Hop til indhold

Selfies af kunder.

Featured Replies

Skrevet
HNK6 skrev, for 3 timer siden:

Er godt klar over at GPerne sjældent tænder på kunderne

Det passer virkelig ikke. Jeg har virkelig mange lækre, søde og frække kunder jeg tænder meget på.

Skrevet

pacer skrev, for 1 time siden:

Mange bruger burner telefoner og numre de ikke kan affilieres med, så skulle det være under om de selvsamme ville sende selfies.

Der er også mange der er ligeglade. Sender mails med uopfordret selfie, hvor deres fulde navn og familiens adresse og billede fremgår, eller fra deres arbejdsmail hvor navn, stilling, firma mm. Fremgår. Jeg har sågar haft besøg af en kendt der brugte hans rigtige navn, troede det var et alias til han stod foran mig 🤣 tror 50% af mine kunder ville sende billede hvis jeg bad om det. Men uden tvivl, man mister mange hvis man bad om det.

Skrevet
Pink Peach skrev, 1 time siden:

Der er også mange der er ligeglade. Sender mails med uopfordret selfie, hvor deres fulde navn og familiens adresse og billede fremgår, eller fra deres arbejdsmail hvor navn, stilling, firma mm. Fremgår. Jeg har sågar haft besøg af en kendt der brugte hans rigtige navn, troede det var et alias til han stod foran mig 🤣 tror 50% af mine kunder ville sende billede hvis jeg bad om det. Men uden tvivl, man mister mange hvis man bad om det.

Ja, nogen er nok mere modige end mig.

Jeg tænker, har de overhovedet overvejet muligheden for, at de kan blive eksponeret som købesexkunder, og de konsekvenser, som det kan have? Eller tror de fuldt og fast på, at deres selfie er i helt trygge hænder hos glædespigen og aldrig risikere at komme ud? Eller er de bare fuldstændig ligeglade?

Dybest set er jeg jo ligeglad med, om folk ved, at jeg har fornøjelse af glædespiger nogle gange om året. Men jeg frygter, hvordan folk vil reagere, hvordan deres reaktion over for mig vil være. I mit snart lange liv har jeg over årene mange gange, typisk over øl eller rødvin, hvor man snakker om alt og alle, også været vidne til og deltager i diskussioner om prostitution. Jeg har egentlig altid holdt mig lidt i baggrunden i disse diskussioner og nøjes med mine to synspunkter: "Kvinder har lov til at gøre, som de har lyst til" og "Prostituerede burde have samme sikkerhedsnet som andre på arbejdsmarkedet, især når vi også forventer, at de betaler skat af det". Men i disse diskussioner har jeg ofte hørt, hvordan ganske almindelige danskere (dvs. folk som min familie, mine naboer og mine kolleger) ser ned på både sexkunder og glædespiger. Navnlig kvinder har meget lidt accept af andre kvinders valg, når de vælger at være glædespige, og meget lidt forståelse for, at nogle mænd går til glædespiger. Så selvom jeg dybest set er ligeglad med om folk ved det, så vil jeg ikke risikere at få dette "brændemærke" af familie, venner eller kolleger.

Men hatten af for dem, som har modet til ikke at skjule sig bag aliasser, telefoner med taletidskort og mailadresser oprettet kun til det formål.

Skrevet
  • Author
Pink Peach skrev, for 2 timer siden:

Det overrasker mig må jeg sige, folk er ikke så diskrete som jeg troede.

Bruger også selv min alm telefon og mit eget fornavn men billede sender jeg ikke.

Skrevet

Der er for nyligt en gp som skiftede mail-adresse og sendte info om dette ud til alle sine kunder. Man kunne så se alle de andre kunders adresser, og her var der fx en der brugte sin arbejdsmail hos et velkendt større dansk firma 😅

Skrevet
Happyfeet skrev, for 12 minutter siden:

Der er for nyligt en gp som skiftede mail-adresse og sendte info om dette ud til alle sine kunder. Man kunne så se alle de andre kunders adresser, og her var der fx en der brugte sin arbejdsmail hos et velkendt større dansk firma 😅

Ahh men det var da også virkelig dumt. Jeg håber hun gav en omgang til alle på listen som et plaster på såret.. 🤗

Skrevet
Den erfarne skrev, for 8 timer siden:

Ahh men det var da også virkelig dumt. Jeg håber hun gav en omgang til alle på listen som et plaster på såret.. 🤗

Desværre, men til gengæld var der en der svarede med ‘Svar alle’, og spurgte hvornår hun havde tid 🤪

Der må næsten have været andre end mig herindefra på den liste

Skrevet
pacer skrev, for 22 timer siden:

Bruger også selv min alm telefon og mit eget fornavn men billede sender jeg ikke.

Ja det overrasker også mig.

Fornavn, alder og nationalitet passer, når jeg kontakter en glædespige. Det er også det eneste, for mail er en sexmail og telefonen er en sextelefon, og efternavn bruger jeg ikke. Og spørger de hvorfra jeg kommer, så er mit svar nærmeste større by (bor selv i en mindre by med nok under 5000 indbyggere). Så føler jeg mig rimelig anonym, når jeg er 50 km eller mere hjemmefra.

Skrevet
pacer skrev, for 22 timer siden:

Jeg bruger også min almindelige telefon. I vore dage har ægtefæller jo hver sin, så det er ikke noget problem. Derudover har jeg hos teleselskabet sørget for at få slettet mit nummer på alle offentlige steder.

Det gør, at jeg kan kontakte glædespiger, så de ser mit nummer, men ikke kan spore mig. Det er en god ting hos de piger, der skriver, at de ikke besvarer hemmeligt nummer.

På deres telefon står nummeret, men de kan som sagt ikke forbinde det med et navn og en adresse.

Skrevet
Borende X skrev, for 50 minutter siden:

Jeg bruger også min almindelige telefon. I vore dage har ægtefæller jo hver sin, så det er ikke noget problem. Derudover har jeg hos teleselskabet sørget for at få slettet mit nummer på alle offentlige steder.

Det gør, at jeg kan kontakte glædespiger, så de ser mit nummer, men ikke kan spore mig. Det er en god ting hos de piger, der skriver, at de ikke besvarer hemmeligt nummer.

På deres telefon står nummeret, men de kan som sagt ikke forbinde det med et navn og en adresse.

Det er jo det samme med min taletidstelefon. Her kan de også se nummeret, men ikke forbinde den med navn og adresse.

I de forhold jeg har haft har mine og hendes telefon aldrig været så personlige at den anden ikke havde fuld adgang til den. Var jeg gift og var min kones mobiltelefon total forbudt for mig, så ville jeg da nok først begynde at blive mistroisk.

Skrevet

Omvendt, så er det fuldstændig spild af tid og penge (for begge), at skulle afvise i døren- og det ville helt sikkert medfører et surt opstød herinde efterfølgende, som jo kan have langsigtede konsekvenser for pigen... 😅

Nu er jeg selv kun sugarbabe, men det betyder noget for tilliden at man ved hvem man taler med- og laver aftaler med.. ❤️ Jeg har vitterligt aldrig tænkt tanken at bruge et billede til andet end det formål at vurderer seriøsitet, hygiejne standard og min egen sikkerhed - vil gerne lige dobbeltjekke at jeg ikke kender vedkommende i virkeligheden for vores begge skyld, tjekke at han ikke tidligere er en jeg har afvist pga grænseoverskridende adfærd og tjekke at han ikke ligner en der færdes i de trælse miljøer, for så vil jeg gerne have mulighed for at stoppe kontakten der, inden et møde bliver til virkelighed 😅

Men ja.. det er kompliceret.. suk.. Jeg bliver oprigtigt så TRÆT af det når enten pigerne eller køberne bliver udsat for afpresning, grovheder osv 😵‍💫 Det ødelægger SÅ meget for alle os andre.. 💔

Skrevet
Aarhus_pigen skrev, for 5 minutter siden:

Nu er jeg selv kun sugarbabe

Op med humøret! Du kan måske også godt blive en rigtig GP, hvis du strammer dig an 😊

Spøg til side (eller noget) - ja, det er sørgeligt, at der er nogen, der kan finde på at snyde og bedrage, men det er desværre nok vilkårene, når der øjnes lettjente penge.

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
Aarhus_pigen skrev, for 19 minutter siden:

Omvendt, så er det fuldstændig spild af tid og penge (for begge), at skulle afvise i døren- og det ville helt sikkert medfører et surt opstød herinde efterfølgende, som jo kan have langsigtede konsekvenser for pigen... 😅

Jeg kan absolut godt forstå, at du gerne vil se et billede af manden.

Og naturligvis vi de fleste blot bruge et billede til at vurdere seriøsitet, hygiejnestandard og egen sikkerhed, som du skriver.

Vi lever desværre også i en tid, hvor alt enormt nemt kan blive spredt på internettet. Og selvom jeg naturligvis rigtig gerne vil stole på dig (generelt tror jeg jo altid det bedste om folk), så er der måske også brodne kar blot nogle ganske få af kvinderne. Den risiko vil jeg ikke tage.

Skrevet
ensomfyr skrev, den 11.8.2026 at 21:46:

Var jeg gift og var min kones mobiltelefon total forbudt for mig, så ville jeg da nok først begynde at blive mistroisk.

Ja, men jeg er jo så snu, at jeg sletter beskederne, efterhånden som de indløber.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 9 minutter siden:

Den risiko vil jeg ikke tage.

Det forstår jeg 100% ... Ved dog ikke hvad løsningen er.. om den overhovedet findes 😅

Skrevet
Aarhus_pigen skrev, for 17 minutter siden:

Det forstår jeg 100% ... Ved dog ikke hvad løsningen er.. om den overhovedet findes 😅

Der er næppe en løsning.

Du har sex med de mænd, som er villige til at sende billeder af sig selv. Og jeg har sex med de kvinder, der vil se mig, selvom de ikke får et billede af mig.

Det kan jo være ærgerligt for os begge :-)

Skrevet
Borende X skrev, den 11.8.2026 at 20:54:

Men løber du ikke ind i det djælvens problem at Mobilepay har valgt at udgive vores judiske navn til enhver der ønsker at se det? Jeg synes det er latterligt at de fjernede Alias funktionen bare fordi Vipps ikke understøttede det (politet behøver ikke at dit judiske navn bliver delt med enhver for at finde frem til dig hvis du svindler)

Når jeg bruger mit backup nummer, som ikke har mobilepay, er jeg blevet mødt fra Thai piger at jeg skulle vise nummer med mobilepay (så dropper jeg dem jo bare, ligesom hvis de bad om ansigtsbillede)

Skrevet
NysgerrigNy skrev, for 4 minutter siden:

Men løber du ikke ind i det djælvens problem at Mobilepay har valgt at udgive vores judiske navn til enhver der ønsker at se det?

Jo, men jeg har ikke mit fulde navn på min telefon. Der står et helt almindeligt, uskyldigt -sen navn, omend jeg har et sjældent navn, som jeg faktisk ikke deler med andre her i landet.

Redigeret af Borende X

Skrevet
Borende X skrev, den 18.8.2026 at 00:05:

Jo, men jeg har ikke mit fulde navn på min telefon. Der står et helt almindeligt, uskyldigt -sen navn, omend jeg har et sjældent navn, som jeg faktisk ikke deler med andre her i landet.

Dvs mobile pay er ikke tilknyttet dette tlf nr som du giver ud til gp’er?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.