Hop til indhold

Snup en Morfar

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil også være kat og kunne sove/slappe alle steder

Er du skindød, hvor har jeg lige lavet en masse "14-årig pige"-lyde over de billeder  :wub:  :wub:  :wub:

Jeg vil også gerne være kat.... For så ville jeg være helt vildt nuser :)

Skrevet

Jeg vil også gerne være kat.... For så ville jeg være helt vildt nuser :)

så kan du være mis hos mig...  :) jeg elsker nuttede fluffballs jeg kan nusse om når jeg ligger i sengen og ser netflix :) 

mine mænd har altid sagt de ville ønske de var katte - så du kan trygt stole på at du får det bedre end godt.... *ggg*  :D :D 

Skrevet

så kan du være mis hos mig...   :) jeg elsker nuttede fluffballs jeg kan nusse om når jeg ligger i sengen og ser netflix :)

mine mænd har altid sagt de ville ønske de var katte - så du kan trygt stole på at du får det bedre end godt.... *ggg*   :D :D

Miav miav  :-P  :-P

Skrevet
  • Author

så kan du være mis hos mig...   :) jeg elsker nuttede fluffballs jeg kan nusse om når jeg ligger i sengen og ser netflix :)

mine mænd har altid sagt de ville ønske de var katte - så du kan trygt stole på at du får det bedre end godt.... *ggg*   :D :D

Får hankatten lov til at beholde kuglerne ?  :grin:  :grin: Ellers er det ikke sjovt at hygge med en hunmis  :grin:  :grin:

Skrevet

Jeg ville bare gerne have en kat...gerne en grå sort stribet gårdkat, eller hvad det nu hedder :-)

Skrevet

Et dame træ! Dem vil jeg have 2 af, i haven.... Og hvem siger naturen ikke er smuk.

Skrevet

Jeg ville bare gerne have en kat...gerne en grå sort stribet gårdkat, eller hvad det nu hedder :smile:

så er det da lige sæsonen...  internaterne bugner af overskudskillinger...  

men for din egen skyld - så tag 2 sammen - aldrig nogen sinde en alene... .... så skal du aldrig bekymre dig om de keder sig når du ikke er der, om du kommer 5 timer for sent hjem... kort sagt - du behøver aldrig have dårlig samvittighed over hvis hjemmerutinerne ændrer sig

en single kat er lige som en hund... lidt af en spændetrøje for friheden.... 2 katte er frihed - både for katte og ejer :) 

og den rigtige betegnelse for den kat du gerne vil have er er sort makreltabby  huskat eller sort blotched tabby huskat

og hvis du gerne vil havde den lidt lysere med kraftige striber og med hvide poter, så hedder det sort sølv makreltabby med hvid huskat :) 

Skrevet

10468356_10203210594238366_8624895039650

Now, that's my kind of pussy!

• 7 months later...
Skrevet

image017.jpg  image002.jpg

image003.jpg

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick

Skrevet

Jamen de er da nuttede, og hver med sin helt egen charme.

4847282_5548_1024x2000.jpg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.