Hop til indhold

Problemer med købesex

Featured Replies

Skrevet

Hej derude

Her kommer et lille udpluk fra mine tanker. Måske nogen derude kan nikke genkendende til nogle af de tanker og følelser jeg har.

Jeg er en mand i begyndelsen af tyverne. Jeg har vel haft en 50-60 besøg ved prostituerede, og dette udgør nok et problem for mig. Jeg er studerende, og supplerer med deltidsjob, men denne “hobby” æder sommetider ret meget af både indkomst og opsparing. Jeg går på en anerkendt uddannelse, hvor jeg indtil videre klarer det godt. Jeg har været sammen med omtrent 10 piger udenfor denne verden, hvilket egentlig virker ganske normalt. At besøge prostituterede har og giver mig et stort dopamin kick. Jeg husker tydeligt første gang, hvor jeg besøgte en kvinde til et blowjob på et hotel i København. Jeg var overbevist om, at jeg ville blive røvet eller værre. Denne kombination af først “angst” og nervøsitet og derefter en seksuel oplevelse har givet mig mange kick og bliver ved med at gøre det. Derudover er det en ganske nem løsning at smide 800-1500 kroner for en typisk god oplevelse i stedet for at ses med en pige/kvinde ad flere omgange før man ved om det fører til noget. Min bekymring går både på, at denne adfærd formentlig påvirker mit syn på sex og intimitet og derudover udgør det også en økonomisk bekymring. Det skal nævnes at det sociale liv på min uddannelse ikke er så stort, og der derfor ikke er et hav af arrangementer, hvor man ellers typisk ville møde andre unge. Dette forhold har nok øget hyppigheden af købesex, da jeg tit har kedet mig og følt mig ensom. Hvis nogen er noget hele vejen i bunden, så vil jeg meget gerne høre jeres tanker, da jeg tænker at denne “hobby” med så meget dopamin involveret også påvirker jer andre

Skrevet

Genkender meget af det du skriver, da jeg også selv havde en meget tidlig debut i 'branchen,' og hurtigt havde besøgt mange piger og kvinder.

Var også i en lignende situation med studiet (studieklasser med 20 unge mænd, og var klassen heldig, 1 eller 2 unge kvinder), og i den alder, føles der langt mellem legepartnere på studiet, kollegiet, og byturene.. Så jeg tyede selv til besøgspiger for at fylde behovet imellem. Gode studiejob, investeringer, og lidt såkaldt 'hustle' på siden gjorde at finanserne var der til at skeje ud. Men for helvede da, pas på med at brænde opsparingen op.. Fede minder fylder, men ik på den bekostning.

Følte selv jeg var for langt ude, efter at have besøgt 8 piger på en uge.. Ensom og hormonel, og lidt ude af kontrol. Afhængig af rusen, af dopaminen.

Mit bedste råd ud af den glidebane, er at tage fysisk hånd om dig selv. Få taget trykket med det samme du vågner, og fokusér på noget andet.
Når du kommer hjem fra studie/job: tag trykket. Før du går i seng: Tag trykket.
Sørg for du er nulstillet, og du slipper for at lede efter pigen der kan gøre det for dig.

Trap derefter så langt ned du behøver, en pige om måneden/kvartalet/halvåret.. Hvad end virker. Vil mene det er sundt at få afstand til den rus du føler, hvis du for det første frygter at det ændrer dit syn på sex og intimitet, og for det andet hvis du føler reelle ændringer i dine holdninger på den front.
Er vigtigt at huske på at det her, den her branche, ikke kan sammenlignes med 'dating' eller 'at score' - det er en helt anden boldgade. Ét er at vide det, hvilket vi alle jo nok gør, noget andet er at forstå det - og vigtigere, huske det.

Et gammelt mundheld, der stadig gælder, lyder “You don't pay a prostitute for sex, you pay to leave." Du betaler for ikke at danne personlige bånd, for klare og opridsede grænser, og frirummet til at gå når mødet er slut. Jeg finder at jo flere jeg besøger, jo hurtigere er de også glemt - de bliver bare en del af baggrundsstøjen i mentallandskabet. Og var oplevelsen så dét værd, på sigt?

Alternativt er, eller kombineret med, et sæt stramme kriterier for hvem du besøger, og hvad du besøger dem for.

Skal det være for at løse ensomhed? Sigt efter noget kæresteoplevelse.
Er det for at fjerne kedsomhed? Måske en massage er nok? Varer får typisk længere, det er intimt, og der er ikke noget sex eller 'pilleri' involveret - det kan være enormt befriende at give dig selv en oplevelse, som du rent fysisk ikke selv kan udføre.

For tiden dyrker jeg en hyper-specifik niche jeg har været heldig at finde en pige der også tænder på, og er blevet meget selektiv med hvem jeg besøger udenfor de besøg som resultat.
Flere årsager gør at nichen kun kan udleves et par gange om måneden, og derfor er jeg begrænset i mine besøg helt naturligt. Det gør dog så besøget, planlægningen, udførelsen, udløsningen og rusen enormt intens, fordi jeg nu kun forkæler mig selv når jeg kan få præcis hvad jeg higer efter.

Skrevet

@Prinsenmedlansen ,Jeg tror vi er mange der er blevet fanget i den fælde af forskellige årsager.

Min løsning har har været at anvende min seksuelle energi på andre projekter i stedte for at til prostituerede. Jeg kan næven mange ting, for eksempel at arranger GB's, sexfester, sexture til storbyer, generelt indgå i netværk i forskellige subkulture i den seksuelle verden. Indgangs vinklen til dem har være diverse datingssites scor, tinder osv. Også mere sexrelaterede sites som fetlife, boyfriend/girlfriend osv.

Der er mange løsninger på din udfordring, jeg håber du finde din vej igennem den )

Skrevet

Kunne en social sammenhæng med fokus på kropslighed mon være med til at supplere dine glæder? Evt i en swingerklub?

Skrevet

Jeg tror, der er mange, som kan genkende din situation. Det er jo helt naturligt at have lyst til sex og at finde sin vej. Men godt, at du gør dig nogle tanker om, hvilke problemer du ser i det, så det ikke tager magten fra dig!

Jeg synes, der er flere vinkler på det.

Risikoen for afhængighed er oplagt. En ung mand kan have sex flere gange om dagen (ung er for mig under 50 år, det forsvinder i hvert fald ikke lige med det samme). Hvis det er noget, du skal købe, slår hverken tid eller penge til, så du må lige få styr på den del. Hvad med simpelthen at afsætte et beløb i dit budget, og lægge penge til side, indtil du har råd igen. Så kan du glæde dig så længe, og måske nyde et studenterjob med tanke på, hvad pengene skal bruges til.

Er det sundt for dig? Ja, sådan som du beskriver dit studiemiljø, synes jeg, det kan være rigtig godt at få nogle erfaringer med nogle søde GP'er, så du kan både få mere glæde ved sex og få bekræftet, at det kan du jo godt finde ud af. Måske bliver du en bedre elsker, måske er det bare fedt.

Er det usundt for dig? Det kan det også være. Hvis du køber seksuelle ydelser for at få lettet trykket, og måske vælger de billigste piger eller piger, som du på grund af sproget dårligt nok kan snakke med. Så gør det ikke noget godt for din relation til kvinder, tværtimod. Det gør heller ikke noget godt for dig selv som menneske.

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Ville bare lige sige tak for at du deler - og kan kun sige at jeg føler det samme den anden vej som GP. Rusen over at skulle mødes med en fremmede mand der har købt mig giver helt klart et dopamin kick.

Skrevet

Kære knægt.

Lad os lige trække i håndbremsen et øjeblik og regne på det her, før din bankrådgiver eller din mor får et hjertestop.

Du skriver så fint, at det er en nem løsning at smide mellem 800 og 1.500 kroner per gang. Men prøv lige at gang det med de 50 til 60 besøg, du allerede har tilbagelagt. Vi taler altså et sted mellem 40.000 og 90.000 skattefrie kroner, som du lige har brændt af på hurtige dopaminkick i begyndelsen af tyverne. Det er ikke bare en "hobby", min dreng – det er et fuldt udstyret brugtfortelt til en campingvogn, en komplet SU-opsparing eller et meget stort bjerg af tallerkener, gryder og bestik, den dag du skal flytte hjemmefra. Når du står om et par år og skal lægge et depositum til en lejlighed, hjælper det altså ikke meget at forklare udlejeren, at pengene desværre gik til et bordel i København.

Det er rigtigt nok, at det er mere besværligt at gå på en rigtig date. Det kræver, at man skal føre en samtale, lytte, risikere et afslag og måske betale for et par øl uden garanti for gevinst. Men den form for besvær er altså en del af at være ung og lære at begå sig blandt andre mennesker. Du sparer måske lidt besvær her og nu, men du betaler for det i dyre domme på bundlinjen – både økonomisk og på din evne til at opbygge noget ægte med en kvinde i længden.

Hvis dit studieliv er for kedeligt, må du ud og finde en sport, en brætspilsklub eller et studiejob, hvor man udveksler ord i stedet for sedler. Det her købesex-projekt lyder mest af alt som en ekstremt kostbar kur mod kedsomhed. Tag et kig på din netbank, få styr på prioriteterne, og begynd at spare op til fremtiden i stedet for at sende dit fremtidige voksen niveau på auktion time for time.

Stort knus fra

Papa McLovin

Skrevet
Prinsenmedlansen skrev, den 4.8.2026 at 00:30:

så vil jeg meget gerne høre jeres tanker, da jeg tænker at denne “hobby” med så meget dopamin involveret også påvirker jer andre

Der er ingen tvivl om, at man får skabt en form for afhængighed.

Jeg er selv rigtig glad for, at jeg fuldt bevidst kun har valgt at opsøge glædespiger, når jeg er væk hjemmefra på overnatninger på hotel. Grunden har primært været, at jeg ikke ønsker at blive set af nogen jeg kender, så derfor gør jeg det kun langt hjemmefra. Og i hverdagen med mindre børn er det ikke bare lige muligt at hive en håndfuld timer ud af kalenderen for at opsøge en glædespige i en fjern by.

Så for mit vedkommende sker det kun tit. Sidste år mere end nogensinde før. Nok 5-7 gange. I år indtil videre kun 2.

Dermed ikke sagt at jeg ikke har lysten til at opsøge den næste glædespige. Det har jeg absolut. Havde jeg ikke lagt de førnævnte begrænsninger på mig selv, så kunne jeg godt blive nervøs for, at jeg måske ville opsøge en glædespige en gang om ugentlig.

Min økonomi er min nok uden dog at være fantastisk. Jeg har uden problem råd til de besøg jeg gør. Men jeg kan også godt se, at med 1500 - 2000 kr pr gang og måske 7 besøg sidste år, så ligger jeg nok på at have brugt 10-12000 kr. sidste år. Selv i min rimeligt gode økonomi er det mange penge synes jeg.

Så jeg tror man skal passe på det ikke løber løbsk. Og det har det måske gjort lidt i din verden.

Du får det også lidt til at lyde som en "løsning" på din ensomhed.

Og glædespiger er naturligvis et kick, men det er jo kun et kortvarigt kick. Derfor ønsker du også hurtigt at opsøge den næste. Og hjælper det i virkeligheden alverdens ved din ensomhed.

Mit råd til dig vil være at finde dig en eller anden fritidsaktivitet du kan gå op i. Om det er sport, ølbrygning, knipling, spejder, korsang eller frimærkebytning er ikke så vigtigt, men det vil styrke dit sociale liv. Finder du den rette fritidsaktivitet, så vil det også være en vej at møde nye unge kvinder, som måske kunne være et attraktiv partner (så skal du nok ikke vælge frimærkebytning).

Skrevet
McLovin skrev, den 4.8.2026 at 20:51:

Kære knægt.

Lad os lige trække i håndbremsen et øjeblik og regne på det her, før din bankrådgiver eller din mor får et hjertestop.

Du skriver så fint, at det er en nem løsning at smide mellem 800 og 1.500 kroner per gang. Men prøv lige at gang det med de 50 til 60 besøg, du allerede har tilbagelagt. Vi taler altså et sted mellem 40.000 og 90.000 skattefrie kroner, som du lige har brændt af på hurtige dopaminkick i begyndelsen af tyverne. Det er ikke bare en "hobby", min dreng – det er et fuldt udstyret brugtfortelt til en campingvogn, en komplet SU-opsparing eller et meget stort bjerg af tallerkener, gryder og bestik, den dag du skal flytte hjemmefra. Når du står om et par år og skal lægge et depositum til en lejlighed, hjælper det altså ikke meget at forklare udlejeren, at pengene desværre gik til et bordel i København.

Det er rigtigt nok, at det er mere besværligt at gå på en rigtig date. Det kræver, at man skal føre en samtale, lytte, risikere et afslag og måske betale for et par øl uden garanti for gevinst. Men den form for besvær er altså en del af at være ung og lære at begå sig blandt andre mennesker. Du sparer måske lidt besvær her og nu, men du betaler for det i dyre domme på bundlinjen – både økonomisk og på din evne til at opbygge noget ægte med en kvinde i længden.

Hvis dit studieliv er for kedeligt, må du ud og finde en sport, en brætspilsklub eller et studiejob, hvor man udveksler ord i stedet for sedler. Det her købesex-projekt lyder mest af alt som en ekstremt kostbar kur mod kedsomhed. Tag et kig på din netbank, få styr på prioriteterne, og begynd at spare op til fremtiden i stedet for at sende dit fremtidige voksen niveau på auktion time for time.

Stort knus fra

Papa McLovin

Kunne ikke have skrevet det bedre !

Skrevet

Tak for du deler, det syntes jeg er rigtig flot af dig. Du virker som en fornuftig ung mand med god selvindsigt og erkender det ikke er helt hensigtmæssigt med den adfærd du har gang i. Jeg kan genkende meget i mig selv i det du skriver, jeg havde også den adfærd som ung mand og er i dag 57 år. For mig handlede om dybe svigt i min barndom som gjorde at jeg havde svært med nære relationer og så var min flugt uforpligtende sex med GP er, som jeg ikke skulle forholde mig til efterfølgende, det var uforpligtende, men det var en meget usund adfærd for mig og har siden opsøgt psykolog og terapi forløb, hvor der blevet gravet disse svigt frem som jeg arbejdede med. Siger ikke det er det samme for dig, men for mig var det. Det er ligesom at tisse i bukserne og mere vil have mere og jo mere mister man sit selvværd. Idag kan jeg godt være i tætte og nære relationer. Mange kan sagtens styre købesex og har et fornuftigt forhold til det, men jeg kunne ikke dengang.

Skrevet
Miss Christina skrev, den 4.8.2026 at 08:55:

Ville bare lige sige tak for at du deler - og kan kun sige at jeg føler det samme den anden vej som GP. Rusen over at skulle mødes med en fremmede mand der har købt mig giver helt klart et dopamin kick.

Det kan jeg godt sætte mig ind i, men når fixet ( kicket ) er overstået, hvad så ? Ser man så frem mod det næste ?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.