Hop til indhold

Aldersforskel, frækt eller ...

Featured Replies

Skrevet

Da jeg kiggede på købesex for nogle år siden, tænkte jeg umiddelbart, at jeg "burde" finde en kvinde, som var måske 10-15 år yngre end jeg selv, ikke yngre. Det ville være mest passende. Mindst 45 år i hvert fald! Men det tændte ikke rigtigt.

En dag faldt mit blik på en klinik-pige i 20´erne. Ung og slank og lige min type. Det gik pludselig op for mig, at det var en mulighed. Det var sex, jeg søgte, ikke en kæreste. Faktisk var der noget tillokkende ved, at det var lidt "upassende". Aldersforskel var ikke forkert, det var pirrende!

Jeg lod det ikke blive ved tanken - heldigvis...

Det er helt vildt dejligt og livsbekræftende at have sex med en sød ung pige. Man føler sig ung og stærk og viril - igen! Men det fedeste er, når pigerne også nyder det. Det er som om, de føler sig ekstra attraktive, når de er sammen med en moden mand, som kan beundre og værdsætte deres lækre krop og nyde deres ungdommelige energi.

Og så er det jo lidt frækt. Fordi det på en måde er forbudt, men dejligt.

Det er ikke 18-19-årige "småpiger", jeg tænker på. Det er mere erfarne piger på omkring 25-30 år, som ved, hvad de gør, og er gode til det. Det er så fedt!

Jeg har lige læst en anmeldelse, hvor en pige blev citeret for at sige "Jeg kan godt lide ældre mænd, fordi de godt kan lide mig". Det giver så meget mening!

Gør det ikke?

Redigeret af køb dansk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.