Hop til indhold
Nikita Darling

Note til dig selv... "Husk hvem jeg har booket tid hos!"

Recommended Posts

Det er sgu' da værst for de skvadderhoveder selv, for de aner ikke, hvad de går glip af.

Det ved jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bollofonen ringede i går...

Ham: "Hej, jeg vil gerne booke en tid."

Mig: "Okay... Hvor henne skal vi mødes? Jylland eller Kbh?"

Ham: "Kbh... Jeg vil gerne booke 5 timer."

 

 

Hej Nikita,

jeg vil gerne booke en ½ time med dig, du er den berømte pik-lammer fra EG :P

Du skal vide jeg er allergisk over for gummi, Bj og dansk,

jeg kan ikke lide at røre ved andre mennesker, heller ikke ved mig selv, jeg elsker dyr og døde ting.

Jeg er sikker på vores kemi passer perfekt sammen, hvis det bliver hyggelig så forlænger jeg med en ekstra time, så kan den næste dumme gæst stå udenfor og vente.

 

Betalingen ordner vi bagefter med mønter som jeg har tjent på at samle flasker og paller.

Jeg ser frem til vores møde, hvad siger du til den 31. juni kl 11:21 ?

 

PS. jeg er stadig jomfru.

...

...

...

PPS: Interne jokes og drilleri kan forekomme :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I piger burde skive en Bog Sammen om alle jers sjov/ mærkelig kunder

Det kun sikkert være en sjov læsning :-):-):-)

Bager

Eller en lydbog, endnu bedre, med en sjov mandestemme fra Jonas Smith ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Nu ikke noget med at sætte mig på den der black list vel :-o så slem og useriøs er jeg altså heller ikk :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nikita,

jeg vil gerne booke en ½ time med dig, du er den berømte pik-lammer fra EG :P

Du skal vide jeg er allergisk over for gummi, Bj og dansk,

jeg kan ikke lide at røre ved andre mennesker, heller ikke ved mig selv, jeg elsker dyr og døde ting.

Jeg er sikker på vores kemi passer perfekt sammen, hvis det bliver hyggelig så forlænger jeg med en ekstra time, så kan den næste dumme gæst stå udenfor og vente.

 

Betalingen ordner vi bagefter med mønter som jeg har tjent på at samle flasker og paller.

Jeg ser frem til vores møde, hvad siger du til den 31. juni kl 11:21 ?

 

PS. jeg er stadig jomfru.

...

...

...

PPS: Interne jokes og drilleri kan forekomme :D

 

 

Hahahaha... Priceless - men pas på hende pik-lammeren... hun er en bidsk én ;)

 

Superfed tråd - jeg sidder og klukgriner :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jazz, du er så klog, -har en iphone 3 eller 2 til arbejdsbrug, vil ikke skifte den ud pga alle mine korrespondencer, -men jeg kan ikke blokere på den, er det bare en ny opdatering det kræver for at ku' blokere, eller er det kun på de nyere iphones man kan det? Blir det hele slettet ved opdatering? Min arbejdsfon info er guld værd, så tør ikke gøre noget jeg ikke lige er sikker på....

 

jeg er klog på mange ting - men ikke noget der står "i" foran...  jeg er på det andet hold sweetie - så der må du have nogle af "i"guderne til at assistere.. 

 

havde du spurgt til android havde du fået en hel manual :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Loool... jeg er lige så barnlig. Men største grin har været.

Hej skat... hvad kan jeg få for 300 kr... kom nu. Er du frisk. Jeg skal nok slikke din fisse godt og grundigt.

Mig. Uhhhh jamen der kan du få en SMS krammer....

Også denne fandt jeg i min gamle tlf forleden.

Ham. Hej frække. Og tak for sidst. Hvad siger du til at vi mødes fredag aften til lidt god mad hos mig og en masse fræk senge hygge.

Mig. Selv tak. Og det lyder da som en lækker aften. Det kan vi måske godt finde ud af. Hvor lang tid kunne du tænke dig at jeg skal Være hos dig.

ham. Så lang tid du har lyst.

Mig. Jamen 2 timer koster x kr. 3 timer x kr. 4 timer x kr. 6 timer x kr. 10 timer x kr. Men det er så også inc hygge ad libitum. Og jeg hopper i sengen. ; 0)

Ham. Tager du pis på mig.

Mig. Jaaaa. Det med at hoppe i sengen er pis. Men resten mener jeg ganske alvorligt.

Tavshed.

Hold da helt maule! Det er dæleme knaldhamrende go' værkstedshumor:-):-). Bli' endelig ved....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide hvor mange seriøse numre der egentlig er tilbage, når pigerne er færdige med at dele lister.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide hvor mange seriøse numre der egentlig er tilbage, når pigerne er færdige med at dele lister.....

2  og mit er det ene  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En Black-liste er simpelthent uvurderlig, det spilder en for mange useriøse, desværre skal man gøre erfaringerne først.... Men syntes efterhånden der er færre og færre useriøse fra nye numre jeg ikke har kodet ind, måske jeg er ved og få bund i dem...? Heldigvis er stadig størstedelen seriøse mænd.... Men ville da også mene at det var hyggeligere at de kom end at de bare snakker derudaf.... NARRE-TISSEMÆNDER..... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

Har også fået den der fra hjemmesidemanden, han er også gemt. Klaphat..

 

Har lige nu fået en besked.

 

"Hej med dig, er en sød fyr på 28, ville høre om jeg kan date dig"?

 

:geek:  :arrow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahahaha - ham får jeg også... han skriver med jævne mellemrum... og det undrer mig lidt at han ikke snart tilbyder noget ANDET end hjemmesider lak og latex...

Jamen, det gør han skam ;-)

Forleden tilbød han mig:

Hjemmeside, nej tak

Billeder, nej tak

Lak og latex, nej tak

Katalog med lak og latex, nej tak

Kan du bruge en slave, NEJ tak ;-)

Mht blackliste, jeg fik ikke nogen sidst, og springer også over denne gang, for måske er vores kriterier for at blackliste folk forskellige. Jeg opererer med følgende lister på min gode gamle Nokia: xx ok, afbrænder xx, snakker kun xx. Det er meget få, der har besøgt mig, jeg ikke ønsker besøg af igen.

Jeg må erkende, at jeg hygger mig lidt, når Afbrænder xx ringer og vil bestille en tid, og jeg så kan sige Desværre søde, du har brændt mig af før, så du kan ikke længere bestille tid hos mig ;-)

Mht til snakkerne, har I også ham med lastbilen? Han spørger, om han kan parkere en lastbil udenfor, for så vil han komme og besøge inden han skal køre til Spanien og Frankrig. Så spørger han til prisen, og når man svarer byder han den op. Og til slut siger han Jeg kommer om ti minutter, det lover jeg dig.

Ja, smarte, men fik du adressen? ;-) Muhaha. En periode ringede han på alle mine vagter, uanset om det var i Kbh eller Odense ;-)

Iøvrigt enig med Molly, der er færre og færre af de useriøse, måske har de fået en anden hobby? ;-) De sidste mange vagter har jeg ikke haft en eneste, udover ham med lak og latex.

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, det gør han skam :wink:

Forleden tilbød han mig:

Kan du bruge en slave, NEJ tak :wink:

 

Du skulle da have sagt ja til den med slaven - og sagt du manglede en til at tage imod useriøse opkald  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lastbilmand - flueben ved ham ;) Eller hvad med ham der ringer fra toilettet og vil høre hvor hvor fræk man er.... Der gik en 4-5 gange før jeg fattede hvad han havde gang i, og skrev ham ind "toiletsnakker" -sidst jeg snakkede med ham sagde jeg at det var meget uhøfligt og ringe mens man sad på toilettet, så lagde han på, men har efterfølgende ringet et par gange, forgæves....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Toiletsnakker har jeg vist ikke haft, eller måske har jeg bare ikke fanget det ;-) Jeg har ellers haft en del af typen Hvad har du så på når jeg kommer? Hvor man tydeligt kan høre, at han når at komme før han kommer ;-) Og det allersidste sker så heller ikke.... Jeg plejer at sige, at det får de at se, når de ankommer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd er da totalt grineren.

Glædespige i dobbelt betydning :-)

Men jeg kommer uvilkårligt til at tænke på filmen "As good as it gets" med Jack Nicholson og Helen Hunt, hvor hovedpersonen har OCD.

Det ku jo også være latexfyren gør alting tre gange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ellers haft en del af typen Hvad har du så på når jeg kommer? Hvor man tydeligt kan høre, at han når at komme før han kommer :wink: Og det allersidste sker så heller ikke.... Jeg plejer at sige, at det får de at se, når de ankommer :wink:

 

Ingenting smukke Liv :rolleyes:B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha ha - det er da den sjoveste åbningsreplik ever! Den slags gør jo i det mindste én glad. Vildt at så mange spilder jeres tid på den måde, men nogen af dem er jo nok dårligt kommet i puberteten og hiver sig selv i aben mens de snakker med jer. Jeg var også pænt liderlig som 12 årig og fik stivert på bare jeg så En Halv Humørtime (tegneserie, til dem som er for unge til at huske det).

Jeg er ked af at skuffe dig, de fleste af p..spillerne er helt voksne mænd. Jeg har faktisk endnu til gode at blive ringet op af et barn, og tak for det! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sagt flere gange allerede. Men dette er nok den sjoveste tråd jeg har læst i min tid herinde :D

 

En smule on-topic: Jeg havde engang en ven, som over nogle måneder modtog 2-3 opkald om dagen hvor vedkommende spurgte om han kunne tale med Berit (opdigtet navn!). Berit boede der ikke, havde ikke boet der i mindst 4-5 år og i øvrigt heller ikke haft det telefonnummer i samme periode. Efter at have forklaret det 2-3 gange hver dag, så gad han ikke forklare det mere. Så en skønne dag var svaret: "Nej, du kan ikke tale med Berit lige nu ....... for hun har munden fuld af mig!". Der kom ikke flere opkald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan sagtens flytte data fra din gamle mobil til en ny

Det er ganske nemt og kan gøres igennem iTunes

Mulighederne er større på en Android

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mulighederne er større på en Android

 

Sikke da noget sludder ;-)

Ren religion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm... Jeg har så kun sådan en outdatet bollofon... I ved, sådan en med knapper! :D Så jeg kan hverken blokere numre (det tror jeg da i hvert fald ikke :huh: ) eller andet smart. Så jeg må have denne kilometerlange kontaktliste i stedet.

Måske på tide, at man skulle udvide "firmaet" på det tekniske område... ;)

Og med hensyn til pik-lammere... Altid til tjeneste! Om jeg så skal finde pincetten og sukkerknalderne frem! :P Der er jo visse unavngivne personer, der har 17.000 og nogle af dem til gode. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...