Hop til indhold

Afpresning af bander, aflyst gangbang

Featured Replies

Skrevet

Hej

Vi desvÊrre nÞdt til at aflyse gangbang - banden LTF. Kom og stak en pistol i hovedet pÄ mig.

Og krĂŠvede procenter af alt hvad jeg lavede.

Og hvad min kollega lavede, sÄ vi er taget afsted derfra og er nu pÄ vej hjem mod KÞbenhavn

Vi er oprigtig ked af det.

SkrĂŠmte og bange.

Vi hÄber pÄ at se jer et andet sted..

Mvh

Melanie & Nicole Gigi

• Svar 51
  • Visninger 5.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlÊgsskrivere i denne trÄd

Mest populĂŠre indlĂŠg

• Nu ved vi ikke hvad der faktisk er forgĂ„et. Havde jeg fĂ„et stukket en pistol i ansigtet var min fĂžrste tanke ikke at skrive herinde kl 2 i nat. Syntes ogsĂ„ at det er underligt at der er aktiveret en

• For mit vedkommende handler det om trovĂŠrdighed og at man at sĂŠtte branchen i endnu ringer lys. Begynder det at florere at det er med livet som indsats at arbejde bl.a. i Bording sĂ„ vil andre piger og

• FĂžrst og fremmest hĂ„ber jeg i er nogenlunde okay efter omstĂŠndighederne..gĂžr mig oprindeligt ikke bare sur og rasende(men hĂŠvnlystende) at disse kulturarvs typer er her i landet med den afstumpet ment

Skrevet

FÞrst og fremmest hÄber jeg i er nogenlunde okay efter omstÊndighederne..gÞr mig oprindeligt ikke bare sur og rasende(men hÊvnlystende) at disse kulturarvs typer er her i landet med den afstumpet mentalitet....

Ved i fÄr en masse kommentar om at anmelde dem (og moralsk set ja ) men sÄen fungere det bare ikke i praksis i den verden jeg selv kommer fra og af .... puuuh skal passe pÄ hvad jeg skriver ....

Sender jer en masse tanker og luft kram ... ved hvad i har oplevet pÄ egen krop desvÊrre... knus og tanker

Skrevet

WTF 😡 det er jeg utrolig ked af hþre, det var dog en forférdelig oplevelse, er i okay?

Jeg hÄber at politiet fÄ fat i dem, sÄ de kan fÄ mange Är pÄ Sikringen i Slagelse og en udvisning af Danmark for bestandigt.

Skrevet

Hvad fander laver LFT i Bording af alle steder? Er det pga. KÊrshovedgÄrd udrejsecenter eller hvad, at de er tilstede i det omrÄde? For ellers hÞre de jo til i KÞbenhavn.

Skrevet
Tihi skrev, for 2 minutter siden:

Hvad fander laver LFT i Bording af alle steder? Er det pga. KÊrshovedgÄrd udrejsecenter eller hvad, at de er tilstede i det omrÄde? For ellers hÞre de jo til i KÞbenhavn.

Nej de er i Jylland ogsÄ alle steder fra Frederikshavn til Esbjerg..og ved hvilken by nÊrmere bestemt i det omrÄde som er omtalt...

Redigeret af HumoristenAlfa

Skrevet

denlillebandit synes det er en rigtig dÄrlig ide at give LTF et fingerpeg om, hvor Missmelani og veninde befinder sig i den her trÄd.

Fy for den for en oplevelse Melanie, det er sgu for grumt. DesvÊrre er der ikke mange moralkodekser i bandemiljÞet generelt, de har alle deres egne moralsÊt. HÄber I fÄr den hjÊlp i skal have og ingen har taget skade af en psykolog time eller to. Mange varme tanker til Jer

Skrevet

Loyal To Familia - LTF

Det er velkendt, at de udenlandsk inspirerede bander i DK har en stor del af indtjeningen ved narko, afpresning og trusler i forretnings- og prostitutionsmiljÞet. Bording ligger fÄ kilometer fra udrejsecenter KÊrshovedgÄrd og det er i min optik, med min baggrund indenfor Security, at truslerne mod vores GP`ere, uanset om det er de danske eller udenlandske, udspringer fra kriminelle netvÊrk i nÊromrÄdet.

Afstand fra Bording centrum til udrejsecenter KÊrshovedgÄrd er 6,5 km.

Der foregĂ„r ufatteligt meget kriminalitet fra udrejsecenteret, mere end du og jeg nogensinde kommer til at hĂžre om, og hvis der blev Ă„bnet op for "Pandoras Æske", og politiet fik mulighed for at informere bredt og objektivt om hvad der egentligt foregĂ„r i disse kriminelle bandemiljĂžer, ville almindelige danskere skulle forholde sig til virkeligheden og mĂ„ske gĂ„ og vĂŠre utryk ved at fĂŠrdedes pĂ„ offentlige pladser i byrum, efter mĂžrkets frembrud.

Jeg har ondt af Melanie og alle de andre i de miljÞer, hvor man bliver nÞdt til at underkaste sig dominans og kriminelle, der tjener godt pÄ kriminel afpresning af de gode borgere, der slider og arbejder hÄrdt for at skabe sig en vÊrdig indtÊgt.

HÄber at politikerne vil stramme op pÄ den slags og holde de personer bag lÄs og slÄ, indtil kriminalforsorgen kan sikre sig, at det aldrig kommer til at ske igen for de personer som bliver anbragt.

Skrevet

sikkert dumt spÞrgsmÄl, men ltf blev oplÞst ved lov i 21 , hvordan kan man vide det er dem

Skrevet
herrens skrev, for 8 minutter siden:

sikkert dumt spÞrgsmÄl, men ltf blev oplÞst ved lov i 21 , hvordan kan man vide det er dem

Kriminelle er da ligeglad med loven đŸ€Ł

Skrevet
Massage-testeren skrev, 1 time siden:

Kriminelle er da ligeglad med loven đŸ€Ł

Derfor kan jo godt spÞrge hvordan man kan vÊre sikker pÄ det er dem

Skrevet
MissMelanie skrev, for 9 timer siden:

Hej

Vi desvÊrre nÞdt til at aflyse gangbang - banden LTF. Kom og stak en pistol i hovedet pÄ os

Plejer politiet ikke at reagere ret hurtigt, nÄr der er skydevÄben involveret?

Skrevet
herrens skrev, 1 time siden:

Kuk kuk er der nogle hjemme.... fordi lov forbyder -betyder ikke at det forsvinder..det er i Ăžvrigt en underlig form for politisk beslutning og tro de ikke findes alligevel..de politikere tror det hjĂŠlper og giver befolkningen tro pĂ„ samme ...vĂ„gn op og duft til kaffen 🙃 Og for at svare pĂ„ dit spĂžrgsmĂ„l om det er LTF...sĂ„ er det dem đŸ«Ą

Skrevet
Slowman skrev, for 3 minutter siden:

Plejer politiet ikke at reagere ret hurtigt, nÄr der er skydevÄben involveret?

Nu ved vi ikke hvad der faktisk er forgÄet.

Havde jeg fÄet stukket en pistol i ansigtet var min fÞrste tanke ikke at skrive herinde kl 2 i nat.

Syntes ogsÄ at det er underligt at der er aktiveret en ny annonce kl 8 i morges andet sted i Jylland.

Det hĂŠnger ikke sammen.

Mon ikke det skal tages med en gran salt hvorfor GB er aflyst.

Redigeret af Frodige Ida
TilfĂžjer

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Havde jeg fÄet stukket en pistol i ansigtet var min fÞrste tanke ikke at skrive herinde.

Det er sjĂŠldent at folk tĂŠnker logisk efter en traumatisk oplevelse.

Men, hvis man gerne vil lave gangbangs eller andre private arrangementer, hvor der ikke kommer bander og andet lignende sÄ ejer jeg et vÊrtshus pÄ sydfyn, hvor den slags kan lade sig gÞre, hvis man spÞrger pÊnt og det foregÄr om aftenen pÄ en hverdag. SÄ er der endda en erfaren bartender, der kan servicere Þl, vand og kaffe.

og hernede har vi ikke alle mulige mĂŠrkelige bander der tĂžr rĂžre ved stedet.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 16 minutter siden:

Havde jeg fÄet stukket en pistol i ansigtet var min fÞrste tanke ikke at skrive herinde kl 2 i nat.

Syntes ogsÄ at det er underligt at der er aktiveret en ny annonce kl 8 i morges andet sted i Jylland.

Det hĂŠnger ikke sammen.

Mon ikke det skal tages med en gran salt hvorfor GB er aflyst.

Hvad er din teori sÄ ?

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes nu ogsÄ det virker lidt lunkent

I nat bliver indlĂŠgget skrevet.

1:03 bliver Nicole' annonce fornyet pÄ annoncelight, hvor tidspunktet indikere at det ikke er en autofornyelse.

6:05 bliver Rouwdy Couple' annonce fornyet. BÄde som solo og som par er man klar til at tag imod kunder i BrÞnshÞj.

11:30-13:30 skulle der afholdes gangbang i Bording, som sÄ er aflyst pga dÞdstrusler.

Det virker bare ikke som et naturligt reaktionsmĂžnster og der er noget i tidslinjen som ikke hĂŠnger sammen.

Skrevet
herrens skrev, for 1 time siden:

Kunne det tÊnkes, at de barylere har haft LTF hÊttetrÞjer pÄ ?

Skrevet
McLovin skrev, for 10 minutter siden:

Jeg synes nu ogsÄ det virker lidt lunkent

I nat bliver indlĂŠgget skrevet.

1:03 bliver Nicole' annonce fornyet pÄ annoncelight, hvor tidspunktet indikere at det ikke er en autofornyelse.

6:05 bliver Rouwdy Couple' annonce fornyet. BÄde som solo og som par er man klar til at tag imod kunder i BrÞnshÞj.

11:30-13:30 skulle der afholdes gangbang i Bording, som sÄ er aflyst pga dÞdstrusler.

Det virker bare ikke som et naturligt reaktionsmĂžnster og der er noget i tidslinjen som ikke hĂŠnger sammen.

Normalt kontrollere jeg altid historie og baggrunden fĂžr jeg skriver ...ikke i dette tilfĂŠlde hvor jeg blindt har skrev uden fakta..... hmm đŸ€” god huskekage...

Nu er i 2 som skriver og begge med mange Ă„r herinde og en trovĂŠrdighed tĂŠnker jeg ...đŸ€”đŸ™‚

Men mÄ spÞrge hvad grunden til en sÄ vild evt aflysning mÄ vÊre ? Og at skrive det herinde til de tilmeldte...

Skrevet
Havkatten skrev, for 1 time siden:

Kunne det tÊnkes, at de barylere har haft LTF hÊttetrÞjer pÄ ?

Nej det er stoppet i det offentlige rum da de blev forbudt. De bliver arresteret med det samme, hvis de gĂžr det !

Skrevet
Kaptajn K skrev, for 2 timer siden:

Det er sjĂŠldent at folk tĂŠnker logisk efter en traumatisk oplevelse.

Men, hvis man gerne vil lave gangbangs eller andre private arrangementer, hvor der ikke kommer bander og andet lignende sÄ ejer jeg et vÊrtshus pÄ sydfyn, hvor den slags kan lade sig gÞre, hvis man spÞrger pÊnt og det foregÄr om aftenen pÄ en hverdag. SÄ er der endda en erfaren bartender, der kan servicere Þl, vand og kaffe.

og hernede har vi ikke alle mulige mĂŠrkelige bander der tĂžr rĂžre ved stedet.

Er det okay jeg sender en besked

Skrevet
HumoristenAlfa skrev, for 2 timer siden:

Normalt kontrollere jeg altid historie og baggrunden fĂžr jeg skriver ...ikke i dette tilfĂŠlde hvor jeg blindt har skrev uden fakta..... hmm đŸ€” god huskekage...

Nu er i 2 som skriver og begge med mange Ă„r herinde og en trovĂŠrdighed tĂŠnker jeg ...đŸ€”đŸ™‚

Men mÄ spÞrge hvad grunden til en sÄ vild evt aflysning mÄ vÊre ? Og at skrive det herinde til de tilmeldte...

MÄske der ikke var tilmeldinger nok men hvad ved jeg!

Det er aldrig rart at skulle aflyse pÄ det grundlag. SÄ mÄ man jo finde pÄ noget andet at give skylden.

Men skulle der ligge noget i politi rapporten om trusler/skydevÄben/Bording online tager jeg alt i mig igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.