Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg lagde mærke til at der ikke var nogen anmeldelser af søde Liva herinde endnu, så det må jeg hellere gøre noget ved!

Der står på hendes annonce på PG at hun er norsk, men hun snakker helt perfekt dansk. Hvilket er perfekt til os fra de yngre generationer, der ikke fatter en hat af de andre skandinaviske sprog 😅

Hun er skide sød og let at snakke med, med et super kønt ansigt. Og så kan hun sgu sit kram, for at sige det på en pæn måde!

Én ting som billederne ikke viser, er at hun er kraftigt tatoveret over mere eller mindre hele kroppen, samt op ad halsen. Det er sgu kun et kæmpe plus i min bog, men ud fra hvad jeg har læst herinde kan det være et turnoff for nogle folk, så det er da værd at oplyse om, udover en lille fodnote nederst i annoncen om at hun har "nogle kropsudsmykninger" der ikke vises på billederne.

Og ja, hendes røv er ligeså god, hvis ikke endda bedre, end hvad hendes billeder viser.

Hvis i spørger mig er hun absolut 100% et besøg værd! Det eneste minus er at hun er på vagt samme tid som Alice om torsdagen, og hun er minimum ligeså sød og lækker som Liva 😭

Mvh Funky Kong

Skrevet
Funky Kong skrev, 1 time siden:

Alice

Mange tak for anmeldelsen, hun har fristet i noget tid.
Må jeg lige spørge om det er en ny Alice der er kommet, eller om det er hende der har været der nogle år, for har tænkt på at se hende igen, hvis det er hende der har været her nogle år og som jeg både har mødt 1-1 og til Pussy party?

Skrevet

Tak for god anmeldelse og beskrivelse!

Jeg har overvejet begge piger, men især Alice som du kort nævner også! så den her anmeldelse var perfekt!

Skrevet
  • Author
½angel skrev, 1 time siden:

Mange tak for anmeldelsen, hun har fristet i noget tid.
Må jeg lige spørge om det er en ny Alice der er kommet, eller om det er hende der har været der nogle år, for har tænkt på at se hende igen, hvis det er hende der har været her nogle år og som jeg både har mødt 1-1 og til Pussy party?

Det er den samme Alice som de har været der et par år efterhånden. Hun er også super sød og smuk, men det er jo ikke hende anmeldelsen handler om. Jeg har været i hvert fald 7-8 gange hos Alice, så jeg kan godt skrive en kort anmeldelse, hvis folket kræver det!?

Skrevet
Funky Kong skrev, for 3 minutter siden:

kort anmeldelse, hvis folket kræver det!?

Jeg behøver ikke, jeg vidste bare ikke om det var hende jeg havde haft fornøjelsen af at være sammen med, eller en anden, da hårfarven er anderledes.

Men tak for svar og en Liva frister jo endnu mere.

Skrevet
  • Author

Det er den samme Alice som de har været der et par år.

Jeg havde mit første møde med hende i 2022, og jeg har aldrig oplevet nogen anden med det navn på PG i hvert fald.

Hun er gudeskøn, super lækker med en fænomenal krop. Jeg er ikke meget for at indrømme det, da hun jo kun er på vagt én gang om ugen og det er i forvejen rigeligt svært at få en aftale med hende, men hun er fandme det hele værd.

Men glem nu for fanden ikke Liva! Det er hende anmeldelsen handler om, og hun er sgu også skøn.

God aften, liderlige stoddere! 😆

• 2 weeks later...
Skrevet
Funky Kong skrev, den 30.7.2026 at 19:08:

Og ja, hendes røv er ligeså god, hvis ikke endda bedre, end hvad hendes billeder viser.

Måtte tag sagen i egen hånd. Der bliver i hvert fald ikke pyntet på tingene: Hun har et fantastisk sødt ansigt, et afvæbnende smil, og ja – hvis jeg endelig skal kvæles i en røv, er jeg 100% enig i, at det gerne måtte være hendes.

Kæmpe anbefaling herfra også.

Redigeret af McLovin

Skrevet
Funky Kong skrev, den 30.7.2026 at 19:08:

Det eneste minus er at hun er på vagt samme tid som Alice om torsdagen, og hun er minimum ligeså sød og lækker som Liva

Måske skulle du satse på torsdag aften 🤪
https://70210026.dk/pussy-party

Redigeret af køb dansk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.