Hop til indhold
Gæst

Hvem lægger mest moms på alderen

Recommended Posts

Nu lyver jeg jo så heller ikke i min profiltekst, jeg skriver nemlig:

35+ år

Jeg er ca. 162cm høj og vejer 68-72kg,

Jeg mener at jeg med + og ca. er dækket ind, det er rimelig tæt på de rigtige tal, og jeg vejer ikke under 68kg. og ikke over 72kg.

På et datingsite har du ikke mulighed for disse ca-angivelser, her skal du indtaste alder og vægt, og forestil dig lige du går på date med en, det ville godt nok være pinligt at skulle fortælle du har løjet om din alder.

 

Heller ikke på Eroguide kan man skrive en ca. alder. Angiver man sin rigtige alder, kan man ikke gøre det uden at oplyse en fødselsdato også - og optræder man også på facebook mv. er det vist ret nemt at lege detektiv og finde frem til vedkommende.

 

PS. Jeg kan med 100% garanti oplyse at Miza ikke lyver om sin alder, vægt, dusk mv.  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er 29 - og jeg fylder 30 til december...

jeg har lige haft den sødeste kunde der sagde - "gud - jeg troede faktisk du var lidt yngre" .... og jeg havde en for noget tid siden der spurgte "har du et hårdt liv??" hvor jeg forundret svarede - jeg arbejder alt for meget... hvorfor??" - du ser bare så slidt ud...

ok - tak... tror jeg nok...

bottom line er - vi kan have gode dage hvor vi ligner 5 år yngre og dårlige dage hvor vi er 5-10 år ældre at se på.....

men når det kommer til stykket - så betyder det jo ikke alverden hvis vi ser ud som den alder vi annoncerer.... så plus/minus 3-5 år - det går nok.... men ikke mere end det, for så vil vi på de dårlige dage se så meget ældre ud at den ikke holder

og bare lige til info drenge... kan i ikke holde op med at være 39 allesammen når i besøger os... det er OK at fylde 40 en gang i mellem *gggg*

Hov hov, jeg bliver rent faktisk 39 næste gang! :-D

Men ellers enig med alle om at oplysning om den rigtige alder lige er sagen. Dog gør +- 3 år ikke noget for mig, hvis det gør pigen glad :-)

Redigeret af Nysgerrig_M38

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu optræder jeg ikke på Fjæsbogen, men man kan da altid gøre sig nogle tanker:

 

Det er ligegyldigt, om man er 29 eller 30. Også om man er 39 eller 40. Jeg tror sgu´ ikke, at nogen lægger mærke til en eventuel forandring inden for 24 timer

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du bedrager på et dating site, spilder du trods alt kun andres tid på en date, mens en der ikke kan få sig til at rejse sig og gå forbi bedrageren ud af døren igen, måske spilder 1000 kr eller mere.

 

Det er seriøst alvor at blive nødet til at spilde så mange penge, du som mand inderste inde helst havde undgået at spilde på en der ikke er ærlig i sin markedsføring.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

nu er der igen blevet prikket til min indre svinehund - jeg kan slet ikke have den slags ansvarsfraskrivelser fordi man har været et kvaj med sine penge.. 

 

 

ja - det bedst at pigerne er ærlige - det kan vi ikke være uenige om - men... i ved allesammen... der er risiko for at den pige i besøger ikke har været/er ærlig... og minsandten - der er risiko for at i skal tænke med det øverste hoved når i ankommer

 

det jeg har markeret med rødt er altså ansvarsfraskrivelse af værste karakter -  grow a backbone .... 

 

der er ingen... og jeg gentager INGEN der kan nøde jer til at bruge jeres penge på en måde så i ikke stadig har muligheden for at sige NEJ TAK!  i bliver ikke truet, i bliver ikke tvunget, i bliver ikke afspresset.... i har fuldstændig frit valg om i vil bruge jeres penge når i kommer...

 

uanset hvor mange gange værtinden spørger om man vil have den sidste portion dessert - så kan man sige nej tak hvis man er på slankekur

 

den eneste grund til at i ender med at spilde jeres penge - det er fordi i ikke takker nej og går igen. Det er jer der er uvenner med jeres penge og smider dem ud.... og jeres egen fejl bebrejder i så pigens markedsføring... 

 

Jeg tager ikke pigerne i forsvar - jeg synes selv det er dårlig stil - men uanset hvor meget piger snyder på vægten og med alder og højde og babser - så er det endeggyldigt jer drenge der vælger.... og når i vælger forkert... så er det jer der er ansvarlige for valget - ikke pigen... 

 

i kunne bare være gået igen!

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

i kunne bare være gået igen!

 

Åh hvor lyder det lyder nemt!- men når man nu har siddet og savlet over nogle billeder og beskrivelse i lang tid - måske måneder, har fået logistikken til at passe og evt. sparet op, er kørt forbi stedet 3 gange, før man har vovet sig ind og man står der i dunkel (for ikke at sige skummel) belysning - og man har booket en tidsbestilling - så er det sgu svært hurtigt at finde på en undskyldning og bakke ud igen, medmindre man har forberedt en undskyldning og evt. har garderet sig med alternativer i nærheden  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh hvor lyder det lyder nemt!- men når man nu har siddet og savlet over nogle billeder og beskrivelse i lang tid - måske måneder, har fået logistikken til at passe og evt. sparet op, er kørt forbi stedet 3 gange, før man har vovet sig ind og man står der i dunkel (for ikke at sige skummel) belysning - og man har booket en tidsbestilling - så er det sgu svært hurtigt at finde på en undskyldning og bakke ud igen, medmindre man har forberedt en undskyldning og evt. har garderet sig med alternativer i nærheden :wink:

Til en start vil jeg sige at jeg aldrig har været i situationen. At have bestilt tid, og en anden end den ventede pige dukkede op.

Men jeg har nøje tænkt på, hvordan jeg ville den, skulle den opstå.

Det er jo nemt nok at lægge en plan på forhånd, noget helt andet er at gennemføre den.

Vi mænd er af og til nogle vatnisser og hattenåle. Vi er noget konfliktsky, og de fleste af os vil så nødigt såre. Det er nok nærmere der hunden ligger begravet, og så naturligvis det at man har sat sig op til lir, og når man er rigtig sulten, så spiser man ofte noget, man ellers aldrig ville have bestilt :)

En gang et jeg gået igen. Det var på en thaiklinik, hvor jeg ikke havde lavet aftale på forhånd.

Jeg var opsat på massage og lir, men damen var så langt fra mit ellers rummelige ideal billede, at jeg vidste det kun ville blive massage, og det var ikke stedet spidskompetence.

Men for pokker hvor plagede hendes sårede øjne mig i lang tid efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh hvor lyder det lyder nemt!- men når man nu har siddet og savlet over nogle billeder og beskrivelse i lang tid - måske måneder, har fået logistikken til at passe og evt. sparet op, er kørt forbi stedet 3 gange, før man har vovet sig ind og man står der i dunkel (for ikke at sige skummel) belysning - og man har booket en tidsbestilling - så er det sgu svært hurtigt at finde på en undskyldning og bakke ud igen, medmindre man har forberedt en undskyldning og evt. har garderet sig med alternativer i nærheden  :wink:

 

ej come on..... 

 

du siger... gentag efter mig: "du ser sød ud, men ud fra de billeder jeg har set af dig på nettet forventede jeg altså noget andet, så jeg vælger at takke nej idag"

 

høfligt, direkte og med en forklaring der er ufravigelig og fortæller hende at det er en dum ide at snyde med billederne....

 

hvad er det for noget med "undskyldninger"??? ... pjat... hav dog cojones til at sige det nøjagtig som det er i stedet for alt det vi godt ved er løgn og latin alligevel

 

vi er jo ikke dummere end mennesker

 

og hvorfor have garderet sig med alternativer i nærheden - vent dog på det rette når det nu er så afgørende

 

 

men det er nøjagtig så nemt og enkelt... det er jer mænd der gør det besværligt fordi i efterlader rygraden i bilen når i ankommer....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin det er korrekt at ansvaret for at vi bliver er vores eget, men de få gange jeg har brugt penge på klinik her i landet, hvor jeg blev, selvom jeg helst ville være gået, gjorde jeg det af alle andre grunde end at jeg ville have sex, nu jeg var mødt ind.

 

Som Aros var inde på, er det simpelthen svært for mange af os at vise kvinden så tydeligt at vi afviser hende, for vi er fanget derinde i det lille rum konfronteret af en kvinde der i døren når den går op.

 

Det er faktisk med variationer meget rigtigt det som Århuselsker skrev:

 

"Jeg var opsat på massage og lir, men damen var så langt fra mit ellers rummelige ideal billede, at jeg vidste det kun ville blive massage, og det var ikke stedet spidskompetence.
Men for pokker hvor plagede hendes sårede øjne mig i lang tid efter "   

 

Det er ikke uden grund at Aros og mange andre har brugt tid på sætte sig op til at gå igen, og jeg er overbevist om at det er her hunden ligger begravet, mere end noget formelt personligt ansvar for at spilde sine egne penge, og der spekuleres hæmningsløst i det i branchens markedsføring.

 

De piger der gør det med forsæt, for dem tæller åbenbart intet andet end at mændene lægger pengene på trods af svig og bedrag, og så er det sådan set lige meget hvor mange kollegiale likes  du får til dit indlæg. 

 

Men ellers respekt til dig, Sisse, Smuk Enlig Mor der skriver at hun vejer 70 kg, og mange mange andre der skriver og viser den skinbarlige sandhed i jeres annoncer, sådan at man ved det før man vælger at møde op, og det går jo godt for jer.

 

PS

 

Jeg kan lige nå at rette i det her indlæg.

 

Bemærk den fejl Smuk enlig mor påpegede i dette indlæg, hvor jeg skriver at hun  vejer 70 kg, bemærk det indlæg jeg herefter skrev, at det er mor26 der skriver at hun vejer 70 kg - for dårligt af mig :oops:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jasmin det er korrekt at ansvaret for at vi bliver er vores eget, men de få gange jeg har brugt penge på klinik her i landet, hvor jeg blev, selvom jeg helst ville være gået, gjorde jeg det af alle andre grunde end at jeg ville have sex, nu jeg var mødt ind.

 

Som Aros var inde på, er det simpelthen svært for mange af os at vise kvinden så tydeligt at vi afviser hende, for vi er fanget derinde i det lille rum konfronteret af en kvinde der i døren når den går op.

 

Det er faktisk med variationer meget rigtigt det som Århuselsker skrev:

 

"Jeg var opsat på massage og lir, men damen var så langt fra mit ellers rummelige ideal billede, at jeg vidste det kun ville blive massage, og det var ikke stedet spidskompetence.

Men for pokker hvor plagede hendes sårede øjne mig i lang tid efter "   

 

Det er ikke uden grund at Aros og mange andre har brugt tid på sætte sig op til at gå igen, og jeg er overbevist om at det er her hunden ligger begravet, mere end noget formelt personligt ansvar for at spilde sine egne penge, og der spekuleres hæmningsløst i det i branchens markedsføring.

 

De piger der gør det med forsæt, for dem tæller åbenbart intet andet end at mændene lægger pengene på trods af svig og bedrag, og så er det sådan set lige meget hvor mange kollegiale likes  du får til dit indlæg. 

 

Men ellers respekt til dig, Sisse, Smuk enlig mor der skriver at hun vejer 70 kg, og mange mange andre der skriver og viser den skinbarlige sandhed i jeres annoncer, sådan at man ved det før man vælger at møde op, og det går jo godt for jer.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Øhm... Jeg vejer vist ikke 70 kg...? Så har jeg i hvert faldt taget 17 kg på i løbet af natten... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må du altså meget undskylde Smuk Enlig Mor - den fejl må bare ikke ske :oops: :(  

 

Jeg kom til at skrive den forkerte mor, jeg mente den her annonce for:

 

mor 26

http://www.eroguide.dk/forum/user/12315-mor26/

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ganske enig med Jasmin omkring, at det i sidste instans handler om, at gæsten takker nej, før pengene skifter hænder, hvis der ikke er meget sammenhæng imellem foto´s, tekst m.v. og virkeligheden.

 

Når det så er sagt, så er det så ikke mit indtryk, at alle piger bare siger "Jamen det er da helt ok, at du ikke har lyst til mig". Jeg har fantasi nok til at forestille mig, at det kan skabe lidt surhed, hvis gæsten har bestilt tid, og pigen selv synes at hun bestemt lever op til sine billeder m.v. Verdenen er ikke sort/hvid.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Selvfølgelig handler det om, at I herrer lærer at takke nej, men som flere, i denne tråd, er inde på, er det altså ikke altid nemt..! Og som Jernsvinet skriver, så kan besøget have været planlagt i flere måneder ect. ect., og så er det altså svært at forlade skuden, hvis alternativet er... ingenting...

 

Vi kvinder har et ansvar for at være ærlige i vores markedsføring - helt enig! - Og er vi ikke det, ja, så ER det bedst at gå, omend det ikke er nemt, ellers lærer kvinden intet, og vi er lige vidt...

 

Synes ikke det handler om manglende rygrad, hos de herrer der vælger at blive - der synes jeg, at du er for hård i din udmelding, Jasmin... Jeg anskuer det anderledes, og betragter det nok nærmere som empati for kvinden samt en vis mænge opsparet liderlighed... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm, jeg må altså give Jaz ret! Lever kvinden ikke op til sin markedsføring, så takker man da bare pænt nej med baggrund i netop det. Så kan hun måske lære det. Vælger man at blive, så må det jo være fordi man gerne vil knalde hende alligevel og så kan man sgu ikke brokke sig bagefter.

På den anden side, og det er til GP'erne ... Hvis man går meget op i tal og numre, så ville jeg da heller aldrig finde på at besøge en der er 35+ år eller vejer 55+ kg ?! Det er sgu da ligeså vildledende som udsalg med Fra-priser. Kvinden kan jo veje 114 kg og være 72 år ... Det ville jo ikke være forkert. Så vær nu så ærlige og eksakte om dette som muligt.

Personligt er jeg ligeglad med vægt og alder. Jeg vælger GP'er ud fra udseende/udstråling, indlevelse, noget mellem ørerne og evner på boreplatformen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hot6 skrev

 

"Personligt er jeg ligeglad med vægt og alder. Jeg vælger GP'er ud fra udseende/udstråling, indlevelse, noget mellem ørerne og evner på boreplatformen :D"

 

Hvordan er det lige at man før man nogensinde har mødt pigen skulle kunne vælge ud fra indlevelse, noget mellem ørerne og evner på boreplatformen, når det eneste man har set før man møder hende første gang, er billeder der ofte er redigeret i Photoshop, det eneste man har læst ofte er løgnagtige data om vægt og alder?

 

Skal det komme an på en prøve, man tager chancen første gang til 1000 kr, får det komme an på 1,2,3 gange til 1000 kr igen, for hvordan skulle man ellers kunne vurdere på indlevelse, om hun har noget mellem ørerne, hendes evner på boreplatformen?

 

Det kan blive ret så bekosteligt, så ja tak til retvisende billeder, korrekte data om alder og vægt, så kan det sådan som det nu en gang foregår på et dansk bordel ikke gøres bedre, før du møder hende første gang, og passer det så det øjeblik du har til at beslutte dig når døren går op til dig i venteværelset, får du et retvisende beslutningsgrundlag.

 

Når jeg besøger FKK klubber i Tyskland aner jeg intet om alder eller vægt, men jeg ser dem nøgne på stedet og venter gerne et par timer med at spørge en om vi kan gå afsides, for så har jeg accepteret det jeg ser, og har fået lyst til hende uanset om jeg kender hendes nøjagtige vægt og alder.

 

De muligheder har du bare ikke i Danmark, og mon ikke de værste svindlere kører en strategi om at opnå mange enkelt kunder, mens de mest ærlige og hæderlige kvinder herinde på 29, 35 år eller 70 kg er dem der får stamgæster på beretning efter beretning, om indlevelse, evner på boreplatformen og det meget de har mellem ørerne, for her kan man vurdere på andet og mere end pigernes egne påstande i egne annoncer.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh hvor lyder det lyder nemt!- men når man nu har siddet og savlet over nogle billeder og beskrivelse i lang tid - måske måneder, har fået logistikken til at passe og evt. sparet op, er kørt forbi stedet 3 gange, før man har vovet sig ind og man står der i dunkel (for ikke at sige skummel) belysning - og man har booket en tidsbestilling - så er det sgu svært hurtigt at finde på en undskyldning og bakke ud igen, medmindre man har forberedt en undskyldning og evt. har garderet sig med alternativer i nærheden  :wink:

 

Det er ret præcist ramt.

Jeg har været steder, hvor jeg burde være vendt om, men alligevel valgte at gennemføre besøget, fordi logistikken havde været svær, og fordi der således ville gå en rum tid, før et andet besøg kunne lade sig arangere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hot6 skrev

 

"Personligt er jeg ligeglad med vægt og alder. Jeg vælger GP'er ud fra udseende/udstråling, indlevelse, noget mellem ørerne og evner på boreplatformen :D"

 

Hvordan er det lige at man før man nogensinde har mødt pigen skulle kunne vælge ud fra indlevelse, noget mellem ørerne og evner på boreplatformen, når det eneste man har set før man møder hende første gang, er billeder der ofte er redigeret i Photoshop, det eneste man har læst ofte er løgnagtige data om vægt og alder?

 

Skal det komme an på en prøve, man tager chancen første gang til 1000 kr, får det komme an på 1,2,3 gange til 1000 kr igen, for hvordan skulle man ellers kunne vurdere på indlevelse, om hun har noget mellem ørerne, hendes evner på boreplatformen?

 

Det kan blive ret så bekosteligt, så ja tak til retvisende billeder, korrekte data om alder og vægt, så kan det sådan som det nu en gang foregår på et dansk bordel ikke gøres bedre, før du møder hende første gang, og passer det så det øjeblik du har til at beslutte dig når døren går op til dig i venteværelset, får du et retvisende beslutningsgrundlag.

 

Når jeg besøger FKK klubber i Tyskland aner jeg intet om alder eller vægt, men jeg ser dem nøgne på stedet og venter gerne et par timer med at spørge en om vi kan gå afsides, for så har jeg accepteret det jeg ser, og har fået lyst til hende uanset om jeg kender hendes nøjagtige vægt og alder.

 

De muligheder har du bare ikke i Danmark, og mon ikke de værste svindlere kører en strategi om at opnå mange enkelt kunder, mens de mest ærlige og hæderlige kvinder herinde på 29, 35 år eller 70 kg er dem der får stamgæster på beretning efter beretning, om indlevelse, evner på boreplatformen og det meget de har mellem ørerne, for her kan man vurdere på andet og mere end pigernes egne påstande i egne annoncer.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Man går ind på et Forum a la dette: www.eroguide.dk derefter læser man lidt anmeldelser, læser hvad pigerne skriver og så tager man kontakt til dem på chat eller PM. Så udvælger man dem, der bedst lever op til ens præferencer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man går ind på et Forum a la dette: www.eroguide.dk derefter læser man lidt anmeldelser, læser hvad pigerne skriver og så tager man kontakt til dem på chat eller PM. Så udvælger man dem, der bedst lever op til ens præferencer.

 

 

Synes nu Rejse har en pointe. Jo, man kan spare sig for de helt åbenlyse dårlige oplevelser, men om selve besøget så efterfølgende føltes i særklasse, det er en risiko man må tage, da dette ikke kan undersøges på forkant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes nu Rejse har en pointe. Jo, man kan spare sig for de helt åbenlyse dårlige oplevelser, men om selve besøget så efterfølgende føltes i særklasse, det er en risiko man må tage, da dette ikke kan undersøges på forkant.

 

Har jeg sagt andet?

Jeg har blot beskrevet hvad jeg gør.

 

Jeg tror ikke der er nogen i dette forum, der er imod at pigerne skriver en sandfærdig og nogenlunde nøjagtig beskrivelse af sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

HOT6

 

Personligt er jeg ligeglad med vægt og alder. Jeg vælger GP'er ud fra udseende/udstråling, indlevelse, noget mellem ørerne og evner på boreplatformen :D"

 

 

Tror det rejse og jeg studsede lidt over var ovennævnte som ikke kan undersøges på forkant,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke det handler om manglende rygrad, hos de herrer der vælger at blive - der synes jeg, at du er for hård i din udmelding, Jasmin... Jeg anskuer det anderledes, og betragter det nok nærmere som empati for kvinden samt en vis mænge opsparet liderlighed... ;)

 

Seriøst - hvis man betaler en pige for at gå i seng med hende af medlidenhed - så har man også fraskrevet sig retten til at brokke sig

 

og hvis man har opbygget så meget liderlighed at man ikke kan tænke klart og finde ud af at dreje 180 graden inden man tager næste skridt - så gælder samme udmelding

 

 

fint hvis fyren vælger at blive når han burde være gået... men så skal han ikke sige et pip om noget som helst bagefter for han har i den grad fraskrevet sig retten til at beklage sig.... det er enten eller!!

 

 

vi GPer er her ikke for at at fyrene skal "have ondt af os", have "empati" for os som du kalder det....  vi er her for at skal have lyst til at tilbringe 30-60-120 min i vores forrygende selskab

 

når de står i døren og faktisk IKKE har lyst til at bruge hverken pengene på os eller tiden i vores selskab - hvad er det så lige det hele egentlig drejer sig om ?? 

 

 

Som de fleste har gættet har Hot6 besøgt mig... og damn det var/blev  HOT!!6  :D :D  - men det var det da aldrig nogensinde blevet hvis hans smil var forsvundet da han så mig og jeg havde kunnet se skuffelsen i hans øjne...  det blev det fordi det hele begyndte med at jeg kunne se hvor meget han gerne ville blive!! :) 

 

godt begyndt er halvt fuldendt :) 

 

 

jeg kan ikke lade være med at tænke - hvad forventer i egentlig af os når vi kan se at i slet ikke vil os ??  efterfulgt af ... hvordan kan i tro i har ret til at forvente noget når vi kan se at i slet ikke vil os..... pga pengene ? ... tjo...  men penge kan og vil aldrig kunne erstatte jeres look når i ser os....  

 

 

hvordan skal vi som GPer kunne sætte os ud over hvis vi kan se at i slet ikke har lyst til os eller når vi kan mærke at vi skal kæmpe som åndssvage for den mindste reaktion og når det ender med en spiller ud over vores mave fordi det er hvad i kan strække den til da i ikke gik jeres vej som i burde have gjort??

 

 

 

der er så mange ting galt med at i bliver hvis i hellere vil gå... hvis i tror i gør pigen en tjeneste, hvis tror i booster hendes selvtillid med et show som beskrevet ovenfor og hvis i tror det kan blive godt når enhver kan se fra start at den ene halvdel af partyet hellere var på nyhavn med en kølig pils - så tro om igen

 

 

I gør os ikke en tjeneste ved at blive... ja det er ærgeligt at få et hul på en time fordi det var en booking... men i gør os ikke en tjeneste ved at vise os at i slet ikke kan lide os i 30 min.... 

 

jeg ved ikke hvad andre piger gør - men når jeg kan se at en mand ikke vil mig og slet ikke kan lide det han ser - så smider jeg ham selv ud...  som om jeg har lyst til at dyrke vild sex med en der slet ikke tænder på mig eller mit smil eller mit sexdrive  - ikke på vilkår... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har intet problem med Jasmins opsang til os mænd også at du skriver direkte. Men at hun næsten ensidigt kaster sig kun over dette og ikke i højere grad også skælder ud på de kollegaer som lyver sig 10 til 15 år yngre, 15 kg tyndere giver mig et lille indtryk af at hun tager pigernes falske markedsføring knapt så seriøst. Jo jo hun tager afstand fra det men ligger ellers så ansvaret over på os mænd. Jeg er enig i at vi skal gå, læs mit første indlæg igen. Men Jasmin bedes tænke på at det ikke er rimeligt at så mange piger ønsker at lokke kunderne hen til dem på falske og løgnagtige forudsætninger og de piger har alene selv ansvaret for deres markedsføring.

Ja vi mænd er nogle nosseløse liderlige fjolser og tumper hvis vi ikke går igen, det har jeg også sagt til mig selv før jeg manede mig op til at gå når jeg mødte en pige der ikke svarede til hendes annonce og som jeg ikke synes om.

Men der er et men. Pigerne er også nogle uetiske mennesker hvis de vælger at udnytte de nosseløse mænd ved at lyve groft om dem selv for at lokke kunder hen til dem.

Så kære Jasmin, det er et både og, husk det ;)

Pigernes reaktion når man høfligt siger at de ikke lige er end type eller at man forventede en anden pige ud fra annoncen er meget forskellig, lige fra den professionelle venlige måde til den fornærmede måde.

Jeg kan ikke sætte mig ind i at vi skal have ondt af pigernes følelser hvis vi vælger at gå igen efter at være lokket hen til hende under falske forudsætninger. Så er det man skal man skal have ondt af tyven da han brød ind i ens hus fordi kan skar sig på glasset da han smadrede ens vindue, lidt forenklet sagt.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Seriøst - hvis man betaler en pige for at gå i seng med hende af medlidenhed - så har man også fraskrevet sig retten til at brokke sig

 

og hvis man har opbygget så meget liderlighed at man ikke kan tænke klart og finde ud af at dreje 180 graden inden man tager næste skridt - så gælder samme udmelding

 

 

fint hvis fyren vælger at blive når han burde være gået... men så skal han ikke sige et pip om noget som helst bagefter for han har i den grad fraskrevet sig retten til at beklage sig.... det er enten eller!!

 

 

vi GPer er her ikke for at at fyrene skal "have ondt af os", have "empati" for os som du kalder det....  vi er her for at skal have lyst til at tilbringe 30-60-120 min i vores forrygende selskab

 

når de står i døren og faktisk IKKE har lyst til at bruge hverken pengene på os eller tiden i vores selskab - hvad er det så lige det hele egentlig drejer sig om ?? 

 

 

Som de fleste har gættet har Hot6 besøgt mig... og damn det var/blev  HOT!!6   :D :D  - men det var det da aldrig nogensinde blevet hvis hans smil var forsvundet da han så mig og jeg havde kunnet se skuffelsen i hans øjne...  det blev det fordi det hele begyndte med at jeg kunne se hvor meget han gerne ville blive!! :)

 

godt begyndt er halvt fuldendt :)

 

 

jeg kan ikke lade være med at tænke - hvad forventer i egentlig af os når vi kan se at i slet ikke vil os ??  efterfulgt af ... hvordan kan i tro i har ret til at forvente noget når vi kan se at i slet ikke vil os..... pga pengene ? ... tjo...  men penge kan og vil aldrig kunne erstatte jeres look når i ser os....  

 

 

hvordan skal vi som GPer kunne sætte os ud over hvis vi kan se at i slet ikke har lyst til os eller når vi kan mærke at vi skal kæmpe som åndssvage for den mindste reaktion og når det ender med en spiller ud over vores mave fordi det er hvad i kan strække den til da i ikke gik jeres vej som i burde have gjort??

 

 

 

der er så mange ting galt med at i bliver hvis i hellere vil gå... hvis i tror i gør pigen en tjeneste, hvis tror i booster hendes selvtillid med et show som beskrevet ovenfor og hvis i tror det kan blive godt når enhver kan se fra start at den ene halvdel af partyet hellere var på nyhavn med en kølig pils - så tro om igen

 

 

I gør os ikke en tjeneste ved at blive... ja det er ærgeligt at få et hul på en time fordi det var en booking... men i gør os ikke en tjeneste ved at vise os at i slet ikke kan lide os i 30 min.... 

 

jeg ved ikke hvad andre piger gør - men når jeg kan se at en mand ikke vil mig og slet ikke kan lide det han ser - så smider jeg ham selv ud...  som om jeg har lyst til at dyrke vild sex med en der slet ikke tænder på mig eller mit smil eller mit sexdrive  - ikke på vilkår... 

Jeg nævner nu intet sted, at jeg synes, at manden skal blive, såfremt han hellere vil gå, for derefter at brokke sig efterfølgende, for det synes jeg bestemt ikke, at han skal.. Så må han stå ved sit valg, erkende at han begik en fejl og forhåbentlig lære af den...

 

Jeg skriver, at jeg ikke anser det, at han rent faktisk bliver - på trods af at han måske hellere vil gå - som et udtryk for manglende rygrad... Det er ikke alle der har modet og evnen til at sige fra, derfor synes jeg også, at det du gør - at du selv viser dem ud, der ikke har begejstringen og smilet i øjnene, når de ser dig - er et super træk... Jeg ville gøre det samme - uden tvivl... :)

 

Alt andet er jeg faktisk enig i... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har intet problem med Jasmins opsang til os mænd også at du skriver direkte. Men at hun næsten ensidigt kaster sig kun over dette og ikke i højere grad også skælder ud på de kollegaer som lyver sig 10 til 15 år yngre, 15 kg tyndere giver mig et lille indtryk af at hun tager pigernes falske markedsføring knapt så seriøst. Jo jo hun tager afstand fra det men ligger ellers så ansvaret over på os mænd. 

 

ja jeg tager afstand fra det - jeg synes det er uetisk... og jeg tager det absolut seriøst - for min markedsføring er mine egne billeder, min egen højde, min egen lille delle og mit eget af-farvede blonde hår.... jeg tager det nøjagtig så seriøst at jeg ikke snyder... hverken med alder, vægt højde eller cup-size... 

 

og havde jeg gjort det - så havde jeg virkelig får høvl for det i de omrking 15 anmeldelser/kommentarer jeg har fået herinde...  så du kan tro jeg tager markedsføring meget meget seriøst for mit eget vedkommmende!!!

 

 

men du har ret i at jeg ikke tillægger det den afgørende betydning. Jeg kan se hvordan det kan være et enormt irritationsmoment at planlægge og glæde sig og blive skuffet...  

 

men jeg kan på ingen måde få øje på at det kan være andet og mere end irriterende, for markedsføringen stopper ved hoveddøren - derefter er det jeres afdeling!  Salget foregår i hoveddøren... og der er ingen returret for det er i sandhed købt som beset... 

 

 

det er jo jeres egen adfærd der har skabt muligheden for at den falske marksedsføring overhovedet kan finde sted... hvis alle mandede sig op og gik når der var fup med i spillet - så var alle jo rimelig fair med deres marketing for ellers kostede det gæsten på stedet

 

men når jeres egen adfærd sender det signal at "går den så går den"..... hvorfor skulle pigerne så ændre adfærd ?  pga deres gode hjerter og høje moral??? 

 

tror i selv på den ? 

 

 

 

DK og KBH i særdeleshed har myriader af udenlandske piger... mange rejser igen efter få uger... det er fuldstændig omkostningsfrit for dem at lave falsk markedsføring.... det har absolut nul konsekvenser....  og de piger er her ikke pga deres gode hjerter og høje moral - de er her for at tjene penge på alle tænkelige måder... 

 

altså er etik en by i det hjemland de kommer fra... 

 

 

jeg kan tage afstand fra uærlig markedsføring fra her af og til dommedag... det vil ikke ændre på at den kloge narrer den mindre kloge - og sålænge i drenge insisterer på at være de mindre kloge - så vil i blive snydt af de piger for hvem det er lige meget at snyde jer!! 

 

undskyld at jeg ikke kan mønstre på nogen måde at have ondt af jer... i er altså ikke nogle små sølle stakler der bliver snydt...  i er nogle voksne mænd der træffer valg i ikke har lyst til at træffe og bagefter prøver at sige at i enten ikke havde noget valg eller vil have medlidenhed fordi i valgte forkert... 

 

nix!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at det må være mandens ansvar at vende om i døren hvis pigen ikke lever op til markedsføringen/ forventningerne... har man først selv valgt at gå ind af døren og give pigen pengene, kan man altså ikke brokke sig over udseendet - for man har jo set hende inden man besluttede at betale for hendes selskab. Dér man kunderne altså tage at mande sig lidt op og gøre det til en princip-sag at man ikke støtter de piger der fusker med annonceringen.

 

Men som Aros skriver så er de piger som praktiserer den slags efetr min bedste overbevisning nogle svindlere - det er en hån og mangel på respekt for kunderne... og det er ikke iorden at kunden spilder tiden på sådan et svindel-nummer... pigerne brokker sig jo også over kunder der spilder deres tid - det går begge veje.

 

Hvis man ofte oplever at kunden står skuffet i døren og udstråler at han slet ikke har lyst til sex med pigen, bør man nok overveje at ændre sin markedsføring ;)

 

 

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin nu begår du den fejl med forsæt eller ikke at skrive vi og os, og klandre os for ikke at gå når vi ikke vil jer.

 

Det er forkert, for der er jer der er ærlige og dem der ikke er ærlige, og jeg er også ret overbevist om at de piger der med fuldt overlæg er uærlig hellere vil vores penge, end at vi går igen fordi vi ikke har smilet i øjnene til at blive.

 

Modsat du og I!

 

Men jeg er enig at, når I ikke har løjet og bedraget, og vi ser det når vi kommer, som I ikke har stillet os andet i udsigt, så er vi også selv ude om det hvis vi alligevel møder op og bliver skuffet.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...