Hop til indhold
Rejsenetværk

Fandme nej

Recommended Posts

@Manfred

 

Mine bekymringer går i grunden ikke på mit privatliv, men ingen privat virksomhed skal diktere mig at jeg skal blive bruger af nogen som helst ydelse for at kunne blive bruger af anden ydelse.

 

Så hellere undvære, hvis det er eneste måde at kunne få lov til at bruge sine egne penge på.

 

Jeg er generelt et ret autoritets tro menneske, men helt principielt retter jeg kun ind til højre efter påbud fra offentlig myndighed med demokratisk mandat og legitimitet.

 

Og ja så lige chefen på jobbet selvfølgelig - men der har da været en enkelt eller to ledere, der har oplevet konstruktivt kritiske spørgsmål fra mig - man vil jo gerne forstå den dybere mening :ugeek:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse, jeg har vist skrevet det før, men det kan ikke siges for tit.

 

Jo længere jeg har kendt dig, jo mere sympatisk forekommer du mig. :)

 

At fjolsbog har sin berettigelse, det vidner fakta jo i den grad om, realitysegmentet skal jo have dets brød og skuespil, men at mine licenspenge skal gå til at promovere dette stupiditetens højalter, er i den grad ude i hegnet.

 

På P4 3kanten overhørte jeg et indslag, hvor hyggesludrestudieværten (den ene af 3, der var aktive på samme tid) bruge ordet sige og skrive 6 gange på mindre end et minut.

 

Jeg ved ikke med jer, men jeg kender ingen andre firmaer, der i den grad opnår gratis eksponering for andres licenspenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret!!

Men vi er allerede i gang, der er mange konkurrencer, i radio og tv, hvor du kun kan deltage, hvis du bruger fb

Nogen gange skulle man tro, at radioværterne får en bonus på lønseddelen, hvergang de siger "fjæsbok"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse kan du forestille dig hvor kompliceret dit liv bliver om bare 10 år hvis du vælger at være så rigid resten af dit liv ??

 

Kompliceret måske, men frit i tanken, kroppen og sjælen. Og med tid over for de væsentligheder livet også tilbyder - selvom de kan være lidt svære at få øjne på via digitala media.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kompliceret måske, men frit i tanken, kroppen og sjælen. Og med tid over for de væsentligheder livet også tilbyder - selvom de kan være lidt svære at få øjne på via digitala media.

 

B

 

At lægge sådan noget i hænderne på staten er "frit i tanken, kroppen og sjælen"???? Come'on.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At lægge sådan noget i hænderne på staten er "frit i tanken, kroppen og sjælen"???? Come'on.

 

?????? Mig ikke forstå???

 

At ikke lægge sit liv på sociale media er i min verden at holde sig friere i tanken, kroppen og sjælen. Hvad har det med staten at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

?????? Mig ikke forstå???

 

At ikke lægge sit liv på sociale media er i min verden at holde sig friere i tanken, kroppen og sjælen. Hvad har det med staten at gøre?

 

Bananas, "Gentleman and scholar" misforstod dig! (af ukendte grunde).

Han troede, du plæderede for "Fjæsbogs" lyksaligheder, hvor du i virkeligheden bakker Rejsedrengens synspunkter op :-P

 

Sådan læser jeg det ihvertfald, men nu har jeg jo også vænnet mig til dit iøvrigt glimrende danske m. enkelte svenske nuancer iblandet :idea:

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...