Hop til indhold
Nikita Darling

Note til dig selv... "Husk hvem jeg har booket tid hos!"

Recommended Posts

Bollofonen ringede i går...

Ham: "Hej, jeg vil gerne booke en tid."

Mig: "Okay... Hvor henne skal vi mødes? Jylland eller Kbh?"

Ham: "Kbh... Jeg vil gerne booke 5 timer."

En lille klokke bimler i det fjerne...

Mig: "Aaarhh, det synes jeg er en rigtig dårlig plan, når vi ikke har mødt hinanden før. Det er ret lang tid, hvis kemien ikke er der, synes du ik'?"

Ham: "Joh."

Mig: "Og når jeg nu netop ikke kender dig, og hvis du så ikke kommer, så er 5 timer af min dag lidt lang tid, der går til spilde."

Ham: "Så skal jeg bare have en time."

Det får vi så på plads, og klokken bimler lidt højere...

Ham: "Må jeg kysse dine bryster."

Mig: "Ja, selvfølgelig."

Ham: "Okay tak... Hejhej."

Slam... Røret bliver lagt på, og jeg er 99,9% sikker på, at jeg ikke behøver at skrive ham ind i kalenderen. ;)

Ca 1 time senere...

Bollofonen ringer, og jeg kan se, at det er ham igen...

Ham: "Hej, jeg vil gerne booke en tid."

Åååh, jeg har en fest indeni over denne fatale fejl, han laver, og jeg kan intet høre, fordi klokkerne nu overdøver alt andet! :D

Mig: "Okay... Men hvad så med den tid, du allerede har booket?" (Er ved at tisse i bukserne af grin)

Ham: "Nåååårh ja... Undskyld."

Mig: "Har du styr på det ellers?"

Ham: "Jaja... Hej!"

Røret bliver smækket på...

Jeg burde ikke have gjort mere her, men jeg er lidt barnlig nogen gange, så jeg smed ham en sms lige efter han smækkede på...

Mig: "Jeg er SÅ glad for, at det her lige skete. Nu er jeg nemlig helt sikker på, at jeg ikke behøver at skrive dig i kalenderen :D "

Ham: "Det må du selv om. Der er masser andre smukke og søde piger."

Mig: " :D "

Måske der ikke skal meget til at more mig, men så er det jeg hygger mig helt ind i maven... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Det kan være os piger snart skal have en bytterunde igen på Black lister. ... jeg har en del nye fra sidste opdatering der gik rundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være os piger snart skal have en bytterunde igen på Black lister. ... jeg har en del nye fra sidste opdatering der gik rundt.

Jeg var slet ikke med i den sidste opdatering :huh:

Så tag endelig mig med denne gang. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

Hahahaha, sjovt, kender det godt, eller man får samme besked fra personen flere dage i træk til trods for man har svaret Én gang.

 

 

Jeg har også et par stykker, så tag mig med...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Fandens når man laver lort i det lort man vil lave  :grin:  :grin:

 

Dæleme heldig jeg ikke er Jeres Branche, er allergisk overfor klaphatte  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet præcis det samme :D to dage i træk , han ringede 4 gange og glemte at han allerede havde bestilt en tid .

Jeg kunne også godt tænke mig en opdatering jeg har nemlig ikke fået en :) .

Har også selv nogle til listen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Genialt, havde også selv klappet mig på lår'ne af grin ;) Desværre støder vi jo ind i dem der bare vil sexsnakke, og bruger laaanngge tidsbestillinger som dække, måske er pigen mer modtagelig så? Pas, ved det ikke.... Gætter bare.... Har lige haft en i røret der ville bestille to timer, 2sek efter sms'er han om ansigtbilleder osv, siger nej tak, han siger jamen så bestiller jeg 4 timer hvis du sender et billed af dit ansigt, igen får han et pænt nej tak. Han havde jo ikke tænkt sig og komme uanset hvad, men brugte penge som lokkemiddel..... Count me in i den der blackliste, jeg har også en masse gode....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig:  (Er ved at tisse i bukserne af grin)

Mig: "Har du styr på det ellers?"

 

 

Du er fantastisk Nikita. Tak fordi du delte :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Listen er jo mega lang og de skifter jo bare nummer... Jeg griner sgu efterhånden en del af det og af de mænd, for hvor fedt er det at ringe og sige det samme hver gang og gøre sig selv så meget til grin... Hvad får man (d) ud af at kun tænke på - Uuu jeg har bestilt en tid...? Tror de vi sidder og drypper af liderlighed? Griner..

Når men det følger åbenbart med jobbet her og listen er lang, så jeg er bare begyndt at smække på ( kender efterhånden både analidioten, blemanden, slikkefisse manden, tag mig i hoved og røv mandens stemmer...) og så må de fjolser jo sidde med en stiv bandit ( hvis de da i det hele taget kan få det... Hihi) og gokke selv...

Tænk hvis bageren, frisøren, slagteren osv havde ligeså mange opkald af useriøse karakter... Og nej jeg tror ikke det er nogle bestemte de gør det ved, for der er ikke noget mønstre i det og alle jeg snakker med har prøvet det op til flere gange..

Når men lad os da salute de der kommer og ER seriøse i stedet for det dårlige karma shit her smil. Så TAK til jer skønne ærlige mænd.

Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han er det, man i min studietid kaldte en FUM'mer (Forvirret Ung Mand)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en mere... ;)

Her i mandags får jeg en sms...

Ham: "Kan du bruge en hjemmeside? Jeg har lavet www.XXX.dk."

Mig: "Øøhhmm... Jeg har jo allerede en glimrende hjemmeside?"

Ham: "Flot... Vil du have lak/latex"

Mig: "Nej tak :) "

Så her til formiddag tikker der en sms ind...

Ham: "Kan du bruge en hjemmeside? Jeg har lavet www.XXX.dk."

Mig: "Whahaha, den her samtale havde vi jo i mandags, og du ved jo godt, at jeg har en hjemmeside, og nej jeg vil heller ikke have dit lak og latex! :D "

I know... Burde ikke svare eller bruge min tid på det... Jeg er som sagt bare lidt barnlig, og finder det så ekstremt underholdende at mobbe dem lidt. :D

Og nu er han så kodet ind som "hjemmeside-klaphat" i telefonbogen... Jeg tror, at man kan få et godt grin ud af at gå igennem mine kontakter! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Loool... jeg er lige så barnlig. Men største grin har været.

Hej skat... hvad kan jeg få for 300 kr... kom nu. Er du frisk. Jeg skal nok slikke din fisse godt og grundigt.

Mig. Uhhhh jamen der kan du få en SMS krammer....

Også denne fandt jeg i min gamle tlf forleden.

Ham. Hej frække. Og tak for sidst. Hvad siger du til at vi mødes fredag aften til lidt god mad hos mig og en masse fræk senge hygge.

Mig. Selv tak. Og det lyder da som en lækker aften. Det kan vi måske godt finde ud af. Hvor lang tid kunne du tænke dig at jeg skal Være hos dig.

ham. Så lang tid du har lyst.

Mig. Jamen 2 timer koster x kr. 3 timer x kr. 4 timer x kr. 6 timer x kr. 10 timer x kr. Men det er så også inc hygge ad libitum. Og jeg hopper i sengen. ; 0)

Ham. Tager du pis på mig.

Mig. Jaaaa. Det med at hoppe i sengen er pis. Men resten mener jeg ganske alvorligt.

Tavshed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fik en for et stykke tid siden..... "Godmorgen, jeg vil gerne være far", der blev jeg helt paf og anede ikke hvad jeg skulle svare tilbage....

Del dette indlæg


Link til indlæg

LOL..

..bliv ved, eller jeg skriger..

det er ganske enkelt forbløffende, den opfindsomhed, og det vid, der ligger bag sådanne henvendelser.

Det er faktisk således, at - bortset fra selve emnet for henvendelsen - at I pigers hverdag, minder utroligt meget om de kopimaskine-leverandører eller deslige, som forsøger sig i den virkelige verden med overrumplende salgstricks.

Jeg kan heller ikke lade være med at mobbe sælgerne, eller dem, der ringer for at foretage "forbrugerundersøgelser.

God dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik en for et stykke tid siden..... "Godmorgen, jeg vil gerne være far", der blev jeg helt paf og anede ikke hvad jeg skulle svare tilbage....

 

Ha ha ha - det er da den sjoveste åbningsreplik ever! Den slags gør jo i det mindste én glad. Vildt at så mange spilder jeres tid på den måde, men nogen af dem er jo nok dårligt kommet i puberteten og hiver sig selv i aben mens de snakker med jer. Jeg var også pænt liderlig som 12 årig og fik stivert på bare jeg så En Halv Humørtime (tegneserie, til dem som er for unge til at huske det).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en mere... ;)

Her i mandags får jeg en sms...

Ham: "Kan du bruge en hjemmeside? Jeg har lavet www.XXX.dk."

Mig: "Øøhhmm... Jeg har jo allerede en glimrende hjemmeside?"

Ham: "Flot... Vil du have lak/latex"

Mig: "Nej tak :) "

Så her til formiddag tikker der en sms ind...

Ham: "Kan du bruge en hjemmeside? Jeg har lavet www.XXX.dk."

Mig: "Whahaha, den her samtale havde vi jo i mandags, og du ved jo godt, at jeg har en hjemmeside, og nej jeg vil heller ikke have dit lak og latex! :D "

I know... Burde ikke svare eller bruge min tid på det... Jeg er som sagt bare lidt barnlig, og finder det så ekstremt underholdende at mobbe dem lidt. :D

Og nu er han så kodet ind som "hjemmeside-klaphat" i telefonbogen... Jeg tror, at man kan få et godt grin ud af at gå igennem mine kontakter! :D

 

hahahaha - ham får jeg også... han skriver med jævne mellemrum... og det undrer mig lidt at han ikke snart tilbyder noget ANDET end hjemmesider lak og latex...

 

 

men jeg elsker også dem der prøver at narre mig til at tro jeg har set dem før ...  det er utroligt så meget gejl de fyrer af i første sms....  de numrer blokerer jeg selvsagt :) 

 

 

 

jeg har det nemt... 

 

jeg har blokeret de useriøse... det er dem der booker tid men glemmer at dukke op..... de kan slet ikke hverken ringe eller skrive igen 

 

så har jeg blokeret de "frasorterede" - det er dem hvor jeg vælger fra til en anden god gang... samlet set frasorteret - ingen grund i tlf bogen - det er bare en rigtig god ide for alle parter :) 

 

 

så er der alle "sød og på gensyn" - det er dem jeg gerne vil se igen som har givet mig en god oplevelse og hvor kemi, hygge, sex... the works bare spillede :) 

 

og så har jeg den sidste gruppe - men de er hemmelige *fnis* 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jazz, du er så klog, -har en iphone 3 eller 2 til arbejdsbrug, vil ikke skifte den ud pga alle mine korrespondencer, -men jeg kan ikke blokere på den, er det bare en ny opdatering det kræver for at ku' blokere, eller er det kun på de nyere iphones man kan det? Blir det hele slettet ved opdatering? Min arbejdsfon info er guld værd, så tør ikke gøre noget jeg ikke lige er sikker på....

Del dette indlæg


Link til indlæg

I piger burde skive en Bog Sammen om alle jers sjov/ mærkelig kunder

Det kun sikkert være en sjov læsning :-):-):-)

Bager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jazz, du er så klog, -har en iphone 3 eller 2 til arbejdsbrug, vil ikke skifte den ud pga alle mine korrespondencer, -men jeg kan ikke blokere på den, er det bare en ny opdatering det kræver for at ku' blokere, eller er det kun på de nyere iphones man kan det? Blir det hele slettet ved opdatering? Min arbejdsfon info er guld værd, så tør ikke gøre noget jeg ikke lige er sikker på....

Du kan sagtens flytte data fra din gamle mobil til en ny

Det er ganske nemt og kan gøres igennem iTunes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...