Hop til indhold

Hvilken bog ligger på dit natbord..?

Featured Replies

Skrevet

Jeg må ærlig indrømme, at jeg aldrig læser i sengen. Det må da være noget så akavet at ligge nede i sengen og så holde en bog op over øjnene. Så, nej læser aldrig i sengen. Men den er god til andre ting. Jeg har en seng med elevation i hoved- og fodende. Det er alletiders. I skulle prøve det. Jeg sover rigtig godt i min seng.

Nå  -  nok et sidespring!!

• Svar 77
  • Visninger 6.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• "Den flammende verden" af Siri Hustvedt. Om kunst, kærlighed og kønskamp. Til jer der ikke kender hende, så er hun amerikaner med norske rødder og gift med forfatteren Paul Auster, hvis forfatterskab

• dem gav jeg også et forsøg...  nøj hvor blev jeg skuffet.... jeg havde hørt så meget godt om dem...    fair nok - plottene er virkelig originale... det skal han have... det er seriøst nogle scenarie

• Guest Smuk Enlig Mor
    Guest Smuk Enlig Mor

Tark...  Og ferien - til det meget varme land - var pragtfuld..   Har selv taget en del tilløb med ham Jussi... Men noget fænger bare ikke, så giver op efter 1/3 læsning, hvilket jeg har gjort med

Skrevet

...og er nu blevet færdig med "Glæd dig" af Tor Nørretranders. Det var rigtig fin læsning! ...og han er og bliver, efter min mening, en virkelig god videnskabs-formidler. Bogen handler om, som titlen indikerer, lykke og glæde, og hvad disse egentlig er for nogle størrelser.. spændende læsning.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.