Hop til indhold
Borende X

Er der nogen, der skal til Flensborg?

Recommended Posts

Hmmm....... Jeg skal da godtnok i byen med et par kammerater på lørdag, og vi har bla. talt om at suse til Flensborg for en god steak og drinks i byen i stedet for at blive i de vandte omgivelser.

Det var inden du gjorde opmærksom på dette arrangement, så måske vi lige tager Flensborg med på agendaen igen, og kigger forbi Fashionata i løbet af dagen.

P-Club er ikke i kikkerten lige nu, men hvem ved hvad dagen bringer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

P-club har reklameret for den fest i noget tid efterhånden, og tatoverings forretning var i Fredericia til et bil show her før sommerferien, og der var flere af pigerne fra p-club med, så mon ikke det er nævnt en enkelt gang der også.

Clubben har fået ny og større whirlpool i haven, og deres terrasse er overraskende flot, der skulle også komme en MMA ring og en scene til live musik, og en DJ. Jordan Night, og vist nok Candy skal mudder wrestle i løbet af aftenen. Der står meget mere om det på facebook end på deres hjemmeside.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Det er et luksushorehus, siger Mads Kristensen" om P-club

 

Haha så har manden ikke besøgt det rigtige og store FKK'er,

P-club er lille, har få piger, har begrænset faciliteter, timeprisen er i den høje ende ifht andre FKK.

 

P-club (tidligere Grenz FKK) ligger i bunden af FKK-ligaen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Det er et luksushorehus, siger Mads Kristensen" om P-club

 

Haha så har manden ikke besøgt det rigtige og store FKK'er,

P-club er lille, har få piger, har begrænset faciliteter, timeprisen er i den høje ende ifht andre FKK.

 

P-club (tidligere Grenz FKK) ligger i bunden af FKK-ligaen :P

 

Nille, jeg må sige at det efterhånden er ret enerhverende, at du altid har så travlt med at rakke P-Clubben ned - vi er flere, der godt kan lide at komme der og som synes pigerne, servicen og priserne er rimelige.

 

Du glemmer hele tiden at for de fleste jyder og fynboer er alternativet til P-Clubben af tidsmæssige årsager ikke at køre til Hamburg eller længere sydpå, men at besøge et af de sædvanlige danske bordeller i et lille forfaldent hus, med max. 2 afdankede piger på vagt.

 

 

Du gør også den fejl kun at sammenligne med andre tyske FKK bordeller, hvor du måske en gang imellem skulle sammenligne med de mange almindelige tyske bordeller, som findes i hobetal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kender jeg Nille så godt at jeg er sikker på at han ikke har til hensigt at rakke ned på P Clubben, men han er bare så præget af alle de steder han har besøgt, at han ikke kan lade være med at sammenligne.

 

Men ellers er jeg enig med Jernsvinet her.

 

Præmissen for at sammenligne værdien af et besøg på P Club, er her ikke andre FKK klubber, men alternativerne i Danmark til alle mulighederne på den anden side af grænsen.

 

Her kan jeg godt forestille mig at P Club udgør et rigtigt godt valg indenfor det praktisk mulige, for dem der er så heldige at bo i køre afstand af klubben.

 

Hvis der på Sjælland fandtes bare et lille sted med FKK lignende muligheder, hvor jeg for menneske penge kunne opnå oplevelsen med danske præference piger, mod en pæn entre til klubben, ja så var jeg den der godt kunne tænkes at nedprioritere alle mulighederne i Tyskland, til fordel for et sådant sted, som jeg kan nå til og fra indenfor 8 - 12 timer.

 

Fandtes den mulighed, kunne det blive til en del besøg for de 10 kg + jeg regner med at  min kommende tur til NRW kommer til at koste over 3 dage.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jern, jeg ville ønske at alle skulle have muligheden for at kommer længere sydpå og opleve de rigtige FKK-klubber.

 

Jeg synes det er synd at hvis man tror P-club er en rigtig FKK klub, så ser man altså ikke længere end til sin næsetip, Jeg ønsker at udbrede budskabet, udvide folks horisont og opfordre folk til som minimum at besøge klubberne i Hamborg, gerne klubberne i NRW og Hessen.

 

Derfor mener jeg at P-club ikke er en rigtig FKK/saunaklub. Og mener stadig klubben ligger i bunden af FKK-ligaen. P-club er ikke et luksushorehus, som i citatet !

 

For os på Sjælland er det faktisk billigere komme til Berlin og NRW end at komme til Flensborg og Hamborg :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille jeg synes at du begår den fejl i din rådgivning at du konsekvent tager udgangspunkt i dine, og alle vi med, vores erfaringer med de klubber du anbefaler fremfor P Club.

 

Som jeg ser det, udgør vores erfaringer ikke det primære udgangspunkt, hverken for det publikum der opsøger P Club, eller for P Club selv.

 

P Club har beliggenheden med sig, de har det aktiv at deres danske gæster ikke har et bedre tilbud end P Club, hverken på den danske eller den tyske side af grænsen, der er tilstrækkeligt tilgængeligt for dem.

 

Så længe P Club ingen konkurrence har i praksis, synes jeg at vi bør anerkende at det kan være et godt tilbud til rigtig mange danske gæster, der ikke som du og jeg kan købe en billig fly billet via Københavns lufthavn, og være væk i 3 eller flere dage.

 

Vel er der kun 2 timers yderligere kørsel til Hamburg fra Flensburg, men det er jo 2 x 2 timer, men mon ikke det her publikum kørte til Hamburg hvis de kunne i stedet for Flensborg - gør de det ikke har det nok sine gode grunde.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jern, jeg ville ønske at alle skulle have muligheden for at kommer længere sydpå og opleve de rigtige FKK-klubber.

 

Jeg synes det er synd at hvis man tror P-club er en rigtig FKK klub, så ser man altså ikke længere end til sin næsetip, Jeg ønsker at udbrede budskabet, udvide folks horisont og opfordre folk til som minimum at besøge klubberne i Hamborg, gerne klubberne i NRW og Hessen.

 

Derfor mener jeg at P-club ikke er en rigtig FKK/saunaklub. Og mener stadig klubben ligger i bunden af FKK-ligaen. P-club er ikke et luksushorehus, som i citatet !

 

For os på Sjælland er det faktisk billigere komme til Berlin og NRW end at komme til Flensborg og Hamborg :P

 

Samme smøre igen, som vi ikke er væsentlig uenige om, men du glemmer at tage udgangspunkt i de fleste jyder og fynboers muligheder, som ikke er at rive 10 kilo op af tegnebogen og 2 - 4 dage ud af kalenderen, uden at konen begynder at stille spørgsmål til dit og dat og/eller få ondt i økonomien.

 

Men prøv for en gangs skyld at sammenligne P-Clubben med danske og især jyske bordeller - så ligger den jo klasser over dem alle og også over de fleste almindelige bordeller med flere piger i Tyskland - og det der dem du skal sammenligne med og ikke alle de store FKK klubber med 20 - 100 piger.

 

Jeg så selvfølgelig gerne at P-clubben var større og havde flere piger og/eller flere lignende klubber nord for Dannevirke - men det får vi jo aldrig, hvis alle folk drøner lige forbi og spenderer pengene i Hamburg eller længere sydpå - så jeg kan kun opfordre folk til at besøge klubben, spare køretiden, evt. overnatning og oplev en smagsprøve på FKK og de søde piger, der venter længere sydpå, men som kun få af os har mulighed for at besøge.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget der lige undrer mig er at:

 

1. http://tattoofashion-online.de/tf/

nævner ikke begivenheden på lørdag d. 2. aug.

2. http://en.the-pclub.de/

nævner det heller ikke og bringer kun den gamle meddelelse fra 2013, som de åbenbart ikke har kunnet få sig nosset sammen til at fjerne, selvom det afholdtes for snart et helt år siden.

 

Meddelelsen i Ekstra Bladet ser umiddelbart ud til at være fra i år, men de kan jo have klokket i kalenderen - og jeg vil gerne se en rigtig annonce for begivenheden. Jeg skal dog til Flensburg i weekenden, men om jeg når at komme i p-club, er ikke sikkert og jeg har istedet et par andre mål i kikkerten og går det helt galt, må jeg jo nøjes med Campingsvognen ved Fleegård  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget der lige undrer mig er at:

 

1. http://tattoofashion-online.de/tf/

nævner ikke begivenheden på lørdag d. 2. aug.

2. http://en.the-pclub.de/

nævner det heller ikke og bringer kun den gamle meddelelse fra 2013, som de åbenbart ikke har kunnet få sig nosset sammen til at fjerne, selvom det afholdtes for snart et helt år siden.

 

Meddelelsen i Ekstra Bladet ser umiddelbart ud til at være fra i år, men de kan jo have klokket i kalenderen - og jeg vil gerne se en rigtig annonce for begivenheden. Jeg skal dog til Flensburg i weekenden, men om jeg når at komme i p-club, er ikke sikkert og jeg har istedet et par andre mål i kikkerten og går det helt galt, må jeg jo nøjes med Campingsvognen ved Fleegård  :roll:

 

måske er det et lukket arrangement med særlige inviteret ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Det er et luksushorehus, siger Mads Kristensen" om P-club

 

Haha så har manden ikke besøgt det rigtige og store FKK'er,

P-club er lille, har få piger, har begrænset faciliteter, timeprisen er i den høje ende ifht andre FKK.

 

P-club (tidligere Grenz FKK) ligger i bunden af FKK-ligaen :P

Nille du kommer mange rigtig gode indlæg herinde, tak for det; men du kommer som en trold af en æske hvergang nogen nævner P-club eller flat-rate.

Det minder om nogle der sidder og snakker om små familiebiler og så kommer der en og siger "det eneste der dur er en mercedes som min"!  slut på debatten.

I forhold til hvad der findes i Danmark og Flensborg er P-club luksus.

Når jeg kommer på P-club er det fordi jeg sparer tre til fire timers transport, faktisk skal jeg kun bruge en halv time. 

Da jeg taler godt tysk hygger jeg mig faktisk med pigerne også selv om der kun er en syv-otte stykker, jeg kan alligevel ikke tale med halvtreds på en dag.

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige ringet til P-club for at høre nærmere.

Det er rigtigt at det finder sted lørdag. 

Kl. 10.00 starter tatooshowet. 

Kl. 20.00 starter showet hos P-club og

Kl. 21.00 starter MME kampe med professionelle deltagere ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hedder MMA ikke MME. 

Mixed Martial Art. En kampform hvor det meste er tilladt.

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille du kommer mange rigtig gode indlæg herinde, tak for det; men du kommer som en trold af en æske hvergang nogen nævner P-club eller flat-rate.

Det minder om nogle der sidder og snakker om små familiebiler og så kommer der en og siger "det eneste der dur er en mercedes som min"!  slut på debatten.

 

Hehe fair nok, men ja jeg synes P-club var et skod sted den gang det hed Grenz FKK :P

I kan godt forstå folk i nærområdet foretrækker P-club, det er nem og hurtig, men priserne er da højere end andre bordeller i Flensborg. Men forkæl jer selv med en tur til de rigtige FKK-klubber i ny og næ :D

 

Jeg er også den typer der foretrækker store og hurtige biler, så jeg er også dem du snakker om, hehe jeg turde ikke køre i en Picanto eller Yaris på de tyske Autobahn :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe fair nok, men ja jeg synes P-club var et skod sted den gang det hed Grenz FKK :P

I kan godt forstå folk i nærområdet foretrækker P-club, det er nem og hurtig, men priserne er da højere end andre bordeller i Flensborg. Men forkæl jer selv med en tur til de rigtige FKK-klubber i ny og næ :D

 

Jeg er også den typer der foretrækker store og hurtige biler, så jeg er også dem du snakker om, hehe jeg turde ikke køre i en Picanto eller Yaris på de tyske Autobahn :P

Det er det eneste sted i Flensborg hvor man kan opholde sig og hygge nogle timer.

De andre steder er det ind af døren ordne business og så ud af døren igen.

Så man kan ikke sammenligne priserne direkte. 

Priserne ligger dog i den høje ende.

 

Hvad bilerne angår så har jeg prøvet en Ellert det var lidt skræmmende.

Sammenligningen med biler gik på at nogle ikke hører på andres argumenter og behov.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit indtryk at en hel del danske mænd på individuel basis opsøger P Club, fordi logistikken i et FKK besøg er optimal, som alternativ til alle andre muligheder på begge sider af grænsen.

 

Naturligt må det indebære at de under besøg møder en del andre danske mænd i samme ærinde som dem selv.

 

Hermed er den i Danmark så udbredte præmis brudt for et bordelbesøg, hvor hele øvelsen går ud på ikke at blive set af andre ud og ind af et bordel, og under opholdet i bordellet.

 

Hvorfor ikke udnytte denne villighed til at blive set af andre danskere på P Club, til at organisere jer i et netværk der aftaler besøg i samlet flok på P Club i Jarplund?

 

Des oftere I kan møde op samlet i et flest muligt antal danske gæster, des større omsætning vil klubben optimalt kunne opleve når I gør det.

 

Sker det, kan det måske både initiere tilgang af flere og flere danske mænd til netværket, og udgøre et grundlag for klubben at vurdere på eventuelle bæredygtige investeringer i at udvide klubben?

 

Forum på EG kunne udgøre en virkningsfuld platform for etablering og formidling af et sådant netværk.

 

Kunne en succes for netværket måske ligefrem få danske piger til at opsøge freelance vagter på P Club, kunne pigerne måske opnå god økonomi selv til tyske priser i at gøre det, og vi mænd kunne få den oplevelse til prisen med danske piger på FKK, som vi ikke kan opnå i Danmark.

 

Skulle der ligefrem kunne afholdes en dansker dag med både danske piger og danske mænd i P Club, tager jeg gerne turen fra København for at få oplevelsen - hvis jeg har fri på dagen.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gungner skrev at der kunne være 7 - 8 piger, og mon ikke også det forekommer at der er 10 + piger ?

 

Det kan da sagtens bære at 6 - 8 danske mænd tropper ret jævnligt og organiseret op, hvis bare de har tid til at opholde sig i nogle timer i klubben.

 

Måske de kunne lokke et par danske piger med på en studievagt?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Måske de kunne lokke et par danske piger med på en studievagt?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

For at være ærlig tror jeg ikke det falder i god jord for pigerne i P-club, 

at der tropper nogle danske piger op og vil se klubben med henblik på research om mulige markedsekspansion :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun tyske piger der er i P Club, og hvis ja har de så en politik om at der kun må arbejde tyske piger?

 

Hvis ja er det ret afvigende fra vanlig praksis i FKK klubber.

 

Men samtidig måske en politik der er mulig, dels på grund af at klubben ikke er ret stor, dels hvis den er målrettet danske mænd, der ikke vil købe hjemme, og som ikke kan køre længere en til Jarplund?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Noget der lige undrer mig er at:

1. http://tattoofashion-online.de/tf/

nævner ikke begivenheden på lørdag d. 2. aug.

2. http://en.the-pclub.de/

nævner det heller ikke og bringer kun den gamle meddelelse fra 2013, som de åbenbart ikke har kunnet få sig nosset sammen til at fjerne, selvom det afholdtes for snart et helt år siden.

Meddelelsen i Ekstra Bladet ser umiddelbart ud til at være fra i år, men de kan jo have klokket i kalenderen - og jeg vil gerne se en rigtig annonce for begivenheden. Jeg skal dog til Flensburg i weekenden, men om jeg når at komme i p-club, er ikke sikkert og jeg har istedet et par andre mål i kikkerten og går det helt galt, må jeg jo nøjes med Campingsvognen ved Fleegård :roll:

Eller Line i Vojens lørdag og søndag hihi... Køb dansk - støt dansk.... Krammer og god tur på jernhesten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...