Hop til indhold

Køwenhawner brunch

Featured Replies

Skrevet

Hva så drenge og piger.

Er det ikke ved at være længe siden vi sidst har taget en hyggelig sludder over en kop kaffe og en bid brød herovre på djævleøen?

Er i friske? Så skriv lige en PM eller giv en tilkendegivelse herinde, og hvis interessen er der, hælder jeg et par datoer ud, hvor den mest populære vinder.

Jeg forestiller mig et prislag omkring de 120 kr. Det skal ikke være dyrt.... det er hyggen der er i fokus.

Peace, love and understanding og go karma fra Knaldeaben

P.S. redigeringen omfatter kun mindre slåfejl

Redigeret af Gæst

Skrevet

Jeg kan lørdag den 14, lørdag den 21 eller søndag den 29/6.

Datoen kan vi godt skrive om i tråden her, men stedet vi bliver enige om må vi nok hellere holde til pm og chat.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg er på!

Skrevet

Det er jeg ikke

Skrevet

Kunne være interessant og spændende. Er på hvis datoerne er nogen jeg kan.

Skrevet

Jeg er som vanligt klar, afhængig af om datoen passer mig - plejer sgu at være hygsomt med Jer tosser :)

Skrevet

Jeg er ikke så voldsomt interesseret i tilkendegivelser fra folk der IKKE ønsker at deltage.... så kan det hurtigt blive en lang, uoverskuelig og ligegyldig tråd.

Men lyder godt folks. Hvis vi alle kaster datoer ud i én pærevælling tror jeg ikke vi når så langt.. det er sjældent muligt at gøre alle tilfredse alligevel. Men eftersom du er den første Rejse, vil jeg da gerne lytte til dig. Dog vil jeg som initiativtager forbeholde mig ret til kun at medtage datoer jeg selv kan. Dvs indtil videre er lørdag den 14.juni og lørdag den 21. juni i spil. Jeg finder lige en dato mere i juni og et par stykker i juli. Og så er det som altid - flertallet bestemmer.. den dag flest kan bliver den dag vi gør det :D

Det skal nok blive godt!

Alt godt fra aben

Redigeret af Gæst

Skrevet

Et sted i indre København TP. Nøjagtigt sted bliver PM'et ud til dem der deltager. Hvis du selv har præferencer er du velkommen til at sende mig en PM. Men hold prisen på de ca 120,- plus/minus. Prisen skal ikke være det der afholder folk fra at deltage.

Redigeret af Gæst

Skrevet

Det skule da lige være for Blys skyld :D :D

Skrevet

ja bly kunne godt trække mandfolk til :-P  :-P  :-P

Skrevet

Så dvs at hvis Bly ikke kan eller bliver forhindret sidder vi en flok gnavne gamle mænd og kigger på hinanden? :D

Redigeret af Gæst

Skrevet

Så dvs at hvis Bly ikke kan eller bliver forhindret sidder vi en flok gnavne gamle mænd og kigger på hinanden? :D

I kan vel altid tage billeder af hinanden i semi nøgen tilstand, til nye profil billeder :D

Skrevet

Hej abekat.

Gnavne og gnavne, det ved jeg sgu' da ikke.

Der må jo være nok at snakke om alligevel - måske om alle mine håbløse indlæg?

Bly har jeg dog altid haft lyst til at hilse på. Også da hun "kun" var "Baronessen fra benzintanken" på Husum Torv, før hun dukkede op herinde :D :D

Redigeret af Borende X

Skrevet

Gnavne og gnavne, det ved jeg sgu' da ikke.

Der må jo være nok at snakke om alligevel - måske om alle mine håbløse indlæg?

Jamen det kunne da være hyggeligt at møde dig i virkeligheden BX. Tager du også forstanderinden med ;):D

Skrevet

Jamen det kunne da være hyggeligt at møde dig i virkeligheden BX. Tager du også forstanderinden med ;):D

Hvis hun har fået fornyet sin rullestolskubbetilladelse. Men jeg advarer: Hun er ikke noget behageligt bekendtskab.

Skrevet

Skal der svares og kommenteres på alt?

og hvad gør vi så lige her :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:

Skrevet

Valget står mellem følgende seks datoer:

- lørdag d. 14. juni

- lørdag d. 21. juni

- lørdag d. 28. juni

- lørdag d. 5. juli

- lørdag d. 12. juli

- søndag d. 13. juli

Hvis du er seriøs så send mig en pm med de datoer du kan, så finder jeg en vinder i løbet af onsdag næste uge. Send det som pm til mig og lad være at skrive i tråden.

Alt godt og god weekend fra hippieaben

Redigeret af Gæst

Skrevet

Jeg er temmelig overrasket over at Borende X overvejer at komme - det har han ellers altid forsvoret nogensinde kunne ske, men jeg håber at du kommer X :)

Jeg kan så tilføje at det har været såre fornøjeligt til nu, de forrige træf i Chattens brunchklub - også uden selskab af de lyserøde, deres medvirken har vi endnu tilgode.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg er temmelig overrasket over at Borende X overvejer at komme - det har han ellers altid forsvoret nogensinde kunne ske, men jeg håber at du kommer X :)

Jeg kan så tilføje at det har været såre fornøjeligt til nu, de forrige træf i Chattens brunchklub - også uden selskab af de lyserøde, deres medvirken har vi endnu tilgode.

Arj, det var nu mest ment som en frisk bemærkning til Blys tilmelding, og så kom andre også med friske bemærkninger.

Skrevet

Valget står mellem følgende seks datoer:

- lørdag d. 14. juni

- lørdag d. 21. juni

- lørdag d. 28. juni

- lørdag d. 5. juli

- lørdag d. 12. juli

- søndag d. 13. juli

Hvis du er seriøs så send mig en pm med de datoer du kan, så finder jeg en vinder i løbet af onsdag næste uge. Send det som pm til mig og lad være at skrive i tråden.

Alt godt og god weekend fra hippieaben

Flot initiativ, pm er på vej :)

Skrevet

Arj, det var nu mest ment som en frisk bemærkning til Blys tilmelding, og så kom andre også med friske bemærkninger.

Troede faktisk at man for en gangs skyld skulle tage dig seriøst BX. Men tydeligvis ikke.

Som sagt: Send mig en pm -  der er allerede rigeligt med sand i sandkassen herinde... l

Og det lyder godt Rolias!!

Og så se bort fra de likes jeg har givet herinde efter tråden røg ned på sandkasseniveau.. de var så afgjort en fejl og man kan ikke slette dem igen.

Til de seriøse, der allerede har givet jeres tilbagemelding: Det ser lovende ud! Glæder mig til at se jer!

Alt godt fra Aben

Redigeret af Gæst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.