Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg nåede lige hjem fra ferie til at kunne nå at besøge Dieve en gang mere, inden hun rejser videre.
Besøgte hende i dag fredag eftermiddag. Og hun var ingen gang forsinket denne gang 😉.

(Nogen har måske læst om hende, hun optræder vist i en tråd eller to, både under Anmeldelser, Annoncering samt Andet)

Nå, men vi havde aftalt at hun skulle være 18 år ved vores møde 🥸, og hun bekræftede ved min ankomst at hun lige var fyldt 18 😎. En sødere og mere nuttet pige skal man lede længe efter.
Først det obligatoriske bad, med lidt hjælp til at blive rengjort alle de rigtige steder 😉
Efter mit bad gik vi ind i soveværelset, og jeg vil bare sige (igen) at sex med Dieve er ægte GFE.
Tungekys, med intens øjenkontakt som var vi kærester. Jeg slikkede hende længe i begge huller, til min store fornøjelse.

Fik også lov at slikke, kysse og nusse hendes dejlige fødder mens hun nænsomt kærtegnede mig.
Langsom lidenskabelig sex som blev mere og mere intens indtil jeg måtte give slip og komme i hende (med kondom naturligvis).
Vi prøvede også en runde 2 efter lidt olimassage, men mine kræfter var sluppet op, og der var ikke mere krudt i kanonen.
Det er hendes sidste dag i DK, inden hun tager over øresund og også lægger svenskerne ned.

Det er selvføgelig lidt sent at anmelde, lige når hun rejser afsted igen, men hun truer os med at komme tilbage til næste år. Ellers er hun at finde på den anden side af sundet.

Skrevet
Detektiven skrev, 1 time siden:

Nå, men vi havde aftalt at hun skulle være 18 år ved vores møde 🥸, og hun bekræftede ved min ankomst at hun lige var fyldt 18

Fedt at man kan vælge om GP skal være en petit ung kvinde, mere moden GILF eller der imellem, helt efter hvad man fortrækker, så er vi kommet langt😂😂

Skrevet
Detektiven skrev, 1 time siden:

Nå, men vi havde aftalt at hun skulle være 18 år ved vores møde 🥸, og hun bekræftede ved min ankomst at hun lige var fyldt 18 😎.

Fanden også. Jeg havde tænkt mig en 45-årig i næste uge og så rejser hun.... ☹️

Skrevet
Swarley skrev, for 11 minutter siden:

It's great that you can choose whether the GP should be a petite young woman, a more mature GILF or something in between, depending on what you prefer, we've come a long way 😂 😂

Well, we have concluded it on various threads regarding this topic that the fantasy is what's most important for men 🤡🤡

Skrevet
Dieve IV. - New Hope skrev, Lige nu:

Well, we have concluded it on various threads regarding this topic that the fantasy is what's most important for men 🤡🤡

I think fantasy is important for all humans. The longer we keep it alive, the healthier we stay. Thanks for reminding us, and happy journey to where ever you go.

Skrevet

Lægger svenskerne ned? Det bliver i hvert fald uden køberne, medmindre de har lyst til at teste det svenske politis humor.

Synd med den lovgivning – deres valuta kurs råbte ellers på mængderabat.

Men tak for anmeldelsen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.