Hop til indhold
Borende X

Er der nogen, der skal til Flensborg?

Recommended Posts

Er det kun tyske piger der er i P Club, og hvis ja har de så en politik om at der kun må arbejde tyske piger?

 

Hej Rejse - check lige deres hjemmeside og læs div. beretninger fra clubben  :idea:

 

De fleste gange, jeg har besøgt klubben har jeg kun været samme med Lolita fra Rumænien, da hun er en rigtig sød og naturlig pige uden plastpatter, blomsterranker eller piercinger.

 

Men ellers kan du i klubben møde smilende Jessi fra Cuba, Maylin er af asiatisk afstamning, men opvokset i Tyskland, flere piger fra Rumænien, Polen, Tjekkiet mm. og måske 3 - 4 tyske piger - så det er en blandet landhandel, men danske piger? - ja, måske har jeg hørt om det, men ikke i tydelig erindring. Men det er da muligt at ansøge: 

 

http://en.the-pclub.de/page/jobs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret Jernsvin - jeg burde og kunne have været grundigere selv inden jeg skrev mit seneste indlæg.

 

Var bare lige inde og studere galleriet, hvor hverken nationalitet eller alder angives.

 

Måske det vil udelukke danske piger fra at kunne sælge sex, hvis de ikke yder fransk uden, og gæsterne kan få denne ydelse hos alle de øvrige piger?

 

Jeg vil ikke opfordre interesserede danske piger til at ændre politik af den grund.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret Jernsvin - jeg burde og kunne have været grundigere selv inden jeg skrev mit seneste indlæg.

 

Var bare lige inde og studere galleriet, hvor hverken nationalitet eller alder angives.

 

Måske det vil udelukke danske piger fra at kunne sælge sex, hvis de ikke yder fransk uden, og gæsterne kan få denne ydelse hos alle de øvrige piger?

 

Njarh - de gør ikke så meget ud af at beskrive nationaliteten, hvis pigen kommer fra østeuropa - som de fleste af pigerne, men Cuba og Thailand er åbenbart så eksotisk at det absolut skal fremhæves  :roll:

 

Mht. alder, så kan man jo dels studere billederne og se at de kun ansætter piger over 21 år - og jeg har ihvertfald ikke set piger i clubben, der var ret meget ældre end 35 - så det er derimellem.

 

Det er absolut heller ikke alle piger i clubben, der tilbyder fransk naturel og man er nødt til at spørge sig for - ligeledes er det heller ikke alle piger, der kysser - og næsten slet ikke i baren - det er vist ikke så velset.

 

Der er altid en hvis udskiftning i clubben, hvor en pige måske vil prøve det lidt af, hvordan atmosfæren, kollegaerne og indtjeningen er - og så arbejder hun måske kun en uge eller måned i clubben og når derfor ikke at komme med i oversigten af tilstedeværende piger - og det gør det jo lidt spændende hver gang man kommer i clubben, om der nu er kommet nogle nye piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har godt nok besluttet at besøge P-clubben i denne uge, da jeg ikke fik tid i sidste weekend, men fordævten, hvor er der mange dejlige nye og spændende piger inde i byen i gaderne omkring Harrrisleerstrasse i denne uge:

 

http://www.fair-girls.de/index-txxcity-countxx100-havingxx2-cityxxFlensburg.html

 

Må lige se hvad jeg får tid til - og så håbe de rigtige er til at træffe  :)

 

Kontakt mig evt. per PB ang. kørelejlighed og nærmere detaljer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

P-club har reklameret for den fest i noget tid efterhånden, og tatoverings forretning var i Fredericia til et bil show her før sommerferien, og der var flere af pigerne fra p-club med, så mon ikke det er nævnt en enkelt gang der også.

Clubben har fået ny og større whirlpool i haven, og deres terrasse er overraskende flot, der skulle også komme en MMA ring og en scene til live musik, og en DJ. Jordan Night, og vist nok Candy skal mudder wrestle i løbet af aftenen. Der står meget mere om det på facebook end på deres hjemmeside.

Hvis Candy skal Wrestle må det blive i løs vægt.  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...