på Eroguide hvor jeg læser med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bogholderen, Jeg har en standard tekst med tid, sted, pris etc som jeg fletter sammen med de oplysninger som pigen selv kommer med. Alt hvad jeg skriver bliver ikke sendt ud før den er godkendt af pigen. Ønsker hun noget ændret bliver dette så gjort.. pure and simple 

 

Du er tydeligt ikke gangbang interesseret, så prisen kommer som et chok. Jeg lader den hvile her

 

Hvis du har tid kan du altid læse mine kommentar til den kendte profil knajten og den anden gut som skriver humbug om mig og mine arrangementer

 

Du kender ikke til min opførsel, og hvis du tager knajtens ord alene forstår jeg dig godt. Så er du bare dum og naiv. Men hvis du gad at læse flere kommentar omkring mig vil du faktisk også læse jeg ikke er en hel skidt person. At du vælger at tage kun en mands ord for det siger mere om dig end mig..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener i med hvad gbg tjener? Jeg håber da inderligt at pigen for 100% af indkomsten ellers er det klart misbrug af en meget (meget) ung naiv piges uvidenhed. Fy for pokker at voksne mænd skal tjene penge på at en flok mænd får lov til st kneppe en teenager. Jeg tjener penge på at sælge min krop og har også været 18 og naiv en gang men der der, det er komplet uetisk både fra gbg og deltagernes side. Aflever 1000 kr sammen med keres samvittighed og hop så på en teenager uden at kende hendes præmisser. Sørgeligt at fen slags sker så åbenlyst i fanmark anno 2014

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener i med hvad gbg tjener? Jeg håber da inderligt at pigen for 100% af indkomsten ellers er det klart misbrug af en meget (meget) ung naiv piges uvidenhed. Fy for pokker at voksne mænd skal tjene penge på at en flok mænd får lov til st kneppe en teenager. Jeg tjener penge på at sælge min krop og har også været 18 og naiv en gang men der der, det er komplet uetisk både fra gbg og deltagernes side. Aflever 1000 kr sammen med keres samvittighed og hop så på en teenager uden at kende hendes præmisser. Sørgeligt at fen slags sker så åbenlyst i fanmark anno 2014

 

Der er ingen piger der beholder 100% af indkomsten når der er andre ind over, feks på klinik eller ved gangbang eller privat diskret. Der skal afregnes med nogen for noget.

Og mon ikke GBG beholder LANGT hovedparten af indkomsten? Skulle undre mig meget hvis han ikke får mere end pigerne gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fuld forståelse for de mænd der tænder på disse events, jeg har selv deltaget et par gange, hvor det har forgået sådan at jeg selv regner ud, eller ihvertfald tjekker op på, hvor mange penge der skal gå til leje af lokale samt drikkevarer, der er altid en som står for at arrangere det, det gør han fordi det er noget han har lyst til og måske har lyst til selv at deltage (dog har han primært gået op i at være ved min side og har set til at alle krav blev overholdt) jeg har flere gange oplevet mænd som har forslået at arrengeret events og så er gået ind på hvor stor en andel af pengene de skulle ha og jeg har skreget af grin hver gang. Hva tror de selv? Gbg det er muligt at du er en af de reelle fine fyrer der går op i at pigen får en god oplevelse og ikke i om du kan tjene penge på at udleje unge piger, så er det fint, men jeg får det dårligt af at læse en tråd som denne, dårlig markedsføring. Din pige er selvfølgelig meget velkommen til at kontakte mig, for jeg har lidt på fornærmelsen af at hun ikke fuldt ud er klar over, hvad det er hun går ind i. Og det er jo selvfølgelig også i din interesse at en ung debutante er 100% indforstået med hvad der skal ske ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Squ da logik for perlehøns at ingen piger gerne vil kneppes af masser af mænd på en gang. Mænd der står i kø for at bruge pigen. Det er sygt

 

Sikke noget vås! Naturligvis er vi kvinder der gerne vil det, helt frivilligt endda. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kvinder, ja men, børn....Bly

 

Siden hvornår er man blevet et barn når man er 18 år? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg aldrig mødt dig Bly men du får jo super flot omtale herinde ....men en ung pige på 18 måske er hun lidt yngre hvem ved

 

det er altså lige i groft nok.

 

Og når hun så ikke kan regne med nogen hjælp eller støtte fra arrangør G B G så er det i mine øjne misbrug

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinder, ja men, børn....Bly

 

Må jeg i al stilfærdighed gøre opmærksom på at den seksuelle lavalder er 15 år, i denne  forbindelse kan man altså ikke bruge udtrykket 'børn'.

 

Må jeg også gøre opmærksom på at et flertal i folketinget - specielt hele venstrefløjen for mange år siden vedtog at 18 årige er fuldt ud modne og voksne nok til at tage ansvar, hvorfor man vedtog at den personlige og juridiske myndighedsalder skulle være 18 år, vi har fuld valgret og valgbarhed efter det fyldte 18. år - teoretisk set kan vi være i den situation at Danmark kunne have en 18 årig minister - forsvars-, finans- sågar statsminister. Vi har vedtaget at 18 årige er fuldt og helt i stand til at tage vare på sig selv OG hinanden.

 

En 18 årig - også en 18 årig pige tiltænker vi så meget modenhed at hun kan få lov til at sætte sig bag rattet i en bil med en tophastighed på 300 km/t i tillid til at hun overholder hastighedsbegrænsingerne.

 

Det er så meget mere tankevækkende - og efter min mening paradoksalt - at vi  sidder her og nærmest vedtager at 18 årige piger er for naive og umodne til  at tage vare på sig selv i seksuelle anliggender.

 

Jeg vil så lige nævne at jeg ikke nødvendigvis hermed har givet udtryk for min personlige holdning.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man er måske ikke barn, man er teenager, en teenager har overhovedet ikke noget af gøre i et run fyldt med fremmede mænd der knepper en, arrengeret af en person der åbenbart ikke er ved hendes side konstant og som muligvis smutter med en del af pengene.. Fra 10 til 16 inkl græsk. Hvor er jeg glad for at de dumme valg jeg træf som 18 årig (som alle attenårige tager og skal ha lov til at tage) inkluderede tequilashots og indbrud til den lokale pool, og ikke det som denne unge pige nu skal opleve...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu har jeg aldrig mødt dig Bly men du får jo super flot omtale herinde ....men en ung pige på 18 måske er hun lidt yngre hvem ved

 

det er altså lige i groft nok.

 

Og når hun så ikke kan regne med nogen hjælp eller støtte fra arrangør G B G så er det i mine øjne misbrug

 

Måske er hun ældre? Det er jo ikke ligefrem unormalt at lyve sig yngre i dette miljø.

 

Jeg ville være ked af at jeg blive umyndiggjort og fremstillet som en nikkedukke på den her måde hvis det var mig der var denne unge kvinde på 18 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bundstokken det er sgu da stadig ulovligt at købe sig til sex med en under 18 uanset den sexuelle lavalder men at diskutere love og regler vedr et i forvejen ulovligt foretagen er da lige så paradoksalt ;) jeg er forarget over den uetiske del i dette (fra arrangør og deltagere side) og ja langt de fleste 18 årlige er for umodne og uerfarne, og langt de fleste 18 årige træffer dumme valg og kommer til at hoppe i kanen med en fyr de kommer til at fortryde, til en gymnasiefest. Dertil ligger der i den sexuelle lav alder at folk mellem 15 og 18 lovligt kan være sammen der er selvfølgelig ulovligt for en betydeligt ældre overlegen person at være sammen med en 15-16 årig pige, og tror nok at et gangbang ville høre under den kategori skulle det vise sig at pige faktisk var under 18 (hvilket jeg selvfølgelig går ud fra at hun ikke er!)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bly det er da annoncen og gbg der fremstiller hende som en nikkedukke. Der er sgu da ingen unge piger der ville gå med til at blive kneppet af en flok mænd i seks timer inkl et par timer græsk, på deres "debut" og slet ingen der ville gå med til at la en arrangør tjene en gevinst på det, hvis de var bedre oplyst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Der er sgu da ingen unge piger der ville gå med til at blive kneppet af en flok mænd i seks timer inkl et par timer græsk, på deres "debut" og slet ingen der ville gå med til at la en arrangør tjene en gevinst på det, hvis de var bedre oplyst?

 

Jeg har tænkt det samme, de må have været i gang allerede. Hvis nogen har gennemskuet hvor de har været i gang (scor.dk, sugardaters, etc) så giv lige et praj. Jeg ville ikke have noget imod en privat seance med nogle af de piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg aldrig mødt dig Bly men du får jo super flot omtale herinde ....men en ung pige på 18 måske er hun lidt yngre hvem ved

 

det er altså lige i groft nok.

 

Og når hun så ikke kan regne med nogen hjælp eller støtte fra arrangør G B G så er det i mine øjne misbrug

Den og den har hørt dit og dat over hækken, i radiatoren, i værelset som er aflåst, pigerne springer ud fra altanerne fordi alle vil kneppe i det fri. Der hamres morsekoder fra brugte kondomer med glidecreme på afløbsrør, på toiletterne og fra  papkasser fra Bilka og Jydsk, hvor alle pigerne er spærret inde. Naturligvis mod deres vilje !  Der er hundredevis af dem ! Alt i en radius på mere end  50 km fra "gerningsstederne " .

Alle misbruger pigerne, selv pigerne misbruger pigerne, det misbruger  sågar sig selv....... og dåbsatesterne er forfalskede, selv i kirkebogen bliver der rettet fødselsdato op til et GB. Unge mødre, der tænder på mange mænd, sælger deres børn og dyrt indkøbte bleer fra Aldi , så de kan betale for at komme med til et GB.Yngre mænd  lyver sig ældre, fordi nogle piger tænder på ældre mænd. Flere mænd bliver sågar tvunget til en kønsskifteoperation, bare for at kunne stå stand by, hvis papkasserne ikke kan åbnes !

 

Jeg tænker dette kunne blive den helt store sexthriller, med flere kendisser i hovedrollerne. En serie med ca. 10-12 afsnit ... altså bare første sæson ! 

 

Men alt hænger jo så på larokka, at han kommer med alle "afsløringerne" og de brutale overgreb der finder sted. Men jeg er sikker på, at han har alle kort på hånden, fra ham selv og de mere end 500 "spioner" han planter til disse GB.

 

Bare for god ordens skyld. Alle indtægter deles naturligvis efter en formel, så selv larokka kan blive tilfreds. Så undgår vi, at der er nogle debile og mindre begavede der tror vi snyder alt og alle ... og har SÅ mange onde hensigter  !!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pikken er du blevet medejer af firmaet nu lige pludseligt ?  fortæl nu hvad den formel er med fordeling

 

kom nu !!  eller skal du spørge om lov først tøse dreng ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...