Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Kunsten at kende sig selv - og sin elsker...

Recommended Posts

Guest Smuk Enlig Mor

Bum, bum, bum...

Omdrejningspunktet er forelskelse - og hvornår og hvordan man bør stoppe "relationen", inden den kammer over...

Tre af mine faste elskere - og en førstegangselsker -  har siden jeg startede fravalgt mig, pga. forelskelse eller pga. risiko herfor...

- Som den seneste afslutningsvis skrev: "Man skal kende sin besøgstid - stoppe før man ønsker mere af noget, som man ikke kan få..."

Så er det jeg tænker... Jamen bør det ikke være MIN opgave, at kunne aflæse disse signaler..? MIN opgave at stoppe relationen mens legen er god..? MIN opgave at der går et helt menneske ud af døren - og ikke et halvt..? Og MIN opgave at sprede glæde - fremfor sorg og frustration..? :unsure:

Måske bliver disse små signaler tydeligere, des mere erfaring jeg får, men hvad pokker gør jeg indtil da..??

Tankerne har kørt i ring de seneste dage... For jeg ønsker ikke at fremkalde sorg og frustration - jeg ønsker at skabe glæde.. og harmoni...

Giver jeg mon for meget af mig selv, og er jeg så optaget af min egen beruselse, over en skøn elsker, at jeg slet ikke ser signalerne..?

... Jeg tror det næppe - men er i tvivl - og skulle jeg give mindre, end det jeg gør, ville jeg slet ikke kunne være i denne branche, da det ville føles akavet, utilfredsstillende og uforløsende... Gør jeg noget - gør jeg det skisme 100% - og ikke 99%...

Hjælp mig..!

Lær mig at spotte de helt tidligere signaler for er åbenlyst retarderet, når det kommer dertil... :(

Kram fra SEM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

En af branchens mere erfarne piger sagde til mig engang hvor jeg led af voldsom bondeanger over at have sagt nej tak til en invitation.... Sisse det er ikke dit ansvar

Og hun har jo i bund og grund ret. Jeg kan ikke bære ansvaret for at mine gæster bliver glade for mig. Men det ændre nu ikke på at jeg bliver ked af det når det sker.

Jeg syntes at jeg er blevet bedre til at spotte det. Og se om det er en sund forelskelse eller en usund. Virker den velovervejet og som et kick beder jeg ham om at holde lidt fri fra mig. Evt besøge et par andre piger lidt.

Virker den usund beder jeg ham om ikke at besøge mig mere.

Signaler er svære at spotte. Ofte også fordi gæsten skamme sig over dem. Men vi er nød til at formode at vores gæster er voksne mennesker der selv kan sige til og fra. Og virker det som om dømmekraften er sat ud. Så må vi gøre det for dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Giver jeg mon for meget af mig selv, og er jeg så optaget af min egen beruselse, over en skøn elsker, at jeg slet ikke ser signalerne..?

det korte svar... ja... det er du ... også i den grad :)

der er ingen tvivl om at den rejse du er begyndt på og som du har beskrevet herinde fylder hos dig i en grad der i vil gøre dig ringere til at "se" de mennesker du er sammen med...

du er begyndt af følelsesmæssigt egoistiske årsager... og det er der absolut intet i vejen med og det er den helt rigtige grund til at gøre det .. men når noget bliver en succes som dit er blevet - så ser man sjældent ret meget længere end successen før det har fået konsekvenser..

hvis ikke for en selv - så for dem det har involveret..

MEN!!!

og det her er det springende punkt...

det er ikke dit ansvar... det er ikke, og kan ikke og vil aldrig nogensinde være dit ansvar hvad dine gæster føler og tænker og mener i forhold til en eventuel forelskelse

når du sender dem ud af døren stopper ethvert ansvar fra din side... punktum...

Du kan vælge at tage et ansvar... du kan vælge at gøre deres private følelser til dit problem... men LAD VÆRE!!! lad dem selv rode med det... for hvis du først begynder at se efter den slags, så vil det i bund og grund ødelægge dit koncept

jeg har også et par stykker der er blevet lune på mig... de kan ikke lade være... Hvis de er unge (og det er de som regel) så skriver jeg til dem at jeg ikke vil se dem igen... når en ung lærling lægger 10K om måneden - så er det ikke sex det handler om.. og så stopper jeg festen for de skal ikke ruinere dem selv for en pige der ikke vil dem mere end 60 min af gangen

men jeg tager ikke ansvar for granvoksne mænd... de må virkelig selv sige til og fra efter behov... og da de megeet voksne mænd er din målgruppe - så lad dem rode med det selv

hvis du skal til at nærstudere alt hvad du gør for at undgå at din "elsker" føler for meget - så låser du sig selv på hænder og fødder og du vil aldrig kunne give det der gør dit koncept til noget tiltrækkende...

mit råd er.... lad dem blive forelskede og lære det på den hårde måde... og bliv ved med at være den du er men træk linierne meget skarpt op i det sekund de går over stregen så de aldrig er i tvivl...

du skal gøre det der er bedst for dig OG dit koncept... og det er ikke at lave om på dig selv for at passe på nogen der burde have passet på dem selv..

Del dette indlæg

Link til indlæg

En af branchens mere erfarne piger sagde til mig engang hvor jeg led af voldsom bondeanger over at have sagt nej tak til en invitation.... Sisse det er ikke dit ansvar

Og hun har jo i bund og grund ret. Jeg kan ikke bære ansvaret for at mine gæster bliver glade for mig. Men det ændre nu ikke på at jeg bliver ked af det når det sker.

Jeg syntes at jeg er blevet bedre til at spotte det. Og se om det er en sund forelskelse eller en usund. Virker den velovervejet og som et kick beder jeg ham om at holde lidt fri fra mig. Evt besøge et par andre piger lidt.

Virker den usund beder jeg ham om ikke at besøge mig mere.

Signaler er svære at spotte. Ofte også fordi gæsten skamme sig over dem. Men vi er nød til at formode at vores gæster er voksne mennesker der selv kan sige til og fra. Og virker det som om dømmekraften er sat ud. Så må vi gøre det for dem.

Det kan vist ikke siges bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej SEM Refleksionens mester. :-P Spændende indlæg igen igen.

Nu, kan jeg, jo kun tale for mig selv, som mand og ikke som glædespige. :-P Men skulle, jeg nogensinde blive forelsket i en. Ville jeg nok stoppe, med at komme hos hende. Da jeg, er en blød mand  :oops: Og ville hellere selv tage beslutningen om, at stoppe hos pigen. Og hun skal ikke tage det valg for mig. Da det ville såre mig helt vildt meget.

Jeg tror, eller håber, at pigerne ville have fuld forståelse for den beslutning, ja ved det ikke men respektere, at man selv skriver,ringer, eller siger det til pigen. Så er det mig som må gå den lange vej, og få det ud af hovedet. Og ikke jer piger. Forelskelse er svær, og håber, at hvis det skete for mig, At jeg så havde så stor selverkendelse til at stoppe det.

Jeg er selv en person der har skyklapper så store som rundetårn. Er ikke, god til, at se pigernes forelskelse, for i bund og grund, kunne det jo også ske du blev forelsket SEM. Og som Sisse siger Så er signaler rigtig svære, at spotte. Og her er jeg bare møg dårlig. Ja ikke til, at spotte mine egene følelser. Og her måtte jeg så erkende at sige stop. For min egen skyld. Men også for i piger ikke skulle sige stop til mig.

Uhmmm hvis lidt rodet, men håber du forstår.

Fantastisk tirsdag til dig SEM og jer andre i tråden.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

SEM - jeg har ikke en gang været i dit selskab, men du tryllebinder mig i den grad på afstand  :D

signalerne er nok at der kommer en del kærlighedserklæringer på din mobil, så det er nok her du bør ( ikke skal ) melde hurtigt fra og fortælle at du har hvad du skal bruge derhjemme, så det er ren forretning for dig.

jeg kender selv til det omvendte og har haft held til det flere gange med en GP'er

det bedste er at melde klart ud evt sætte et lille skilt i din 'hule' hvor der står at her kan kærlighed ikke købes, så kunderne er klar over hvad de går ind til.

jeg kunne også godt forestille mig at du er drøn lækker og vil drøne lige ind i tikværket og sætte dybe spor, men jeg har nu en alder hvor livet er blevet lidt mere 'gennemskueligt' og følelserne lettere ( det bliver de ALDRIG ) kan bearbejdes.

håber du får ( og ikke mindst dine kunder ) styr på hvad der 'sælges' og hvad der 'ikke sælges'

håber vi en dag ses  :D :D

19309.jpg

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig har du et ansvar i alle de relationer, du vælger at indgå i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil påstå at hvis jeg blev forelsket i en GP, er det ikke sikkert hun kunne mærke det.

Går man all in med blomster, gaver og invitation, ja så kan man godt regne ud hvor det bære hen ad. Men går kunden stille med døren og nyder sine besøg og opfører sig pænt og ligeså stille opbygger et forholde gennem tiden - uden at lade sin forelskelse komme til udtryk - ja så kan det dælme være svært for en GP at opdage det.

Og det kan ALDRIG være en GP's ansvar - no way!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bum, bum, bum...

Omdrejningspunktet er forelskelse - og hvornår og hvordan man bør stoppe "relationen", inden den kammer over...

Tre af mine faste elskere - og en førstegangselsker -  har siden jeg startede fravalgt mig, pga. forelskelse eller pga. risiko herfor...

- Som den seneste afslutningsvis skrev: "Man skal kende sin besøgstid - stoppe før man ønsker mere af noget, som man ikke kan få..."

Så er det jeg tænker... Jamen bør det ikke være MIN opgave, at kunne aflæse disse signaler..? MIN opgave at stoppe relationen mens legen er god..? MIN opgave at der går et helt menneske ud af døren - og ikke et halvt..? Og MIN opgave at sprede glæde - fremfor sorg og frustration..? :unsure:

Måske bliver disse små signaler tydeligere, des mere erfaring jeg får, men hvad pokker gør jeg indtil da..??

Tankerne har kørt i ring de seneste dage... For jeg ønsker ikke at fremkalde sorg og frustration - jeg ønsker at skabe glæde.. og harmoni...

... Jeg tror det næppe - men er i tvivl - og skulle jeg give mindre, end det jeg gør, ville jeg slet ikke kunne være i denne branche, da det ville føles akavet, utilfredsstillende og uforløsende... Gør jeg noget - gør jeg det skisme 100% - og ikke 99%...

Hjælp mig..!

Lær mig at spotte de helt tidligere signaler for er åbenlyst retarderet, når det kommer dertil... :(

Kram fra SEM

Altså!......du skal sevfølgelig fortsætte med at give alt du kan og har lyst til....ellers er du jo slet ikke dig. Hvad galt er der i at forelske sig....det er en dejlig del af livet og ja!...nogle gange smerter det at være ulykkelig forelsket....også en del af livet. Hvem siger at man ikke må føle sig ulykkelig en gang imellem .....også en del af livet.

Du kan aldrig bære ansvaret for voksne menneskers følelser....glæd dig istedet over alle de glæder du har givet dem....de glæder som har gjort at de har forelsket sig.

Keep up the good work!

Knus

Redigeret af Oldingen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bum, bum, bum...

.....................................

Så er det jeg tænker... Jamen bør det ikke være MIN opgave, at kunne aflæse disse signaler..? ...

Du kunne måske sådan rent profylaktisk starte med at kalde dine besøgende mænd for det de er, nemlig "betalende kunder" i stedet for det, de IKKE er, nemlig dine "elskere".... :cool::idea:

Derved begrænser du ihvertfald et stykke af vejen risikoen for at skabe falske forventninger.

Springet fra at være betalende kunde til en fast relation er lidt større end springet fra at være "elsker" til at være the one and only :!:

For resten gætter jeg på, at fx Stump vil være enig med mig her :D:mrgreen:

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

SEM, jeg har svært ved at udtale mig om din situation og de mænd da jeg ikke ved hvad der er foregået mellem jer og hvorfor de selv mener de er faldet for dig. Det ville jo være oplagt at du gik i dialog med de tre som har skrevet det til dig og spurgte om hvorfor, hvis du ikke har gjort det. De ville måske også kunne besvare nogle af dine spørgsmål.

Generelt og som udgangspunkt mener jeg dog ikke at det er pigens ansvar. Ved at læse indlæg her så er det ligeså tydeligt at visse mænd vil mere med pigerne end bare være kunder. De vil tættere på pigen end det de opfatter som almindelige kunder og kommer de det og er de vilde med pigen er der ikke langt til forelskelse. I lighed med de eksempler vi har set på at kunder har staklet pigerne i deres sygelige forsøg på at komme tæt på pigerne.

Signaler som du kan være opmærksom på er hvis kunden udviser dig unormal positiv opmærksomhed i forhold til dine andre kunder, så kan man jo godt stille sig selv spørgsmålet, hvorfor har han denne unormale opførsel ?

For mange mænd er naive og fatter ikke at de kun er kunder. Når en pige har sendt en kunde ud af døren stopper pigens ansvar som Jasmin også skriver. Det er ikke pigens opgave at tage vare på naive mænd og hvis de gjorde så ville de nok blive endnu mere forelskede i hende.

For mange mænd er som sagt for naive og det er ikke pigens skyld. Det er svært for en del mænd nok at tackle samværet med en pæn glædespige, specielt hvis de generelt har problemer med kontakt til det modsatte køn,tror jeg.

Der er kun et lille men til dette her. Det har intet med dig at gøre SEM da jeg ikke kender dig, men generelt, hvis pigen har leget med kundens følelser, givet indtryk for at hun havde lidt varme følelser for kunden for at få ham som stamkunde, bærer pigen naturligvis også et ansvar for at kunden forelsker sig. Men også her har mændene stadig selv et ansvar for at være dumme nok til at hoppe på limpinden.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej SEM,

Det er IKKE dit ansvar når nogen forelsker sig i dig, og du må ikke begynde at påtage dig opgaven der går ud på at aflæse en forelskelse.

Du ER en dejlig pige, der virkelig giver en GFE i særklasse, og det er nok der det går galt for nogle af dine elskere. Den nærhed og opmærksomhed du giver dem er MEGET lig med det de ville få i et nyforelsket forhold, så hvis de ikke går ind til dig med et åbent sind omkring hvad de i bund og grund har gang i. Så falder de for dig.

Skal du ændre dig og dit koncept?.........NEJ!

For det første er det DIG der bestemmer hvad du vil tilbyde. Det er DIG der har valgt at gøre det på den måde ud fra - som jeg kan forstå - dine EGNE ideer omkring dette.

Se i stedet på det på den her måde - 4 mænd har taget konsekvensen af at der var en forelskelse under udvikling, og dermed sagt fra. Det er da positivt, set i lyset af dit spørgsmål om det er dig der burde se det komme. Det er ikke dit ansvar - det er deres, og de tog selv ansvar!

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bum, bum, bum...

Gode råd er der nok af.

Men her kommer et spørgsmål.

Når du har besøg så er sexen vel som imellem "elskere", men bagefter, snakker I så også om "elskere" ?

Hvordan det lige præcist skal gøres ved jeg ikke, men du kunne måske godt engang imellem i snakken, give et lille tegn på / om, at manden er ( kunde / gæst / 60 min. elsker ) og ikke en kommende Hr. SEM :-)

Nå, det blev vel alligevel til et råd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke et spørgsmål, man altid har stillet sig selv?

Hvordan kan man se om et medlem af det modsatte køn er forelsket i en? Det er vel et spørgsmål man begynder at stille sig selv i 6-7 klasse og så dukker det ellers op regelmæssigt sidenhen. I det her tilfælde er det så bare med modsat fortegn.

Jeg tror ikke det er muligt, jeg tror aldrig det har været muligt, det er jo ikke engang sikkert at det vitterligt er forelskelse, eller at det er dig personen er forelsket i, måske er de forelsket i den måde du får dem til at føle på om sig selv?

For alle mennesker der bruger sin person og sin personlighed i sit arbejde er det et centralt spørgsmål om man giver for meget af sig selv, gyldigt i de samme job er også at svaret højst sandsynligt er et ja hvis man da ellers er god til sit arbejde.

Hvem har fortalt dig at dit job ikke er at sprede frustration? Eller fortalt dig at det er dig, der er kilden til den frustration? 

Frustration er en oplevelse man får når man ønsker at noget var anderledes, hvorfor er det dårligt? 

Det kan være de mænd der ikke kommer hos dig længere, rent faktisk har handlet på deres frustration og er gået ud og har fundet en der kunne gengælde deres forelskelse, hvis det er tilfældet så er det vel ikke negativt?

Redigeret af Degodevartaget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Tak for alle jeres svar - mange af dem kan helt klart bruges, og jeg vil plukke det ud, som jeg pt. føler mest for...:)

Har tidligere brugt dette citat af Løstrup, men lige nu giver det rigtig god mening...

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre, uden at han holder noget af dets liv i sin hånd. Det kan være meget lidt – en forbigående stemning, en oplagthed, man får til at visne, eller som man vækker, en lede man uddyber eller hæver. Men det kan også være så forfærdende meget, så det simpelthen står til den enkelte, om en andens liv lykkes eller ej."

Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd. Det kan være meget lidt, en forbigående stemning, en oplagthed, man får til at visne, eller som man vækker, en lede man uddyber eller hæver. Men det kan også være forfærdende meget, så det simpelthen står til den enkelte, om den andens liv lykkes eller ej.
Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd. Det kan være meget lidt, en forbigående stemning, en oplagthed, man får til at visne, eller som man vækker, en lede man uddyber eller hæver. Men det kan også være forfærdende meget, så det simpelthen står til den enkelte, om den andens liv lykkes eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære SEM,

Thorshammer har måske en pointe med det han skriver, om at du omtaler dine besøgende som dine elskere. Og så alligevel ikke.

For uanset hvordan vi ser på det fra vores eget synspunkt, så kan denne problemstilling opstå.

For det sker for ALLE de piger, som giver meget af sig selv. Jeg tvivler på, at pigen som kan betegnes som en kold fisk har samme spekulationer! ;) Det sker også uanset hvor hårdt man trækker grænserne op. Mine grænser er f.eks meget klare overfor mine gæster... Men selvom de ved, at præmisserne for vores møder ikke kan ændre sig, så kan manden jo stadig blive forelsket. Det styrer man jo ikke altid.

Så dét at dine gæster selv har sprunget fra betyder jo egentlig, at dine grænser for dem er klare, og at de netop har selv- kontrol og erkendelse.

Nej følelser kan man sgu aldrig gardere sig imod... Jeg er et menneske, der vader ind i folk med træsko på. Det ser jeg som en positiv egenskab, da jeg så bilder mig ind, at jeg må være en elskværdig person, der er nem at holde af. :)

Jeg er i stand til at komme helt tæt på folk, uden at det forvirrer mig. Jeg nyder det bare og suger på en måde til mig. Men jeg har ikke en forventning om, at mine gæster er i stand til det samme. Der kan fra deres side opstå lidt for varme følelser, forvirrede tanker og drømme, og selvom de ved, at deres drømme aldrig bliver til virkelighed, kan det efterlade mig tilbage med følelsen af, at have gjort andre ondt.

Og nej... Det er i princippet ikke dit ansvar, men jeg kender så udmærket følelsen som også Sisse beskriver.

Du kan ikke gøre så meget, SEM... Så længe du "kun" har oplevet, at dine bekendtskaber har haft selverkendelse og realitetssans nok til selv at afbryde, så skal du ikke være så bekymret. Det er desværre en arbejdsrisiko. For vi - og gæsterne - er kun mennesker.

Kommer du til gengæld ud for, at en gæst ikke selv afbryder, men istedet mister jordforbindelsen og taget i virkeligheden, så tror jeg ikke, at du er i tvivl, og så må du ikke tøve. :)

En lille ekstra bemærkning...

Går man all in med blomster, gaver og invitation, ja så kan man godt regne ud hvor det bære hen ad.

En blomst, en flaske vin, en bog og andre lignende gaver, er bestemt IKKE altid tegn på forelskelse! Jeg har da prøvet at få sådanne dejlige gestuser allerede ved første besøg. Og det var kun fordi manden forsøgte at være en rigtig gentleman. :) Så oftest er disse smågaver bare en høflig gestus og tegn på taknemlighed fra gæstens side. :) Jeg har da sågar selv givet en gave den anden vej. Så det behøver man nødvendigvis ikke at få bimlende alarmklokker af. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu skal man jo i første omgang lige huske at forelskelse er en følelse, på lige fod med alle mulige andre følelser. Dernæst skal man vel også prøve, at være en smule ærlig omkring, at grunden til at man søger GFE oplevelser og gerne besøger de samme piger flere gange, skyldes at sexen også skaber følelser, eller måske mere korrekt man tilsætter de seksuelle oplevelser følelser.

For mit vedkommende har jeg i mange år været rimeligt afklaret omkring, at den primære årsag til, at købe oplevelser kan blive mere intense end sex med kæresten, en b-veninde e.lign primært skyldes at man i det illusoriske rum kan tilsætte oplevelserne diverse former for følelser, herunder også forelskelse, fasination, nervøsitet osv som kan sende alverdens "fede stoffer" ud i kroppen. Det kan være adrenalin og hvad den slags rent teknisk kaldes - Kort sagt man kan få nogle kick som er "kunstigt" skabt.

Jeg er ganske enig med KK, at hvis pigen bemærker at gæsten tager forelskelse med ind i rummet, skal hun bestemt ikke fravælge ham udelukkende på det grundlag. Det vil bare skabe en ændring i følelserne hen imod, afslag, fravælgelse m.v.

Det må være op til den enkelte gæst selv at træffe valget, basseret på: Føltes det dejligt og kan jeg godt håndtere de varme følelser og glæden ved kun kortvarrigt at besøge pigen, i et illusorisk og fastlagt rum,  eller vil jeg noget mere som bare ikke kan lade sig gøre, underforstået nu føltes det ikke længere varmt og godt, men derimod som ulykkelig kærlighed.

Selvfølgelig har pigerne noget moralsk ansvar, men det handler om noget helt andet end forelskelse eller illusoriske forestillinger. Det handler primært om, at drive "forretningen" på fair vilkår og ikke udnytte mænd. Jamen kan pigerne da udnytte mændene ? Ja, og specielt hvis en gæst føler noget for pigen, så skal der vel ikke meget til, hvis hun skilter falsk med, at hun savner gæsten osv. Så kan det jo hurtigt udvikle sig til, at manden bruger flere penge end har rent faktisk har råd til. Sker dette på den ene eller anden vis, vil jeg mene at pigen bærer en del af ansvaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Tak for alle jeres svar - mange af dem kan helt klart bruges, og jeg vil plukke det ud, som jeg pt. føler mest for... :)

Har tidligere brugt dette citat af Løstrup, men lige nu giver det rigtig god mening...

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre, uden at han holder noget af dets liv i sin hånd. Det kan være meget lidt – en forbigående stemning, en oplagthed, man får til at visne, eller som man vækker, en lede man uddyber eller hæver. Men det kan også være så forfærdende meget, så det simpelthen står til den enkelte, om en andens liv lykkes eller ej."

Sidst du var "på" afviste du mine forslag om at holde privatliv og forretning skarpt afskilt. Efter at have læst din nye tråd, får jeg igen tanken, at en del af din succes, er din stil. Du er privat med nogle, andre opfatter som jeg opfatter det, meget tæt på almindeligt samvær i dobbetsengen.

Som Aros skriver, som som jeg selv skrev i en eller anden tråd i sidste uge tror jeg det var, så er der mange, som vil meget mere med den prostituerede, som de kun kan være sammen med, fordi de har penge med. Uden penge gør det ondt. Også på dig, SEM  :mad: , det glemmer de ensomme, og de som lever i forhold der hjemme, som jeg ikke misunder dem.

Jeg synes at jeg ser beviser på det faktum, at nogle mænd overfortolker den forrretningsmæssige omsorg, som en prostitueret udviser. De fatter ikke, at det som ser ud som omsorg overfor dem som kunder, reelt er omsorg for egen indtægt.

Har du købt din første Porche, SEM?  :mad:  Jeg er slet ikke misundelig på din indtægt. :-P

Modsat flere som har skrvet indlæg her i tråden, mener jeg at du selv er ude om det. Og husk at der er penge i skidtet, forelskelsen, så længe det ikke kammer over med jalouxi, chikane, osv.

Du spørger og spørger, men jeg tror alligevel, at du gør som du vil. Uanset de gode råd du bl. a. får fra kolleger.

Held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I modsætning til de fleste, mener jeg at du har et ansvar. Det du laver, laver du i en mental, fysisk, økonomisk og samfundsmæssig gråzone, hvor der egentlig ikke findes nogle ordentlige forbilleder og heller ikke nogen håndfast moral at holde sig i.

Hver mand der bevæger sig ud i dette univers, tager en risiko. Og hver kvinde der sælger nydelser i dette rum, spiller med mænds følelser. Så kan man sidde på sin røv og konstatere at er mænd så dumme og naive så må de jo skylde sig selve. Og det er jo delvis sandt.

Men du skal også være helt bevidst med at du har del i et spil, hvis regler ikke er fast fundamenterede. Mennesker er mennesker og fungerer fantastiskt forskelligt.

De aller fleste mænd køber ikke sex overhovedet, og blandt dem der gør, findes der rigtigt mange der savner et eller andet fundamentalt i sine liv. I mange fald er det så simpelt som nærhed og mulighed for at føle noget kærlighedsfuldt til et andet menneske. Alle Stumps beretninger bygger på lige præcis det behov hos mange enlige mænd.

Så jeg er tilbøjelig at istemme med Midtj. Du har et ansvar i alle relationer du deltager i.

Desuden duer det jo intet til, at sidde der og sige at du ikke noget ansvar har, hvis det går rigtigt gal. Den dag er det måske dig der rammes af en stalker eller det der er værre. Og då har det jo ligesom ingen betydning hvis du havde noget ansvar eller ikke, du er alligevel rammet af det.

Det er en gråzone du bevæger dig i. Følelser er ikke at lege med. Livet er et alvorligt ting og mit råd er at være forsigtig og opmærksom, og når situationen måske kræver det: meget tydelig så tideligt som muligt.

Knus

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej SEM

Det kan aldrig være dit ansvar ! !

Som ’Bluejacket skriver  ” den primære årsag til, at købe oplevelser kan blive mere intense end sex med kæresten, en b-veninde e.lign primært skyldes at man i det illusoriske rum kan tilsætte oplevelserne diverse former for følelser, herunder også forelskelse, fasination, nervøsitet osv som kan sende alverdens "fede stoffer" ud i kroppen. Det kan være adrenalin og hvad den slags rent teknisk kaldes - Kort sagt man kan få nogle kick som er "kunstigt" skabt.

At du er dygtig til at skabe denne illusion er ikke dit ansvar – Vi, som købere, bør gå ind i besøget med åben pande, og vide det er vores eget ansvar ikke at blive involveret ud over alle grænser.

Tænk dog med den øverste hjerne - ikke den mellem benene. 

Knus

An2n

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ansvar?

Hvorfor skal nogen have et ansvar i den her forbindelse. Hvorfor skal der absolut placeres et ansvar?

Når man er sammen intimt, så opstår der følelser, altså når vi snakker GF sex. Jeg aner intet om de andre ting. Det er en del af GF konceptet, at man "luller" sig ind i en kæreste oplevelse, så længe man har købt tid til.

Når en mand betaler en kvinde for intimt samvær, er han udmærket klar over at der ikke følger følelser med, der rækker længere end den tid de har intimt sammen. At der så kan opstå et smukt venskab, hvor man på forskellig vis kan hjælpe og støtte hinanden, er en helt anden ting.

Når du sælger din tid, signalerer du samtidig at du sælger, du giver ikke.

Man kan ikke sige du spiller med mænds følelser. Banen er kridtet helt rent af. Der er tale om købesex. At du og andre så yder købesex der indeholder kys, kærtegn, klog samtale, sjov og nærhed, betyder stadig ikke at du er på udkig efter en kæreste. Det er blot den type sex du selv kan lide, og derfor den du bedst kan yde.

Mænd forelselsker sig i kvinder i mange sammenhænge, også udenfor købesex universet - det er vist ret almindeligt :) Men det betyder ikke nødvendigvis at følelserne er gengældte, og det er vel de færreste mænd der ikke har oplevet den situation, en del gange. Det samme gælder for kvinder. At en mand bliver forelsket i en kvinde, er ikke kvindens skyld/ansvar. Hun er som hun er, og hvis det behager manden, ja så har vi balladen. Det er de færreste kvinder der leget med mænds følelser. Jeg har kun mødt ganske få - men av for satan da.

Du og dine ligesindede er nok mere udsatte, idet i har en del flere partnere, end jeres medsøstre, men der er vel ingen der klandrer søde Luise du mødte i byen i går og som gik med dig hjem for at få sex, at hun siger pænt tak for pik, og smutter hjem til sig selv lørdag. Det er en del af gamet - ikke? Der var ikke aftalt andet. Man kan ikke tillade sig at forvente andet.

Dette gælder for alle kvinder, dem der giver sex af sympati, liderlighed, penge, ønsket om at blive bekræftet, fuldskab, hævn mod partner, osv. ,at de giver og får, men de har da ikke ansvar for at manden de knalder med, pludselig bliver lun på dem. Er ens følelser ikke gengælde, så er spillereglerne altså at man trækker sig. Man kan ikke tvinge, eller plage, nogen til at være forelsket. Så igen, det er ikke dit ansvar.

Men når du opdager at fyren er mere end bare glad og kåd, så kan du da hjælpe ham lidt. Snak om hvor glad du er for de penge han giver dig, ros hans evner på lagnet, og drag paraller til dine andre elskeres evner. Bed ham komme snart igen, når han har tid, lyst og især penge.

Penge er en showstopper. Derfor synes jeg det er dejligt at betale efter seancen. Det afslutter på sin vis oplevelsen, med en bekræftelse på at det var en oplevelse, men uden der følger mere med.

I øvrigt har du udvalgt din gæster rigtigt, eller signaleret klart nok-for de har jo alle været så fornuftige at trække sig. Og det i god ro og orden.

Hvordan du spotter det i tide.? Aner det simpelthen ikke. Når en kvinde er blevet forelsket i mig, har jeg gerne skullet have det skriftligt for at opfatte det :)

PS: Du har meget bedre baggrund for at vurdere om de nu også virkelig var forelskede i dig. Eller om de blot brugte det som en undskyldning for ikke at besøge dig mere, af andre årsager??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ansvar?

Hvorfor skal nogen have et ansvar i den her forbindelse. Hvorfor skal der absolut placeres et ansvar?

Ligesom du som kunde har et ansvar for hvor oplevelsen bliver, for hvor pigen føler sig under og efter akten etc, har selvfølgelig også pigen et ansvar for hvad der sker og hvordan det opfattes etc.

Eller mener i at så snart penge er blandet ind i opgørelsen mennesker imellem, så ophører også alt ansvar? Eller er det bare kunden og manden der har et ansvar?

Nu snakker jeg altså om ansvar i bemærkelsen at ikke gøre sig selv til et offer for det som eventuelt sker, men indse at det jeg laver og gør og viser og siger faktiskt har en betydning for et andet menneske. Og den betydningen kan også indebære at noget sker, som jeg ikke har kontrol over. Og for at yderligere tydeliggøre: Jeg mener ikke at hverken SEM eller nogen anden pige har et ansvar for hvordan mænd opfører sig, men et ansvar for sin egen opførsel. Og er det sådan at efter en nogenlunde kort karriere med temmelig få vagter, 4 mænd allerede har anmeldt følelseproblemer og droppet ud, så skulle det i min optik måske være et tilstrækkeligt tegn for SEM at reflektere over sit ansvar for det som sker. Og fundere over hvis der findes noget hun kan korrigere for at det ikke skal fortsætte med nye kunder.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ligesom du som kunde har et ansvar for hvor oplevelsen bliver, for hvor pigen føler sig under og efter akten etc, har selvfølgelig også pigen et ansvar for hvad der sker og hvordan det opfattes etc.

Eller mener i at så snart penge er blandet ind i opgørelsen mennesker imellem, så ophører også alt ansvar? Eller er det bare kunden og manden der har et ansvar?

Nu snakker jeg altså om ansvar i bemærkelsen at ikke gøre sig selv til et offer for det som eventuelt sker, men indse at det jeg laver og gør og viser og siger faktiskt har en betydning for et andet menneske. Og den betydningen kan også indebære at noget sker, som jeg ikke har kontrol over. Og for at yderligere tydeliggøre: Jeg mener ikke at hverken SEM eller nogen anden pige har et ansvar for hvordan mænd opfører sig, men et ansvar for sin egen opførsel. Og er det sådan at efter en nogenlunde kort karriere med temmelig få vagter, 4 mænd allerede har anmeldt følelseproblemer og droppet ud, så skulle det i min optik måske være et tilstrækkeligt tegn for SEM at reflektere over sit ansvar for det som sker. Og fundere over hvis der findes noget hun kan korrigere for at det ikke skal fortsætte med nye kunder.

B

Hvis der endelig er noget ansvar, så er det manden der har ansvar for ikke at blive indvolveret. Det er hans ansvar.

Det er SEMs ansvar ikke at lege med kunde, men i og med der er penge mellem dem, signalerer hun klart at der er tale om en forretningsaftale. Jeg går naturligvis ud fra at SEM, og andre der tilbyder tilsvarende oplevelser, ikke leger med manden og fortæller at de er forelskede i ham, eller kunne blive, eller på anden måde opmuntre ham til at glemmme forretningsforholdet.

Når mænd køber den type ydelser, så må vi være klar over at det ikke er en invitation til at opbygge et forhold. Som jeg skrev, man kan ikke købe sig til en forelskelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sad netop og forfattede noget lignende som 'Aarhuselsker'

Vi mænd må som kunder ikke være så småtskårne. Vi køber måske en sublim oplevelse, men kan ikke forvente mere end det. NYD DET DOG ISTEDET  :wub:

Vi må selv tage ansvar for det vi gør, og sige fra hvis det er et problem - Som nogle har gjort . . . 

An2n

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...