Hop til indhold

Afpresning af bander, aflyst gangbang

Featured Replies

Skrevet

Hej…

Vi desværre nødt til at aflyse gangbang - banden LTF. Kom og stak en pistol i hovedet på mig.

Og krævede procenter af alt hvad jeg lavede.

Og hvad min kollega lavede, så vi er taget afsted derfra og er nu på vej hjem mod København…

Vi er oprigtig ked af det.

Skræmte og bange.

Vi håber på at se jer et andet sted..

Mvh

Melanie & Nicole Gigi

Skrevet

Først og fremmest håber jeg i er nogenlunde okay efter omstændighederne..gør mig oprindeligt ikke bare sur og rasende(men hævnlystende) at disse kulturarvs typer er her i landet med den afstumpet mentalitet....

Ved i får en masse kommentar om at anmelde dem (og moralsk set ja ) men såen fungere det bare ikke i praksis i den verden jeg selv kommer fra og af .... puuuh skal passe på hvad jeg skriver ....

Sender jer en masse tanker og luft kram ... ved hvad i har oplevet på egen krop desværre... knus og tanker

Skrevet

WTF 😡 det er jeg utrolig ked af høre, det var dog en forfærdelig oplevelse, er i okay?

Jeg håber at politiet få fat i dem, så de kan få mange år på Sikringen i Slagelse og en udvisning af Danmark for bestandigt.

Skrevet

Hvad fander laver LFT i Bording af alle steder? Er det pga. Kærshovedgård udrejsecenter eller hvad, at de er tilstede i det område? For ellers høre de jo til i København.

Skrevet
Tihi skrev, for 2 minutter siden:

Hvad fander laver LFT i Bording af alle steder? Er det pga. Kærshovedgård udrejsecenter eller hvad, at de er tilstede i det område? For ellers høre de jo til i København.

Nej de er i Jylland også alle steder fra Frederikshavn til Esbjerg..og ved hvilken by nærmere bestemt i det område som er omtalt...

Redigeret af HumoristenAlfa

Skrevet

denlillebandit synes det er en rigtig dårlig ide at give LTF et fingerpeg om, hvor Missmelani og veninde befinder sig i den her tråd.

Fy for den for en oplevelse Melanie, det er sgu for grumt. Desværre er der ikke mange moralkodekser i bandemiljøet generelt, de har alle deres egne moralsæt. Håber I får den hjælp i skal have og ingen har taget skade af en psykolog time eller to. Mange varme tanker til Jer

Skrevet

Loyal To Familia - LTF

Det er velkendt, at de udenlandsk inspirerede bander i DK har en stor del af indtjeningen ved narko, afpresning og trusler i forretnings- og prostitutionsmiljøet. Bording ligger få kilometer fra udrejsecenter Kærshovedgård og det er i min optik, med min baggrund indenfor Security, at truslerne mod vores GP`ere, uanset om det er de danske eller udenlandske, udspringer fra kriminelle netværk i nærområdet.

Afstand fra Bording centrum til udrejsecenter Kærshovedgård er 6,5 km.

Der foregår ufatteligt meget kriminalitet fra udrejsecenteret, mere end du og jeg nogensinde kommer til at høre om, og hvis der blev åbnet op for "Pandoras Æske", og politiet fik mulighed for at informere bredt og objektivt om hvad der egentligt foregår i disse kriminelle bandemiljøer, ville almindelige danskere skulle forholde sig til virkeligheden og måske gå og være utryk ved at færdedes på offentlige pladser i byrum, efter mørkets frembrud.

Jeg har ondt af Melanie og alle de andre i de miljøer, hvor man bliver nødt til at underkaste sig dominans og kriminelle, der tjener godt på kriminel afpresning af de gode borgere, der slider og arbejder hårdt for at skabe sig en værdig indtægt.

Håber at politikerne vil stramme op på den slags og holde de personer bag lås og slå, indtil kriminalforsorgen kan sikre sig, at det aldrig kommer til at ske igen for de personer som bliver anbragt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.