Hop til indhold

Priser på GB?

Featured Replies

Skrevet

Egentlig har jeg det sådan mht priser, at finder jeg den for høj, så holder jeg mig væk!

Men en gennemgang af de i øjeblikket annonceret GBer så ligger priserne mellem 800-2500 kr

Har selv kun deltaget i prislejet 800-1000, som alle har som minimum haft bj uden, og jeg har fået al den sex og tid jeg kunne ønske mig.

Hvad får man når prisen er i den høje ende, og alt er med, som man ikke får hos øko events?

Skrevet

Jeg ved at ved PGs der er der som regel flere kvinder med😋.. Så jeg tænker man måske få nogle ekstra aktive minutter💁‍♀️..

Og ellers så det vidst kun et par ekstra lægebesøg der er forskellen☺️..

* Og jeg insinuerer intet her det bare fordi jeg gå udfra man passer på sig selv og hinanden i sådan en situation og så det vel det eneste fornuftige😋..

Skrevet

En del tilbyder også anal, det hæver prisen.

Nogle er med mere end 1 pige, igen går prisen op.

Nogle sætter en begrænsning på deltagerantallet, så er der færre om at dække omkostningerne.

Man kan nogle steder for få creampie, det kan hæve prisen. Men ikke hos alle, for nogle af pigerne er det netop det element de tænder på.

Redigeret af Hr Lille Niels

Skrevet

Synes PG's arrangementer er et steal. 2 kvinder i 90 min: 1500 eller 3/4 kvinder i 120 min for 2500 kr er godt givet ud.

Det er ikke fordi der er det store kemi tjek når de er 3 eller 4. Men synes det alligevel er en god måde at få en fornemmelse, i hvert fald for mig, om jeg vil ha lyst til at booke en solo aftale med en af kvinderne.

Og hvis du har kriger mentalitet og en af de få last man standing, er der rig mulighed for at komme til :)

Skrevet

Håber, at det er ok at smide et udenlandsk alternativ ind i tråden. Jeg faldt nemlig over https://thephoenixclub.london, hvor man får to timers samvær for i alt 160 GBP. Der er flere piger, og man er garanteret, at der mindst er en pige for hver to mænd. Og ud fra billederne at dømme, går man bestemt ikke på kompromis med pigernes udseende.

Jeg har hverken erfaring med pågældende sted eller med GB i det hele taget, men skulle man have lidt tid til overs i London på et tidspunkt, kunne det da godt friste.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.