Hop til indhold
Kausten

Hvor skal jeg flytte hen?

Recommended Posts

Tahiti, Jomfruøerne, Cuba, Jamaica, seychellerne, brovst?

 

Hvis jeg skulle flytte udenlands blev det Australien. Har altid drømt om at bo der :P

Men er nok mere seriøst at blive her i lille Danmark.. Dog nok ikke lige i Brovst..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på du kan få hjælp af kommunen/socialrådgiver til at finde et passende bofællesskab med beskyttede boliger el.lign., hvor der også er yngre mennesker på din alder og hvor der arrangeres forskellige aktiviteter - evt. kan de også være behjælpelige med lidt arbejde/beskyttet værksted mm.. De kender som regel til flere muligheder end de som normalt annonceres.

 

Ja kunne de jo nok. Men er ikke helt sikker på jeg ville kunne lide at bo i et bofællesskab. Kommer dog nok lidt an på hvilke typer mennesker der er der.. Man høre jo ting..

 

 

Hej Kausten

Nu hvor snakken er drejet over på beskyttede boliger, vil jeg gøre opmærksom på Bytoften i Tjørring ved Herning, men om det overhovedet er noget i den stil, du søger efter, er jeg da i tvivl om.

http://www.bytoften.dk

 

Vil da lige tjekke den ud.. takker.

 

Hvis jeg fik så meget udbetalt på pension, så ville jeg flytte et sted hen, hvor den slags var seriøse penge.Tjekkiet måske, Prag er en dejlig by, eller Bulgarien, det er der andre danskere, der har gjort: http://mitbulgarien.info/forum/

Den mest markante profil derinde, Hexi, har ligefrem dette motto: "Bulgarien... et paradis for danske fattigrøve..."

 

Tja måske det var en mulighed.. ville dog foretrække at bo i Danmark.

 

Kausten, er denne tråd en joke, tager du røven på os ? :P

 

Du er 39 år og får pension (17.000) ? jeg går først på pension når jeg bliver 65-67...

 

Flyt til Thailand du kan leve godt for de penge.

 

hehe nej.. ingen Joke.. Får Førtids.. efter de gamler regler/love. Kunne ændre til nye regler for et års tid siden, men turde ikke. Ville sikkert få mindre nu hvis jeg ændrede til nye regler :P.

Thailand er nok et af de sidste lande jeg ville turde bo i....Kan ikke svømme så godt :P.

 

yay mit første MultiCitat indlæg.. så fik man da også lige prøvet det :D

 

Spørgsmål: er Aalborg en god by at bo i?

 

Aalborg vs Aarhus vs Kolding vs Herning... Hvilken by ville vinde? :)

(Som i en by med gode muligheder for at være "social" og hvor man ikke behøver frygte for sit liv.. osv).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...