Hop til indhold
Guest VarmePia

Brunch for GPer på Nørrebro i København søndag 13/7 kl. 10

Recommended Posts

Herovre i København praktiserer vi noget der hedder drikkepenge - blot til orientering, hvis en nøjsom vestjyde der forvilder sig til hovedstaden ikke ved hvad det er ;)

 

Særligt hvis man får en god service af nogle hårdtarbejdende tjenende ånder, der tjener mindre end en  selv, det være sig eksempelvis en vestjysk sexarbejder :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se Rejse det, har vi gjort i de sidste mange,år. Her i Jylland, har nu tjent mange dejlige drikkepenge. :-P  :-P  Også fra nærrige vestjyder. Og serveret til mange selskaber rundt i DK. Så tror ikke nogen er bedre end andre. Og ja også udd tjener.  :-P  :-P

 

He en god dag rejse.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se Rejse det, har vi gjort i de sidste mange,år. Her i Jylland, har nu tjent mange dejlige drikkepenge. :-P  :-P  Også fra nærrige vestjyder. Og serveret til mange selskaber rundt i DK. Så tror ikke nogen er bedre end andre. Og ja også udd tjener.  :-P  :-P

 

He en god dag rejse.

 

KK

 

Der er vel også bedre råd til drikkepenge hvis brunch'en ikke koster 280 incl. saftevand i Jylland :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Nille.

 

Prisen er vel underordnet. Hvis man har lyst, til at give drikkepenge. Så gør man det. Fordi man, har fået en god service. Ikke fordi man skal.  :-P  :-P Nu er det også sådan i DK, at drikkepenge er indregnet i prisen på varen.

 

Tror det var i 1970 det blev indført. Modsat England, Tyrkiet, Egypten. for eksempel. Hvor man giver typisk 10 % af regningen i drikkepenge. :-P  :-P Og ilde set, hvis man ikke gør det. Og sikkert mange flere lande. 

 

Ha en dejlig dag Nille.

 

KK 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen kan man så ikke købe noget "fisse" på søndag ????????? :eek:  :eek:  :eek:  :P  :P  :P:grin:  :grin:  :grin:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åbenbart ikke Blue. Men, jeg vil være, at træffe på rådhuspladsen. Er nem genkendelig, nu da Pia og pigerne ikke ville alligevel  :P  :P  :D  :D  :lol:  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kanon

 

Tror lige jeg spørge om min gode ven Big Dick er frisk på en tur til København. Så kunne han/vi tage dig med op på værelset (du ved det værelse han ofte har truet med)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsan töser.

Med tanke på att fackföreningar tog sin början så smått redan på 1700-talet så tycker jag det är ett underbart och modernt initativ att börja med "fuckförening". ;-)

Ha det så trevligt alla anmälda deltagare och jag hoppas ni får en trevlig söndag!

//Tommyboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Lige den dag, kan jeg godt møde op i kjole og høje hæle. Og lege pige  :-P  :-P  :-P

 

 

WHAT!!!?!?

 

Hvad mener du med "LIGE DEN DAG"?

 

Vil det sige at du alligevel ikke går i det næste weekend ? :cry:  :cry:  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Jamen kan man så ikke købe noget "fisse" på søndag ????????? :eek:  :eek:  :eek:  :P  :P  :P:grin:  :grin:  :grin:  

 

Nej, København er tørlagt til vores brunch er færdig.   :eek: 

 

For mit vedkommende så agter jeg ikke at rejse mig fra bordet før kl. 12. 

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, København er tørlagt til vores brunch er færdig. :eek:

For mit vedkommende så agter jeg ikke at rejse mig fra bordet før kl. 12.

Knus Pia

Og derefter tilbydes der kun svensk, fra kl. 14 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Jeg har fået logistikken til at passe så jeg kigger forbi i morgen til Brunch :)

 

Super, vi ses Søde :)

 

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

ha en dejlig brunch og snak fede snakke piger. godt i mødes og træls det er uden mig  :-P  :-P  :-P

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det er tilfældigt I valgte idag men det er et super godt valg...

Sandsynligheden for at I får besøg samme dag som en regnfuld søndag og VM-Finale er meget lille tror jeg :P 


Hvem tænker på sex når Tyskland vinder idag? 


Måske efter de har vundet, og har fejret det hele :) 

Redigeret af Arabersgr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Se Rejse det, har vi gjort i de sidste mange,år. Her i Jylland, har nu tjent mange dejlige drikkepenge. :-P  :-P  Også fra nærrige vestjyder. Og serveret til mange selskaber rundt i DK. Så tror ikke nogen er bedre end andre. Og ja også udd tjener.  :-P  :-P

 

He en god dag rejse.

 

KK

 

Har aldrig givet drikkepenge i DK, synes det er dyrt nok. men jeg kommer heller ikke så meget ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig givet drikkepenge i DK, synes det er dyrt nok. men jeg kommer heller ikke så meget ud :D

Det har, du så gjort indirekte da drikkepenge er indregnet i prisen i Dk.  :-P Men vi må da ha Bogholderen mere ud så.  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Det har, du så gjort indirekte da drikkepenge er indregnet i prisen i Dk.  :-P Men vi må da ha Bogholderen mere ud så.  :-P

 

Nåja misforstod. Jeg ser bare på kundebilag, at en del lægger ekstra på. Ja jo er det billigt? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...