Hop til indhold
knallert

24 blovjob for en drink

Recommended Posts

Tvivler på alle drengene havde fået vasket nakkeosten af fornylig - nogle af dem er da også lidt langsomme til at hive deres "minor member" frem for at få 2 sut, men det er skræmmende hvad man kan lokke unge naive piger til  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må håbe at drinken var stærk for at fjerne smagen af 24 mere eller mindre rene pikkemænd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig der ikke helt har fundet et eneste blowjob?

 

Nej, jeg ville heller ikke kalde det blowjobs - nærmere: hvem kan nå at sutte på flest tissemænd i løbet af 60 sek - og så er det trælst at nogen af fyrene er så langsomme :roll:  

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sociale medier hvor klippet er oprettet hos, må da kunne fjerne det igen, og bør efter min mening gøre det.

 

Blot fordi vi lever i en tidsalder, hvor vi hvis vi dummer os i det offentlige rum, så kan vi risikere at vi bliver optaget på film og lyd, bør det samtidig ikke være ensbetydende med at de medier der lægger platform til, de accepterer alle brugernes bidrag.

 

Måske bør man udvide den juridiske definition på beskyttelse af privatlivets fred, til også i en vis udstrækning at omfatte vores færden i det offentlige rum?

 

Både i relation til rendestensmedier som Se & Hør, og privat personer uden personlige grænser for i hvilke situationer de er villige til at udstille andre mennesker :sad:

 

Den her risiko løb jeg ikke da jeg var 20 år +/- gammel, og uden at gå i detaljer kan jeg i dag prise mig lykkelig for at jeg i nogen situationer, dengang levede i en anden tidsalder.

 

Det er dumt at dumme sig, det er dumt at drikke sig så fuld at man dummer sig, men det er ikke kriminelt at drikke og opføre sig dumfuld, og det bør ikke foreviges og forfølge et ungt menneske til evig tid på world wide web :evil:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes sgu det er synd for pigen. Hun har været pisse fuld og er blevet lokket/narret til at gøre noget som hun nok aldrig ville have gjort havde hun været ved sine fulde fem.

 

Det er ikke ulovligt at dumme sig men det er sgu på grænsen at udnytte folk i en svag situation som pigen her.. og så oveni købet lægge en video ud af det på nettet det er sgu ikke i orden.. og faktisk tror jeg det sidste rent faktisk er ulovligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var fuld, jeg vidste ikke hvad jeg gjorde.

Den har man hørt mange gange før i nyere tid !

Selvfølgelig er det synd, men hun ligner ikke en der er på nippet til at besvime af fuldskab. Det er hende selv der agerer, hun ligger ikke hjælpeløs på en bardisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex er jo ikke farligt, og der er ikke nogen, som er kommet fysisk til skade af, at der er blevet givet et større antal sut på pik. (reelle blowjobs kan man vist ikke kalde det for)

 

Mentalt har pigen jo kun taget skade, hvis hun selv synes at hun har gjort noget forkert - men nu går hele mediebranchen jo i gang med det som kan kaldes for "slut-shaming", og så kan det være at de forårsager de mentale skader.

 

Jeg synes det værste er følgende citat fra Ekstrabladets artikel:

- Hun er en dejlig pige, som gerne vil på eventyr. Hun lavede en frygtelig fejl for et par uger siden, og hun er blevet tilgivet fuldstændigt. Alle er ulykkelige, forklarer vennen videre.

 

Hvorfor skal pigen overhovedet bede om tilgivelse og hvorfor er "fejlen" så frygtelig????. Rationelt set har hun jo ikke skadet nogen eller gjort noget ulovligt.

 

Hvis man mener at hun har gjort noget "frygteligt" er det kun fordi, at man på en eller anden måde er underlagt en nypuritansk eller gammelkristen holdning om, at kvinder tager skade af at have sex, og bør skamme sig ved det, mens mænd ikke tager skade af sex. Hvilket er noget forældet vrøvl!

 

Før opfindelsen af kondomer, antibiotika mod kønssygdomme, ligestilling, abort, og dna-tests kunne for mange løse forhold for kvinder nemt skabe problemer med kønssygdomme og forsørgerløse børn. Og kirken har jo i gamle dage været en form for socialopdragene institution for almuen, så derfor har fri sex uden for ægteskab nok været så fordømt. 

 

Men de rationelle grunde til fordømmelsen er jo for længst ophørt.

 

Skal vi også fordømme unge piger, som tager på Swinger-klub? Det er da endnu mere "frygteligt" :roll:

 

 

 

 

Så er der et eller andet svin, som har filmet optrinnet og lagt det på nettet - vedkommende har groft krænket pigens privatliv og privatlivets fred i det hele taget - dette svin burde straffes hårdt!.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex er jo ikke farligt, og der er ikke nogen, som er kommet fysisk til skade af, at der er blevet givet et større antal sut på pik. (reelle blowjobs kan man vist ikke kalde det for)

 

Mentalt har pigen jo kun taget skade, hvis hun selv synes at hun har gjort noget forkert - men nu går hele mediebranchen jo i gang med det som kan kaldes for "slut-shaming", og så kan det være at de forårsager de mentale skader.

 

Jeg synes det værste er følgende citat fra Ekstrabladets artikel:

- Hun er en dejlig pige, som gerne vil på eventyr. Hun lavede en frygtelig fejl for et par uger siden, og hun er blevet tilgivet fuldstændigt. Alle er ulykkelige, forklarer vennen videre.

 

Hvorfor skal pigen overhovedet bede om tilgivelse og hvorfor er "fejlen" så frygtelig????. Rationelt set har hun jo ikke skadet nogen eller gjort noget ulovligt.

 

Hvis man mener at hun har gjort noget "frygteligt" er det kun fordi, at man på en eller anden måde er underlagt en nypuritansk eller gammelkristen holdning om, at kvinder tager skade af at have sex, og bør skamme sig ved det, mens mænd ikke tager skade af sex. Hvilket er noget forældet vrøvl!

 

Før opfindelsen af kondomer, antibiotika mod kønssygdomme, ligestilling, abort, og dna-tests kunne for mange løse forhold for kvinder nemt skabe problemer med kønssygdomme og forsørgerløse børn. Og kirken har jo i gamle dage været en form for socialopdragene institution for almuen, så derfor har fri sex uden for ægteskab nok været så fordømt. 

 

Men de rationelle grunde til fordømmelsen er jo for længst ophørt.

 

Skal vi også fordømme unge piger, som tager på Swinger-klub? Det er da endnu mere "frygteligt" :roll:

 

 

 

 

Så er der et eller andet svin, som har filmet optrinnet og lagt det på nettet - vedkommende har groft krænket pigens privatliv og privatlivets fred i det hele taget - dette svin burde straffes hårdt!.

Ja, det bliver en dejlig tid, når folk lærer at blande sig uden om andres folks lovlige sexliv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

der skal kraft edme meget til at jeg vil slikke 24 fisser på komplet ukendte piger et sted ude i byen, hvor jeg ikke ved noget om hver isærs personlige hygiejne....og det er selvom jeg bliver lovet en tur til Hawaii i 3 uger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...