Hop til indhold

Usmageligt - unge østeuropæiske piger

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 30.9.2026 at 09:35:

Det nok nemmere at bilde sig selv ind at man er en Adonis i sengen ved de unge kvinder der ikke har prøvet så meget endnu forestiller jeg mig😜🤣..

Jeg tænker det i nogen grad er op til den søde dame at få gæsten til at føle sig ok og godt tilpas. Jeg oplever at en del damer er rigtig gode til det selvom jeg godt ved jeg ikke er en Adonis eller guds gave til kvinder, men det er måske noget vi burde gøre lidt mere ud af i anmeldelser.

Hvor god er damen til at få dig til at føle dig godt tilpas og ok. Jeg oplever at kvinder over 35 som gennemsnit er bedre til det end yngre kvinder, men min erfaring med unge piger er også meget begrænset.

• Svar 288
  • Visninger 20.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Er glad for der findes mænd der tænker mere på pigernes velbefindende end deres egen udløsning ❤️❤️❤️

• NysgerrigNy
    NysgerrigNy

Har du links til alle de her piger som man ikke bør besøge fordi de er unge flotte kvinder - så jeg kan være helt sikker på at undgå dem ekstra meget 🤩 upassende og dårlig humor kan forekomme...

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har sendt links osv til de forskellige nyhedsmedier og spurgt om de ikke kunne finde på at finde det spændende hvor alle de unge piger kommer fra.. Efter den tråd hvor jeg gjorde folk opmærksom på

Postede billeder

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Men jeg vil stadig gerne vide hvordan jeg konkurrence forvrider☺️.?

Altså, hvis du er lidt for lækker, er det da konkurrence-forvridende - hold op med det 🤑😝

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 15 timer siden:

hvis du har beviser for at der er en luder der kun er 14 år gammel, skal du gå til politiet. En ung mand tænder nok mere på en ung kvinde.

Nah, jeg har ikke grund til at tro pigen er 14 år gammel, hvis hun skriver 18 eller 19. Det er mere de typer der besøger en pige, der ligner en 14 årig, der er problemet. Jeg har tidligere sagt at jeg håber Politiet/myndigheder holder øje med hvem der besøger disse piger, da det godt kunne ligne de har interesser der tangerer det ulovlige. Det er jeg blevet bekræftet i at de gør, heldigvis.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 30.9.2026 at 09:35:

Det nok nemmere at bilde sig selv ind at man er en Adonis i sengen ved de unge kvinder der ikke har prøvet så meget endnu forestiller jeg mig😜🤣..

Der synes jeg nu nok du tager fejl.

Jeg synes selv det er megafrækt at besøge en glædespige, der er rigtig meget yngre end mig selv. Men jeg har nu ingen idé om at jeg er nogen som helst Adonis. Tværtimod er det snarere det modsatte, for som en mand i 50'erne må jeg jo erkende, at min erektion ikke er helt lige så villig og oftest ikke så hård, som den var dengang jeg var i 20'erne og på alder med de glædespiger, jeg besøger. Så er det derimod nemmere at besøge en glædespige i 40'erne eller ældre, der måske har lidt mere forståelse for alderens skavanker.

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 20 timer siden:

En ung mand tænder nok mere på en ung kvinde.

Da jeg var i 20'erne fandt jeg kvinder væsentlig ældre end mig meget spændende. Men jeg har alle dage deværre været alt for tilbageholdende, så hvis der har skullet ske noget, så har det været kvinden, der skulle tage initiativet. Så jeg havde ikke modet til at tilnærme mig disse ældre kvinder dengang, og ingen af de fandt åbenbart mig interessant.

Skrevet

Hva faen sker der i denne tråd? Hvorfor har vi nu så travlt med at svine folk til pga. deres alder? Nu er det sørme både de unge og gamle, der bliver svinet til. Vi bør sgu kunne respektere, at både GP'er og kunder kan være unge og gamle og alt derimellem.

Jeg bryder mig på ingen måde om dendanskemands sprog.. men "en lille skinnende mørk perle" er altså et racistisk udtryk. Det burde vi altså holde os for gode til.

Skrevet
Detprøvervilige skrev, for 14 timer siden:

Nu skal vi være overbærende med DDM, jeg har selv en lille tissemand, og når den så ikke vil stå selv, så bliver jeg også så sur, at det skal gå ud over alle internet fora i hele verden. hvis ingen svarer, så prøver jeg at fornærme så meget at der til sidst er en der svarer. Efter sådan en god gang rage, så står den igen. Så kan jeg besøge de unge piger, de væmmes godt nok ved synet af mig, men jeg fantaserer om, at når jeg går der fra, og de har prøvet at slippe nemt uden om opgaven, så er det fordi de ikke kan tage alle mine 7cm.

Det kunne være at man bare skulle lave en under kategori, udelukkende til rage.

Det er synd for dig du er dårligt udrustet. Men det er ikke tilfældet her. Men sødt du prøver at score billige point hos udkantsdanmarks tykke ludere

Skrevet
Klopp skrev, for 14 timer siden:

Hvad ..? Den forstår jeg simpelthen ikke , hvem har ingen konkurrenter..? Mig , udkants Danmark .., altså hvad fabler du om makker

de ludere der kommenterer i tråden.

Skrevet
Borende X skrev, for 14 timer siden:

Ikke-etnisk danskere

1) trækker ret ofte racismekortet, når de bliver sure.

2) betegner gerne etnisk danske kvinder som "ludere".

Begge ting ses i dine indlæg, og det styrker da Frodige Idas teori. Jeg har i øvrigt anmeldt dine indlæg. Din tone hører ikke hjemme herinde.

Hvis jeg var indvandrer ville jeg da ikke have noget imod at sige det, da JEG ikke mener der er noget galt i at være indvandrer. Jeg betegner også udenlandske ludere, som ludere, det samme gør mine danske venner

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 14 timer siden:

Racist…..nok nærmer realist.

Ja at være en tyk trunte har klart sine fordele. Jeg slipper for at møde typer som dig.

Jeg tiltrækker no bull shit mænd der er ordentlig opdraget.

Mænd der tænder på selvstændige voksen danske kvinder med en masse livserfaring hvor de ved der er orden på tingene. De dejlige mænd er heldigvis en stor del af af vores branchen.

Din fremtoning tænder meget få kvinder hvis overhovedet nogen og slet ikke danske voksne kvinder.

Forstår godt hvor dit had til os danske voksne luder kommer fra, den sang har vi hørt 1000 gange herinde fra bruger med anden etnisk baggrund. En klassiker.

Nok nærmere mænd der ikke kan få andre fordi du er den eneste i området tykke trunte

Skrevet
Kirneh86 skrev, for 12 timer siden:

Det handler vist bare om en forsmået mand, der har fået lidt for mange afvisninger……

image.png

Det var en joke, men hvis du ikke kan se det, så det synd for dig lille ven. Der er sgu da ikke nogen der ville lave sådan en tråd.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Endnu et comeback der vidner om din høje intelligens.. Forestil dig her jeg laver en overdrevet “ååååh nej du har ramt mig lige i hjertet hvordan skal jeg nogensinde komme mig”parodi der er John Cleese værdi😂..

Men jeg vil stadig gerne vide hvordan jeg konkurrence forvrider☺️.?

Det har jeg skrevet flere gange. Du sviner dine konkurrenter til, som jeg har skrevet flere gange i en måned nu, ved godt du ikke er så intelligent, men så slå det op

Skrevet
TVR 2 skrev, for 8 timer siden:

Nah, jeg har ikke grund til at tro pigen er 14 år gammel, hvis hun skriver 18 eller 19. Det er mere de typer der besøger en pige, der ligner en 14 årig, der er problemet. Jeg har tidligere sagt at jeg håber Politiet/myndigheder holder øje med hvem der besøger disse piger, da det godt kunne ligne de har interesser der tangerer det ulovlige. Det er jeg blevet bekræftet i at de gør, heldigvis.

Man kan godt høre du er en psykisk syg kommunist.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.