Hop til indhold
Gæst

24 timer i København - Budget 100.000 kroner

Recommended Posts

Jeg ville med det samme købe en Celica 1.6 GT fra 1987. Den kan erhverves for omkring 30.000,- i køreklar udgave. Herefter passer det sikkert meget godt med 70.000 til brændstof til at køre rundt de næste 23 timer. Når jeg så fik lov at forlade hovedstaden, ville jeg køre hjem med min nye bil og glæde mig til renoveringsprojektet.

Wroom,

/Gina.

Lol :)

Jeg gætter på den skal males hvid :)

Var man stavnsbundet til kbh, så ville jeg forkæle en hvis besøgsven, og mig selv ;)

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville med det samme købe en Celica 1.6 GT fra 1987. Den kan erhverves for omkring 30.000,- i køreklar udgave. Herefter passer det sikkert meget godt med 70.000 til brændstof til at køre rundt de næste 23 timer. Når jeg så fik lov at forlade hovedstaden, ville jeg køre hjem med min nye bil og glæde mig til renoveringsprojektet.

 

Ja, med 10 km/l kan jeg godt forstå du gerne vil have lidt på bogen til brændstof, men de kan jo også fås billigere end kr. 30.000,-

 

http://www.dba.dk/toyota-celica-20-gti-aut/id-1008487987/

 

Til kr. 30.000,- skulle den gerne være renoveret og med BAS:

 

http://www.dba.dk/toyota-celica-20-gt/id-1007504774/

 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville helt sikkert tage det første fly til Las Vegas. Indlogerer mig på et luksus hotel og så vil JEG betale for sex med en af disse her lækre mænd  :P

 

http://www.cowboys4angels.com/services.html

 

 

no no no - jeg vil til new york og have en 4-some med trevor trent og Niko  *savle"

Del dette indlæg


Link til indlæg

no no no - jeg vil til new york og have en 4-some med trevor trent og Niko  *savle"

 

Ja, fyre med så meget steroider i hjernen måtte nok være mindst tre hvis de skal lykkes at snakke dig i nærheden af ør.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, fyre med så meget steroider i hjernen måtte nok være mindst tre hvis de skal lykkes at snakke dig i nærheden af ør.

 

B

 

de må hjertens gerne være på steroider.... det eneste sprog de skal snakke den aften er det universelle kropssprog som vi allesammen forstår....  

Del dette indlæg


Link til indlæg

de må hjertens gerne være på steroider.... det eneste sprog de skal snakke den aften er det universelle kropssprog som vi allesammen forstår....

Du ved godt at steroider får en hvis legemsdel til at visne og blive uvirksom? Og her taler jeg ikke om hjernen, personligheden eller evnen til at føre en samtaler der består af mere end "Hulk Smash!!".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du ved godt at steroider får en hvis legemsdel til at visne og blive uvirksom? Og her taler jeg ikke om hjernen, personligheden eller evnen til at føre en samtaler der består af mere end "Hulk Smash!!".

er du gal rønnebærrene er sure der ovre på den gule indtørrede græsplæne.... damn...

Del dette indlæg


Link til indlæg

er du gal rønnebærrene er sure der ovre på den gule indtørrede græsplæne.... damn...

Nææh.

Faktisk det stik modsatte. Overpumpede muskler er noget af der grimmeste i verden. Og jeg er ved at dø af grin når der kommer en steroide bombe trampende, det er super komisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, med 10 km/l kan jeg godt forstå du gerne vil have lidt på bogen til brændstof, men de kan jo også fås billigere end kr. 30.000,-

http://www.dba.dk/toyota-celica-20-gti-aut/id-1008487987/

Til kr. 30.000,- skulle den gerne være renoveret og med BAS:

http://www.dba.dk/toyota-celica-20-gt/id-1007504774/

:-)

Dit første link til 17.500,- er så heller ikke den korrekte model. :-D

Link nr. 2 er en renoveret (og i øvrigt grim) model, men nu er der jo forskel på at renovere til syn, salg og lir og hvordan JEG vil renovere. ;-)

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dit første link til 17.500,- er så heller ikke den korrekte model. :grin:

Link nr. 2 er en renoveret (og i øvrigt grim) model, men nu er der jo forskel på at renovere til syn, salg og lir og hvordan JEG vil renovere. :wink:

 

Jeg kender ikke meget til modellen og det var også kun eksempler, jeg hurtigt fandt for at andre læsere på Eroguide kunne få et indtryk af hvad du talte om og give dig et indtryk af hvad du burde kunne få for kr. 30.000,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dit første link til 17.500,- er så heller ikke den korrekte model. :-D

Link nr. 2 er en renoveret (og i øvrigt grim) model, men nu er der jo forskel på at renovere til syn, salg og lir og hvordan JEG vil renovere. ;-)

Mvh,

/Gina.

Hør hov, jeg vidste ikke du også kunne skrue på biler <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville leje et ordenligt skur, noget med pool og plæne, hvis det kan findes inden for københavns amt. Så ville jeg leje en DJ en mobil var med bartendere, catering i luksusklassen og afholde en kæmpe fest for hele vennekredsen.

Ja, ikke engang noget med glædespiger, men det er stærkt begrænset hvor mange gange jeg kan komme inden for 24 timer.

Nuvel .... Jeg gemmer lige et par tusser til afterparty hos Trine Bigboobs. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

I bryder alle grænsen ved at flygte til udlandet. Er København virkelig så kedelig..? :-P

Næ - Kbh. er da en spændende by. Jeg er i Kbh. på ferie - og der er næsten præcist 24 timer tilbage. Der er mange spændende ideer i tråden - men er der lidt mere praktiske "low budget" råd når nu budgetter skal reduceres med ca. faktor 100 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ - Kbh. er da en spændende by. Jeg er i Kbh. på ferie - og der er næsten præcist 24 timer tilbage. Der er mange spændende ideer i tråden - men er der lidt mere praktiske "low budget" råd når nu budgetter skal reduceres med ca. faktor 100 :D

 

Du burde da kunne få råd til et par ture i radiobil i Tivoli  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nææh.

Faktisk det stik modsatte. Overpumpede muskler er noget af der grimmeste i verden. Og jeg er ved at dø af grin når der kommer en steroide bombe trampende, det er super komisk.

hahaha.... og så siger du at rønnebærrene ikke er sure ...

svarer lidt til at jeg siger at jeg siger at de trunter i savler over i "velskabt" tråden er noget af det grimmeste i verden... alle ville vide at hvis jeg mente det - så skulle jeg nok arbejde lidt på mit selværd :) :)

måske du bare skal - hvis ikke respektere så acceptere - at vi er nogle piger elsker fyre der gider gå op i deres udseende når vi skal vælge fyre de gerne vil score på dansegulvet... (eller købe når vi er i NY)

du overlever nok - din yndlings GP er jo altid klar til at åbne døren for dig selv om du ikke kan matche sex-magneterne på det website *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville booke en suite på D'Angleterre og ville så få fløjet en masse GP'er ind fra Jylland... :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

>Plaskeren sagde den 19 Jul 2014 - 09:12 AM:

<p>Hør hov, jeg vidste ikke du også kunne skrue på biler

Gina's hænder kan få alt til at spinde som en mis. Det ved du da. :-)

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ - Kbh. er da en spændende by. Jeg er i Kbh. på ferie - og der er næsten præcist 24 timer tilbage. Der er mange spændende ideer i tråden - men er der lidt mere praktiske "low budget" råd når nu budgetter skal reduceres med ca. faktor 100 :D

 

Besøg Club 18 og 7th Heaven :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha.... og så siger du at rønnebærrene ikke er sure ...

svarer lidt til at jeg siger at jeg siger at de trunter i savler over i "velskabt" tråden er noget af det grimmeste i verden... alle ville vide at hvis jeg mente det - så skulle jeg nok arbejde lidt på mit selværd :) :)

måske du bare skal - hvis ikke respektere så acceptere - at vi er nogle piger elsker fyre der gider gå op i deres udseende når vi skal vælge fyre de gerne vil score på dansegulvet... (eller købe når vi er i NY)

du overlever nok - din yndlings GP er jo altid klar til at åbne døren for dig selv om du ikke kan matche sex-magneterne på det website *gg*

Nu er jeg nysgerrig.

Du mener altså at man som mand kun går op i sit udseende, hvis man triller rundt med franskbrød under armene?

Ud over det, så fremstår du uhyggelig selvglad og temmelig arrogant i dit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha.... og så siger du at rønnebærrene ikke er sure ...

svarer lidt til at jeg siger at jeg siger at de trunter i savler over i "velskabt" tråden er noget af det grimmeste i verden... alle ville vide at hvis jeg mente det - så skulle jeg nok arbejde lidt på mit selværd :) :)

måske du bare skal - hvis ikke respektere så acceptere - at vi er nogle piger elsker fyre der gider gå op i deres udseende når vi skal vælge fyre de gerne vil score på dansegulvet... (eller købe når vi er i NY)

du overlever nok - din yndlings GP er jo altid klar til at åbne døren for dig selv om du ikke kan matche sex-magneterne på det website *gg*

Sure rønnebær??

Jeg synes en flot bygget mand, det er værd at se på, men er hans krop bygget op ved at løfte jern, tage piller, ja så kan jeg ikke se noget flot ved den, lidt lige som jeg også synes at en naturlig kvinde er pænere end en med silicone og andre tilsætningsstoffer - uanset at den naturlige ikke kan blive ved med at holde formen, det gør hende i mine øjne blot mere attraktiv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sure rønnebær??

Jeg synes en flot bygget mand, det er værd at se på, men er hans krop bygget op ved at løfte jern, tage piller, ja så kan jeg ikke se noget flot ved den, lidt lige som jeg også synes at en naturlig kvinde er pænere end en med silicone og andre tilsætningsstoffer - uanset at den naturlige ikke kan blive ved med at holde formen, det gør hende i mine øjne blot mere attraktiv

Det naturlige er altid at foretrække når jeg ser på piger fremfor dem der må fylde sig med silicone, botox og alt muligt for at se "godt ud". Anni Fønsby er det mest uhyggelige eksempel på dette.

Nej det naturlige er det bedste og at hygge sig med et par ægte bryster fremfor nogle betonhårde siliconebryster, så er mit valgt klart de ægte, så skide med at de hænger lidt eller ikke er så store. Når man kan se på ansigtet også at det er fyldt med botox, fy for fanden, hvor jeg synes det er klamt.

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...