Hop til indhold
Lady Cherie

Forslag til annonce i travbladet ....Konkurrance!

Recommended Posts

Så sidder man der og skal lave annonce(for 1000777 gang) man skal gæstevisitte i Jylland, det er sommerferie, og annoncer i travbladet er bestemt ikke billige, tror pt at de er oppe i 16kr pr ord, komma og pungtum osv, så hvis der skal spares skal der stå:

 

BY gæstevisit Navn

sex kom ring: plidderpladder

kl. 11-24

Hjemmesidenavn

 

Og man skal mindst have tror det er 12 ord, er dog ikke sikker!

 

Sidst jeg købt 1 annonce for 1 dag (jo den var lidt længre en ovenstående) var jeg på ca 1000kr, hvad jeg bestemt syntes er for meget.

 

Men jeg er idiot til at lave annoncer, Så travbladet tjener tykt på mig.

 

Hvad skal der stå i en annonce, med mindst mulig tekst?

 

Hvor teksten dækker det jeg tilbyder? (se evt min hjemmeside: http://www.cherie.dk  )

 

Har du nogle gode forslag?

 

Nu skal det jo være bare lidt spændene her i agurke-tiden....

 

så send dine forslag til mig, på: [email protected]

 

Jeg forbeholder mig ret til at bruge alle forslag, der bliver tilsendt til mig, men den bedst dækkende "anonncetekst" bliver  belønnet med enten 30 min i de blide former, eller 30 min i de hårde former, du skal i din mail angive om du er til de blide eller hårde former, og om når du har vundet om det skal offentligøres her på stregen.

 

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, hvad med:

 

Se mig, Cherie, på cherie.dk

og et dygtigt lag tærsk, det skal du få!

 

:P:lol: :lol: :lol:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, nu er ingen af os på Hemmingways niveau, med hans seks-ords historie: "For Sale: baby shoes, never worn", men lad os da lige se ad :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad kan de lyserøde vinde? 30 min coaching i dominans? Så deltager jeg gerne....

Maise, der må jeg faktisk være dig svar skyldig.

 

At være Dominant er ikke noget man kan lære, det er en ting, man "er" og det kan slet ikke læres på 30 min! men her er så den første lærdom, så når du læser det her, så skylder du i "bogen" alså vil jeg se dit forlag i min mailbox, kan jeg forlange det af dig? Ja det kan jeg, for du skriver du deltager gerne, hvis du får Coaching i Dominans, hvad du så får. Så Maise, des flere forslag fra dig, til annoncer, des mere lærdom, vil jeg give slip på!

 

Man kan "forgive" at være dominant ved at råbe, og Kommendere, men en Domina kan hviske en ordre, og det her langt større effekt!

 

En "wannabe domina", der har fået en ridepisk i julegave, og har købt et par lakstøvler på en internetside(stående joke blandt domina'r) som deraf nu er "HARDCORE DOMINA" falder totalt sammen overfor en "topping from the bottom" slave!

 

At bevæge sig ind på en vej, man ikke kan styre, er en meget usikker vej, og i sm, skal man som den dominante have det store overblik omkring hvad der er ok, at fortage sig.

 

Det skal være "safe": altså sikkert, stop ord mm.

Det skal være "sane": vi kender "drejebogen" mm.

Det skal være "consensual": vi skal være enige om målet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Cherie,

 

Jeg kan kun anbefale dig at spare de kr. 1000,- og så nøjes med en gratis annonce her:

 

https://annoncelight.dk/

 

hver dag i ugen op til du kommer på gæstevisit det pågældende sted. Indryk annoncen tidligt om morgenen/sen nat, da den så vil stå øverst først på dagen, da de nyeste annoncer altid står øverst på AL  :)

 

Kræver selvfølgelig lidt fodarbejde, men der behøver jo ikke stå meget mere end det du sædvanligvis skriver og så et link til din hjemmeside.

 

Jeg ville have booket en tid idag hos en privat/diskret pige, som kun annoncerer der - men hendes tider for idag røg allerede igår - og i sidste uge, var hun også optaget   :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Cherie,

 

Jeg kan kun anbefale dig at spare de kr. 1000,- og så nøjes med en gratis annonce her:

 

https://annoncelight.dk/

 

..... Og på Annoncelight er det ikke kotyme, at billederne er ægte ...... :D :D :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... Og på Annoncelight er det ikke kotyme, at billederne er ægte ...... :D :D :lol: :lol:

 

Det er det så heller ikke mange andre steder  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Borende X og Elastiktrold

 

Nu vil jeg jo ikke sige I har misforstået mit start-indlæg, der starter med: Forslag til annonce i travbladet ....Konkurrance!

 

Jeg vil i samme omgang heller ikke foreslå, jer et nærstudie, af, hvad skal jeg sige, Indhold af indlæg.'

 

Jeg vil blot oplyse de to meget kloge oplyste og velskrevne Gentlemen, om at læse, hvad der står i mit start-indlæg og især Overskriften!

 

Jeg søger ikke forslag til hvor jeg evt kan poste min annonce, det ved jeg godt.

 

Men som De to herre, jo godt ved, så er overskriften :Forslag til annonce i travbladet ....Konkurrance!

 

Man kan jo så undre sig over at de to meget herrer, totalt, trods deres skarpe pen har kunne misforstå/fortolke indlæget, forkert? :D :D :D

 

Med mindre de 2 herre har ville afspore tråden?

 

Har du et forslag til annonce i travbladet?

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes faktisk din annonce er god, har stødt på den en enkelt gang, og der var der en masse stjerner i, ka' ikke huske indholdet, men stjernerne gir blikfang og fik mig til at læse den, så dem syntes jeg du skal beholde ;) Nu er stjerner jo heller ikke så brugt som hjerterne, så det måske derfor man lige stopper op....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så sidder man der og skal lave annonce(for 1000777 gang) man skal gæstevisitte i Jylland, det er sommerferie, og annoncer i travbladet er bestemt ikke billige, tror pt at de er oppe i 16kr pr ord, komma og pungtum osv, så hvis der skal spares skal der stå:

 

BY gæstevisit Navn

sex kom ring: plidderpladder

kl. 11-24

Hjemmesidenavn

 

Og man skal mindst have tror det er 12 ord, er dog ikke sikker!

 

Sidst jeg købt 1 annonce for 1 dag (jo den var lidt længre en ovenstående) var jeg på ca 1000kr, hvad jeg bestemt syntes er for meget.

 

Men jeg er idiot til at lave annoncer, Så travbladet tjener tykt på mig.

 

Hvad skal der stå i en annonce, med mindst mulig tekst?

 

Hvor teksten dækker det jeg tilbyder? (se evt min hjemmeside: http://www.cherie.dk  )

 

Har du nogle gode forslag?

 

Nu skal det jo være bare lidt spændene her i agurke-tiden....

 

så send dine forslag til mig, på: [email protected]

 

Jeg forbeholder mig ret til at bruge alle forslag, der bliver tilsendt til mig, men den bedst dækkende "anonncetekst" bliver  belønnet med enten 30 min i de blide former, eller 30 min i de hårde former, du skal i din mail angive om du er til de blide eller hårde former, og om når du har vundet om det skal offentligøres her på stregen.

 

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

 

 

Hvornår er deadine for konkurrencen ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her er annoncen der vil få Cheries tegnebog til at bløde, EBs annonceafdeling til at juble, og tilgangen af slaver til Cherie til at eksplodere :mrgreen: :

 

I Hvidovre er der en heks

hos hende kan du få meget også sex

 

Hun gider ikke pjank

og fatter du det ikke får du bank

 

Du skal smide skoene når du kommer ind

ellers får du en flad på din kind

 

Du kan få smæk i den bare røv, enten med pisk eller hånd

er det ikke nok skal du nok blive bundet med diverse bånd

 

Beder Cherie dig om at hendes sure tær skal vaskes må du bare adlyde

i det hele taget gør du klogt i at tænke over hvad du bedst til hende kan tilbyde

 

Vil hun have gjort rent fatter du kost og spand

gør rent det bedste du kan og glemmer at du er en Mand

 

Måske hun vil have dig på korset eller ned på alle fire

hun er i hvert fald den bedste til en slave at pirre

 

Besøg Dominaen Cherie i Hvidovre, udlev din lyst

Du kan være sikker på at det bliver noget af en dyst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hex er jeg, slag- små og blide- store og onde. Adlyd, giv dig i min vold, smerte, stille pine, sort, lak, latex, snerten af pisken. Slik mig, behag mig, du er min. Du er fri- når jeg giver lov.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Borende X og Elastiktrold

...... Men som De to herre, jo godt ved, så er overskriften :Forslag til annonce i travbladet ....Konkurrance!

 

Jeg forstår slet ikke din indvending, for mit forslag var skam alvorligt ment :D :D.

 

Du skrev jo selv:

 

Hvad skal der stå i en annonce, med mindst mulig tekst?

Hvor teksten dækker det jeg tilbyder? (se evt min hjemmeside: http://www.cherie.dk  )

Har du nogle gode forslag?

 

Jeg har jo bare lavet et "godt forslag" :) :), og teksten sniger sig kun op på 15 ord, og hvad du tilbyder, kan folk klikke sig frem til på linket i annoncen.

Desuden er det jo ikke enhver sexannonce, der er skrevet med rim, så den vil da være ret synlig blandt alle de trivielle :o :o. Men det er måske ikke meningen? 

Ellers forstår jeg ikke dit problem med mit fantasifulde forslag :( :( :sad::cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er annoncen der vil få Cheries tegnebog til at bløde, EBs annonceafdeling til at juble, og tilgangen af slaver til Cherie til at eksplodere :mrgreen: :

 

I Hvidovre er der en heks

hos hende kan du få meget også sex

 

Hun gider ikke pjank

og fatter du det ikke får du bank

 

Du skal smide skoene når du kommer ind

ellers får du en flad på din kind

 

Du kan få smæk i den bare røv, enten med pisk eller hånd

er det ikke nok skal du nok blive bundet med diverse bånd

 

Beder Cherie dig om at hendes sure tær skal vaskes må du bare adlyde

i det hele taget gør du klogt i at tænke over hvad du bedst til hende kan tilbyde

 

Vil hun have gjort rent fatter du kost og spand

gør rent det bedste du kan og glemmer at du er en Mand

 

Måske hun vil have dig på korset eller ned på alle fire

hun er i hvert fald den bedste til en slave at pirre

 

Besøg Dominaen Cherie i Hvidovre, udlev din lyst

Du kan være sikker på at det bliver noget af en dyst

den annonce bliver hvis dyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg søger ikke forslag til hvor jeg evt kan poste min annonce, det ved jeg godt.

 

Nu startede du jo selv med at klage over at det var for dyrt at annoncere i travbladet og ville du f.eks bruge Fraisers lange digt, ville du jo blive nødt til at arbejde/svinge pisken i døgndrift for at få overskud :wink:  - så er det da et godt alternativ om du gratis smed digtet på Annoncelight  :)

 

Men når I selv mener at travbladet er det eneste der dur - så kom ikke en anden gang og klag over deres priser, som I selv har jobbet op :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hexen Cherie gæste-smækker

torsdag 11-24 i vejle

www.cherie.dk

 

 

p.s

dag klokkeslæt og by er fiktivt

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Lady Cherie kommer til Vejle,

en hex til sex der tænder og klemmer der tæmmer,

oplevelser du ikke glemmer, kl 11-24 cherie.dk

 

- dette mesterværk må frit bruges :D

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Orv Jeg skal da godt nok op med en masse svar nu....(har læst et eller andet sted om en eller anden pige der tager telefonen med i sengen når der er gæster, ....jeg vil så overveje at tage puteren  med NOT :D )

 

Holsterbro, til dit spørgsmål ang. en deadline, mmmmmmmmm det har jeg faktisk ikke overvejet, jeg venter gerne på den helt rigtige annonce, der bare siger rigtig, i mit hoved!

 

Fraiser du skriver det selv....Travbladet vil elske den tekst, og den er også fin.....men vil blive rasende dyr.

 

Så er I mange som har skrevet annoncer, som klart er gode, hvis jeg kun gjorde i Sm,....men jeg er jo sådan en, der ikke udelukker det ene for det andet.

 

Hr. X og Elastiktrold, Nu er jeg jo overbevist om at I to herre har stukket hovederne sammen, og har sat jer for at drille mig, men hvis I ikke straks holder op så sladre jeg til Moderator, så kan han sige sku til jer :D :D :D  (så Kan I lære det, kan I )

 

Bogholder, pt syntes jeg dit forslag er det bedste jeg har set.

 

Dog er der en ting, jeg mangler i div annonceforslag, (hr.X og Elastik, så er det I skal spidse ørene: Nogle mennesker har ikke det der internet,  De kører stadig i hestevogn og Mobiltelefoner er noget hvor man har en meget lang telefonledning. Altså kan jeg sidde og henvise nok så meget til min hjemmeside, og skrive Cherie...Hex af Guds Nåde!!! og se mine foto bla bla....De aner ikke hvem jeg er, eller hvordan jeg ser ud, for de læser kun avisen!( Nu ser jeg jo rigtig godt ud kunne jeg sige, men det har alle hørt så tit, så jeg nøjes med at beskrive mig selv med lang næse med vorter på, krum ryg og bastskørt og alderen lyver jeg med som alle andre, jeg er 103 år gammel)

 

Gode forslag modtages meget gerne :-P  :-P  :-P 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke sådan lidt VVS-i-provinsen agtigt at lave annoncer med rim....? (Sorry hvis jeg støder nogen :) )

Jeg er af den holdning at tingene skal skrives så klokkerent at læseren fatter budskabet pr intuition. Fokuser på hvad er vigtigt. Og man kan ikke antage at alle læsere kender Lady Cherie på navnet.

Så det vigtigste budskab er: En kvinde med særlige talenter gæstebesøger Vejle i et afgrænset tidsrum.

Og så kan jeg godt lide annoncetekster som inkludere læseren og aktiverer et set-up.

Mit forslag:

Lidenskaben kommer til Vejle (dato).

Pirrerende eller hårdt - lad Lady Cherie finde din fantasi. Vil du med...?

(Kontaktinfo og hjemmeside)

Short, sweet og intet at misforstå. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Cherie, for fare for selv at få:

 

Kalder lysten til smæk i den bare

er det på Valhalla, du for Cherie skal vare

 

:)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...