Hop til indhold
an2n

Snup en Morfar

Recommended Posts

Guest Tywin Lannister

Jeg vil også være kat og kunne sove/slappe alle steder

 

Er du skindød, hvor har jeg lige lavet en masse "14-årig pige"-lyde over de billeder  :wub:  :wub:  :wub:

 

Jeg vil også gerne være kat.... For så ville jeg være helt vildt nuser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne være kat.... For så ville jeg være helt vildt nuser :)

 

så kan du være mis hos mig...  :) jeg elsker nuttede fluffballs jeg kan nusse om når jeg ligger i sengen og ser netflix :) 

 

 

mine mænd har altid sagt de ville ønske de var katte - så du kan trygt stole på at du får det bedre end godt.... *ggg*  :D :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

så kan du være mis hos mig...   :) jeg elsker nuttede fluffballs jeg kan nusse om når jeg ligger i sengen og ser netflix :)

 

 

mine mænd har altid sagt de ville ønske de var katte - så du kan trygt stole på at du får det bedre end godt.... *ggg*   :D :D

Miav miav  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

så kan du være mis hos mig...   :) jeg elsker nuttede fluffballs jeg kan nusse om når jeg ligger i sengen og ser netflix :)

 

 

mine mænd har altid sagt de ville ønske de var katte - så du kan trygt stole på at du får det bedre end godt.... *ggg*   :D :D

Får hankatten lov til at beholde kuglerne ?  :grin:  :grin: Ellers er det ikke sjovt at hygge med en hunmis  :grin:  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville bare gerne have en kat...gerne en grå sort stribet gårdkat, eller hvad det nu hedder :smile:

 

så er det da lige sæsonen...  internaterne bugner af overskudskillinger...  

 

men for din egen skyld - så tag 2 sammen - aldrig nogen sinde en alene... .... så skal du aldrig bekymre dig om de keder sig når du ikke er der, om du kommer 5 timer for sent hjem... kort sagt - du behøver aldrig have dårlig samvittighed over hvis hjemmerutinerne ændrer sig

 

en single kat er lige som en hund... lidt af en spændetrøje for friheden.... 2 katte er frihed - både for katte og ejer :) 

 

 

 

og den rigtige betegnelse for den kat du gerne vil have er er sort makreltabby  huskat eller sort blotched tabby huskat

 

og hvis du gerne vil havde den lidt lysere med kraftige striber og med hvide poter, så hedder det sort sølv makreltabby med hvid huskat :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

image017.jpg  image002.jpg

 

image003.jpg

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...