Hop til indhold
Guest Sparkster

Hvordan tog i det første skridt?

Recommended Posts

Guest Sparkster

Hej - For et godt stykke tid siden, startede jeg en tråd hvor jeg søgte anbefalinger til en pige for en komplet nybegynder (igen mange tak for de fine svar :)

Jeg kan nu et par måneder senere konstatere at jeg ikke er kommet videre - det er som om det første skridt er utroligt svært for mig - Jeg havde kort efter min tråd hvor jeg søgte anbefalinger en kort kommunikation med en meget sød GP'er herinde fra, men mest pga. en booked kalender blev det ikke til noget, og jeg "glemte" det igen. Jeg har så læst med herinde, læst om gode og dårlige (og tåbelige) oplevelser, der både motivere mig og skræmmer mig.

Hvad der holder mig tilbage? en kombination af nervøsitet (én kvinde i 14 år) så spørgsmålet om jeg overhoved kan med en anden har været oppe og vende, narcissisme - hvad hvis jeg ikke performer (Ja, hun tjener sine penge alligevel, men hvad med min egen stolthed ;) ). Jeg har absolut ingen moralske eller etiske komplikationer - men igennem mit arbejde bruger jeg meget tid i nattelivet primært i Central Amerika og Øst Europa, og har set hvilkår og omstændigheder der gør, at jeg vil finde en dansk pige - bare fordi...

Så mit spørgsmål til jer der måske har lign. tanker - Hvordan kom i over det og videre, hvordan tog i det første skridt? 

Løsninger som at drikke mig fuld/mod til - er IKKE en mulighed, syntes ikke det er fair at en GP'er skal slås med en whisky pik og sprut ånde ;) 

(Og jeg beklager hvis det har været oppe før - Kunne ikke finde en tråd der passede på mit spørgsmål).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja just do it. Første gang for mig var meget grænseoverskridende, så selvom jeg havde vældig lyst, var jeg så spændt - bange --- nervøs --- ophidset, at jeg sket ikke kunne. Den aktuelle pige var heller ikke særlig dygtig til at hjælpe mig over nervøsiteten, så der blev ikke meget ud af det.

Efter et par gange mere med vekslende succes, faldt nerverne endelig til ro, og jeg har siden haft mange gode oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det virker som om, du allerede har forberedt dig supergodt, men du kan ikke forberede dig på det ukendte. Jeg var hamrende nervøs første gang og performede slet, slet ikke, som jeg havde fantaseret. Men oplevelsen var HELT fantastisk alligevel. Så jeg er enig. Bestil en tid!

Del dette indlæg

Link til indlæg

du kan ikke micro-manage sådan noget....  du er nødt til at beslutte dig for at give slip, tage en chance.... og nyde det 

pigen spotter lynhurtigt hvad du har brug for og reagerer derefter :) og derfra bliver det næsten med garanti en mindeværdig oplevelse... 

hop ud i det :) just do it *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle som har lært at cykle har faldet nogle gange på vejen. Når man lær at svømme sluger man lidt vand de første gange.

Forskellen på at lære at købe sex, er at det ikke gør ondt, og man behøver ikke sluge noget som helst, hvis man ikke vil.

Det er faktiskt helt ufarligt.

Nuvel .... temmelig ufarligt.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

Jeg fornemmer lidt et gennemgående tema her ;) Meget muligt at jeg bare skal lukke øjne og springe, men var det så nemt for mig - så havde jeg gjort det. 

Tror jeg vil bruge jeres svar som motivation til at sætte farten op på mit meget lange tilløb. 

At situationen er ude af mine hænder (i et vist omfang) - og jeg ikke kan micro-manage er helt sikkert også en faktor - Der ramte du hoved på sømmet Jasmin ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nybegynder Djurs

Hej - For et godt stykke tid siden, startede jeg en tråd hvor jeg søgte anbefalinger til en pige for en komplet nybegynder (igen mange tak for de fine svar :)

Jeg kan nu et par måneder senere konstatere at jeg ikke er kommet videre - det er som om det første skridt er utroligt svært for mig - Jeg havde kort efter min tråd hvor jeg søgte anbefalinger en kort kommunikation med en meget sød GP'er herinde fra, men mest pga. en booked kalender blev det ikke til noget, og jeg "glemte" det igen. Jeg har så læst med herinde, læst om gode og dårlige (og tåbelige) oplevelser, der både motivere mig og skræmmer mig.

Hvad der holder mig tilbage? en kombination af nervøsitet (én kvinde i 14 år) så spørgsmålet om jeg overhoved kan med en anden har været oppe og vende, narcissisme - hvad hvis jeg ikke performer (Ja, hun tjener sine penge alligevel, men hvad med min egen stolthed ;) ). Jeg har absolut ingen moralske eller etiske komplikationer - men igennem mit arbejde bruger jeg meget tid i nattelivet primært i Central Amerika og Øst Europa, og har set hvilkår og omstændigheder der gør, at jeg vil finde en dansk pige - bare fordi...

Så mit spørgsmål til jer der måske har lign. tanker - Hvordan kom i over det og videre, hvordan tog i det første skridt? 

Løsninger som at drikke mig fuld/mod til - er IKKE en mulighed, syntes ikke det er fair at en GP'er skal slås med en whisky pik og sprut ånde ;)

(Og jeg beklager hvis det har været oppe før - Kunne ikke finde en tråd der passede på mit spørgsmål).

Hej med dig, jeg er selv på begynderstadiet udi købesex, og har kun besøgt 3 forskellige........ MEGET forskellige piger, men fælles for dem er at de har været utroligt søde og imødekommende.

Jeg havde selvfølgelig de samme betænkeligheder inden jeg prøvede første gang, som du har nu, men jeg vil ALDRIG fortryde nogen af besøgene. Da jeg endelig overvandt nervøsiteten, og bestemte mig til at prøve, var det med dette i baghovedet: "jeg kan ikke blive til grin da ingen ved jeg går der hen, og pigen kender jeg ikke og hun ikke mig..... så hun kan ikke sladre".  Pigen var rigtig sød og jeg fik endda ros inden jeg gik...... og jeg er sgu ikke nogen lagenakrobat,

SÅ DET KAN DU OGSÅ SAGTENS KLARE, BARE KOM AFSTED, HELLERE I DAG END I MORGEN, SÅ DU FÅR RO MED DIG SELV.

og lad os så høre bagefter om jeg ikke havde ret.

Nybegynderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fornemmer lidt et gennemgående tema her ;) Meget muligt at jeg bare skal lukke øjne og springe, men var det så nemt for mig - så havde jeg gjort det. 

Tror jeg vil bruge jeres svar som motivation til at sætte farten op på mit meget lange tilløb. 

At situationen er ude af mine hænder (i et vist omfang) - og jeg ikke kan micro-manage er helt sikkert også en faktor - Der ramte du hoved på sømmet Jasmin ;)

jag kan godt holde dig i hånden hvis der er... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænkte over det i adskillige år, inden jeg kastede mig ud i det. Og starten var svær. Men man kan lære det, lige som at cykle og køre bil.

Jeg havde hjemmefra fået indprentet, at: "Købt kærlighed er ikke pengene værd." Det afholdt mig fra det, indtil problemet med penge begyndte at træde mere i baggrunden. Som jeg husker det, så sagde salige Simon Spies: "Man kan ikke købe kærlighed, men man kan købe noget, der ligner til forveksling." Og sådan er det jo, når man er heldig og har mentalt overskud til at prøve nogle piger af, indtil kemien er der - så kan man få nogen rigtig dejlige oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kunne jo også begynde blødt, hvis tærkslen er (for) høj.

Har du prøvet tahimassage?

Her kan du bare lade dig massere, og der er ingen krav til dig, hvis du ikke vil gå videre her. Er lysten og modet imidlertid indtruffet under massagen, kan du altid tage en håndtrold. Gradvis bliver du dristigere.

Sådan indledte jeg min karriere i branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil også foreslå dig at kaste dig ud i det, men et godt råd kunne være at planlægge det godt, så de fleste nervøsitetselementer kan elimineres.

Du skal selvfølgelig udvælge en pige, som passer til dine ønsker, men søg en fra en anden by, end hvor du selv bor. Så minimerer du din egen frygt for at blive opdaget eller støde ind i bekendte. Det trick brugte jeg.

Ring til pigen nogle dage før og tal med hende om dine ønsker. Hvis du har en god mavefornemmelse under samtalen, så book en tid på den dag, du gerne vil.

Personligt var jeg også hamrende nervøs første gang - og er det faktisk af og til stadig - men det med nervøsiteten ser jeg faktisk også lidt som et spændende element i de stævnemøder, jeg betaler for. Men jeg må sige, at kvinden jeg mødte første gang, var virkelig fremragende og maste mig op ad hoveddøren, så snart den var lukket. Men føler du indenfor det første minut, at det ikke spiller, så synes jeg, at du skal lægge kortene på bordet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan jo også overveje om det overhovedet er denne vej du ønsker at gå? Det kunne lyde som om at en GP måske ikke reelt er det som du søger? (bare et forslag)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan, efter mange års ægteskab/samliv, være meget grænseoverskridende at besøge en glædespige. Jeg ved det, for jeg har selv prøvet det.

Men måske er det heller ikke det her du skal. Har du prøvet dating(gede)-markedet?
Uanset hvad du vælger, vil jeg foreslå dig at besøge nogle glædespiger først, for det gi'r ro og overskud.
Husk at glædespigerne er der for dig, det handler om at gi' dig den perfekte oplevelse. På dating-markedet derimod, er kvinderne (og mændene med) der for selv at score den bedst mulige partner. Altså helt anderledes "hensynsløst".

Jeg vil som Borende X anbefaler, starte "blidt" med en gang thai-massage. Det gjorde jeg selv - men blev "tromlet fuldstændig over" af en fantastisk thai-pige. Jeg svævede på en lille sky bagefter; næsten forelsket - ikke i pigen, men i det som hun gjorde ved mig og for mig.

Gi' slip og lad dig rive med, vi lever kun en gang!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit første skridt blev til mange små skridt. Jeg havde udpeget et sted og på daværende tidspunkt var der mange penge på kontoen. Så jeg mødte op første dag og bestilte kun blowjob. Så kunne man ligesom lade hende styre showet. Næste dag mødte jeg så op igen til 20 min sex, og næste dag gjorde jeg det samme. Sex i korte intervaller med tre forskellige piger, og så var barrieren ligesom brudt ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fortalte simpelthen pigen, at det var første gang jeg gik på bordel, og at jeg var lidt usikker på hvordan det foregik. Så kunne hun vejlede mig. Det gik fint. Der var ingen problemer. Jeg husker stadig sætningen: "Så vil jeg bede dig om at tage alt tøjet af." Det mindede mig lidt om en konsultation hos min læge. Men meget sjovere, når først vi var kommet i gang. 

Redigeret af Altid-dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fortalte simpelthen pigen, at det var første gang jeg gik på bordel, og at jeg var lidt usikker på hvordan det foregik. Så kunne hun vejlede mig. Det gik fint. Der var ingen problemer. 

Du har nok i den anden tråd fået råd om at du første gang, bør opsøge en danske pige, så kommunikationen glider lettere uden misforståelser og du bedre kan slappe af og være sikker på en god oplevelse.

Hold dig ligeledes fra de korte ydelser, men bestil min. en ½ time, så pigen bedre kan disponere tiden og I kan nå lidt hyggesnak, hvorunder du evt. også kan få nogle gode fif af pigen til en bedre oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Du har nok i den anden tråd fået råd om at du første gang, bør opsøge en danske pige, så kommunikationen glider lettere uden misforståelser og du bedre kan slappe af og være sikker på en god oplevelse.

Hold dig ligeledes fra de korte ydelser, men bestil min. en ½ time, så pigen bedre kan disponere tiden og I kan nå lidt hyggesnak, hvorunder du evt. også kan få nogle gode fif af pigen til en bedre oplevelse.

En dansk pige er ikke sikkerhed for en god oplevelse. Sikke noget vrøvl at skrive.

Trådstarter kan starte med en halv eller hel times sex eller en times thai massage med en fræk afslutning. thaierne på Strandboulevarden og bergensgade har altid leveret til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Kære Sparkster,

Allerførst vil jeg starte med at takke dig for den åben- samt ærlighed du lægger for dagen. Modigt og storsindet af dig og, uden tvivl, spørgsmål som mange tumler med... :)

Jeg kan sagtens forstå din nervøsitet, og den SKAL være der, ellers er det jo lige meget, tænker jeg...?

Jeg synes, at du skal arbejde på, at lægge dine tanker om at du bør performe væk - langt væk...

Du skal IKKE performe som novice - du skal nyde og slappe af, samt hengive dig til din udvalgte kvinde, og lade hende føre an... I hvert fald i første omgang... ;)

Måske det vil hjælpe dig, med en lidt længere dialog med den kvinde du allerede har kontakt til..? Involvere hende i din nervøsitet, samt fortælle hende, at hun er dit første eventyr på denne måde...?

Hvorom alting er, er det bare supervigtigt, at du komme godt fra start, da netop dét besøg vil sætte fodspor i din erindring...

Vælg en moden kvinde - en du med det samme føler dig tryg ved... :)

Som du sikkert har læst herinde, er det sjældent at det første besøg bliver en stor succes, i performance øjemed, men prøv at tænk anderledes om det... Prøv at fokuser på din egen nydelse, og det hun gør for dig, så må resten komme hen ad vejen, og du kan stille og roligt begynde at folde dig ud og vise dit sande potentiale... ;)

Ønsker dig al mulig held og lykke - og ja, spring ud i det og nyd at blive forført, og henført, uden at skulle yde... I hvert fald til en start... :)

Kram SEM

Del dette indlæg

Link til indlæg

En dansk pige er ikke sikkerhed for en god oplevelse. Sikke noget vrøvl at skrive.

Trådstarter kan starte med en halv eller hel times sex eller en times thai massage med en fræk afslutning. thaierne på Strandboulevarden og bergensgade har altid leveret til mig.

De udenlandske piger kan være udmærkede, når man kender rutinen, men for en nybegynder, der er så forsigtig, som trådstarter er det sjældent en god ide - jeg ville ihvertfald ikke anbefale det.

At en dansk pige ikke er sikkerhed for en god oplevelse er jeg enig med dig i, men jeg forestillede mig heller ikke trådstarter ville hoppe på den første den bedste, men følge de råd han allerede har fået i den anden tråd:

mht. at opsøge en erfaren og empatisk pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
......... Hvorom alting er, er det bare supervigtigt, at du komme godt fra start, da netop dét besøg vil sætte fodspor i din erindring......Vælg en moden kvinde - en du med det samme føler dig tryg ved... :)

Det med "moden kvinde" - elsker dem selv - er jeg helt med på. Hun ved, hvad hun gør.

Mit råd om thaimasage var bare - selvoplevet - et trin på vejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Det med "moden kvinde" - elsker dem selv - er jeg helt med på. Hun ved, hvad hun gør.

Mit råd om thaimasage var bare - selvoplevet - et trin på vejen.

Tror ikke, at man kan generalisere på den måde, men modne kvinder har en anden ro over sig.. ;)

Tilgangen med thaimassage er jeg, til gengæld, helt enig i... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...