Hop til indhold

Branchens “fald”

Featured Replies

Skrevet
Den erfarne skrev, for 4 minutter siden:

Hvad tror du de danske piger betaler for en vagt på de danske bordeller? Altså ikke om dagen, men for en vagt på 6-7-8 timer?

Aner det ikke, men ikke det det handler om. Det handler om der er skrupelløse udlejere der tager langt over markedsprisen og hvad der er lovligt. Og de inkasser store beløb i sorte penge. Og det er udnyttelse. Ud over den store husleje så er der beskyttelses penge eller arbejdsro penge om du vil.

Og hele setuppet gør at pigerne har sindssyge dårlige vilkår. Da det er hammerne nødvendigt for dem at have store antal kunder igennem. For at kunne opretholde et et beløb til sig selv.

Er de syge en uge om måneden, så er deres indtjening nærmest smadret.

Så du skal se det i det store billede.

Kan godt være en dansk pige betaler 2000 kr. men hun vælger sine vagter. Og ved den dag skal hun have 5 kunder. Så går der måske 2-3-4-5 dage så tager hun en vagt til.

De udenlandske har ikke muligheden de bor på bordellet og skal have 3-5 mænd igennem hverdag. For at betale de ekstreme høje udgifter,

• Svar 117
  • Visninger 6.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Refresh
    Refresh

Jeg har kun fulgt branchen i 7-8 år, men føler ikke den store ændring... Man har hele tiden skulle være påpasselig og bruge sin fornuft og der har løbende være sager med direkte afpresning. Eneste ænd

• enjoyvinter
    enjoyvinter

det sker bestemt, man kunne overveje om det ville give mening med en Inkubationsperiode for nye medlemmer, fx noget med fint at kunne kommentere på andres indlæg fra dag #1, men ikke selv kunne oprett

• SweettieDK
    SweettieDK

Som gp oplever jeg det heller ikke hverken værre eller bedre. Den eneste grund jeg har færre afbrændere er evnen til at gennemskue de fleste. Og mindre behov for at tage chancen med nye. Men når man

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 1 time siden:

udover at snakke med dem (både danske og andre nationaliteter) om løst og fast, har jeg ved selvsyn set dem håndtere deres telefon på egen hånd

Så ham der i en anden tråd herinde direkte fortæller at han styrer f.eks. en af de meget populære piger det tænker du bare han påstår for sjov skyld.? Når en anden bruger fortæller at han ved det er en mand man skriver med så det også løgn eller hvad er dine tanker her☺️.?

Fejl så rettede lige🫣

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Jeg tror de danske steder ligger et sted mellem 800 og 1200 for en vagt..

Jeg ville skam også syntes den pris var super fair.. Jeg tvivler bare på det er det eneste de piger betaler.. Jeg tvivler på de ikke betaler en del af kagen også..

Havde jeg været mand havde jeg booket en tid bare for at spørge om det alene ærligt..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror de danske steder ligger et sted mellem 800 og 1200 for en vagt..

Jeg ville skam også syntes den pris var super fair.. Jeg tvivler bare på det er det eneste de piger betaler.. Jeg tvivler på de ikke betaler en del af kagen også..

Havde jeg været mand havde jeg booket en tid bare for at spørge om det alene ærligt..

Det vil de aldrig svare ærligt på. Og bestemt ikke hvor stort beløb der er tale om.

Og vedr din anden kommentar med en mand passer tlf. der er faktisk en del piger der selv passer telefon men stadigvæk er udnyttet på alle parametre

Skrevet
Gøgleren skrev, for 49 minutter siden:

Jo for jeg har mange eksempler på steder hvor det er et gammelt hus lejlighed eller kælder.

Og jeg har konkrete steder og eksempler så det kvalificerer 100 % diskussionen.

Og nu er du ikke fra Sjælland så giver ingen mening for dig jeg nævner steder og det vil jeg heller ikke i åben forum. Af hensyn til pigerne

Det ændrer vist intet ifht til det jeg siger. Der er masser af “huse” men forholdene er også, som jeg beskriver. Du forenkler virkelig meget.

Køb et hus og prøv, så tror jeg du bliver meget, meget klogere.

Skrevet
Slowman skrev, Lige nu:

Det ændrer vist intet ifht til det jeg siger. Der er masser af “huse” men forholdene er også, som jeg beskriver. Du forenkler virkelig meget.

Køb et hus og prøv, så tror jeg du bliver meget, meget klogere.

Nej det gør jeg ikke, der er ingen det virkelig gå ind og gør noget. Hvis du så dokumentaren bordelernes bagmænd. hvor de præcis opsøgte udlejer det bliver intet gjort. Fra myndighedernes side af. Tror du er lidt blind for sandheden.

Skrevet
Gøgleren skrev, for 1 minut siden:

Det vil de aldrig svare ærligt på. Og bestemt ikke hvor stort beløb der er tale om.

Og vedr din anden kommentar med en mand passer tlf. der er faktisk en del piger der selv passer telefon men stadigvæk er udnyttet på alle parametre

Jeg har en ide om at man godt kan fornemme en løgn🤷🏼‍♀️..

Jamen det kan virke til at den unge gruppe af piger der nu har fået en organiseret hjemmeside (dog kan man ikke som pige bare oprette en annonce eller profil) er begyndt at styrer lidt deres egne telefoner eller har en telefon på værelset i hvert fald.. Jeg ved så ikke om den telefon evt kun kan kontakte Mr. Manager.. For der er stadig flere af pigerne hvor de ifølge anmeldelser ikke snakker særlig meget engelsk men booking osv er gået nemt..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Jeg har en ide om at man godt kan fornemme en løgn🤷🏼‍♀️..

Jamen det kan virke til at den unge gruppe af piger der nu har fået en organiseret hjemmeside (dog kan man ikke som pige bare oprette en annonce eller profil) er begyndt at styrer lidt deres egne telefoner eller har en telefon på værelset i hvert fald.. Jeg ved så ikke om den telefon evt kun kan kontakte Mr. Manager.. For der er stadig flere af pigerne hvor de ifølge anmeldelser ikke snakker særlig meget engelsk men booking osv er gået nemt..

Det er ikke kun unge piger. Ved godt det virke mere sørgeligt når vi tale unge piger. Men det sker på tværs af alle aldre og piger fra forskellige lande.

Skrevet
Gøgleren skrev, Lige nu:

Det er ikke kun unge piger. Ved godt det virke mere sørgeligt når vi tale unge piger. Men det sker på tværs af alle aldre og piger fra forskellige lande.

Jeg snakker om en specifik gruppe af unge kvinder..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Jeg snakker om en specifik gruppe af unge kvinder..

Det ved jeg godt, pointer bare det er ikke kun dem der bliver udnyttet groft af både udlejer , og rocker mf.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Når en anden bruger fortæller at han ved det er en mand man skriver med så det også løgn eller hvad er dine tanker her☺️.?

Arhhh @JenniferRomantica nu strammer du den heftigt, den form for deduktion er ikke ok 😉 ... hvor mener du, at jeg har fremført dette postulat ?
For min skyld kan vi fint kyle den person, du referer til, og hans kriminielle venner i spjældet og gerne uden rettergang 😉

Jeg har alene berettet, om hvad jeg personligt har oplevet ved besøg af GP'er, og jeg er helt afklaret med, at mine besøg muligivs ikke er repræsentative for Sex køberne i DK som helhed. Så nej, jeg besøger ikke purunge baltiske tøser på 18 år, og jeg undgår tillige de billige østeuropæiske GP'er.

Og hvorfor så det fravalg ? ... fordi jeg har en udokumenteret mistanke om, at der kan være bagmænd eller andre stakerholders involveret
MEN, MEN og MEN husk nu præmissen for diskussionen her: @MandMassageTester anførte at 90% af alle GP'er er styret af skumle bagmænd, og det postulat giver jeg intet for uden dokumentation, samt tillige at min egen erfaring med besøg hos GP'er tilsiger noget helt andet - derfor kan der jo sagtens være dele af branchen, der er "rådden", fx ved besøg hos de GP segmenter jeg anførte tidligere, men det summer altså ikke op til 90%.

JenniferRomantica skrev, for 25 minutter siden:

Hvilken diskussion er det vi arbejder på her ? ... er der @MandMassageTester 's postulat om at 90% af alle GP'er er styret af skumle bagmænd eller er det dialogen om de purunge baltiske piger (jf anden lang tråd her på sitet) ?

Skrevet
Gøgleren skrev, for 28 minutter siden:

Nej det gør jeg ikke, der er ingen det virkelig gå ind og gør noget. Hvis du så dokumentaren bordelernes bagmænd. hvor de præcis opsøgte udlejer det bliver intet gjort. Fra myndighedernes side af. Tror du er lidt blind for sandheden.

Den har jeg set. Det er kompliceret. Du fremstiller det som om der er meget enkelt. Det er det ikke.

Skrevet
MissMelanie skrev, den 30.7.2026 at 19:05:

Jeg vil gerne høre både kunders og pigers oplevelser. Har I også lagt mærke til den udvikling? Er I blevet mere skeptiske end tidligere? Og hvad mener I, der skal til for at genskabe tilliden?

Jeg tror faktisk, du rammer et problem, som er større end bare falske billeder og profiler. For mig handler det i sidste ende om tillid, og den er meget nem at ødelægge, men langt sværere at bygge op igen.

Når en kunde én eller flere gange oplever, at billederne er gamle, stjålne, meget redigerede eller slet ikke forestiller den person, man møder, så er det forståeligt, at man bliver mere skeptisk næste gang. Problemet er bare, at den skepsis bagefter også rammer de piger, der faktisk er ærlige, bruger deres egne billeder og prøver at give et realistisk indtryk af sig selv.

Jeg synes heller ikke, der er noget galt i at vælge gode billeder eller gerne ville præsentere sig selv fra sin bedste side. Det gør mennesker jo i næsten alle sammenhænge. Men der er en vigtig forskel på at vise sin bedste side og på at skabe et billede af noget, som ikke eksisterer i virkeligheden. Når den grænse bliver overskredet, mister annoncen sin troværdighed.

Og så opstår der næsten en ond cirkel: Kunderne bliver mere mistroiske og stiller flere spørgsmål eller kræver mere dokumentation, mens de seriøse piger kan føle, at de konstant skal bevise, at de er ægte. Det gør oplevelsen mere besværlig for begge sider.

Jeg tror derfor, at hvis man virkelig vil genskabe noget af tilliden, så handler det først og fremmest om ærlighed og realistiske forventninger. Opdaterede billeder, beskrivelser der passer til virkeligheden og tydelig kommunikation kan gøre meget. Ingen forventer nødvendigvis perfektion – men man bør kunne forvente, at den person og oplevelse, der bliver præsenteret, nogenlunde svarer til det, man faktisk møder.

Så ja, jeg kan godt forstå, hvorfor både kunder og piger bliver mere skeptiske. Spørgsmålet er måske, om branchen selv kan blive bedre til at belønne troværdighed frem for profiler, der bare ser mest perfekte ud på overfladen.

Skrevet
Slowman skrev, Lige nu:

Den har jeg set. Det er kompliceret. Du fremstiller det som om der er meget enkelt. Det er det ikke.

Nej overhovedet ikke det er dig der nægter at se sandheden i øjne for det er faktisk meget simpelt. Hvad er det præcis du mener ikke er så simpelt?

Skrevet

Indrømmet @enjoyvinter jeg deducerede at han mente 90% af alle de udenlandske piger☺️.. Jeg er ikke helt enig i procentsatsen men jeg tror heller ikke den er helt ved siden af..

Igen påpeger jeg at jeg fuldstændig ligeglad med om pigerne så blive behandlet som prinsesser så længe der er en anden der sidder og laver deres aftaler og tager en del af kagen så hører det ikke til i Danmark i mine øjne og så det en bagmand..

Skrevet
Tribal chief skrev, for 3 minutter siden:

Når en kunde

Den er også svær fordi lige her til aften er der kommet en anmeldelse der i hvertfald insinuerer at det ikke er pigens egne billeder og en anden bruger har skrevet at det helt sikkert er hende man møder🤷🏼‍♀️🤣.. Begge kan jo ikke have ret..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

jeg deducerede at han mente 90% af alle de udenlandske piger☺️.. Jeg er ikke helt enig i procentsatsen men jeg tror heller ikke den er helt ved siden af..

Jeg har spurgte præcis dette til pigerne.

Og jeg fik et svar at omkring 80 % var udnyttet på den ene eller anden måde.

Ikke hermed sagt de ikke var frivillige,

Skrevet
Tribal chief skrev, for 4 minutter siden:

Så ja, jeg kan godt forstå, hvorfor både kunder og piger bliver mere skeptiske. Spørgsmålet er måske, om branchen selv kan blive bedre til at belønne troværdighed frem for profiler, der bare ser mest perfekte ud på overfladen.

"Den eneste måde, du kan finde ud af, om du kan stole på nogen, er ved at gøre det"

Et citat, som muligvis kan henføres til Ernest Hemingway.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.