Hop til indhold

Problemer med købesex

Featured Replies

Skrevet

Hej derude

Her kommer et lille udpluk fra mine tanker. Måske nogen derude kan nikke genkendende til nogle af de tanker og følelser jeg har.

Jeg er en mand i begyndelsen af tyverne. Jeg har vel haft en 50-60 besøg ved prostituerede, og dette udgør nok et problem for mig. Jeg er studerende, og supplerer med deltidsjob, men denne “hobby” æder sommetider ret meget af både indkomst og opsparing. Jeg går på en anerkendt uddannelse, hvor jeg indtil videre klarer det godt. Jeg har været sammen med omtrent 10 piger udenfor denne verden, hvilket egentlig virker ganske normalt. At besøge prostituterede har og giver mig et stort dopamin kick. Jeg husker tydeligt første gang, hvor jeg besøgte en kvinde til et blowjob på et hotel i København. Jeg var overbevist om, at jeg ville blive røvet eller værre. Denne kombination af først “angst” og nervøsitet og derefter en seksuel oplevelse har givet mig mange kick og bliver ved med at gøre det. Derudover er det en ganske nem løsning at smide 800-1500 kroner for en typisk god oplevelse i stedet for at ses med en pige/kvinde ad flere omgange før man ved om det fører til noget. Min bekymring går både på, at denne adfærd formentlig påvirker mit syn på sex og intimitet og derudover udgør det også en økonomisk bekymring. Det skal nævnes at det sociale liv på min uddannelse ikke er så stort, og der derfor ikke er et hav af arrangementer, hvor man ellers typisk ville møde andre unge. Dette forhold har nok øget hyppigheden af købesex, da jeg tit har kedet mig og følt mig ensom. Hvis nogen er noget hele vejen i bunden, så vil jeg meget gerne høre jeres tanker, da jeg tænker at denne “hobby” med så meget dopamin involveret også påvirker jer andre

Skrevet

Genkender meget af det du skriver, da jeg også selv havde en meget tidlig debut i 'branchen,' og hurtigt havde besøgt mange piger og kvinder.