nette 98 Skrevet 26. Juni, 2014 Jeg vil også være kat og kunne sove/slappe alle steder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 26. Juni, 2014 Jeg vil også være kat og kunne sove/slappe alle steder Er du skindød, hvor har jeg lige lavet en masse "14-årig pige"-lyde over de billeder Jeg vil også gerne være kat.... For så ville jeg være helt vildt nuser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 26. Juni, 2014 Jeg vil også gerne være kat.... For så ville jeg være helt vildt nuser så kan du være mis hos mig... jeg elsker nuttede fluffballs jeg kan nusse om når jeg ligger i sengen og ser netflix mine mænd har altid sagt de ville ønske de var katte - så du kan trygt stole på at du får det bedre end godt.... *ggg* :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. Juni, 2014 så kan du være mis hos mig... jeg elsker nuttede fluffballs jeg kan nusse om når jeg ligger i sengen og ser netflix mine mænd har altid sagt de ville ønske de var katte - så du kan trygt stole på at du får det bedre end godt.... *ggg* :D Miav miav 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Juni, 2014 haha det er morsomt Jeg vil være en kanin i mit næste liv og kunne knalde alle steder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 26. Juni, 2014 Tja, misser kan variere meget i udseende og være tilgængelige mange mærkelige steder! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 27. Juni, 2014 så kan du være mis hos mig... jeg elsker nuttede fluffballs jeg kan nusse om når jeg ligger i sengen og ser netflix mine mænd har altid sagt de ville ønske de var katte - så du kan trygt stole på at du får det bedre end godt.... *ggg* :D Får hankatten lov til at beholde kuglerne ? Ellers er det ikke sjovt at hygge med en hunmis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 27. Juni, 2014 Det må vist være en COPYCAT 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Juni, 2014 Det må vist være en COPYCAT Mon deh har været igennem ark føderen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Juni, 2014 Jeg ville bare gerne have en kat...gerne en grå sort stribet gårdkat, eller hvad det nu hedder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 27. Juni, 2014 Et dame træ! Dem vil jeg have 2 af, i haven.... Og hvem siger naturen ikke er smuk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. Juni, 2014 Jeg ville bare gerne have en kat...gerne en grå sort stribet gårdkat, eller hvad det nu hedder så er det da lige sæsonen... internaterne bugner af overskudskillinger... men for din egen skyld - så tag 2 sammen - aldrig nogen sinde en alene... .... så skal du aldrig bekymre dig om de keder sig når du ikke er der, om du kommer 5 timer for sent hjem... kort sagt - du behøver aldrig have dårlig samvittighed over hvis hjemmerutinerne ændrer sig en single kat er lige som en hund... lidt af en spændetrøje for friheden.... 2 katte er frihed - både for katte og ejer og den rigtige betegnelse for den kat du gerne vil have er er sort makreltabby huskat eller sort blotched tabby huskat og hvis du gerne vil havde den lidt lysere med kraftige striber og med hvide poter, så hedder det sort sølv makreltabby med hvid huskat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Juni, 2014 Now, that's my kind of pussy! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 15. Februar, 2015 (edited) Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 15. Februar, 2015 af BigDick 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 15. Februar, 2015 Jamen de er da nuttede, og hver med sin helt egen charme. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg