Hop til indhold
ThorsHammer

Så fås en kvinde ikke mere velskabt...!

Recommended Posts

Guest bogholderen

det synes jeg nu hun er. Gad vide hvad etniciteten er. Tror vi er et sted hvor Asien og Afrika mødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thor, gamle kampfælle,

 

har hun nu ikke lidt af en hængebarm?

 

Læg mærke til, hvordan hun står og løfter armene, skyder barmen frem og armene tilbage.

 

Jeg siger ikke, at hun ikke er dejlig, men hvad velskabthed angår, så har der været adskillige, der slog hende med langt mere end et mulehår. :)

 

I mine øjne, altså, men jeg er jo også mere til spændstige ungpigebryste. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onslow, alter Kampfgenosse. Hvor har du gemt dig så længe?

 

PS: Muligvis har du ret med barmen. Men i min alder er det af mindre betydning :-P :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thor, gamle kampfælle,

 

har hun nu ikke lidt af en hængebarm?

 

Læg mærke til, hvordan hun står og løfter armene, skyder barmen frem og armene tilbage.

 

Jeg siger ikke, at hun ikke er dejlig, men hvad velskabthed angår, så har der været adskillige, der slog hende med langt mere end et mulehår. :)

 

I mine øjne, altså, men jeg er jo også mere til spændstige ungpigebryste. :)

Jeg synes, vi er langt fra en "hængebarm" her, Onslow :)

Men når man som du er tilfreds med en a-skål eller en bc-skål m. silicone, så er det også nemmere at finde de "spændstige ungpigebryster" :cool:

jeg skal jo - som du ved - helst ha en ægte D-skål(mindst), og så er det naturstridigt, hvis brysterne ikke hænger bare en lille smule som her, men det ser jeg kun som et plus :wink:

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillader mig lige at indsætte et billede af den "skønne" her - nu hende den mørke er blevet foreviget så mange gange istedetfor  :roll:

 

920-1228.jpg

 

Jeg har bare en mistanke om at det enten må være varmen eller noget andet, der har steget trådstarter til hovedet  :roll:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillader mig lige at indsætte et billede af den "skønne" her - nu hende den mørke er blevet foreviget så mange gange istedetfor  :roll:

 

 

 

Jeg har bare en mistanke om at det enten må være varmen eller noget andet, der har steget trådstarter til hovedet  :roll:

 

 

Hun har pæne sko :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har pæne sko :P

 

Det har jeg også bemærket - men der mangler lidt støvsugning  :roll:

 

Fotografen burde nok have hyret hende her: 

 

 

:)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var i Berlin havde jeg besøg af denne rapand på mit hotelværelse, så bliver det vist ikke meget bedre... :geek:

 

Mandy_9472.jpgMandy_9388-2.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Sidst jeg var i Berlin havde jeg besøg af denne rapand på mit hotelværelse, så bliver det vist ikke meget bedre... :geek:

Mandy_9472.jpgMandy_9388-2.jpg

ohhhh -- så kan jeg vist lige så godt lukke og slukke... fy hun er fin...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg snupper nu hellere dig, Sisse.

det er dælme pænt sagt. men også en løgn af format.. loool selv jeg havde knaldet hende -- højst sandsynligt også taget en bid af hende når hun nu alligevel var der... ohh hvorfor er man ikke 19 år igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

ohhhh -- så kan jeg vist lige så godt lukke og slukke... fy hun er fin...

 

Sjovt, så forskellilge vi alle er. Jeg synes hun er totalt usexet. Hun er for tynd, meget gennemsnitligt udseende, og så de der sko. Det ser ud som om hun har misdannede fødder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er dælme pænt sagt. men også en løgn af format.. loool selv jeg havde knaldet hende -- højst sandsynligt også taget en bid af hende når hun nu alligevel var der... ohh hvorfor er man ikke 19 år igen...

Jaaaaehhh. 19 igen....eller måske bare 25.....nogle plaprer så løs om manglende livserfaring og røven går. bla bla bla bla.....

He,he...Jeg er sgu villig til at løbe risikoen :-):-)

Redigeret af Luxuria

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt, så forskellilge vi alle er. Jeg synes hun er totalt usexet. Hun er for tynd, meget gennemsnitligt udseende, og så de der sko. Det ser ud som om hun har misdannede fødder.

 

Ja, alt for tynde ben, alt for tynde lår og ikke ret meget bagdel  :cool: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg snupper nu hellere dig, Sisse.

 

Jeg ville også selv vælge Sisse hvis det var valget mellem de to, men at sige at Mandy ikke er sexet er da helt i skoven, måske tegn på tidlig demens... :oops: :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mandy er da skide lækker - uden tvivl, men nu elsker jeg også slanke piger ekstremt meget...

Men... Sisse har noget specielt der er svær at beskrive, man er nød til at møde hende - og så er man ikke i tvivl om at Sisse er noget helt særligt, som man sjældent ser.

Kort sagt - hun er fabelagtig unik.

Men nu er en pige's væremåde, også meget vigtigt for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Havde jeg ikke været så solskoldet på den virkelig usexet måde. Så ville man kunne se jeg rødmer BIG time lige nu. I er sgu søde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde jeg ikke været så solskoldet på den virkelig usexet måde. Så ville man kunne se jeg rødmer BIG time lige nu. I er sgu søde.

Pics, or it didn't happen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...