Hop til indhold

Køwenhawner brunch

Featured Replies

Skrevet

Og så iøvrigt: Er det ikke muligt at en pige blander sig uden man straks skal opføre sig som forvoksede teenage-drenge og lege futtog ud af klubben???? Jeeezzzz..... jeg kan satme godt forstå vi indtil videre ikke har haft nogen piger med i brunchklubben!!!

Skrevet

Troede faktisk at man for en gangs skyld skulle tage dig seriøst BX. Men tydeligvis ikke.

Rent faktisk overvejede jeg det seriøst, men melder nu endeligt fra.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Du har jo allerede meldt fra med den her bemærkning BX: "Arj, det var nu mest ment som en frisk bemærkning til Blys tilmelding, og så kom andre også med friske bemærkninger." Men fair nok... du er stadig velkommen hvis du mener det...... men det kræver en PM

Redigeret af Gæst

Skrevet

Du har jo allerede meldt fra med den her bemærkning BX: "Arj, det var nu mest ment som en frisk bemærkning til Blys tilmelding, og så kom andre også med friske bemærkninger." Men fair nok... du er stadig velkommen hvis du mener det...... men det kræver en PM

Ikke fordi jeg gider mundhugges, men bemærk ordet "mest". Jeg havde indtil mit sidste indlæg ikke taget endelig stilling til noget, omend jeg overvejende var for for en tilmelding.

Det glæder mig, at jeg stadig er velkommen, men ærlig talt, så har jeg nu tabt lysten.

Redigeret af Borende X

Skrevet

I mine og flere andres øjne gjorde du nar af et seriøst tiltag Bx. Det var så ikke din mening og fair nok.... Det skal ikke skille os ad. Du kommer hvis du har lyst og bliver hjemme hvis du ikke har lyst... Det skal heller ikke skille os ad. god dag til dig hr. X

Skrevet

Så er der fundet en vinderdato til brunch i Kjøwenhawnstrup. Det bliver lørdag den 28. juni. Tid og sted bliver PM'et ud til alle, der har meldt positivt tilbage. Skulle der være nogen jeg af den ene eller anden grund har glemt, så send mig lige en PM, så vender jeg tilbage.

Det skal nok blive godt!

Alt godt fra knaldeaben

Skrevet

og BX du er legandarisk - så fortæl nu derhjemme at du skal på containerpladsen (det er ikke helt løgn) og lad os mødes - vi sladre ikke ... :-) 

Skrevet

og BX du er legandarisk - så fortæl nu derhjemme at du skal på containerpladsen (det er ikke helt løgn) og lad os mødes - vi sladre ikke ... :smile:

Tak for dine pæne ord.

Nej, containerplads mødes I (= indholdet?) vel ikke på? I er nok lidt mere værd end det.

Nu forholder det sig imidlertid således, som jeg også har meldt Knaldeaben PB, at mit firma afholder det årlige sommerarrangemnet selvsamme bemeldte dato.

Sure rønnebær eller ej:

Måske er I ved nærmere eftertanke alligevel bedst tjent med, at jeg forbliver en mystisk og anonym person?

Men god fornøjelse.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Hey folks.

Jeg bestiller bord i løbet af næste uge. Kan de folk jeg har PM'et, og som ikke allerede har gjort det, ikke lige melde tilbage om i er game?

Det skal nok blive godt! :D

... og hvis du føler dig forbigået (fejl kan forekomme - har allerede glemt at invitere en... sorry!) så send mig lige en PM

Alt godt fra knaldeaben

Skrevet

Så er der bestilt bord. Glæder mig til at se jer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.