Hop til indhold

Branchens “fald”

Featured Replies

Skrevet
kortogkontant2 skrev, for 3 timer siden:

Med omrking 500 besøg hos forskellige kvinder de seneste 4 års tid, giver jeg @MandMassageTester ret.

Mangler du ikke et "0" i de anførte 500 besøg ?

• Svar 153
  • Visninger 7.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Refresh
    Refresh

Jeg har kun fulgt branchen i 7-8 år, men føler ikke den store ændring... Man har hele tiden skulle være påpasselig og bruge sin fornuft og der har løbende være sager med direkte afpresning. Eneste ænd

• enjoyvinter
    enjoyvinter

det sker bestemt, man kunne overveje om det ville give mening med en Inkubationsperiode for nye medlemmer, fx noget med fint at kunne kommentere på andres indlæg fra dag #1, men ikke selv kunne oprett

• SweettieDK
    SweettieDK

Som gp oplever jeg det heller ikke hverken værre eller bedre. Den eneste grund jeg har færre afbrændere er evnen til at gennemskue de fleste. Og mindre behov for at tage chancen med nye. Men når man

Skrevet
kortogkontant2 skrev, for 3 timer siden:

Med omrking 500 besøg hos forskellige kvinder de seneste 4 års tid, giver jeg @MandMassageTester ret.

Fint nok, du skal da også have lov til at have ret - men dem, der mener noget andet, har måske også ret!

Fordi vi ikke er sammen med de samme piger.

Der er jo kæmpe forskel på, om man besøger danske piger på en klinik som stamgæst - skal prøve så mange udenlandske piger så billigt som muligt - tager de hurtigste 15 minutter, man kan finde, når trangen indfinder sig - fortsæt selv...

Det er simpelthen ikke de samme piger, og dermed heller ikke de samme erfaringer.

Det er ikke forkert, men det er heller ikke "sandheden"!

Skrevet

@køb dansk Taler udefra mine besøg. Jeg besøger ikke selv danske piger, da jeg frygter, at man har fælles bekendte eller lignende.

Redigeret af kortogkontant2

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.