Hop til indhold

Paranoid - Har de taget billede og nummerplade til afpresning?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle.

Jeg ved ikke om jeg bare er totalt psrsnoid.

Men jeg tænkte med det andet hoved i et kort øjeblik.

Havde et par sedler på lommen og fandt en billig GP. (Under normal pris)

Problemet ligger i at da jeg kommer til adressen holder der en tændt bil med en fyr i ude foran.

Og lige da jeg kommer indenfor ringer pigens tlf. Og de snakker rumænsk.

Jeg er lige pludselig blevet totalt paranoid for at de har taget et billede af mig, har et skjult kamera på værelset og fået et billede af mig under seancen og et billede af min nummerplade da jeg kom til adressen. Og så kan finde frem til min adresse den vej igennem og afpresse mig.

(Skal lige siges at da jeg kom ud igen var bilen jeg så da jeg kørte ind, slukket og ingen mennesker i)

Er det noget man har hørt om herhjemme før ?

Det er en af mine første ture hos en GP.

Så jeg aner slet ikke hvad der er muligt og hvad de kan finde på.

Jeg er bare paranoid over at de kan finde frem til mig og så afpresse job osv.

(Har en ret høj stilling i et anerkendt firma)

Hvor fucked er jeg? 😬

Redigeret af Hanegal

Skrevet

@Hanegal Ro på, man kan ikke finde navn eller adresse på en person ud fra din bils nummerplade.

Det eneste der kan være er hvis du har brugt din egen telefon med et nummer som ikke er hemmeligt, eller som kan finde i MobilePay.

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 3 minutter siden:

@Hanegal Ro på, man kan ikke finde navn eller adresse på en person ud fra din bils nummerplade.

Det eneste der kan være er hvis du har brugt din egen telefon med et nummer som ikke er hemmeligt, eller som kan finde i MobilePay.

Du har nok ret ang. Adresse.

Men jeg ved at man kan finde fuldt navn kun ud fra en nummerplade, hvis man har erhversadgsng til Motorregistret med mulighed for at kunne afmelde og registrerer biler.

Så slår man bare nummerpladen ind, og så får man at vide hvem der ejer bilen, og om man er sikker på om man vil afmelde den.

Der ved jeg fra en af mine tætte kammerater der arbejder som bilsælger.

Har bare brug for bekræftelsen i at det bare er mine tanker der får frit spil, og de ikke kan gøre noget og ikke har nogle skjulte billeder af mig osv.

Skrevet

Jeg tror man skal have registreringsattesten for at få vist navn på en privat ejer af bilen i motorregistreret.

Bilsælgere kan ikke bare fremsøge ejerforhold, jeg tror ikke du bør være bekymret.

Skrevet
Hanegal skrev, for 32 minutter siden:

Hej alle.

Jeg ved ikke om jeg bare er totalt psrsnoid.

Men jeg tænkte med det andet hoved i et kort øjeblik.

Havde et par sedler på lommen og fandt en billig GP. (Under normal pris)

Problemet ligger i at da jeg kommer til adressen holder der en tændt bil med en fyr i ude foran.

Og lige da jeg kommer indenfor ringer pigens tlf. Og de snakker rumænsk.

Jeg er lige pludselig blevet totalt paranoid for at de har taget et billede af mig, har et skjult kamera på værelset og fået et billede af mig under seancen og et billede af min nummerplade da jeg kom til adressen. Og så kan finde frem til min adresse den vej igennem og afpresse mig.

(Skal lige siges at da jeg kom ud igen var bilen jeg så da jeg kørte ind, slukket og ingen mennesker i)

Er det noget man har hørt om herhjemme før ?

Det er en af mine første ture hos en GP.

Så jeg aner slet ikke hvad der er muligt og hvad de kan finde på.

Jeg er bare paranoid over at de kan finde frem til mig og så afpresse job osv.

(Har en ret høj stilling i et anerkendt firma)

Hvor fucked er jeg? 😬

Heey @Hanegal

Det vil jeg ikke mene at du skal være bekymret for....kan være at pigen blot er blevet kørt til adressen af ham i bilen til jeres aftale eller at det er ham der passer på dem hvis der skulle komme klamme typer eller at der kunne være flere piger på adressen....mulighederne er mange men igen, jeg vil ikke mene at du skal være bekymret for noget😊

Man kan se dit navn og din adresse hvis der er registreret pant i din bil ellers kan der ikke findes noget på dig den vej igennem😊

Skrevet

Dit navn er Julemand du bor på nordpolen og dit registreret nummerplade er Legetøj til de artige GP'er .....

Kære dig ..Til næste gang så Parkere et stykke væk og gå der til ..😊

Tænker ikke du har noget at frygte... så kan et taletidskort(bollefon) samt kontanter (som du også brugte) .... bare husk at bruge det Rigtige hovede næste gang 😉

Har ALDRIG selv oplevet noget af det du skriver med afpresning (har tros alt været i gamet i herres mange år....

Skrevet
  • Author
FrankeDuSkylderGlædespiger skrev, for 6 minutter siden:

Dit navn er Julemand du bor på nordpolen og dit registreret nummerplade er Legetøj til de artige GP'er .....

Tænker ikke du har noget at frygte... så kan et taletidskort(bollefon) samt kontanter (som du også brugte) .... bare husk at bruge det Rigtige hovede næste gang 😉

Har ALDRIG selv oplevet noget af det du skriver med afpresning (har tros alt været i gamet i herres mange år....

Det var desværre en blind vej.

Holdte dog godt 300m væk.

Men ja.

Har også taletidskort og bruger kontanter.

Men jeg ved man kan se navn på den måde jeg skrev.

Det har min kammerat bekræftet at man kan.

Både på biler der har pant og ikke pant i bilen.

Det er det eneste der gør mig nervøs.

Jeg har skrevet til min kammerat om han kunne prøve at søge min bil i morgen når han skal på job.

Men han har svaret at han allerede nu kan sige at man godt kan finde navn på folk, hvis man prøver at afmelde biler når man har eehversadgang til Motorregistret.

Men kan være jeg bare er alt for paranoid.

Men jeg er færdig med billige rumænere 😅

Så vil jeg hellere ofre noget mere næste gang og have en god mavefornemmelse.

Tak for opmuntringen alle sammen 😅

FrankeDuSkylderGlædespiger skrev, for 13 minutter siden:

Det var desværre en blind vej.

Holdte dog godt 300m væk.

Men ja.

Har også taletidskort og bruger kontanter.

Men jeg ved man kan se navn på den måde jeg skrev.

Det har min kammerat bekræftet at man kan.

Både på biler der har pant og ikke pant i bilen.

Det er det eneste der gør mig nervøs.

Jeg har skrevet til min kammerat om han kunne prøve at søge min bil i morgen når han skal på job.

Men han har svaret at han allerede nu kan sige at man godt kan finde navn på folk, hvis man prøver at afmelde biler når man har eehversadgang til Motorregistret.

Men kan være jeg bare er alt for paranoid.

Men jeg er færdig med billige rumænere 😅

Så vil jeg hellere ofre noget mere næste gang og have en god mavefornemmelse.

Tak for opmuntringen alle sammen 😅

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.