Hop til indhold
frenchlover1

FKK Harmony Hamburg - En dag i Paradis ?

Recommended Posts

@rejse

Tak for din kommentar :-). Jeg er glad for dikat kan lide formen. Det var lidt et eksperiment inspireret af Jernsvinets Hamburg - Berlin - Hamburg reportage.

Jeg har tidligere oplevet, at selvom jeg meget gerne ville skrive en anmeldelse til EG, så har jeg manglet tid til det om aftenen eller næste dag, og så er det løbet ud i sandet.

At skrive små kapitler undervejs løser det dilemma for mig.

På fkk er der god tid mellem huggestunderne til lige at sætte sig i ro og mag og synke og fordøje hver enkelt lille oplevelse. Og derefter at nedfælde et par ord om dem over et glas isvand eller to, lidt frugt og en kop kaffe :-)

Det passer mig fortrinligt :-)

Samtidig synes jeg selv, det er en sjov og anderledes måde at gøre det på - og især hvis nogle af EG-brødrene reagerer på de små kapitler undervejs. Hvilket både skete i selve tråden og hus PM.

Og jeg skylder jer en tak for det - det var med til at gøre det givende og underholdende for mig, og jeg tænker, at jeg nok gentager eksperimentet under mit næste fkk-besøg.

Nilles kommentar om at jeg ikke behøver komme hver gang, satte i hvertfald tanker igang.

Det er faktisk en god ide, at holde sig tilbage, hvis man ikke svinger med en udvalgt dhame og I stedet for spare krudtet til den rette. Det betød eksempelvis, at jeg havde masser af krudt til dejlige Amanda :-)

Liderligfyrs opfordring til at teste Cindy, var også sjov.

Den opfordring gjorde, at jeg først tjekkede Cindy ud på homepage og derefter med egne øjne på Harmony. Med det resultat at jeg fik sat ord på mine tanker om eyecandy og 'modellernes' lyst til at levere en god oplevelse til mig :-)

Til en anden gang hører jeg meget gerne jeres input om formen, og om hvordan den evt. kan forfines og forbedres :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nilles kommentar om at jeg ikke behøver komme hver gang, satte i hvertfald tanker igang.

Det er faktisk en god ide, at holde sig tilbage, hvis man ikke svinger med en udvalgt dhame og I stedet for spare krudtet til den rette. Det betød eksempelvis, at jeg havde masser af krudt til dejlige Amanda :smile:

 

 

Dejligt at du tager mit råd til dig :D

 

Jeg synes det er dejligt med sex og samværet med pigerne, jeg kommer heller ikke hver gang, men nyder sexen og samværet med pigerne, nogle piger fik måske lidt "dårlig samvittighed" over at jeg ikke kom med dem, men jeg forklarede at jeg nød sexen og synes hun er dejlig, jeg knalder meget og kommer ikke hver gang, vi kan prøve igen senere, og nogle piger gentager jeg med hvis der er føler det er noget "unfinish business"  :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nogen påtænker at tage på Harmony en aften hvor Tyskland spiller VM-fodbold, så skal I regne med et reduceret udbud af dhamer.

Pt. - lørdag aften mens Tyskland spiller mod Ghana - er der 'kun' 15 dhamer.

Sidst jeg var der - en onsdag - var der 25 piger om aftenen :-)

Gad nu godt være der alligevel :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...