Hop til indhold
Gæst

Hvorfor får i ikke en ordentlig øse???

Recommended Posts

Gæst

Så stødte jeg på den igen. Denne gang smuk enlig mor der informerer om hun har et bilvrag. Mener Sisse har udtalt lignende eller i hvert fald noget minibil af en art. Hørt det flere gange før 

 

2000 kr i timen… hvorfor helvede får i så ikke en ordentlig øse og køre i???? i fyrer jo ikke alle pengene af på sex som os andre fjolser  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så stødte jeg på den igen. Denne gang smuk enlig mor der informerer om hun har et bilvrag. Mener Sisse har udtalt lignende eller i hvert fald noget minibil af en art. Hørt det flere gange før 

 

2000 kr i timen… hvorfor helvede får i så ikke en ordentlig øse og køre i???? i fyrer jo ikke alle pengene af på sex som os andre fjolser  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:

 

 Havnebums....det er jo vores "hverdags bil" vi her snakker om, vi sidder da ikke og skriver om søndagsbilen,...du ved den der røde flade ting med et billede af en pruhest foran på køleren! skrev vi om den så ville i jo straks sige vi tjente for mange penge så vi nøjes med at skrive om den der gamle ford fiesta fra 87 ....(findes der sådan en?) :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 Havnebums....det er jo vores "hverdags bil" vi her snakker om, vi sidder da ikke og skriver om søndagsbilen,...du ved den der røde flade ting med et billede af en pruhest foran på køleren! skrev vi om den så ville i jo straks sige vi tjente for mange penge så vi nøjes med at skrive om den der gamle ford fiesta fra 87 ....(findes der sådan en?) :D :D

Giver du en tur Cherie?? gerne med mig bag rattet :smile: altså ikke i Fiestaen

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne jo også være at pigerne var smarte nok til at bruge pengene fornuftigt :)  

 

I betragtning af hvor idiotisk de fleste kvinder finder mænds indkøb af biler er det nærliggende at tro at de nok vil vælge bedre og mere langsigtede investeringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har da en fed bil hihi... Heller det end at pengen går op i tasker og andet tøsegejl....Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har da en fed bil hihi... Heller det end at pengen går op i tasker og andet tøsegejl....Knus Line

Har sagt det før Line :-) Du er fandeme en Trunte efter min smag!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så stødte jeg på den igen. Denne gang smuk enlig mor der informerer om hun har et bilvrag. Mener Sisse har udtalt lignende eller i hvert fald noget minibil af en art. Hørt det flere gange før 

 

2000 kr i timen… hvorfor helvede får i så ikke en ordentlig øse og køre i???? i fyrer jo ikke alle pengene af på sex som os andre fjolser  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:

 

Nu bemærker jeg jo af og til hvilke biler pigerne kører i - som regel ganske almindelige biler, men der er da undtagelser og piger der kører i fede VW og BMWer, men jeg siger ikke mere  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sådan et til 2 zoner for at få råd til at bidrage til at tøserne kan køre i bimmer og andet godt :wink:

 

Periodekort til voksne og børn

http://www.moviatrafik.dk/dinrejse/Priser/vestsjaelland/periodekort/Pages/Periodekort.aspx

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

En bil skal jo bare bringe een fra A til Z  :grin:  Jeg vil hellere bruge penge på oplevelser og rejser med mine kære. Det har man glæde af hele livet.

 

(Men det er nu alligevel meget lækkert når manden har en lækker bil, total plat, jeg ved det godt, men tænder sgu på store terrængående der oser af styrke ( - og oser i det hele taget hmmm :-| ))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem siger egentlig, at man SKAL have en bil?

Det var 50'ernes store drøm, for det var symbolet på velstand og fremtid. Intet interesserer dog mig personligt mindre end dette monstrum på fire hjul.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem siger egentlig, at man SKAL have en bil?

Det var 50'ernes store drøm, for det var symbolet på velstand og fremtid. Intet interesserer dog mig personligt mindre end dette monstrum på fire hjul.

Undtagen en Opel ;)

 

Kunne ikke lade være ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom dagen..hvor jeg skulle blive enig med det "Borende X". Vel talt.

 

Borende X og jeg er nemlig enige om at symbolet på velstand og fremtid er....tratera:

 

 

og får man nogen tilovers kan man gøre som jeg, investere disse i mange sjove køretøjer,.... altså blandt andet :cool:

 

Fniseri

Bendix

Redigeret af Bendix Westinghouse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Hei jeg har ikke en minibil. Jeg har en helt ny c3. Ikke nogen stor bil. Men den dækker mine og svinenes behov ganske udmærket.

Jeg vil simpelthen ikke sætte mig i en økonomisk situation hvor jeg er nød til at ligge mig på rygge for at betale for en høj levestandard. Hvis jeg mister lysten en dag vil jeg have det så jeg kan køre hjem i min egen bil og lukke min annonce også leve videre uden at se mig tilbage fordi der er regninger der skal betales.. det er også derfor jeg ikke vil sige mit job op. det skal være så jeg kan lukke butikken i morgen hvis livet byder det. Så hellere nøjes med de dage jeg kan få fri til og har lysten til.

Beklager at jeg er så kedelig. Men det har jeg det nu ganske fint med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sisse

 

Du er ikke en kedelig, men en kvinde efter mit hoved med et fornuftigt forhold til økonomi.

 

Sjovt som vi er nogle der forsøges motiveret til økonomisk uforstand.

 

Da jeg hentede 1500 euro i kontanter i min bank til min nylige tur til Tyskland, prøvede hun at afsætte et Mastercard til mig, jeg kunne jo tabe mit Visadankort, og så ville det jo være rart ---

 

Hvortil jeg svarede nej, jeg skal aldrig have kredit.

 

Min bankrådgiver har også forsøgt - hvis man hverken har gæld eller stor opsparing, er man ikke så givtig åbenbart?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem siger egentlig, at man SKAL have en bil?

Det var 50'ernes store drøm, for det var symbolet på velstand og fremtid. Intet interesserer dog mig personligt mindre end dette monstrum på fire hjul.

Hvis man ikke lige bor og arbejder i en af de større byer, så SKAL man have en bil!

Der hvor det tager en formiddag at komme på arbejde med offentlig befordring der SKAL man have en bil!

Der hvor yndlings GP'en bor tilpas langt væk at hverken bus, tog, taxa eller cykel er et alternativ, der SKAL man have bil! :-)

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke lige bor og arbejder i en af de større byer, så SKAL man have en bil!

Der hvor det tager en formiddag at komme på arbejde med offentlig befordring der SKAL man have en bil!

Der hvor yndlings GP'en bor tilpas langt væk at hverken bus, tog, taxa eller cykel er et alternativ, der SKAL man have bil! :smile:

 

Køb hellere 2 brugte - det er billigere end 1 ny, hvis man er et par og ellers skulle lave dobbeltkørsel med at hente og bringe hinanden + evt. børn. Desuden kan man køre i den ene, medens man har tid til selv at reparere den anden og skaffe reservedele  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sisse, hvo intet vover...

 

Jeg har fra tid til anden, sat mig i en økonomisk situation, for det meste grundet uforudsigelige beslutninger foretaget af vor folkevalgte regering. Disse beslutninger har for mig som for dig, haft indflydelse på vor rigdom og eller mangel på samme.

Nu vil jeg ikke lyde arrogant, det ville slet ikke klæde mig, så langt fra.

Men befinder jeg mig, i en situation som du skriver direkte citeret : "Men den dækker mine og svinenes behov ganske udmærket" så vælger jeg at at sørge for mine tohjulede og ditto firehjulede svin, ved at stille min monumentale krop, til rådighed for et udsøgt klientel af connoisseur kvinder, der kan bringe mine "saldi in pari", men heldigvis har denne situation ikke været aktuel i dette behagelige og fornuftige finansielle klima vi befinder os i.

 

Livet er en fryd

 

Fnis

 

Bendix

Redigeret af Bendix Westinghouse

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Da jeg hentede 1500 euro i kontanter i min bank til min nylige tur til Tyskland, prøvede hun at afsætte et Mastercard til mig, jeg kunne jo tabe mit Visadankort, og så ville det jo være rart ---

 

 

 

Jeg havde dobbelt så meget med i kontakter som dig, udover diverse bankkort :D

Kreditkort er rart at havde, hvis man lige fik lyst til mere sjov :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Køb hellere 2 brugte - det er billigere end 1 ny, hvis man er et par og ellers skulle lave dobbeltkørsel med at hente og bringe hinanden + evt. børn. Desuden kan man køre i den ene, medens man har tid til selv at reparere den anden og skaffe reservedele  :)

 

det betyder 2x forsikring, 2x grønafgift, 2x vejhjælp, 2x vinterhjul osv....

 

en ny bil er også mere brændstofsøkonomisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så stødte jeg på den igen. Denne gang smuk enlig mor der informerer om hun har et bilvrag. Mener Sisse har udtalt lignende eller i hvert fald noget minibil af en art. Hørt det flere gange før 

 

2000 kr i timen… hvorfor helvede får i så ikke en ordentlig øse og køre i???? i fyrer jo ikke alle pengene af på sex som os andre fjolser  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:

den da lever stille, lever godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke lige bor og arbejder i en af de større byer, så SKAL man have en bil!

Der hvor det tager en formiddag at komme på arbejde med offentlig befordring der SKAL man have en bil!

Der hvor yndlings GP'en bor tilpas langt væk at hverken bus, tog, taxa eller cykel er et alternativ, der SKAL man have bil! :smile:

 

Dit sidste argument må man jo bøje sig for :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg havde engang et vrag af en bil, som kørte fra A til Z men kostede så sindssyg meget i reperationer inden syn at den nærmest repræsenterede en høj levestandard.

Så nu er den skfitet ud med en semi-ny bil, som til gengæld har lav afgift, er benzinøkonomisk og ikke skal til syn lige mer det samme.

Brugt er ikke altid billigst. I længden.

Til gengæld opdager jeg tit piger med nyt, dyrt tøj, fuld make-up, Gucci taske under armen og flot opsat hår, som kører på en rustbunke af en gammel cykel med halvflade hjul. :-D

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...