Hop til indhold

Moderatorer

Featured Replies

Skrevet

Er det overhovedet muligt at få hjælp herinde af en moderatorer Hvis hvordan? For jeg har flere gange skrevet , uden at få et svar retur.

Obs. Frabeder der bliver lavet om på Titel navn, synes det er kort og enkel.

Skrevet

Der er kun en moderator, nemlig @Administrator

Du kan prøve at skrive til ham. Vi er nogle superbrugere, men vi kan ikke så meget.

Du kan måske også prøve på mail, ved ikke om det virker. [email protected]

Redigeret af Den erfarne

Skrevet

Der er ingen moderatorer mere, der er folk der kan ændre overskrift, det gør de så også i et virvar 😂

Når vi er på emnet, så kunne din overskrift godt være mere sigende ift. indhold.

Redigeret af McAllister

Skrevet

Der er kun Administrator tilbage, eller tilbage er vist lidt overdrevet. Forvent ikke at du høre fra ham de næste mange måneder. 👮‍♂️🚓

Skrevet

Føler vi de sidste par dage godt kunne bruge en.

Skrevet
3inch skrev, for 2 minutter siden:

Føler vi de sidste par dage godt kunne bruge en.

Ja der var helt sikkert blevet serveret knippelsuppe, hvis "den lokale panser" stadig var der.. 🤗
Jeg synes det er stukket lidt af for nogle ikke bare de sidste par dage, men måske en måned eller 2.

"Når katten er ude..." 😬

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 28 minutter siden:

Du kan prøve at skrive til ham. Vi er nogle superbrugere, men vi kan ikke så meget.

Har også haft skrevet til den mail

Hvem er super bruger herinde, og hvad kan de ?

Skrevet
Coco Darling skrev, for 2 minutter siden:

Det er jeg bla. Vi kan flytte tråde der ligger forkert, og rette en overskrift.

Skrevet
Den erfarne skrev, for 22 minutter siden:

Ja der var helt sikkert blevet serveret knippelsuppe, hvis "den lokale panser" stadig var der.. 🤗
Jeg synes det er stukket lidt af for nogle ikke bare de sidste par dage, men måske en måned eller 2.

"Når katten er ude..." 😬

Ja, jeg er først blevet aktivt her de sidste par dage, men det er satme heller ikke nemt at finde en balance med moderation

Skrevet
Den erfarne skrev, for 44 minutter siden:

dette her er jo helt af sporet korrekt eller, -

Skrevet
  • Author
tronheim skrev, for 6 minutter siden:

dette her er jo helt af sporet korrekt eller, -

Hvad mener du ?

Skrevet
Coco Darling skrev, for 29 minutter siden:

Har også haft skrevet til den mail

Vi er vist en del superbrugere! Man kan ikke umiddelbart se af en profil om en person er superbrugere.

Som superbruger kan vi ganske få ting:

1. Vi kan godkende et forslag til ændring af en overskrift

2. Vi kan flytte en tråd, som er placeret forkert, f.eks. en efterlysning placeret i anmeldelser

Jeg har selv flyttet en halvsnes tråde eller mere, som var åbenlyst forkert placeret. Tror ikke jeg har godkendt nogen overskriftsændringer.

Jeg mener ikke, at vi kan andet end det. Vi har ingen muligheder for egentlig moderation.

Skrevet

Jeres free world! virker ikke p

Coco Darling skrev, for 53 minutter siden:

Hvad me

Coco Darling skrev, for 55 minutter siden:

Hvad mener du ?

jeg mener , alt her er helt skørt, Moderator har du ikke mere , admin ! helt ærligt hvem er det . money maker thats all , uden et ansvar for pli i livet

Skrevet
tronheim skrev, for 6 minutter siden:

Jeres free world! virker ikke

Helt enig

Har sådan glædet mig til at sige.

“Jeg sagde det jo.”

Mig og få andre sagde det 👍

Men Admin skulle lige helt ud af døren inden det rigtigt gik løs. Så nu må vi jo se hvornår han vender tilbage og hvilke spontane løsninger der sættes i værk til den tid.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 3 minutter siden:

Helt enig

Har sådan glædet mig til at sige.

“Jeg sagde det jo.”

Mig og få andre sagde det 👍

Men Admin skulle lige helt ud af døren inden det rigtigt gik løs. Så nu må vi jo se hvornår han vender tilbage og hvilke spontane løsninger der sættes i værk til den tid.

Så du savner Stapler? Du vil gerne tilbage til den måde det var på tidligere?

Skrevet

Nu var jeg der ikke selv da MR. Stempler havde sit indtog. Men læste med. Og hold kæft han ødelagde mange gode debatter, og var total regid set ude fra.

Synes det er sjovere at læse med nu end før. Og der er plads til lidt kant.

Skrevet
  • Author

Inden tråden tager en unødvendigt drejning, fortid, fremtiden herinde kan jeg ikke bruge til noget, i mit pt problem. Så det har ikke noget med mit opslag at gøre. Når jeg ikke kan komme i kontakt med Moderatorer og Administrator. Så er det næstbedste evt superbruger. Alt andet er ikke relevant.

Forsat god aften til jer alle sammen.

Skrevet
Giraf skrev, for 5 minutter siden:

Så du savner Stapler? Du vil gerne tilbage til den måde det var på t

Giraf skrev, for 7 minutter siden:

tror ikke helt du forstår , hvad egentlig sweettie mener og står for i livet ,med hendes meninger ! prøv at gå tilbage se hvad hun har skrevet ,

derefter kan du så danne dig en mening !

Skrevet
Giraf skrev, for 20 minutter siden:

Nej, Dét terrorregime skal vi ikke have tilbage.

Redigeret af Borende X

Skrevet
Giraf skrev, for 33 minutter siden:

Fuck nej, men når det er sagt så er der åbentlyst tosser der ikke kan agere i blandt andre mennesker og de håbløse reklamer skjult som anmeldelser… dem kunne man godt luge ud i 😉

Skrevet
Giraf skrev, for 28 minutter siden:

Vil altid savne Stapler. 😉

Og ved godt den tråd om deres afsked er for lang at overskue nu. Men nej. Jeg skrev meget tidligt i den. Stapler kommer til ikke tilbage.

Men jeg forudså Admin ville smutte igen. Og kæmpede bravt for at han skulle forstå det var brug for en eller anden form for moderation.

Det druknede desværre, i andres kamp for at få mig til at indse hvor onde de var.

Jeg kan stadig ikke se hvad de gjorde forkert. Men har accepteret de er væk (For længe siden).

Men skrev også dengang jeg var klar med styrhjelm og popcorn til når siden blev kaos. Og det her er kun begyndelsen. Jo flere der indser der virkelig ikke kommer konsekvenser længere jo mere vil de tillade sig.

Redigeret af SweettieDK

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.