Hop til indhold

Anita Slim .... nær Fields i København

Featured Replies

Skrevet

Jeg kunne ikke finde noget på hende ..... i hvert ikke en ordentlig anmeldelse ) Nå jeg måtte tage en for holdet, hvilket også er fair da jeg med glæde har læst jeres anmeldelser gennem tiden.

Kontakten gik hurtigt gennem whatsapp .... vi fik en aftale i stand ..... og så begyndte det........ Kan jeg få at vide hvor du arbejder .... Nej tak. Kan jeg få dit og dat. Det endte med hun fik et screenshot af min bruger her på Eroguide. Og så svarede jeg lige på nogle ekstra spg. Altså Anita ser jo RET godt(i min optik) ud på billederne, så jeg tænkte ok jeg kører med på de her spg(ikke nogle crazy spg eller noget mind you), jeg tolkede det klart som om hun var ret bevidst om at få de rigtige ind af døren.

Godt så ... det var så også alt det negative out of the way 👍
Jeg ankom til et hotel i nærheden af fields og kom op til Anitas værelse ..... Jeg tænkte at hvis det ikke er hende jeg møder så ville I have oplevet en voksen mand græde 😂 døren åbnede og der stod hun OMG ..... totalt optifuck og som det skulle vise sig bare rigtig rigtig rar, at være sammen med. Altså hun er lækker, seriøst lækker (igen smag og behag er forskellig men DANG).
Jeg fik et velkomst kram, og fik brugt en masse ekstra på extras ... store-hjernen var totalt koblet fra på nuværende tidspunkt. Jeg fik et bad (og ja rummet er ikke stort det blev nævnt i det jeg læste, men det var helt fint for mig.).

Hun sagde hun er 24 år det kan sagtens passe, hendes krop er i hvert fald sprød nok til det, det er helt sikkert. Jeg kom ud fra det hurtigt bad(havde også badet hjemmefra), og hun var bare på og nærværende, jeg nød min tid med hende .... eneste anke var bare at jeg kom i løbet af nul komma fem hahaha det er godt nok nogle år siden det er gået så stærkt......men hey som jeg sagde hun er sød, lækker og ret stram, så jeg havde ikke en chance 🤣

Er hun et besøg værd(I er nok ikke i tvivl om hvad jeg mener) 100% ja ..... så selv om det var lidt annoying i starten med det skriven frem og tilbage omkring det ene og det andet(hun passer på sig selv hvilket jo er fint), så var den oplevelse jeg fik i den anden ende nok til at det ligesom helt er gledet i baggrund, men det er fair at nævne for folk så I ved det. Hun gav tantekys, ikke dybe, men jeg er ikke så meget til at kysse GP så det passede mig fint. Hendes røv var bare top tier, og brysterne tror de var ægte havde fokus så mange andre stedet jeg helt glemte at få mærket ordentligt efter.

Jeg vil sige afsted med jer ...... hun er her vist nogle uger endnu 👍

Link : https://nympho.dk/n35234/anita-slim

Redigeret af luckyc
stavefejl

Skrevet

Fin anmeldelse! Kom bare med flere af dem -)

Super du nævner det med tantekys - det er nemlig ikke noget for mig. Lidt ærgerligt for hun er sku lækker.

Bh.

K

Skrevet
  • Author
PhillyCC skrev, for 1 minut siden:

Great review. Do you know if her outcall rates are the same as incall? TIA

I have no idea to be honest.

Skrevet
PhillyCC skrev, for 11 minutter siden:

Great review. Do you know if her outcall rates are the same as incall? TIA

Thats not likely...

Skrevet

Hvordan er det at komme op til hendes værelse, henter hun en, eller kan man selv komme derop? Mange gange skal man jo bruge kort for at komme op på etagerne

Skrevet

Hun skulle komme fra Frankrig. Er det inden for skiven?

Engelsk med fransk accent lyder charmerende.

Skrevet
  • Author
niceguyhimself skrev, for 16 timer siden:

Hvordan er det at komme op til hendes værelse, henter hun en, eller kan man selv komme derop? Mange gange skal man jo bruge kort for at komme op på etagerne

På vej op var der allerede stod og ventede så jeg gik bare med ind, så ved det ikke 100%, men på vej ned kunne jeg bare trykke uden problemer på knappen og så kom elevatoren.

Skrevet
  • Author
pdkman skrev, for 3 timer siden:

Hun skulle komme fra Frankrig. Er det inden for skiven?

Engelsk med fransk accent lyder charmerende.

Hun er fra Ukraine sagde hun.

Skrevet

Tak for en god anmeldelse :)

jeg ser frem til en date med hende, hun er godt nok sprød - dog ærgerligt med semi-tungekys, havde ellers spurgt om hun kunne lide ægte gfe med snaveri )

Hvordan er hendes engelsk?

Redigeret af TheJollyBandit

Skrevet
  • Author

TheJollyBandit skrev, for 23 timer siden:

Hvordan er hendes engelsk?

Hun taler fint engelsk 👍🏻

Skrevet
niceguyhimself skrev, den 6.8.2026 at 19:17:

Hvordan er det at komme op til hendes værelse, henter hun en, eller kan man selv komme derop?

Altså jeg kan kun komme i tanke om et berygtet hotel i Ørestaden, som mange sexarbejdere har brugt igennem årene. Jeg skal ikke spille hellig, for jeg har selv besøgt herlighederne til dette formål. Det er meget ligetil. Diskret at komme op på den pågældende etage og ned igen.

Kunne ikke forstille mig andet end personalet godt ved hvad der foregår, men jeg har aldrig oplevet at blive spurgt om dit eller dat i receptionen.

Skrevet
luckyc skrev, den 7.8.2026 at 11:59:

På vej op var der allerede stod og ventede så jeg gik bare med ind, så ved det ikke 100%, men på vej ned kunne jeg bare trykke uden problemer på knappen og så kom elevatoren.

Tak for svar

Skrevet
McLovin skrev, den 10.8.2026 at 20:45:

Altså jeg kan kun komme i tanke om et berygtet hotel i Ørestaden, som mange sexarbejdere har brugt igennem årene. Jeg skal ikke spille hellig, for jeg har selv besøgt herlighederne til dette formål. Det er meget ligetil. Diskret at komme op på den pågældende etage og ned igen.

Kunne ikke forstille mig andet end personalet godt ved hvad der foregår, men jeg har aldrig oplevet at blive spurgt om dit eller dat i receptionen.

Tak, er altid lidt nervøs ved hotel, ved aldrig hvad man går ind til

• 2 weeks later...
Skrevet

Tak for en rigtig fin anmeldelse👍🏻

Er det blowjob uden kondom? Hun skriver nemlig ingen sex uden kondom.

men der står også man kan komme hende i munden eller ansigtet🤔

Skrevet
Quack skrev, for 3 minutter siden:

Hun skriver nemlig ingen sex uden kondom.

Du har ret, Anita´s menu KAN opfattes tvetydigt, blandt tilbyder hun også OWO, (Oral Whit Out), altså BJ uden gummi.

Min erfaring er dog at sex i nogles terminologi er decideret Samleje, vaginalt og analt.

En tidligere amerikansk præsident sagde I DID NOT HAVE SEX, WHIT THAT WOMAN, og det var jo "kun" et BJ han havde fået😉.

Så det er bare et spørgsmål om, hvordan ordet SEX bliver fortolket.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.