Hop til indhold
Lake

Hvilket navn skal man bruge?

Recommended Posts

Hvis man skal booke på et bordel, forventes det så at man oplyser sit rigtige fornavn og efternavn, altså Bjarne Hastrup, hvis det er det man hedder, eller er det i orden at sige barack obama, emil fra lønneberg eller bare bjarne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man skal booke på et bordel, forventes det så at man oplyser sit rigtige fornavn og efternavn, altså Bjarne Hastrup, hvis det er det man hedder, eller er det i orden at sige barack obama, emil fra lønneberg eller bare bjarne?

 

Næ, du kan da kalde dig hvad som helst, bare du selv husker det for en eventuel identifikation over for teledamen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm, molly tænker, -altså hvis man ringer fra en bollofon, så kan man vel bare sige sit rigtige fornavn? Hvis man ringer fra sit eget nummer, så kan man vel også bare sige sit rigtige fornavn? Kartoffel/kartoffel.... Eller hvad? -Jeg ville ikke tage det spor seriøst hvis Emil fra Lønneberg ringede, -hvorfor ikke bare sige sit eget fornavn? Eller bare bruge berømte "Peter"...

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du oplyser da bare det du hedder, eller dit bruger navn herinde fra hvis det er en af de lyserøde herinde fra du vil besøge

Redigeret af Dan1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej Molly - tænk hvis han hængte dig op i en flagstang. :shock:  Jeg bruger da altid mit eget fornavn, som nu også er meget almindeligt her i DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, molly tænker, -altså hvis man ringer fra en bollofon, så kan man vel bare sige sit rigtige fornavn? Hvis man ringer fra sit eget nummer, så kan man vel også bare sige sit rigtige fornavn? Kartoffel/kartoffel.... Eller hvad? -Jeg ville ikke tage det spor seriøst hvis Emil fra Lønneberg ringede, -hvorfor ikke bare sige sit eget fornavn? Eller bare bruge berømte "Peter"...

 

 

Tak for svaret, selvom jeg ikke lige ved, hvad en bollofon er, eller hvad en kartoffel er i denne forbindelse, udover at det kunne være et slangord for nosser, så det ville nok være lige så useriøst som Emil fra Lønneberg.

 

Hvis man har et ualmindeligt fornavn, er det ikke sikkert man vil bruge det, men jeg kan forstå at Emil (uden Lønneberg) ville være brugbart, også selv om man ikke hedder det. 

 

Min gamle klasselærer hed for resten Emil.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret, selvom jeg ikke lige ved, hvad en bollofon er, eller hvad en kartoffel er i denne forbindelse, udover at det kunne være et slangord for nosser, så det ville nok være lige så useriøst som Emil fra Lønneberg.

Hvis man har et ualmindeligt fornavn, er det ikke sikkert man vil bruge det, men jeg kan forstå at Emil (uden Lønneberg) ville være brugbart, også selv om man ikke hedder det.

Min gamle klasselærer hed for resten Emil.

Bollofon: telefon(nr), der kun bruges til opkald til frække piger.

Kartoffel/kartoffel: hvis du hedder Jens, men kalder dig Ole, når du ringer fra din bollofon, så er det kartoffel/kartoffel.(ret mig Molly, hvis du mener noget andet). Hvis du har et fornavn, der er meget specielt, er det fint at kalde dig Emil. Jeg tror nemlig, at en meget stor andel af kunderne hedder Peter, så når du kalder dig Emil, kommer der ikke en anden ind og tager din tid.

rettet: stavefejl

Redigeret af Gammelnok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har et fornavn, der er meget specielt, er det fint at kalde dig Emil. Jeg tror nemlig, at en meget stor andel af kunderne hedder Peter, så når du kalder dig Emil, kommer der ikke en anden ind og tager din tid.

 

Det er sandt, at mange "hedder", heriblandt jeg selv. På Sawadee i Hvidovre fik jeg engang læst teksten af Mamasan, da hun troede, at jeg var en af de to Peter'ere, der havde brændt hende af om formiddagen.

Jeg har ved en enkelt lejlighed kaldt mig det unikke "Valdemar fra Hvalsø", så den må I ikke hugge fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

lad mig se... 

 

jeg besøges af Peter, Michael, Thomas og Søren....  

 

så er der da enkelte der hedder noget andet... men hvis mine statistikker holder - så hedder 80% da DKs mandlige befolkning et af de 4 ovenstående navne

 

så hvis du bruger et af dem - så rammer du ikke helt uden for målgruppen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man skal booke på et bordel, forventes det så at man oplyser sit rigtige fornavn og efternavn, altså Bjarne Hastrup, hvis det er det man hedder, eller er det i orden at sige barack obama, emil fra lønneberg eller bare bjarne?

 

Jeg bruger bare mit almindelige fornavn, men sidst behøvede jeg ikke oplyse mit navn - hun havde allerede set det var mig  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

lad mig se... 

 

jeg besøges af Peter, Michael, Thomas og Søren....  

 

så er der da enkelte der hedder noget andet... men hvis mine statistikker holder - så hedder 80% da DKs mandlige befolkning et af de 4 ovenstående navne

 

så hvis du bruger et af dem - så rammer du ikke helt uden for målgruppen

 

Og af Toddyer

Krammebjørn af guds nåde ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og af Toddyer

Krammebjørn af guds nåde :wink:

 

 

Der er kun en Toddy... hvis nogen andre kalder sig det vil jeg bede dem kalde sig Michael,.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kun en Toddy... hvis nogen andre kalder sig det vil jeg bede dem kalde sig Michael,.. 

 

Du er sgu da bare for sød og dejlig :wub:

Men du har nok ret i at der ikke findes alt for mange af min slags :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kald mig hvad som helst.....bare ikke tidligt op om morgenen:-)

Fedtmule lyder ikke ret godt, og bestemt ikke frækt og farligt:-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

lad mig se... 

 

jeg besøges af Peter, Michael, Thomas og Søren....  

 

så er der da enkelte der hedder noget andet... men hvis mine statistikker holder - så hedder 80% da DKs mandlige befolkning et af de 4 ovenstående navne

 

så hvis du bruger et af dem - så rammer du ikke helt uden for målgruppen

 

Jeg hedder alle fire. Og jeg er ikke en gang dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Kald mig hvad som helst.....bare ikke tidligt op om morgenen:-)

Fedtmule lyder ikke ret godt, og bestemt ikke frækt og farligt:-) :smile:

 

 

Mon ikke Disney Productions ville protestere, hvis Fedtmule gik på bordel.

 

Det er vel dem der har rettighederne til navnet og personen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sådan set lidt ligeglad med om min omgangs kreds ved jeg går til glædespiger, men jeg gider heller ikke skilte med det. Så jeg bruger bare mit kælenavn.

Men nu du bringer det her emne på bane, kommer jeg da i tanke om at jeg kom til at sige mit rigtige navn, da pigen tog mod mig i døren forleden. Så nu tror hun måske at Manfred har brændt hende af, ups :???:

Redigeret af Manfred

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger bare mit almindelige fornavn, men sidst behøvede jeg ikke oplyse mit navn - hun havde allerede set det var mig  :)

 

Jeg behøver snart heller ikke præsentere mig nærmere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bare mig selv, jeg bruger mit nick, sammen med mit rigtige navn

jeg er ikke bange for at blive "opdaget"

Jeg er single og skammer mig ikke over at være sammen med de dejlige tøser herinde fra

nok snarere tværtimod

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bare mig selv, jeg bruger mit nick, sammen med mit rigtige navn

jeg er ikke bange for at blive "opdaget"

Jeg er single og skammer mig ikke over at være sammen med de dejlige tøser herinde fra

nok snarere tværtimod

 

Fint nok, Toddy.

 

Jeg har helt fra min debut i branchen brugt "skæg og briller" ved første besøg hos en pige. Har der været sympati og tillid, har jeg gerne afsløret mit rigtige navn ved senest andet besøg.

 

Jeg skammer mig såmænd heller ikke over at være sammen med pigerne herinde fra.

De er jo meget tillidsvækkende, men der findes jo også alle dem, der ikke er på EG og her har haft lejlighed til at præsentere sig selv igennem indlæg og tjat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man skal booke på et bordel, forventes det så at man oplyser sit rigtige fornavn og efternavn, altså Bjarne Hastrup, hvis det er det man hedder, eller er det i orden at sige barack obama, emil fra lønneberg eller bare bjarne?

 

Du kan kalde dig Borende X, det er anonymt/ukendt (som i X) og rammende :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg i sin tid startede hvor jeg ringede rundt, der tænkte jeg også kortvarigt på hvad jeg skulle kalde mig selv. Jeg nåede dog aldrig længere end til tanken.

Dels fordi jeg regnede med at blive opdaget i løgnen, og så fordi at jeg ringer fra min normale telefon :D

Hej jeg hedder Jens !

Men med et par klik på krak, så ville pigen jo hurtigt finde ud af at jeg ikke hed Jens, og så ville jeg fremstå lidt utroværdig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...