Hop til indhold

Usmageligt - unge østeuropæiske piger

Featured Replies

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 22 minutter siden:

3 børn som 25-årig? det lyder også som om du er helt normal😂

Du kan egentlig bare bruge et snabel a og så skrive mit brugernavn herinde og dine svar i en besked i stedet for at citerer store kommentarer og på flere post☺️👍.. Så ser det sådan her ud:

@dendanskemand91 hvor har du nogensinde set mig påstår jeg er normal🤷🏼‍♀️.? Jeg er exceptionel, helt utrolig sjov, spidsfindig og tydeligt mile over dig i skriftlig formåen og jeg mistænker intelligens😋..

Du må da endelig komme med dine teorier til hvorfor de danske bordeller er tyndet ud..

Det er lige sådan nogle kommentarer der vidner om dit lavere intelligens niveau.. Jeg tror aldrig jeg i mit liv har vejet over 50 kg ikke engang som højgravid🤣😂.. Medmindre du selvfølgelig mener “buttel” for så ved jeg ikke hvad det er for noget☺️..

Redigeret af JenniferRomantica

• Svar 230
  • Visninger 15.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Er glad for der findes mænd der tænker mere på pigernes velbefindende end deres egen udløsning ❤️❤️❤️

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har sendt links osv til de forskellige nyhedsmedier og spurgt om de ikke kunne finde på at finde det spændende hvor alle de unge piger kommer fra.. Efter den tråd hvor jeg gjorde folk opmærksom på

• NysgerrigNy
    NysgerrigNy

Har du links til alle de her piger som man ikke bør besøge fordi de er unge flotte kvinder - så jeg kan være helt sikker på at undgå dem ekstra meget 🤩 upassende og dårlig humor kan forekomme...

Postede billeder

Skrevet

Det er let at sky den last man ikke har. Og jeg har ikke lyst til helt unge piger, så det er jo let at moralisere ifht andre der gerne køber sex af så unge piger.

Nu er der jo så også det aspekt at man kan være i tvivl om hvorvidt man køber sex af disse piger eller af “ejeren af disse piger”, hvis de ikke arbejder frivilligt og for primært sig selv. Det er ret umuligt at gennemskue og det må blive den enkelte sexkøbers ansvar om de, ulovligt, køber sex fra en pige der ikke er frivilligt i faget og som ikke selv bestemmer hvordan, hvor meget og hvornår hun arbejder.

Jeg synes der er et ansvar som visse sexkøbere tager ret let på. For let på. Desværre, for der er jo med til at holde gang i NOGET AF DET VÆRSTE KRIMINALITET, der faktisk findes. På niveau med grov vold og narkohandel.

Personligt synes jeg man bør gå uden om piger hvor der tvivl om de arbejder frivilligt.

Redigeret af Slowman

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Du kan egentlig bare bruge et snabel a og så skrive mit brugernavn herinde og dine svar i en besked i stedet for at citerer store kommentarer og på flere post☺️👍.. Så ser det sådan her ud:

@dendanskemand91 hvor har du nogensinde set mig påstår jeg er normal🤷🏼‍♀️.? Jeg er exceptionel, helt utrolig sjov, spidsfindig og tydeligt mile over dig i skriftlig formåen og jeg mistænker intelligens😋..

Du må da endelig komme med dine teorier til hvorfor de danske bordeller er tyndet ud..

Det er lige sådan nogle kommentarer der vidner om dit lavere intelligens niveau.. Jeg tror aldrig jeg i mit liv har vejet over 50 kg ikke engang som højgravid🤣😂.. Medmindre du selvfølgelig mener “buttel” for så ved jeg ikke hvad det er for noget☺️..

Når man har 3 børn som 25-årig og er prostitueret, så stinker det langt væk af manglende intelligens og at du er det vildeste white trash

Skrevet

som slut bruger er det sindssyg svært og se om der er bagmænd der skummer fløden. Nogle annoncer er ret lette og spotte men jeg tænker der er en del andre der også er nogle bag som kender lovgivningen nok til og udnytte smuthullerne så de lejer lokaler ud og hjælper med diverse til urimelig høje gebyrer, når man ser pris for privat chauffør misbrug i det offentlige er det vel ret let og retfærdiggøre en vis % af GP's fortjeneste bliver brugt på hjælp med transport osv. det eneste man kan gøre er og følge sin samvittighed og prøve at undgå de værste banditter og nej det er ikke bedre bare og kigge på Danske der er også en del misbrugere, psykisk ustabile osv. som bestemt heller ikke er rigtig frivillige

Skrevet

Oooh looord @dendanskemand91🤣.. Normalt debatterer jeg glædeligt også med individer der er derude hvor selv guderne kæmper forgæves men ærligt så graver du din egen grav med dine kommentarer så jeg gider sku ikke engang💁‍♀️..

Ha’ lige en skide dejlig dag ikke buddy❤️..

Skrevet
Voiggodrengen skrev, for 46 minutter siden:

Dettte klær dig ikke

Der er absolut intet der klær ham

Skrevet

@gøffe nu har jeg efterhånden arbejdet mange steder og på mange facetter af denne branche og jeg har aldrig som i aldrig mødt en eneste pige med et stofmisbrug.. Og vi piger snakker altså🫣🤣.. Er der sladder at sprede så spredes det💁‍♀️..

Skrevet

Jeniffer: Nu snakker jeg generelt og ikke bare de få etablere lysthuse der er, det er kun et par uger siden der var en tråd om en der havde sagt forvel til verdenen, det kan umuligt have været en der var i god balance og ja hun har huseret herinde i en del år med blandede anmeldelser ikke jeg har været der, jeg så bare kommentaren og en hurtig søgning vist den vist var god nok, trist. jeg er slet ikke i tvivl om sladder spredes hurtigere end benene det er typisk Q 🤣

Skrevet
dendanskemand91 skrev, 1 time siden:

Ja og det er vi glade for så vi kan knalde attraktive kvinder. Heldigvis bor vi ikke alle i udkantsdanmark hvor der ikke er nogen konkurrence, så man må nøjes med en buttel gammel dame, som dig

Hvis den slag foresætter ender det jo med, at den gamle moderatorlinje genoptages med karantæne,

Så skriv i en ordentlig tone

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 39 minutter siden:

Oooh looord @dendanskemand91🤣.. Normalt debatterer jeg glædeligt også med individer der er derude hvor selv guderne kæmper forgæves men ærligt så graver du din egen grav med dine kommentarer så jeg gider sku ikke engang💁‍♀️..

Ha’ lige en skide dejlig dag ikke buddy❤️..

Sjovt du kritiserer min stavning, samtidig med at du ikke selv kan stave, lille skat.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden:

Tror seriøst mit nye Twitter navn skal være “Det vildeste white trash”😂😂..

ville være meget passende

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 3 minutter siden:

Sjovt du kritiserer min stavning, samtidig med at du ikke selv kan stave, lille skat.

Hvad mener du dog lille ven☺️.? Jeg har på ingen måder kritiseret din stavning.. Jeg fandt bare mere sandsynligt at der fandtes noget der hed “buttel” jeg ikke havde hørt før end at du kaldte en kvinde på 43 kg for buttet😂..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 32 minutter siden:

Hvad mener du dog lille ven☺️.? Jeg har på ingen måder kritiseret din stavning.. Jeg fandt bare mere sandsynligt at der fandtes noget der hed “buttel” jeg ikke havde hørt før end at du kaldte en kvinde på 43 kg for buttet😂..

Din taletid er opbrugt nu!

Om du er buttet, slidt eller ej så er det nu vi skal videre. En børnehave det her.

Mvh John

Skrevet
Wafanden skrev, for 4 minutter siden:

Om du er buttet, slidt eller ej så er det nu vi skal videre. En børnehave det her.

Mvh John

Sjovt du omtaler det som en børnehave, men kun Jennifer du beder smutte. Må kvinder ikke have taletid for dig?

Skrevet
Wafanden skrev, for 15 minutter siden:

Mvh John

Sikke et bidrag til debatten du kommer med der☺️..

Heldigvis er jeg en voksen kvinde og du er ikke min far uanset🤣..

Ha’ en dejlig lørdag så fortsætter jeg lige som det passer mig imens😋..

Skrevet
Pink Peach skrev, for 11 minutter siden:

Sjovt du omtaler det som en børnehave, men kun Jennifer du beder smutte. Må kvinder ikke have taletid for dig?

dendanskemand91 bliver ved med at baite Jennifer, og hun springer i, med begge ben, hver gang. Du kan sikkert spørge dendanskemand91 meget pænt, om han vil flette næbet, men jeg forestiller mig, at dette er hans aftensunderholdning. Så er det nok nemmere, at overbevise den voksne om, at det ikke er værd at spilde tid på at skændes med én, som bare fisker efter reaktioner.

Om ikke andet, så er det da træls at en ellers spændende tråd skal ødelægges på denne måde. Fem siders diskussion men kun en halv side er relevant...

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Sikke et bidrag til debatten du kommer med der☺️..

Heldigvis er jeg en voksen kvinde og du er ikke min far uanset🤣..

Ha’ en dejlig lørdag så fortsætter jeg lige som det passer mig imens😋..

Alle ved jo hvad din agenda er. At skade nogle pigers forretning og velbefindende her i landet. At du ser kunderne forsvinde til nye unge kræfter der har en noget mere fristende og tillokkende menu end gamle bordeldamer.

Må jeg bare gøre dig opmærksom på at den mission er mislykket. Alle er stadig i landet og velbesøgt og dertil er nye tilkommet i dag.

Bh John

Skrevet
Wafanden skrev, for 8 minutter siden:

Alle ved jo hvad din agenda er. At skade nogle pigers forretning og velbefindende her i landet. At du ser kunderne forsvinde til nye unge kræfter der har en noget mere fristende og tillokkende menu end gamle bordeldamer.

Må jeg bare gøre dig opmærksom på at den mission er mislykket. Alle er stadig i landet og velbesøgt og dertil er nye tilkommet i dag.

Bh John

Jeg gider ikke engang.. Kopierer du bare hvad en anden bruger skriver eller🤣.?

Skrevet

Kære standhaftige kvinder og mænd som kæmper de udsatte unge kvinders sag, men vi må konstatere at I er op i mod fuldstændig skruppelløse mænd, lige som guderne er oppe imod d tåber.

Desværre må vi konstatere at disse mænd er udenfor pædagogisk rækkevidde og man kan ligefrem mistænke at de går de kriminelles ærinde, og al jeres energi og skriveri er spildte ord på Balle-Lars.

Spar jeres energi til nogle som det er værd at bruge den på og ikke disse tåber.

Skrevet
Wafanden skrev, for 15 minutter siden:

Alle ved jo hvad din agenda er.

Åbenbart ikke dig 😂 for du har misforstået, hvad det handler om!

Men wa fanden - man er jo ikke forpligtet udover sine evner 😊

Wafanden skrev, for 17 minutter siden:

Alle er stadig i landet og velbesøgt og dertil er nye tilkommet i dag.

Jeg har hørt om jeres “pædofili-ring”-lignende setup, hvor det hele kører lidt i det skjulte, så I kan fortsætte med jeres tilbøjeligheder.

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg gider ikke engang.. Kopierer du bare hvad en anden bruger skriver eller🤣.?

Gør det ondt at folk har set dit motiv? du har mange børn burde du ikke bruge lidt tid med dem i stedet for at bruge dit liv herinde?

Skrevet
sn57 skrev, 1 time siden:

Kære standhaftige kvinder og mænd som kæmper de udsatte unge kvinders sag, men vi må konstatere at I er op i mod fuldstændig skruppelløse mænd, lige som guderne er oppe imod d tåber.

Desværre må vi konstatere at disse mænd er udenfor pædagogisk rækkevidde og man kan ligefrem mistænke at de går de kriminelles ærinde, og al jeres energi og skriveri er spildte ord på Balle-Lars.

Spar jeres energi til nogle som det er værd at bruge den på og ikke disse tåber.

Eller også syntes vi det er dårlig stil at en ældre kvinde skal svine unge til fordi de tager hendes kunder

Skrevet
Wafanden skrev, 1 time siden:

Bh John

Jennifers moralske kompas, gør nok at langt flere (mig selv inklusiv) meget gerne vil besøge hende

Skrevet
niceguyhimself skrev, for 3 minutter siden:

Jennifers moralske kompas, gør nok at langt flere (mig selv inklusiv) meget gerne vil

Hendes opførsel herinde er krampagtig og hun virker fuldstændig blottet for enhver erkendelse af at nye, yngre og mere attraktive piger er vores foretrukne.

Hendes smædekampagne er smålig.

Det er da lige før man savner en moderator.

J

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.