Hop til indhold
ThorsHammer

Så fås en kvinde ikke mere velskabt...!

Recommended Posts

Sådan:

 

eroberlin-angel-rivas-3.jpg

 

 

Det er jo Angel Rivas, hun er godt nok også en lækker lille rapand...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo Angel Rivas, hun er godt nok også en lækker lille rapand...

 

Det var vel lækkre små rapænder vi skulle finde frem, ikke?

 

B

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes jo ikke en perfekt kvinde. Alle har jo forskellige præferencer. Men jeg er enig i at der findes så tæt på som perfekt indenfor de forskellige kategorier af kvindekroppe. Nej jeg er en fan/tilhænger af at man ikke kan nøjes med en kvinde. Hver gang jeg har fundet en "perfekt" kvinde, dvs en kvinde jeg er helt forgabt i, så dukker der sjovt nok andre kvinder op jeg også finder fabelagtige/perfekte.

For hver perfekt kvinde, kan du finde hendes diametrale modsætning som andre finder perfekt.

Og en anden ting, når du så finder hende du mener er perfekt, vil mange skrive at hun er IKKE perfekt, jeg er til noget andet osv. Fordi vi vil jo gerne være i den tro at VI er eksperter i kvinder, og den perfekte kvinde er kun én VI kan finde frem til, og alle andre tager fejl. Altså sat på en spids.

Der findes så mange typer, udseender, aldre, højder, størrelser at du snildt kan finde 50-100 kvinder der alle sammen er perfekte i dine øjne, bare hver for sig. Det er sådan jeg ser på det den dag i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

For mig er det uperfekte det perfekte... Patinaen - at jeg kan se et menneske har levet...

 

... Enhver krop og ethvert ansigt fortæller nemlig en historie... Det synes jeg er smukt..!

 

Meen... hende der Angel Rivas er nu heller ikke dårlig.. ;)  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne skønhed kan jeg ikke få øjnene fra når hun er på skærmen

3ac600c21b2b539e0b9c5e798bec45d6_zpse303

hun er også en absurd god grund til at blive ved med at gense Battlestar Galactica...  en af mine absolutte favoritserier... hun er intet mindre en gudesmuk i min optik... lidt tynd - men forhelvede hvor er hun smuk... 

 

elsker hendes kombi af sårbar og sexet 

 

og når man ser serien så støder man jo også hele tiden ind i ham her... apropos velskabt 

 

b16eb7155596fec481fcfa6f376d5f9c.jpg

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Smag og behag er jo gudskelov forskelligt - der er din snag, min smag og den gode smag.

Personligt ville jeg elske at møde en kvinde som hende her

 

marilyn-monroe-photoshoot-16.jpg?w=500&h

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er også en absurd god grund til at blive ved med at gense Battlestar Galactica... en af mine absolutte favoritserier... hun er intet mindre en gudesmuk i min optik... lidt tynd - men forhelvede hvor er hun smuk...

elsker hendes kombi af sårbar og sexet

og når man ser serien så støder man jo også hele tiden ind i ham her... apropos velskabt

b16eb7155596fec481fcfa6f376d5f9c.jpg

Jamie Bamber er pænt trænet. Ikke for over pumpet. Havde jeg lysten og drivkraften så var en krop som hans også målet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin 

 

Nu giver du nogle fremtidige kunder mindreværdskomplekser  :lol:

 

Lars

 

30 år siden  :grin:

 

Hvor er det bare typisk, at folk uden sans for det essentielle skal ha' denne her tråd til at handle om kedelige, flejnskaldede mænd i stedet for det, der var trådens åbenbare formål... :cool::mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamie Bamber er pænt trænet. Ikke for over pumpet. Havde jeg lysten og drivkraften så var en krop som hans også målet.

 

Sådan en krop har jeg også - når jeg lige trækker maven ind  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg dvæler stadig, når jeg for mit indre blik ser et bestemt billede af Cecilie L i saunaen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...