Hop til indhold
frenchlover1

FKK Harmony Hamburg - En dag i Paradis ?

Recommended Posts

Havde drønsvært ved at falde i søvn i går aftes.

Tror det tog over en time. Tænkte hele tiden på den kommende dag, og vågnede flere gange i løbet af natten.

Hvad skulle strategien være?

Hvem skulle være den første? Nicole?

En først en hidtil uprøvet, og derpå Nicole?

Eller en helt tredje mulighed?

En newbie måske? Elsker de nye.

Og ville vejrudsigten holde - 17-21 gr og regn i 3-4 timer over middag. Eller ville den skifte til det bedre?

Og hvor frisk ville Nicole være på sex i haven, hvis ikke vejret blev bedre?

Ja, der er i sandhed mange 'store problemer', der skal klares, inden man kan sove.

Tror kun det blev til 4 timers søvn, inden vækkeuret ringede kl. 5.35.

Er nu 1,5 times rejse fra målet.

Hviler lidt på en rasteplads. Ville have besøgt outlet i Neumunster, men de åbner desværre først kl 10, og et besøg der nu, vil bare betyde for sen ankomst til Paradis. Og det går jo ikke :-)

Må hellere se at komme op på hesten igen...

Venligst

French

(...fortsættelse følger).

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen gange skal man bare hoppe ud i det og tage den første den bedste - alle de der strategier og store planer har det, når det har med mennesker at gøre med hurtigt at ændre sig - så det er bedre bare at følge din intuition og og leve i nuet  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

Fra syd: 12 km stau på A7 mod Elbtunnel.

Fra nord: 0 km stau på A7 mod Elbtunnel.

Har tidligere hørt om brødre, der har tilbragt timer i kø på vej under Elbtunnellen fra nord.

Selv har jeg aldrig oplevet kø, nå man kommer til tunnellen fra nord ved 10-11 tiden om formiddagen.

Venligst

French

(...fortsættes)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

Der er sjovt at sidde et øjeblik på parkeringspladsen ved Harmony ved åbningstid inden man går ind.

Nogle piger kommer i egen bil, eksempelvis en lækker 3-dørs Mercedes.

Andre kommer i taxa.

Og endnu andre bliver kørt.

For eksempel blev en pige afleveret af to fyre. Og den ene stod ud og kyssede hende grundigt farvel på munden. På hendes menukortet står både fransk af den superste slags og med slug :-)

Starter med det obligatoriske bad (@jern: her er thermostat på blandingsbatteriet, fine forhold). Lidt af klubbens gratis deo under armene (havde glemt min egen i bilen) og lidt medbragt duftevand i nakken, og far er kampklar.

Starter altid med en cafe au lait og en glas isvand fra baren og finder en plads i sofaen længst mod kino. Der kan man sidde i fred og tjekke pigerne ud live og på Harmonys hjemmeside. En god og informativ kombination.

Kathy - som jeg legede med sidst, kommer forbi og hilser pænt. Hende havde jeg en god omgang med, sidst jeg var her, i det nye rum med tre dobbeltsenge, og samtidig med at en dansk broder ordnede hendes veninde på sengen lige ved siden af. Jeg er sikker på, at du også husker de to hestepiger, O? :-)

Falder til ro efter lang køretur, mens pigerne vimser forbi, og tre af andre af de syv fremmødte også kommer og hilser på. Heldigvis uden at nogen af dem presser på, selvom de lugter råt kød, når en ny mand træder ind ad døren.

Nicole er ikke kommet.

Jeg beslutter mig i stedet for, at den første tur skal være med Kathy. Hun er en sød brunette midt i 20'erne med lækkert blødt mørkt hår, brune øjne og et super smil, hvor øjnene spiller med, når hun smiler. Dertil en lækker body, og et par meget flotte bryster, der dog - i mine øjne - desværre har fået et tilskud, men flotte er de.

Hun kan lide at snakke, og har et engelsk der er over gennemsnittet her på H. Dertil er hun er sjov og lige ud ad landevejen..

Hun er også god til at lytte og mærke mine signaler, og finder hurtigt ind i et rigtigt godt hand- og blowjob, som jeg umiddelbart vil placere i den bedste tiendedel af mine hidtidige BJs.

En dejlig pige, som jeg godt kunne tale mere med i den virkelige virkelighed.

Ku hende godt igen senere i dag.

Lige nu er der 14 piger til stede og vel omkring 6-7 mænd.

(...fortsættes)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

Siden kl 15 har her været 25 piger! Og vi er vel cirka 8-10 mænd. Kan så småt fornemme, at dhamerne ikke er sååååå tilfredse med fordelingen. Tager alle mænd tre ture i snit, er der tættere på en end to ture til hver dhame... Not good. Vel nærmest en dag med underskud, når deres entre på 60 euro (mænd kun 50 euro), logi og transport her ud på landet er betalt.

Personligt vil jeg faktisk også selv helst have lidt bedre fordeling mellem m og k. Ikke fordi dhamerne er mere pågående, på grund af den skæve fordeling lige nu, men fordi det altså er lettere at tune sig ind på den næste pige, når der ikke er så mange at tænke på og vælge imellem.

Det er vist det man kalder for et luksusproblem :-).

Nu til det det bør handle om, når man er på fkk.

Schoko blev udset til at få skud nummer to. Ikke fordi hun er den mest billedskønne - dem vælger jeg sjældent, for de ved alt for godt, hvor meget de er værd - men fordi hun virker sjov, munter og glad.

Havde en god snak med hende, om hvad jeg kan lide. Og set i lyset af omtalen her ?do=embed' frameborder='0' data-embedContent> tog jeg hende med ovenpå.

Men først varmede hun op med lidt blow i kino.

Og jeg skal love for, at det var lovende. Helt deep og godt sug :-).

Fortsættelsen fulgte på 1. salen, og forventningerne blev til fulde opfyldt. Hun lander blandt de 5 procent bedste BJs in lifetime.

Er man til en dhame der elsker pik og gøre det lækkert, og som samtidig er sjov, skør og let at snakke med, så er 'Logo Schoko from Togo' sagen.

Som en anden broder har skrevet, så har hun lidt 'pigmentfejl' i huden på benene, men hendes ansigt er faktisk utroligt smukt og frækt at se på - især når pikken glider i bund i halsen :-), og hendes øjne smiler samtidig :-)

Alt i alt en dejlig oplevelse, der - ligesom dagens første akt med Kathy - tåler gentagelse en anden gang..

(...fortsættes)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nille

Hahahaha... Nu er jeg jo ikke en ung knægt som dig.

Så selvom den ene pung sagtens kan følge med, til de priser vi snakker om her, så er det jo ikke sikkert at den anden kan... :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

Så blev en af mine grundregler lige bekræftet :-)

Nemlig den, at man skal ikke gå efter de billedskønne dhamer. De ved alt for godt, hvor meget de er værd, og de får så meget mandligt selskab i løbet af en dag, at man(d) skal være særlig, for at de gider at give ret meget.

Egentlig var iransk-tyske Coco heller ikke på todo-listen. Men det kom hun på Kathys anbefaling.

Hun ser rigtig godt ud. Smukt ansigt. Langt (extensions) lyst og let krøllet hår. Brun, slank og dejlige små b-babser - lige præcis sådan som French liker dem :-)

Jeg vil kalde hende godt guf for øjnene. Helt bestemt en dhame jeg ville lægge mærke til i en forsamling med flere hundrede mennesker. Og selvfølgelig vende mig om efter på gaden :-)

Men desværre ville hun bare have klejnerne. Og yde mindst muligt for dem.

Jeg lægger ud med at ville ligge i ske og bare nusse med hende. Men hun lader som om hun ikke forstår det.

Hun beder i stedet for om at få massage. Jeg siger for sjov, og med et stort smil på, at så må hun betale. Hun siger højt og tydeligt NO, og at der er mig der betaler.

Giver hende alligevel, og med et smil på, massage i 4-5 minutter.

Hun spørger så om hun skal give blowjob. Takker ja - for hvis der noget, French ikke kan sige nej til, så er det et BJ. Og det gør hun nogenlunde. Sådan cirka gennemsnitligt.

Men hun prøver samtidig at sælge ekstras som for eksempel en finger bagi eller cum i hendes mund.

Jeg siger pænt nej tak.

Da hun efter 4-5 minutter begynder at spørge, om jeg er ved at komme, og hun disker op med lyde, som om hun selv er ved at komme, synes jeg det er det på tide at stoppe hende.

Smiler og siger spørgende 'fuck?' og hun reagerer med at give mig et kondom, mens hun finder cremen frem.

Egentlig får vi (læs: jeg) en fin start på fuck, men da hun rimeligt hurtigt simulerer, at hun er ved at komme, tænder jeg lidt af.

Hun ok at kneppe, men efter 3-4 minutter får hun pludselig ondt i mellemgulvet. Så stor skulle jeg ellers ikke mene, den er...

Jeg følger Nilles råd, og i stedet for at gå efter det tredje skud, prøver jeg at nyde samværet.

Det går comme-si-comme-sa (nogen der ved hvordan det staves ? :-), og jeg lader øjnene nyde hendes fine body.

Vi slutter fem minutter før tid. Keder mig faktisk i hendes selskab. Måske det var gensidigt!

Hun snakker ikke meget engelsk, men hun forstår lidt mere. Jeg forstår hendes tyske. Men det er ikke nok til, at der er basis for dybere snak eller sjov.

Jeg er begyndt at tage det nødvendige beløb til dhamen med på værelset. Og det var jeg rigtig glad for i dette tilfælde, da jeg egentlig ikke havde lyst til mere snak med hende.

Risiko for gentagelse: Ingen.

Selvom stillingen nu står 2-1 (to fine gevinster og en lille nitte), så er mit svar på spørsmålet i overskriften 'En dag i paradis?' tæt på at være et klart JA.

For i skrivende stund er der 23 dhamer, og jeg vil tro cirka 8-10 mænd.

Dermed er der op mod 1,5 ton guf for øjnene, og mod en lille betaling på 60 euro kan 45-65 af disse kg inviteres med en tur på det rene, hvide lagen, der altid bliver lagt på sengen, før turen starter på værelserne.

Men nu kalder aftensmaden.

(...fortsættes...)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Lige lidt feed back fra pismisundelige mig! Prøv Cindy, tag en for holdet, hende er jeg meget nysgerrig på :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lider

Hahaha... Hun har bestemt været i min kikkert. Hun er ægte eye-candy.

Men for at sige det lige ud, så tør jeg ikke. Er lidt bange for, at hun vil udligne, og da jeg satser på mindst en 3-1 sejr er min taktik lidt defensiv overfor 'modellerne'

Men hvis hun selv kommer og byder sig til, så slår jeg sgu til. Så lad os se, hvad der sker:-)

Anyway: Tak for opfordringen.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

Her og nu, hvor jeg er ved at få øjne efter 3,5 timers søvn og skal videre, kan jeg afsløre, at det endte med en 4-1 sejr.

Hvem, hvad og hvorfor kan jeg ikke nå at komme nærmere ind på nu, hvor asfalten og Elbtunnel fra syd mod nord venter forude, inden køen bliver uovervindelig.

Dog kan jeg afsløre, at det blev til 2x30 minutter med en lækker sag på 48 kg. Og det var til ug med kryds og slange! :-)

Og et lille hint: hendes navn starter med A :-)

(...fortsættes)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

Torsdag morgen:

Kl. 4.45: Fra syd mod Elbtunnel ingen kø.

Kl. 6.09: Trafikradio: Fra syd mod Elbtunnel: 2 km kø!

(...fortsættes)

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

 

Ingen af de piger, jeg snakkede med på Harmony i går, kunne med sikkerhed forklare, hvor hele 25 dhamer havde fundet vej til klubben på en helt almindelig onsdag.

 

En af teorierne var, at VM i fodbold starter torsdag, og at flere piger frygtede, at bolden ville holde mange mænd hjemme foran fladskærmen torsdag aften.

Da antallet af mænd samtidig var under gennemsnittet, mærkede pigerne hurtigt, at deres business ville blive ad bakke, og en lidt usædvanlig flad stemning bredte sig.

 

Personligt har jeg da også (de fire foregående gange jeg har været der) kun oplevet en klart mere opløftet stemning på Harmony, end der var i går.

 

Dermed ikke sagt, at der var kedeligt. For kan der blive det, når 25 dhamer vimser rundt i undertøj, og når 22 af dem var i kategorien ’ku godt’? Nej vel.

 

En dag eller to i Harmony er som at holde drømmeferie. Hjernen bliver renset, og øjnene ser ting, der er langt mere og anderledes inspirerende, end de gør på en normal dag.

 

Samtidig brygger bartenderen klassekaffe, og serverer vand og sodavand ad libitum og altid med et venligt smil.

 

Maden er ikke til fem kokkehuer. Men mindre kan også gøre det, og mindre er også i orden, når entreen er 50 euro, og den også inkluderer sauna, badekåbe, håndklæder ad lib, fine badeforhold, bodylotion, deo, engangstandbørster med indbygget tandpasta og der til hvert besøg på værelserne følger et nyvasket hvidt lagen med.

 

(...fortsættes)

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

 

Inden vi når frem til dagen sidste skud, skal en sjov lille hændelse lige med:

 

På et tidspunkt sidder en ældre gråhåret tysk herre på vel nok knap 60 år på en af stolene baren i baren og med ryggen mod baren. Foran ham står fire helt nøgne dhamer. På en undertøjsdag, som en onsdag er, har alle pigerne ellers som minimum trusser på.

 

Det viser sig, at han jævnligt kommer der sammen med sin kone, som er den en af de fire nøgne skønheder.

Konen erfaktisk ret sprød, vel midt i 30erne (ku godt :-P) og næsten tatoveret over det hele og udelukkende i sorte farver. Normalt er jeg ikke til tatoveringer, men hun er sgu flot. Dertil et par godt pumpede forlygter og et dejligt ansigt.

 

Det fortælles, at når parret kommer på Harmony, så tager de typisk tre ’beskidte’ piger (læs: nogle der er med på det meste) med op på et værelse i tre timer, hvor den så får fuld gas. Sådan der ! Det kalder jeg sgu et frækt par.

 

Tilfældigvis så jeg dem også, da de forlod Harmony. Han var i pænt lyst sommertøj og bortset fra et par højhælede sko var hun nøgen. Således påklædt gik hun de 70-80 meter hen til deres bil og satte sig nøgen ind i bilen. Ja, hvorfor ikke? :cool:

 

(...fortsættes)

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

Havde udvalgt to af de mange dhamer som kandidater til aftenens sidste skud.

Men kl 23 var udsigterne sløje. De havde begge været væk i en times tid, da jeg møder den ene i en af gangene. Vi hilser og småchatter, men hun er desværre på vej hjem, siger hun. Troede ellers ikke man måtte gå før tid (Harmony lukker kl. 01.00 onsdag ).

Tilbage på listen stod derfor kun en dhame… Amanda.

Og kort tid efter kommer hun pludelig ud fra dhamernes omklædningsrum, passerer den stue hvor jeg sidder og følger med i en testkørsel til LeMans på tv'et.

Jeg kalder på hende, men hun hører mig ikke. Eller overhører mig, tænker jeg....

Der skal ske noget, og jeg vælger derfor at følge efter hende, og da jeg endelig får kontakt er hun er da frisk på en tur på 1. salen.

Jeg var ellers ærligt talt bange for, at en anden skulle nå at aftale en tur på lagenet med hende, da hun er en af de absolut smukkeste og petite dhamer i dag. Men heldet var med mig.

Amanda er en super lækker lille pige med rødder i Mellemøsten. Slank og med dejlige små fine bryster og varme spillende øjne.

Men man aner jo ikke hvad man går ind til, når man ikke når at snakke med dhamen inden aftalen, så den forestående oplevelse kunne gå begge veje. Og lad mig bare sige med det samme, at Amanda er en lille guldklump.

Hun er sød, sjov, taler nogenlunde engelsk - selvom hun selv siger, at hun ikke kan snakke engelsk. Det engelske er ikke godt nok til de dybe samtaler, men for pokker, det er jo heller ikke derfor, man tilbringer et halvt døgn på Harmony :-)

Amanda er god til at læse signaler. Hun har et dejligt væsen. Og en lækker body plus glæde i øjnene og mundvigene.

Vi svinger godt, og hun giver den gas, der hvor French nyder det mest. Og med god variation, fine lyde, lidt frækt spytten og dejlige skift mellem HJ og BJ og en kombination.

På sin egen måde ryger hun ind blandt de fem bedste procent, jeg har oplevet, hvad angår HJ/BJ. Hendes udseende, væsen og deltagelse ligeså.

Alt i alt ville hun være sikker på at blive udtaget til mit All-stars hold blandt de dhamer, jeg har frekventeret gennem de sidste godt 35 år, hvis jeg skulle udtage det i dag :-)

Vi kom aldrig videre end til HJ/BJ, men Amanda var en af de tre ’beskidte’ piger den gråhårede tysker og hans tatoverede kone havde med i værelset (Schoco var også en af de tre). Så måske Amanda også er en fræk bandit i andre sammenhænge, selvom jeg egentlig ikke tror det, da hun virker ret ung (der står 20 i hendes profil), og hun ikke kysser uden tillæg og heller ikke tager skuddet i munden uden et stort tillæg.

Men lige meget hvad, så er Amanda for mig er et klart must på Harmony. Hun afløser dermed Nicole som 'number one', og hun er en klar kandidat til mere end de 60 minutter, vi havde sammen onsdag aften.

Med Amandas fantastiske indsats over 2 halve timer tillader jeg mig at sige, at hun ikke bare scorede 1 point men hele 2 point. Dermed bliver dagens slutstilling ikke bare 3-1 men hele 4-1.

Amanda er samtidig undtagelsen, der bekræfter min ellers faste regel og fordom om, at smukke dhamer med model-look alt for godt ved, hvad de er værd og ikke gider yde en ordentlig indsats for pengene.

Amanda er simpelthen en sjov, lækker, slank, smuk lille sag. For pokker, hvor jeg godt ku lige nu J

Efter en dag med én nitte, to 4-taller og et 5-tal med pil opad på en skala fra 0 til 6 vil jeg slutteligt tilalde mig at højt og tydeligt at svare JA på spørgsmålet: FKK Harmony Hamburg - En dag i Paradis?

Ja, en dag på Harmony er i sandhed en dag i paradis.

Jeg kan kun anbefale alle at prøve det.

Tak til alle der læste med J

Venligst

French :cool:

Eftserskrift:

Det eneste, der kunne have gjort dagen endnu bedre, ville have været:

1. Bedre vejr, så haven kunne nydes endnu mere, og dhamerne ville lægge sig ud under solen.

2. En broder eller to til at snakke og udveksle erfaringer med.

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvad koster sådan en dag så, er er måske nogle, der vil spørge om. Så i får lige et lille regnskab her:

 

14 timer på Harmony
Entre: 50 euro,
Hotel: 24 euro (Maacks Gasthaus)
Mad og drikke: Inkluderet i entre
Dhamer: 60 + 90 + 60 + 130 = 340 euro (3x30 min + 1x60 min)
I alt: 414 euro = 3.100 kr.

 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fantastisk føljeton...

 

Efter for at par år siden at have stiftet bekendtskab med Flatrate steder i Bremen og Osnabrück, kaster jeg mig nu ud og prøve FFK

Ja det bliver på Tirsdag og ja efter grundig research bliver det på -ja Harmony :-)

 

Skal lige forstå pris systemet helt ?  1 time koster mere end 2 x 30 min ????

 

Mvh

Kasper 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Kasp

For hver 30 minutter du starter på, er prisen 60 euro. Når det blev 130 euro for 60 minutter, så er det fordi, jeg gav en 10er i 'drikkepenge' :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nille

Jeps, ville være fedt. Men svært at sætte tid af til for mig. En tur til H kan bedre smuttes ind i en arbejdsrelateret tur i det jyske :-)

Har besøgt Oase og World for vel nok omkring fem år siden, og det var i sandhed også hele turen og pengene værd :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maacks Gasthaus (ligger cirka 1km fra Harmony)

Basalt gasthaus med enkeltværelse til 24 euro.

Morgenmad kan tilkøbes.

Bad og håndvask på værelset. Toilet på gangen.

Stille, roligt og rent.

Hauptstrasse 22

21228 Harmstorf

Tel. 04105 5 29 21

www.maacksgasthaus.de

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

maacks er et fint sted!

 

Fræk kone at have sig må man sige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej frenchlover1

 

Rigtig god måde at formidle turen på, sådan at skrive kapitler undervejs, og dine meget personlige overvejelser og iagtagelser giver beretningen det der meget personlige præg, der får os til at skille os ud på meget forskellig vis, når vi har vores egen stil  - fint skriv :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...