Hop til indhold
Tip toe

Hvem i alverden bestiller KUN svensk...?

Recommended Posts

Det er vel ikke et spor mer negativt end TS? Bare en kommentar omkring at der findes altid nogen som undrer over hvorfor nogen anden gør som den gør.

 

 

Jeg vil sige at den kan forståes og / eller misforståes, den Midtj skrev

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige at den kan forståes og / eller misforståes, den Midtj skrev

 Og er man en smule positivt anlagt så forstår man den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har aldrig bestilt svensk hos en glædespige, men privat har jeg dyrket det en del, og det er både afslappende, pirrende og har givet mig god seksuel tilfredsstillelse.

 

Det kommer helt an på udførslen af "svensk" for mit vedkommende, om det er noget jeg kan lide.

 

Jeg har altid haft en ide om at det ikke var godt hos en glædespige grundet den lave pris, og derfor ikke har bestilt det, men der findes jo så også andre variationer af det, som jeg har til gode at have oplevet hos en glædespige i hvert fald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ikke et spor mer negativt end TS? Bare en kommentar omkring at der findes altid nogen som undrer over hvorfor nogen anden gør som den gør.

Jeg synes bare hans avatar passer godt til denne og tidligere kommentarer - Generelt negative

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har taget det af menuen :)

 

jeg gider ikke lege med lege jeg ikke selv bliver tilfredsstillet af :)  det var der ikke noget sjov ved... 

 

 

jeg er GP for min egen skyld - så hvorfor tage penge for noget der er formålsstridigt....  det må andre "tage hånd om" :D :D :D :D

 

Ja, jo .... det er jo efterhånden blevet nogenlunde klart hvad man får og ikke får hos dig. Og hvad du ønsker af mænden. En time planke, kort hår, barberede nosser og evnen at snakke dig ør. Lidt steroider i de spillende musklerne er heller ikke gal.
 
Selv klarer jeg planken et stykke tid, selv om jeg er opnået høj alder. Cykler uden problemer 200 km, eller løber 20. Men jeg har langt hår og vil aldrig barbere mig dernede. Og er indimellem simpelthen så træt at jeg ikke ønsker andet end at forkæles av nogle dejlige, bløde kvindehænder.
 
Og der findes nogle der altså kan noget med sine hænder. Hvis hænderne er forbundet med højere magter eller med kvindens nedre regioner ved jeg ikke. Måske begge to. Men nogle gange er det altså magiskt. Og de kvinder der har den der magi, de nyder det. Nyder den magt de har i hænderne. Om det er jeg ikke i tvivl.
 
B

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er GP for min egen skyld - så hvorfor tage penge for noget der er formålsstridigt.... det må andre "tage hånd om" :D :D :D :D

Det er der jo også andre der gør :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg nyder at give, jeg er en giver... Jeg får lyst, af at se og mærke andres lyst, så jeg vil sige, at jeg ville føle jeg ikke levede op til ordet glædespige, hvis jeg ikke gav ydelser som ønskes og hvis jeg ikke gjorde det helt... Klart indenfor mine rammer... Jeg synes det fredt at jasmin kan være så meget i sig selv, men der er jeg så modsat, jeg giver meget af mig selv... Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men noget i stil med, at jeg godt kan føle jeg ikke giver noget, hvis ( og der er mange) en af mine gæster " bare "vil massere mig i en time, uden jeg skal gøre / give noget...

Dejligt med forskelligheden og jeg personligt lære meget af disse debatter...

Knus Line

Redigeret af Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de bedste oplevelser jeg har haft var netop svensk. Eller rettere oliepirring/penismassage som Gina Faith kalder det. Hendes hænder og kundskaber er magiske og gav mig den mest intense udløsning, jeg nogensinde har oplevet.

Det er dog en ydelse på 45 min og koster så vidt jeg husker en tusse, men er hver en krone værd.

 

En tusse for en spiller?!? Vildt.

 

Det bliver jeg nok nød til at prøve :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig bestilt svensk hos en glædespige, men privat har jeg dyrket det en del, og det er både afslappende, pirrende og har givet mig god seksuel tilfredsstillelse.

 

Det kommer helt an på udførslen af "svensk" for mit vedkommende, om det er noget jeg kan lide.

 

Jeg har altid haft en ide om at det ikke var godt hos en glædespige grundet den lave pris, og derfor ikke har bestilt det, men der findes jo så også andre variationer af det, som jeg har til gode at have oplevet hos en glædespige i hvert fald.

 

Jeg har kun enkelte gange bestilt svensk alene hos en glædespige, især efter jeg fandt ud af det var mere økonomisk at bestille en hel ½ time, så jeg bedre selv kunne bestemme hvad, hvornår og hvordan tingene skulle foregå.

 

Desværre er det meget få piger, der forstår at give en rigtig pirringssvensker med spyt, flad hånd og strakte fingre, kombineret med en enkelt pirrende finger af og til rundt om glansen, mens de drillende kigger en i øjnene og forsøg på at instruere dem bliver ikke altid honoreret, men nogle er hurtige til at lære :D :

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jo .... det er jo efterhånden blevet nogenlunde klart hvad man får og ikke får hos dig. Og hvad du ønsker af mænden. En time planke, kort hår, barberede nosser og evnen at snakke dig ør. Lidt steroider i de spillende musklerne er heller ikke gal.

 

jeg har oplevet en stigende tendens herinde på eroguide... og det er at vi piger ikke kan sige noget om hvad vi godt kan lide før det omgående omsættes til "så er jeg nok ikke noget for dig" - reaktion fra mændene..... en utrolig fjollet og meget barnlig reaktion... 

 

 

 

hvad man "kan lide" hos mænd er ikke partout synonymt med hvad "man ønsker" af mænd (medmindre man er typen der vil lave dem om) og absolut slet ikke synonymt med hvad "man kræver" af en gæst!!!

det er sådan en udpræget misforståelse blandt mange mænd at blot fordi en pige har præferencer - så er det det samme som "krav" :) og at hun dermed stiller disse krav til sine gæster....  

 

det foranlediger sure opstød som det jeg har citeret og som det BX kom med forleden i tråden om mænds kropbehåring.. 

 

 

hvad går der galt for jer ?? hvorfor kan vi piger ikke sige at der er noget vi kan lide uden at i omgående føler jer ramte, truffet og skal postulere at så er i ikke noget for os ??  eller - "så er det ikke dig jeg skal besøge" .....  få dog lidt selvtillid og ærlig talt - få dog noget selvironi!!

 

 

Hvis man ville, så kunne man finde noget galt med hver eneste GP og hver eneste gæst.... men hvor mange gange er det der skal komme en tråd om hvilke "krav" PGerne har før i tror på det det er jeres hygiejne og jeres sindelag der er i højsædet... ikke jeres planke, jeres steroid-forbrug, jeres kropsbehåring eller jeres penis-størrelse!!!

 

 

Hvad i alverden skulle vi piger dog ikke sige i tråden om "dagens numser" - der er da ikke mange af os der har så flotte røve.... skulle vi blive skide sure og skrive "så er vi nok ikke noget for jer - i skal nok besøge nogen andre"  ej vel ? så var der godt nok ikke mange i kunne besøge

 

 

hvis i så på jeres egne præferencer som ultimative krav altid - så var ingen jo gode nok... kunne det tænkes at vi piger er på samme måde.... 

at der er ting vi godt kan lide - men at vi samtidig formår at skelne mellem præferencer og krav :)

 

og at vi aldrig nogensinde forlanger vores egne præferencer af vores gæster.... fordi vi godt selv kender forskellen

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har oplevet en stigende tendens herinde på eroguide... og det er at vi piger ikke kan sige noget om hvad vi godt kan lide før det omgående omsættes til "så er jeg nok ikke noget for dig" - reaktion fra mændene..... en utrolig fjollet og meget barnlig reaktion... 

 

 

 

hvad man "kan lide" hos mænd er ikke partout synonymt med hvad "man ønsker" af mænd (medmindre man er typen der vil lave dem om) og absolut slet ikke synonymt med hvad "man kræver" af en gæst!!!

det er sådan en udpræget misforståelse blandt mange mænd at blot fordi en pige har præferencer - så er det det samme som "krav" :) og at hun dermed stiller disse krav til sine gæster....  

 

det foranlediger sure opstød som det jeg har citeret og som det BX kom med forleden i tråden om mænds kropbehåring.. 

 

 

hvad går der galt for jer ?? hvorfor kan vi piger ikke sige at der er noget vi kan lide uden at i omgående føler jer ramte, truffet og skal postulere at så er i ikke noget for os ??  eller - "så er det ikke dig jeg skal besøge" .....  få dog lidt selvtillid og ærlig talt - få dog noget selvironi!!

 

 

Hvis man ville, så kunne man finde noget galt med hver eneste GP og hver eneste gæst.... men hvor mange gange er det der skal komme en tråd om hvilke "krav" PGerne har før i tror på det det er jeres hygiejne og jeres sindelag der er i højsædet... ikke jeres planke, jeres steroid-forbrug, jeres kropsbehåring eller jeres penis-størrelse!!!

 

 

Hvad i alverden skulle vi piger dog ikke sige i tråden om "dagens numser" - der er da ikke mange af os der har så flotte røve.... skulle vi blive skide sure og skrive "så er vi nok ikke noget for jer - i skal nok besøge nogen andre"  ej vel ? så var der godt nok ikke mange i kunne besøge

 

 

hvis i så på jeres egne præferencer som ultimative krav altid - så var ingen jo gode nok... kunne det tænkes at vi piger er på samme måde.... 

at der er ting vi godt kan lide - men at vi samtidig formår at skelne mellem præferencer og krav :)

 

og at vi aldrig nogensinde forlanger vores egne præferencer af vores gæster.... fordi vi godt selv kender forskellen

 

Nu blev jeg så lige hevet ind som surt eksempel.

Nuvel, det, jeg reagerede imod, var din i mine øjne lidt kategoriske påstand om, at en mand skulle være glat, for ellers tændte du af.

 

Hvorfor skulle jeg så besøge en pige, som jeg på forhånd vidste tændte af på visse sider af mig?

 

Det ville da være gakgak, for så bliver det jo kun en halvhjertet indsats. Jeg agter ikke at barbere mig glat, hvilket nærmest er at gøre vold på mig selv, fordi det er pigens præference/forventning.

 

Jeg er mig selv, og min selvtillid fejler skam ikke noget, og så er det, man når frem til konklusionen: "så er det ikke dig jeg skal besøge"

 

Når jeg besøger en glædespige, vil jeg gerne have sjælen med i foretagenet – og her har jeg længe været heldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nuvel, det, jeg reagerede imod, var din i mine øjne lidt kategoriske påstand om, at en mand skulle være glat, for ellers tændte du af.

 

Hvorfor skulle jeg så besøge en pige, som jeg på forhånd vidste tændte af på visse sider af mig

 

det har jeg ikke skrevet nogen som helst steder.... jeg skrev hvad jeg kunne lide

 

det der med at jeg tændte af var sgu din egen opfindelse... jeg kan huske at jeg blev pissesur da jeg læste det og faktisk ikke gad dementere fordi jeg syntes det var under lavmålet

helt præcist gik debatten sådan her:

 

Ja, så ses vi jo nok ikke :-|

 

 

det kan vi sagtens - jeg vil bare ikke blive tændt af urskoven for neden :)

 

der bliver spurgt til hvad vi kan lide.. 

 

og jeg må indrømme... clean er bare lækkert...  sexet... og så virker pikken større når den ikke er pakket halvt ind af lange svinebørster..... kønsbehåring er bare ikke blød og lækker...  

 

maskulin... måske.... lækker... nahhh ikke i min bog *gg*

Så er spørgsmålet jo bare, om du bliver tændt af :sad::cry:.

Jeg må indrømme, at jeg ikke agter at gå til voksbehandling eller andre kunstgreb for at kunne besøge en bestemt pige :D :D.

se - fuldstændig din egen opfindelse.... du skyder mig ting i skoene jeg aldrig har skrevet....

der er ufattelig langt mellem at kunne lide et glat look - og så på at blive "tændt af" ... det er noget du helt selv har opfundet

jeg har ikke bedt nogen om at barbere sig, vokse sig eller andre kunstgreb....

 

 

og intet sted i det jeg har citeret skriver jeg at jeg bliver "tændt af" eller "slukker"  på en urskov... jeg skriver bare at jeg ikke tænder på det.. 

jeg fortalte hvad jeg kunne lide.... og du har endnu engang bekræftet min påstand:

vi piger har meget vanskeligt ved at fortælle jer mænd herinde hvad vi kan lide og ikke lide uden at i straks tror at det handler om krav og fordringer...

vær dog for pokker glad for den i er, lad være med at overfortolke alting og kan i dog ikke snart acceptere at vi piger kan lide ting lige som i mænd kan.... men det betyder ikke at vi kræver eller forlanger at i skal være perfekte kloner allesammen!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Undskyld, men har ovenstående noget som helst med emnet at gøre, eller er det mig, der ikke kan læse indenad? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, men har ovenstående noget som helst med emnet at gøre, eller er det mig, der ikke kan læse indenad? :)

 

Nej, egentlig ikke, og undskyld min del af afsporingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Griner griner der blev slagborende X på glatis reddet af gongongen :D

I Sverige hedder det måske fingertopparna :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin sagde den 28 Jul 2014 - 2:49 PM: snapback.png

se - fuldstændig din egen opfindelse.... du skyder mig ting i skoene jeg aldrig har skrevet....

der er ufattelig langt mellem at kunne lide et glat look - og så på at blive "tændt af" ... det er noget du helt selv har opfundet

 

og intet sted i det jeg har citeret skriver jeg at jeg bliver "tændt af" eller "slukker"  på en urskov... jeg skriver bare at jeg ikke tænder på det..

 

Jasmin, er du ikke ude i lidt verbalt "flueknepperi" her? :wink:

Du skriver ganske vist ikke direkte nogen steder, at du "slukker ned" på kønsbehåring, men du efterlader da helt entydigt opfattelsen af, at du finder det en smule ulækkert, når du - som tilfældet er - associerer til "lange svinebørster"... :idea:

Det er da helt legitimt, du har den opfattelse du har o. kønsbehåring, og det respekterer formentlig alle, men du kan vel ikke fortænke en mand i at mene, at hvis du associerer hans kønsbehåring med svinebørster og noget som "ikke er lækkert", så vil sexuelt samvær med dig nok føles lidt for akavet af begge parter... :!:

Og af samme grund vil du for den kønsbehårede mand nok næppe være hans førstevalg... :)

Mon ikke det var noget i stil med ovenstående, BX forsøgte at skrive?

Tager jeg fejl, må han jo korrigere mig :-P

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da kun en ting at gøre kære Jasmin, hvis der kommer en med svinebørster - og ja, jeg har selv set dem i svømmehallen, der har hår på nosserne, der minder om en brunstig orne - begynd at trække dem af en for en eller to og to, lige så stille og roligt - jo langsommere jo bedre - og så lige et hårdt ryk til sidst - det er rigtig godt.

 

Bare ikke dem omkring røvhullet - det er for ondt  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver ganske vist ikke direkte nogen steder, at du "slukker ned" på kønsbehåring, men du efterlader da helt entydigt opfattelsen af, at du finder det en smule ulækkert, når du - som tilfældet er - associerer til "lange svinebørster"... :idea:

 

ej nu må i altså lige tælle til 10...... 

 

 

de hår er lange... op mod 5 cm....  ofte er mændenes hår på hovedet kortere... 

 

og de er sindssygt kraftige ifht al anden kropsbehåring... de føles ikke glatte og bløde som dem på ben og brystkasse... de føles som det man laver natur-børster af nemlig svinehår... 

 

 

at i så tolker - og IMHO - seriøst overfortolker det som "en smule ulækkert"  - det kan jeg så kun tage til efterretning og konstatere at man ikke kan sige noget uden at man kan være sikker på at det bliver fortolket negativt... 

 

 

i er værre end piger der står foran spejlet og spørger manden...

 

hende: "ser jeg godt ud i den her kjole?? ... "

 

ham: ja - lige så godt ud som i den sorte

 

hende: den sorte slanker jo også mere

 

ham:  ja - du ser bragende godt ud i den

 

hende: "du kan kun lide mig hvis jeg er tynd"

 

 

kan i se - det var for pokker ikke det han sagde..... han sagde hun så skidegodt ud i den sorte - ikke at hun skulle være tyndere

 

 

i er snart værre end det... for jeg synes ikke det er hverken ulækkert eller en smule ulækkert -  jeg tænder bare meget på et glat look... det er fucking sexet.. 

 

 

hvis det virkelig er nok til at få fyre med alm kropsbehåring til at vælge mig fra fordi jeg godt kan lide glatte boller og en fræk glat pik - så skulle de tage at udvikle noget selvironi og lidt mere selvtillid - for det er fandme noget pjat af dimensioner!!

 

 

et lille spørgsmål :  tror i alle de fyre der har anmeldt mig har været glatte ?? og har i fornemmelsen af at det nogensinde har været et problem for hverken disse helt almindelige fyre eller mig når i har læst anmeldelserne ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom jeg ikke ikke er brazillian forneden, Jas, så kommer jeg gerne forbi dig og læser højt af knaldromanen; Dr. Love. Kapitlet med håndens eventyr springer jeg glædeligt over. ;)

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom jeg ikke ikke er brazillian forneden, Jas, så kommer jeg gerne forbi dig og læser højt af knaldromanen; Dr. Love. Kapitlet med håndens eventyr springer jeg glædeligt over. ;)

 

en mand efter mit hjerte :) 

 

valentine-kiss-smiley-emoticon.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

På et eller anden punkt har Jasmin vel en pointe.

 

Jeg er ikke glatbarberet og jeg bliver det heller ikke, og på trods af dette, ville det ikke afholde mig fra at besøge Jasmin, hvis det var det jeg ville. Jeg har slet ikke opfattet det på det niveau som Borende X og Bananas har. Jeg ville have det helt fint med at besøge Jasmin selvom jeg ikke ville være glatbarberet. Der er sikkert mange andre der mener det samme som hende, og har givet mig gode oplevelser. Jeg foretrækker selv glatbarberede piger men kan havde forrygende oplevelser med piger der ikke er det.

 

Nu skal man nok heller ikke blive så sart og meget usikker på sig selv at man bliver værre end de damer som Jasmin omtaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jasmin sagde den 28 Jul 2014 - 2:49 PM: snapback.png

det kan vi sagtens - jeg vil bare ikke blive tændt af urskoven for neden :)

 

der bliver spurgt til hvad vi kan lide.. 

 

og jeg må indrømme... clean er bare lækkert...  sexet... og så virker pikken større når den ikke er pakket halvt ind af lange svinebørster..... kønsbehåring er bare ikke blød og lækker...  

 

maskulin... måske.... lækker... nahhh ikke i min bog *gg*

Borende X sagde den 28 Jul 2014 - 3:17 PM: snapback.png

Så er spørgsmålet jo bare, om du bliver tændt af :sad::cry:.

Jeg må indrømme, at jeg ikke agter at gå til voksbehandling eller andre kunstgreb for at kunne besøge en bestemt pige :D :D.

 

Jazz, der er nu noget om det BX skriver.

Jeg ville aldrig besøge en pige, som jeg på forhånd ved ikke tænder, men nærmere slukker på noget ved min krop eller sjæl.

Det er da en ekspedition der er mislykket på forhånd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

På et eller anden punkt har Jasmin vel en pointe.

 

Jeg er ikke glatbarberet og jeg bliver det heller ikke, og på trods af dette, ville det ikke afholde mig fra at besøge Jasmin, hvis det var det jeg ville. Jeg har slet ikke opfattet det på det niveau som Borende X og Bananas har. Jeg ville have det helt fint med at besøge Jasmin selvom jeg ikke ville være glatbarberet. Der er sikkert mange andre der mener det samme som hende, og har givet mig gode oplevelser. Jeg foretrækker selv glatbarberede piger men kan havde forrygende oplevelser med piger der ikke er det.

 

Nu skal man nok heller ikke blive så sart og meget usikker på sig selv at man bliver værre end de damer som Jasmin omtaler. 

 

Nu synes jeg, at du afsporer tråden. Det plejer du ellers altid at bebrejde os andre. Det har jeg jo selv fået at mærke ved flere lejligheden, og valgte efter Delphis kommentar at lukke ned.

 

Da skaden nu alligevel er sket, vil jeg blot anføre, at mit allerførste svar til Jasmin også havde en del drilleri med i spillet, og så tog det ene indlæg det andet.

 

Thorshammer har fortolket mine indvender korrekt: Jeg har ikke kunnet få andet indtryk, end at du tog afstand til behåring, og for god ordens skyld vill jeg da gerne afsløre, at min behåring er ret behersket og slet ikke at sammenligne med langt hippiehår.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ TipToe:

I Sverige hedder handjob happy ending, hvis det er udført af en thai og at bive avrunkad, hvis det er udført af en skandinav.

 

@Jasmin.

Når du skal beskrive hvor fjollede og barnlige reaktioner du synes at du får, så bærer du som sædvanlig mer brænde til bålet end hvad nogen tideligere i debatten har gjort.

 

Ved du hvad forskellen mellem dig og os herinde er? Ikke? Så skal jeg forklare den: Du sælger sex. Vi køber sex. Du er altså en der vi eventuellt skulle kunne gå til og købe sex. Det er derfor du er herinde. Du er et almindeligt menneske med ret at debattere og være som du er, og på samme gang et markedsførende businessmenneske som snakker med dine potentielle kunder.

 

Du er simpelthen som de der fyrene på Joe and the Juice. Og det du siger bliver en del af det du sælger.

 

Og hver gang du siger noget, så er det pigen jeg som kunde eventuelt skulle kunne besøge som udtaler sig.

Du må hjertens gerne synes hvad du vil om hvad du vil, men de er vel for pokkers ikke så mærkeligt at du får kommentarer når du så flittigt er igang med dine præferencer vedrørende mænd. Der er intet som helst fjollet eller barnligt med at jeg efterhånden er nået frem til at jeg aldrig vil besøge dig. Når man er så langt fra hvad du gang efter gang skriver at du kan lide hos mænd, så er det vel ikke mærkeligt hvis man går en anden vej? Nu var det jo ikke det jeg skrev, men vist er det sådan.

 

Jeg synes det er dig som opfører dig fjollet, som bliver så oprørt. Du skriver lange noveller, over min korte kommentar. I min optik et beteende som minder om det fra et barn der føler sig forurettet. Eller en teenager.

 

Og vær venlig at notere: Jeg skriver at jeg SYNES du opfører dig fjollet. Imens du statuerer at noget ER fjollet og barnligt, som hvis det var et videnskabligt faktum. Det er stor stor forskel, selv om du ikke kan forstå det.

 

B

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...