Hop til indhold
Lady Cherie

Forslag til annonce i travbladet ....Konkurrance!

Recommended Posts

Er det ikke sådan lidt VVS-i-provinsen agtigt at lave annoncer med rim....? (Sorry hvis jeg støder nogen :) )

 

Ja, det ved jeg så ikke, om det er.

 

Det, der fik mig til at foreslå "ømme" versefødder, er den kendsgerning, at vi dagligt bliver bombarderet med reklamer for det ene eller det andet, enten vi vil det eller ej. Det bliver vi i aviserne, fjernsynet, i gadebilledet op på internettet.

 

I sådan en "larm" gælder det om at få "ørenlyd", og det gør man bedst ved at være anderledes og tilsætte en god portion humor.

Fraiser har da givet et ganske godt bud, selvom han ikke løste opgaven med at holde sig inden for ganske få ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Cherie

 

Stort respekt, misforstå mig ikke, jeg tror bestemt ikke at det er noget der kan læres på 30 min, hvis læres overhovedet, som du selv skriver; det er noget man er. Og jeg ved, at jeg ikke er det, og bliver det nok heller aldrig. Men er bare enormt fascineret af mennesker/GP'er der mestrer kunsten af kunne dominere på den "fede" måde. (Som du siger, en ordrer der hviskes virker stærkere en én der råbes ud). 

 

Jeg skylder i bogen og lægger hovedet i blød. Jeg tror dog ikke du behøver meget tekst i dine annoncer, du er jo berømt og berygtet for dine kundskaber, så mon ikke LADY CHERIE, hvor og hvornår er mere end nok.

 

Kærligst

Maise

Maise, der må jeg faktisk være dig svar skyldig.

 

At være Dominant er ikke noget man kan lære, det er en ting, man "er" og det kan slet ikke læres på 30 min! men her er så den første lærdom, så når du læser det her, så skylder du i "bogen" alså vil jeg se dit forlag i min mailbox, kan jeg forlange det af dig? Ja det kan jeg, for du skriver du deltager gerne, hvis du får Coaching i Dominans, hvad du så får. Så Maise, des flere forslag fra dig, til annoncer, des mere lærdom, vil jeg give slip på!

 

Man kan "forgive" at være dominant ved at råbe, og Kommendere, men en Domina kan hviske en ordre, og det her langt større effekt!

 

En "wannabe domina", der har fået en ridepisk i julegave, og har købt et par lakstøvler på en internetside(stående joke blandt domina'r) som deraf nu er "HARDCORE DOMINA" falder totalt sammen overfor en "topping from the bottom" slave!

 

At bevæge sig ind på en vej, man ikke kan styre, er en meget usikker vej, og i sm, skal man som den dominante have det store overblik omkring hvad der er ok, at fortage sig.

 

Det skal være "safe": altså sikkert, stop ord mm.

Det skal være "sane": vi kender "drejebogen" mm.

Det skal være "consensual": vi skal være enige om målet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Cherie, for fare for selv at få:

 

Kalder lysten til smæk i den bare

er det på Valhalla, du for Cherie skal vare

 

Fandt lige på en ny/bedre formulering:

 

Kalder lysten til smæk i den bare

er det til Lady Cherie du skal fare

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...