Hop til indhold
gangbangguy

GB med 18 årig dansk pige d. 2. sept i Århus & d. 3. sept i Ålborg.

Recommended Posts

- Der var 33 mænd til dette gangbang. Det giver 33.000kr. Alt 'Mette' fik var 2000kr og en vibrator. Hvad er resten af pengene gået til? 

Straffeloven[4]§ 228. Den, der

  1. forleder nogen til at søge fortjeneste ved kønslig usædelighed med andre,
  2. for vindings skyld forleder nogen til kønslig usædelighed med andre eller afholder nogen, der driver erhverv ved kønslig usædelighed, fra at opgive det, eller
  3. holder bordel,

straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

 

 

 

Jeg formoder at du som den ansvarbevidste og retskafne borger du formodentlig er, at du har kontaktet politiet??? En ung pige er efter din udlægning blevet udnyttet og manden der har gjort har efter din udlægning begået ulovligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu kom Montezi mig lidt i forkøbet.. :smile:

 

Kære Mus, nu er det din tur til at skamme dig, hvis ikke du går videre med din viden..!!

 

@Gangbangguy. Burde du ikke til din næste event, sørge for at dine udvalgte får en profil herinde..? således at eventuelle interesserede kan få et klart svar fra personen som skal ligge krop til..?

 

Det vil sgu bringe en anden seriøsitet over dine forretninger.

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er pissedyre lærepenge, men denne pige og alle andre bør undgå Gangbangguy med alle midler de har. Et rigtigt møgsvin, hvis informationerne om ham holder stik. Ikke fordi han tjener penge på pigerne, men fordelingsnøglen er helt bananas. Selvfølgelig er hun ikke født i går, han har sikkert lokket hende eller manipuleret hende til at tro at hun ville få mere ud af det før eller senere. Løjet stolpe op og stolpe ned.

Som en rigtig alfons gør, sådan en der banker sine damer og dybest set hader dem og ser på dem som værdiløse, undtagen når de kan tjene penge til ham.

Om Musen bør anmelde GBG og gå videre med sagen? Det gør man jo ikke normalt, roder sig ud i den slags. Det må være op til pigen og hendes familie og venner at gøre det.

Jeg ville personligt ikke udlægge mig med GBG eller andre af hans kaliber, der kommer helt sikkert andre kriminelle og modbydelige typer ind over hvis man roder sig ud i  den slags.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kommer bomben så...

Jeg kender pigen personligt og har gjort det i et års tid. Hun har på ingen måder haft et let liv, så derfor gjorde det ondt helt ind i hjertet på mig da 'hendes fyr' trak hende med til endnu et gangbang - denne gang for penge. Jeg postede lidt om mine bekymringer her inde inden gangbanget i Aalborg skulle foregå d.3 sep og sjovt nok blev mine indlæg også slettet og gangbanget i Aalborg blev sjovt nok aflyst. Så det virker som om at der sidder nogen herinde der skider højt og helligt på moral/etik og holder hånden over de rigtige syndere.

Hun fortalte mig at hun skulle til gangbang i Århus tirsdag morgen, hvor jeg prøvede at snakke hende fra det, men hun sagde 'Der er nok nogen der bliver sure hvis jeg ikke kommer'. Der efter begyndte den store Google-tur og jeg fandt frem til 'hendes' annonce (hvor jeg kunne kende hendes skæve navlepiercing og hendes køkkendør) og denne side. Hverken denne side eller hendes annonce kendte hun noget til, før jeg oplyste hende om dem onsdag aften.

Jeg snakkede i telefon med 'Mette' (som i kalder hende) i 3 timer onsdag nat, hvor hun græd og følte at hun var intet værd og truede med selvmord. Der kom en masse sandheder om Gangbangguy og arrangementet frem efter jeg viste hende denne side og nogle af dem vil jeg dele med jer her...

- gangbangguy skriver > Jeg har en standard tekst med tid, sted, pris etc som jeg fletter sammen med de oplysninger som pigen selv kommer med. Alt hvad jeg skriver bliver ikke sendt ud før den er godkendt af pigen. Ønsker hun noget ændret bliver dette så gjort.. pure and simple

* 'Mette' har aldrig set 'hendes' annonce og derfor aldrig godkendt den. Hun så den først da jeg sendte den i en MMS til hende tirsdag aften.

- Mbh8660 spørger> Er hun til sandwich? Kunne godt finde på at kigge forbi

gangbangguy svarer > Ja det er hun frisk på at prøve

* 'Mette' har aldrig sagt at hun var til sandwich, ligesom at hun heller ikke er til anal, som der også står i annoncen. (Der var alligevel 3 der havde analsex med hende til gangbanget)

- Der var 33 mænd til dette gangbang. Det giver 33.000kr. Alt 'Mette' fik var 2000kr og en vibrator. Hvad er resten af pengene gået til? 

Straffeloven[4]§ 228. Den, der

  1. forleder nogen til at søge fortjeneste ved kønslig usædelighed med andre,
  2. for vindings skyld forleder nogen til kønslig usædelighed med andre eller afholder nogen, der driver erhverv ved kønslig usædelighed, fra at opgive det, eller
  3. holder bordel,

straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

 

- Gangbanget i Aalborg blev aflyst og Gangbangguys forklaring til 'Mette' var at 'han havde dobbeltbooket'.

Da jeg har kunne læse herinde at der har været flere uheldige episoder med Gangbangguy, har jeg opfordret hende til at stå frem her inde (ligesom flere andre ønsker at pigerne gør - men skal jeg være ærlig, så tror jeg ikke de kender denne side og ved hvad de bliver rodet ud i), men istedet vil hun bare fortrænge det som er sket. Det er den sørgelige sandhed.

 

Det kan på ingen måde retfærdiggøres at en 18-årig pige skal pjække fra sine studier i to dage for at deltage i to gangbangs med mænd der kunne være hendes far/morfar.

 

Håber at dette kan lære nogen af jer at tænke på disse piger som mennesker og ikke som objekter! Skam jer!

Hvor er det sygt, hvis det er sandt.

 

Hvordan kommer sådan en pige overhoved i kontakt med sådan en fyr ?

 

Hvordan/ Hvorfor har hun stillet sig tilfreds med 2000 kr og hvad var deres oprindelige aftale ?

 

Du burde lave en anmeldelse til politiet af GBG hvis de oplysninger sande, det da rufferi og udnyttelse i en grad der ikke burde finde sted og som jeg ikke troede overgik danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er svært overhovedet at tage dig seriøs, når du bevæger dig ned på det niveau. 

 

Så kold og kynisk som du fremstår, vil jeg aldrig kunne finde glæde ved en person som dig...derfor stiller jeg spørgsmålstegn ved om du er en "glædespige"..

Redigeret af Nummer7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kommer bomben så...

Jeg kender pigen personligt og har gjort det i et års tid. Hun har på ingen måder haft et let liv, så derfor gjorde det ondt helt ind i hjertet på mig da 'hendes fyr' trak hende med til endnu et gangbang - denne gang for penge. Jeg postede lidt om mine bekymringer her inde inden gangbanget i Aalborg skulle foregå d.3 sep og sjovt nok blev mine indlæg også slettet og gangbanget i Aalborg blev sjovt nok aflyst. Så det virker som om at der sidder nogen herinde der skider højt og helligt på moral/etik og holder hånden over de rigtige syndere.

Hun fortalte mig at hun skulle til gangbang i Århus tirsdag morgen, hvor jeg prøvede at snakke hende fra det, men hun sagde 'Der er nok nogen der bliver sure hvis jeg ikke kommer'. Der efter begyndte den store Google-tur og jeg fandt frem til 'hendes' annonce (hvor jeg kunne kende hendes skæve navlepiercing og hendes køkkendør) og denne side. Hverken denne side eller hendes annonce kendte hun noget til, før jeg oplyste hende om dem onsdag aften.

Jeg snakkede i telefon med 'Mette' (som i kalder hende) i 3 timer onsdag nat, hvor hun græd og følte at hun var intet værd og truede med selvmord. Der kom en masse sandheder om Gangbangguy og arrangementet frem efter jeg viste hende denne side og nogle af dem vil jeg dele med jer her...

- gangbangguy skriver > Jeg har en standard tekst med tid, sted, pris etc som jeg fletter sammen med de oplysninger som pigen selv kommer med. Alt hvad jeg skriver bliver ikke sendt ud før den er godkendt af pigen. Ønsker hun noget ændret bliver dette så gjort.. pure and simple

* 'Mette' har aldrig set 'hendes' annonce og derfor aldrig godkendt den. Hun så den først da jeg sendte den i en MMS til hende tirsdag aften.

- Mbh8660 spørger> Er hun til sandwich? Kunne godt finde på at kigge forbi

gangbangguy svarer > Ja det er hun frisk på at prøve

* 'Mette' har aldrig sagt at hun var til sandwich, ligesom at hun heller ikke er til anal, som der også står i annoncen. (Der var alligevel 3 der havde analsex med hende til gangbanget)

- Der var 33 mænd til dette gangbang. Det giver 33.000kr. Alt 'Mette' fik var 2000kr og en vibrator. Hvad er resten af pengene gået til? 

Straffeloven[4]§ 228. Den, der

  1. forleder nogen til at søge fortjeneste ved kønslig usædelighed med andre,
  2. for vindings skyld forleder nogen til kønslig usædelighed med andre eller afholder nogen, der driver erhverv ved kønslig usædelighed, fra at opgive det, eller
  3. holder bordel,

straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

 

- Gangbanget i Aalborg blev aflyst og Gangbangguys forklaring til 'Mette' var at 'han havde dobbeltbooket'.

Da jeg har kunne læse herinde at der har været flere uheldige episoder med Gangbangguy, har jeg opfordret hende til at stå frem her inde (ligesom flere andre ønsker at pigerne gør - men skal jeg være ærlig, så tror jeg ikke de kender denne side og ved hvad de bliver rodet ud i), men istedet vil hun bare fortrænge det som er sket. Det er den sørgelige sandhed.

 

Det kan på ingen måde retfærdiggøres at en 18-årig pige skal pjække fra sine studier i to dage for at deltage i to gangbangs med mænd der kunne være hendes far/morfar.

 

Håber at dette kan lære nogen af jer at tænke på disse piger som mennesker og ikke som objekter! Skam jer!

 

Et hjertenskærende indlæg :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Tænkte det nok. Der er altid noget galt, når en 18 årig går med til disse ting. En 18 årig har ikke tilstrækkelig livserfaring, men kan have nok så høje tanker om egen visdom. Men det er jo lovligt.. og hvis det så bare var noget gfe sex, det ekstra usle svineri her er, at horder af gamle står i kø for at penetrere tøsen. Føj for helvede.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg


Link til indlæg

CITAT: "Der var 33 mænd til dette gangbang. Det giver 33.000kr. Alt 'Mette' fik var 2000kr og en vibrator."

Kan det virkelig være sandt?

33 mænd og 33.000 kr?

Og 2.000 kr. til pigen for at knalde med 33 (!) mænd, og nogle endda analt.

Det lyder da HELT utroligt.

Og hvad med de øvrige 31.000 kr.

@gangbangguy

Hvis ikke du kommer på banen med dn yderst troværdig forklaring , så har du et problem. Et stort et af slagsen.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen har jo sikkert ikke engang vist, hvad hver deltager har betalt...

Og så kan 2000kr for 2-3 timer virker som meget, hvis alternativet er 100kr i timen for rengøring...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@McQ

"Så kan 2.000 kr. for 2-3 timer virke som meget, hvis alternativet er 100 kr i timen for rengøring," skriver du.

Arhhhhhhh... Den forklaring tror jeg ikke på. Det gør du i virkeligheden nok heller ikke.

For 2.000 kr for 33 knald er lig med 66 kr pr knald. Dertil lidt analt plus sæd her og der og alle vegne!

Har hun sagt ja til det, er der et eller andet HELT galt. Enten med hende eller med GB-guy!

@GB-guy: Du må på banen. Nu.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man er måske ikke barn, man er teenager, en teenager har overhovedet ikke noget af gøre i et run fyldt med fremmede mænd der knepper en, arrengeret af en person der åbenbart ikke er ved hendes side konstant og som muligvis smutter med en del af pengene.. Fra 10 til 16 inkl græsk. Hvor er jeg glad for at de dumme valg jeg træf som 18 årig (som alle attenårige tager og skal ha lov til at tage) inkluderede tequilashots og indbrud til den lokale pool, og ikke det som denne unge pige nu skal opleve...

 

Måske burde du være misundelig! Hun får da en oplevelse for livet !!! :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

CITAT: "Der var 33 mænd til dette gangbang. Det giver 33.000kr. Alt 'Mette' fik var 2000kr og en vibrator."

Kan det virkelig være sandt?

33 mænd og 33.000 kr?

Og 2.000 kr. til pigen for at knalde med 33 (!) mænd, og nogle endda analt.

Det lyder da HELT utroligt.

Og hvad med de øvrige 31.000 kr.

@gangbangguy

Hvis ikke du kommer på banen med dn yderst troværdig forklaring , så har du et problem. Et stort et af slagsen.

Venligst

French

 

Så er hun da blevet serviceret på behørig vis! Det kunne have været fedt at have været med til og det viser jo, at GBG har udbudt et produkt og en pris som bare er gået rent ind. Lucky you! Selvfølgelig har Mette fået en ordentlig hyre, nemlig det som er blevet aftalt på frivillig basis og måske oven i købet en ekstra bonus. Hatten af for Mette - gad godt at være med næste gang forhb. i Kbh!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@McQ

"Så kan 2.000 kr. for 2-3 timer virke som meget, hvis alternativet er 100 kr i timen for rengøring," skriver du.

Arhhhhhhh... Den forklaring tror jeg ikke på. Det gør du i virkeligheden nok heller ikke.

For 2.000 kr for 33 knald er lig med 66 kr pr knald. Dertil lidt analt plus sæd her og der og alle vegne!

Har hun sagt ja til det, er der et eller andet HELT galt. Enten med hende eller med GB-guy!

@GB-guy: Du må på banen. Nu.

Venligst

French

 

Men er der ikke noget med, at du slet ikke selv tænder på GB arrangementer?? Hvis dette er tilfældet svarer dine kommentarer jo lidt til dem som man kunne møde blandt prostitutionsmodstandere her på sitet ikke??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Der skal selvfølgelig være plads til jokes. Synes bare at emnet er ret alvorligt, hvis en bagmand scorer i omegnen af måske 20.000 på arrangementet.

Venligst

French

PS: Er det rent gætværk, når du skriver, om ikke der er noget om, at jeg slet ikke tænder på GB-arrangementer? Hvor har du det fra?

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Vi er simpelthen nødt til lige at svare på det her.

INGEN af moderatorerne/ledelsen har på noget tidspunkt holdt hånden over arrangementerne. Ingen har noget i klemme med hensyn til hverken GBG eller andre der holder events. Vi har hverken økonomiske eller følelser i klemme i de her sager.

Vi træffer vore afgørelser baseret på hvad vi mener er det rigtige for EG og under hensyntagen til bla. Lovgivningen og vore "husregler" hvor vi beskytter piger og gæsters privatliv. Vi kan slet ikke genkende din udlægning om skulle dække over de rigtige syndere.

Det er muligt du føler at sagerne, set fra dit perspektiv skal behandles anderledes, men vi ligger ikke under for pres fra nogen, ligesom vi heller ikke "skider på moral og etik"

På moderatorernes vegne

E

Citat Musen:

Jeg kender pigen personligt og har gjort det i et års tid. Hun har på ingen måder haft et let liv, så derfor gjorde det ondt helt ind i hjertet på mig da 'hendes fyr' trak hende med til endnu et gangbang - denne gang for penge. Jeg postede lidt om mine bekymringer her inde inden gangbanget i Aalborg skulle foregå d.3 sep og sjovt nok blev mine indlæg også slettet og gangbanget i Aalborg blev sjovt nok aflyst. Så det virker som om at der sidder nogen herinde der skider højt og helligt på moral/etik og holder hånden over de rigtige syndere.

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu lader det så til at denne pige studere. Mon ikke også pigen så er i stand til at bruge google. I dette tilfælde kunne det være en ide at google på fx "gangbang Århus 2. september" hvis pigen er intereseret i at se hvor der er lagt annoncer ud. Af og til vil nogle i Danmark også gerne beskytte sig under ugidelighed.

 

Jeg har ingen aktie i dette eller andre arrangementer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der en del der syntes at G B G skal komme på banen og forklare sig  Hva kan vi bruge det til ?

 

De få indlæg han har kommet med i denne tråd kan da ikke bruges til noget da de jo er usande . Han siger noget og gør noget helt andet.

 

Og hvis det er rigtig at " Mette " kun har fået 2000 kr for den omgang hun har været udsat for er  det grov udnyttelse og

 

rufferi .

 

Er der svaret skat af hans indtægt ??? Tror det ikke men måske han husker det næste gang han skal på biblioteket :cool:

 

Redigeret af larokka

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil lige tillade mig et lille indlæg her, ikke for at forsvare GBG, jeg kender ikke noget særligt til hans måde at gøre tingene på, men det jeg vil sætte spørgsmålstegn ved, er nok "Musens" seriøsitet..
jeg ved ikke hvor mange her der nåede at se det, men i forbindese med omtale af et GB, som jeg arrangerer for en pige i morgen i Vejle, var Musen også på banen med postulater om at hun fik kr. 2000,- og en dildo for hendes ulejlighed - samt at han kendte hende og havde deltaget i et GB som hun tidligere havde lavet i en klub i Århus, hun blev også beskrevet som mentalt som en 10 årig.

 

Alt dette havde ingen bund i virkeligheden - for det første er der tale om en næsten 30 årig velbegavet gift kvinde og for det andet så er det GB som hun laver 100% hendes eget ønske, ligesom hun absolut også får langt hovedparten af de penge som der kommer ind.

Efter Musens indlæg, henvendte kvindes mand sig til Administratoren her, og Musens indlæg blev slettet.

 

Jeg vil derfor opfordre til at have begrænset tillid til Musens skriverier

Del dette indlæg


Link til indlæg

"2000 kr og en dildo." Egentlig også en temmelig fantasifuld afregning...!

Tror sgu Musen har en lige lovlig livlig tankegang.

Venligst

Frfnch

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...