Hop til indhold
Gæst

Hvem lægger mest moms på alderen

Recommended Posts

øhh - siger det som det er ?

"skatter - jeg har bestilt 30 min fordi jeg er mindst 20 min om at komme - så du har ca 10 min tilbage før du har glæde af at bede mig om at komme... "

hvis du har fat i en parlementariker - fair nok - så starter der en større diskussion der .... men hvis du har en pige der bare har minimum af interesse for noget - så vil hun have svært ved at svare uden at vide at hun er RIGTIG galt på den...

vær ærlige.... det er jeres bedste og rent faktisk eneste våben

Det kan man da kalde, "at køre den af" :D

hvad får man ud af det, som højrehånden ikke kunne klare ?

Om man siger hende imod eller ej, så har stemningen jo ændret sig til det værre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Beklager, jeg har ikke læst alle indlæggende, men har brug for at give mit besyv med i denne gode og relevante tråd.

 

Jeg nægter at lyve om min alder - uanset konsekvens! 

Ligesom jeg nægter at fake en orgasme eller lyve om andre branche-relaterede ting. 

 

 

Det vil langsomt være noget der æder min integritet op indefra og den værner jeg meget om, for det er den, der gør mig, til den jeg er.  ;)

BINGO EEF..! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan man da kalde, "at køre den af" :D

hvad får man ud af det, som højrehånden ikke kunne klare ?

Om man siger hende imod eller ej, så har stemningen jo ændret sig til det værre.

 

ja - det skete allerede da lyntoget kom op i fart.. 

 

derfra er det jo mest et spørgsmål om mest value for money i det setup der er tilbage.... og et bud på hvordan i får mest muligt ud af en allerede dårlig situation 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja - det skete allerede da lyntoget kom op i fart..

derfra er det jo mest et spørgsmål om mest value for money i det setup der er tilbage.... og et bud på hvordan i får mest muligt ud af en allerede dårlig situation

Jeg har ikke selv prøvet det, så det kan jeg ikke svare på.

Jeg holder mig til de steder og piger som er velkendte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja - det skete allerede da lyntoget kom op i fart.. 

 

derfra er det jo mest et spørgsmål om mest value for money i det setup der er tilbage.... og et bud på hvordan i får mest muligt ud af en allerede dårlig situation 

 

Nogen gange drejer det sig bare om at gøre sig færdig hurtigst muligt i doggystyle, inden man helt mister lysten - og så hjem og skrive en anmeldelse til skræk og advarsel i Eroguide.

 

Men jeg er dog på jagt efter et lille billigt smart æggeur, som skal være mit nye våben mod tidsrøvere - så vil jeg inden jeg betaler pigen vise hende at jeg har det med og forklare hende at f.eks. en ½ time er altså en ½ time - og det er fra hun kommer tilbage! - evt. vise hende at jeg stiller det på 25 min., så jeg har de sidste 5 min til afslutning - hvis hun ikke er med på den - ja, så går jeg da bare igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var det der med at ødelægge stemningen fra start ??? 

 

hvad tror du det der gør ved stemningen Metalgris ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

det var det der med at ødelægge stemningen fra start ???

hvad tror du det der gør ved stemningen Metalgris ?

Jeg sad med et godt grin da jeg læste indlægget om uret.

Mon ikke det er humor men med en pointe, for jeg griner nu igen, hvis jeg ville gøre det han skriver vil pigen sikkert måbe helt vildt og stemningen vil sikkert blive lidt anstrengt, hvis man kom med sit æggeur og siger det han skriver. Det tror jeg ikke man skal gøre :D

Nu griner jeg igen, jeg ser det for mig i billeder. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen gange drejer det sig bare om at gøre sig færdig hurtigst muligt i doggystyle, inden man helt mister lysten - og så hjem og skrive en anmeldelse til skræk og advarsel i Eroguide.

Men jeg er dog på jagt efter et lille billigt smart æggeur, som skal være mit nye våben mod tidsrøvere - så vil jeg inden jeg betaler pigen vise hende at jeg har det med og forklare hende at f.eks. en ½ time er altså en ½ time - og det er fra hun kommer tilbage! - evt. vise hende at jeg stiller det på 25 min., så jeg har de sidste 5 min til afslutning - hvis hun ikke er med på den - ja, så går jeg da bare igen.

Og så mødet du vel op i en uniform, og fortæller dine krav i et rim, ligesom du gjorde der til sidst :D

"Hvis hun ikke er med på den, ja så går jeg da bare igen" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg er dog på jagt efter et lille billigt smart æggeur, som skal være mit nye våben mod tidsrøvere - så vil jeg inden jeg betaler pigen vise hende at jeg har det med og forklare hende at f.eks. en ½ time er altså en ½ time ....

 

Hæhæ, Jern, jeg kan sgu' ikke lade være med at se for mig, at du kommer ned i et mørkt kælderlokale slæbende med et Bornholmerur på ryggen og peger på viseren :D :D :D. Nogle thaipiger er jo lidt tungnemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var det der med at ødelægge stemningen fra start ??? 

 

hvad tror du det der gør ved stemningen Metalgris ? 

 

Jeg har fundet det helt rigtige Æggeur i Bilka til kun kr. 17,-, overrakt ved ankomst og pænt pakket ind, håber jeg det vil vÆkke begejstring  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fundet det helt rigtige Æggeur i Bilka til kun kr. 17,-, overrakt ved ankomst og pænt pakket ind, håber jeg det vil vÆkke begejstring  :D

 

 

17 kr..!!

Så tester du den 9 gange derhjemme, og tager den med på tur den 10. gang - hvor skidtet så ikke virker længere, så ender du vel på 1½ times besøg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det allerførste indlæg jeg nogensinde skrev på det store internet (ud af ca. 2000 :cool: ) som lagengymnast omhandlede netop branchens politik omkring alder!

Den første periode af min tid i branchen løj jeg mig et år eller to ældre... Det næste stykke tid løj jeg mig et år eller to yngre... Så gjorde jeg op med den latterlige brancherelaterede ting det er, ikke at turde at være ærlig (for de fleste - ikke alle). Den gamle skole af piger ved nemlig, at de garvede gæster er skeptiske og derfor lægger flere år til det oplyste. Deraf kommer frygten.

En situation jeg oplevede - og det helt seriøst!

Mand ringer til klinikken... "Hvor gammel er hende Nikita dér?"....

"Hun er 25." (Og det var jeg altså!)

Manden svarer... "Er der ingen unge piger?"

What???!!!

Behøver jeg sige mere!? :D

Det afskrækkede mig dog ikke, og jeg ændrer stadig min alder hver gang jeg har føs'dag :)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det afskrækkede mig dog ikke, og jeg ændrer stadig min alder hver gang jeg har føs'dag :)

 

Hvorfor skulle det da også afskrække dig? :).

Rent personligt glæder jeg mig til, at du rykker OP i milf-kategorien, hvor min præference ligger ;) ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gør mig ind i mellem overvejelser om de skønne pigers alder, hvad der bedst: Ung - og måske ikke så erfaren - eller ældre med erfaring og en masse dejlige tricks til legen?

 

Konklusionen er vist nok, at jeg foretrækker det sidste, dvs. kvinder mellem 30 og 50, selv om jeg også har mødt dejlige, erfarne og søde gudinder i begyndelsen af eller midt i 20erne.

 

Anyway, så er mit ærinde med dette lille skriv et par ord om korrekt alder. Jeg hænger mig ikke selv i, om alderen annonceres til 35, selv om gudinden er tættere på de 40 - lidt moms er i orden lige som photop på fotos, men jeg bliver betænkelig, når misforholdet bliver for stort.

 

En tilnærmelsesvis korrekt alder bør vel være lige så forventelig som ægte fotos og ikke look-a-like. Sådan tænker jeg, når jeg ser Katrines profil hos Vordingborgpigerne. Kvinden med den bløde norske accent er ifølge fotoet under Piger opgivet til 26, mens der i selve profilen ikke er fakta om Katrines alder.

 

Jeg tvivler ikke på, at Katrine var i nabolaget af de 26, da hun fik taget de to fine fotos, men så vidt jeg kan regne ud, må billederne være omkring 15 år gamle. Det var i hvert fald i slutningen af 90erne, at jeg første gang så de to fotos af Katrine. Så hvis hun er 26 i dag, har hun med lidt simpel hovedregning været 11-12 den gang... og detr kan jeg ikke få til at hænge sammen med de i øvrigt fine fotos af en voksen kvinde.

 

Og så er det, jeg tænker, hvem af de skønne gudinder operer med største alders-fup i sine annoncer? Katrine kunne være et godt bud med sine +15 år i forhold til den annoncerede alder.

 

I samme åndedrag vil sige, at da jeg sidst var hos Katrine for et par år siden, vurderede jeg hendes alder til +40. Jeg fik rigtig god sex, og vi havde hyggelige 30 minutter som blev til godt og vel 50 minutter, hvor vi også fik rundet gamle dage hos Katrine i Smallegade.

 

Er der i øvrigt nogle, der har besøgt den 26 årige Katrine for nylig og kan/vil give et par ord med om udseende og udstråling?

 

God søndag

 

Allo allo

 

Hej 

 

Jeg har tygget lidt  på dit indlæg  og må nok indrømme, at jeg ikke forstår sammenhængen mellem overskriften og dit ovenstående indlæg, som starter denne tråd. 

 

Mig bekendt er det da MEGET sjældent at massagepiger lægger moms på alderen, det forekommer nok kun i de tilfælde, hvor de er under 21 år. Det mest normale er da helt oplagt at man selv som minimum skal lægge moms til den alder, der opgives, men det er måske også egentlig det, du mener. :???:

 

Der er selvfølgelig undtagelser, men der er helt sikkert stadig sjældent.  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skulle det da også afskrække dig? :).

Fordi det afskrækker de fleste... ;)

 

Rent personligt glæder jeg mig til, at du rykker OP i milf-kategorien, hvor min præference ligger ;) ;) ;)

Det gør jeg også! Så kan du måske endelige få nosset dig sammen til at besøge mig! :D :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det gør jeg også! Så kan du måske endelige få nosset dig sammen til at besøge mig! :D:P

 

Tror du  ikke at han har travlt med at skrive indlæg, så han stadig kan beholde den gule førertrøje?.  :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør jeg også! Så kan du måske endelige få nosset dig sammen til at besøge mig! :D:P

 

Jow, men jeg er jo et gammelt drys, så det man skriver op med en tungevædet blækstift om morgenen at skal have gjort i løbet af dagen, kan nemt forsvinde i løbet af få timer :).

 

Men jeg lover at gøre mig umage – kan vi eventuelt aftale en tid i næste uge ;) – hvis altså hjemmehjælperen kan rulle mig til åstedet? :P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jow, men jeg er jo et gammelt drys, så det man skriver op med en tungevædet blækstift om morgenen at skal have gjort i løbet af dagen, kan nemt forsvinde i løbet af få timer :).

 

Men jeg lover at gøre mig umage – kan vi eventuelt aftale en tid i næste uge ;) – hvis altså hjemmehjælperen kan rulle mig til åstedet? :P

 

 

Interessant kommunikation som alle på EG helt sikkert gerne vil følge med i, så fint at I ikke tager den via pb.  :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant kommunikation som alle på EG helt sikkert gerne vil følge med i, så fint at I ikke tager den via pb.  :eek:

 

Smo, det er forår .... undskyld, sommer, og der er megen positiv karma samt gode vibrationer i luften. Kunne du ikke for en gangs skyld glæde dig over noget positivt?

Nu må tilværelsen heller ikke gøre dig sur.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant kommunikation som alle på EG helt sikkert gerne vil følge med i, så fint at I ikke tager den via pb. :eek:

Årh lad da lige vær, smo! Det er vist ingen hemmelighed, at BX har besøgt mig allerede, selvom jeg ligger udenfor hans præference-område :P

Så lidt sjov må man vel da have uden sådanne sure opstød?! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det muligt at man kan holde sig til debattens emne ?

 

Det synes jeg da også fint, jeg har gjort:

 

Nikita har ikke lagt moms på sin alder, og jeg har blot skrevet, at jeg ville have ønsket ,at hun havde gjort det, så jeg havde kunnet få milf-følelsen.

 

Men jeg er godt klar over, at mit synspunkt går imod strømmen herinde, hvor de fleste vil have ungt kød.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det muligt at man kan holde sig til debattens emne ?

 

Åbenbart ikke, dette er åbenbart blevet et forum (eller en streng) for private beskeder, som man ikke har må kommentere. 

 

Synes faktisk at pm-korrespondance bør holdes som pm. ingen grund til at skrive så alle kan læse om  BX's og Nikita's eventuelle aftaler, hvor interessant er det egentlig for en ganske almindelig EG læser?   :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jow, men jeg er jo et gammelt drys, så det man skriver op med en tungevædet blækstift om morgenen at skal have gjort i løbet af dagen, kan nemt forsvinde i løbet af få timer :).

Men jeg lover at gøre mig umage – kan vi eventuelt aftale en tid i næste uge ;) – hvis altså hjemmehjælperen kan rulle mig til åstedet? :P

Det her er ikke at holde sig til emnet og din og smos indlæg til hinanden er heller ikke. Mener jeg. Så kan du være enig eller ej men jeg vil ikke diskutere og afspore denne debat mere med en diskussion om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg er godt klar over, at mit synspunkt går imod strømmen herinde, hvor de fleste vil have ungt kød.

 

hvis det passede havde jeg jo ikke en chance :) og jeg er vist meget godt besøgt *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...