Hop til indhold

Kan pladen blive ryddet?

Featured Replies

Skrevet

Jeg valgte ikke at vende tilbage efter udløb af min seneste længere karantæne, da jeg forventede at det alligevel kunne have ført til at jeg ville blive smidt ud for godt.
Men nu hvor også jeg blev budt velkommen tilbage, har jeg valgt at genopstå fra graven med tak for at jeg må være her igen.

Men jeg har stadig!

8 advarsels points

Kan vores plader blive ryddet, og må vi starte på en frisk uden at vores advarsels point står til evig tid?
Hvis ikke, er det selvfølgelig også ok!

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Kun et rimeligt ønske.

Jeg står i nogenlunde samme situation.

Men hvis man ikke tildeles flere latterlige straffe, og karantæner er problemet jo egentlig løst……. 🙂

Skrevet
Kontant skrev, 1 time siden:

Kun et rimeligt ønske.

Jeg står i nogenlunde samme situation.

Men hvis man ikke tildeles flere latterlige straffe, og karantæner er problemet jo egentlig løst……. 🙂

Jo, men når ens advarsler ligger tilbage i hhv. 2015 og 2020, så .........

Skrevet

Altså fordi du har været i fængsel for narko smugling står det jo ikke i din straffeattest udadtil .. men stadig kan politiet stadig se det fremadrettet , om 10 år så selv om du ikke haf smuglet narko i de 10 år er det altid godt at vide du potentielt kan vende tilbage og har gjort det før .. så måske har man straf point for noget man ikke selv husker men måske har glemt men måske har været mere alvorligere karakter så man skal have muligheden for at trække det frem

Skrevet

Jeg fik slettet 3 ud af 4 strafpoint, da Stapleton og Bryan blev sat på græs.

Jeg ved ikke, hvad i har lavet. Jeg havde fået strafporto for at skrive “Tag en for holdet” om den slags. Det blev ksldt afsporing af samtalen. Jeg fik alle min hak i næbbet inden for 2 måneder.

I bliver nødt til at bringe jeres sager op for @Administrator

Redigeret af Havkatten

Skrevet

Stapler forklarede hvordan advarsels/strafpoint bliver (eller måske nærmere blev) uddelt og registreret her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/211281-ang-advarsel-og-rettet-overskrift-i-anmeldelse/#findComment-1752000

Og her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/211617-vedr%C3%B8rende-advarsler-rapportering-og-pointberegninger/#findComment-1753145

Han skrev at systemet er sat op til permanent ban ved 7 point. Jeg citerer lige en linje fra det indlæg jeg linker til:
"Som jeg skrev i indledningen, så bliver advarsler stående altid. Men det er helt fint, for ingen får permanent ban blot på grund af antallet af advarsler. Det er blot en track record som vi kigger i når vi skal tage stilling til brugerens erfaring vs. advarsler."

Reglen om max 7 point er der tilsyneladende blødt op på, det er sikkert fint. Men om der så er nye regler på området ved jeg ikke. Det er måske rart at vide for nogle som har "samlet" mange point gennem tiden, feks. @Rejsenetværk 🤗

Skrevet

@Massage-testeren hvis advarsels pointene var sket som følge af en retfærdig retssag var det helt okay, men Stapler og Bryan Mills uddeling af straf point kan nok bedst sammenlignes med en russisk retssag hvor dommeren har haft en dårlig dag, hvor mange uskyldige er blevet sendt til en sibiriske fangelejre på et ikke eksisterende grundlag......... ingen uskyldige skal idømmes, det er gudskelov 🇩🇰 Danmark 🇩🇰 vi lever i

Det er meget positivt at @Administrator sletter de straf point som der er uddelt på grundlag af en meget forkert moderering 👍👍

Tak til @Rejsenetværk for at tage problemet op og velkommen tilbage.

Skrevet
Massage-testeren skrev, 1 time siden:

Altså fordi du har været i fængsel for narko smugling står det jo ikke i din straffeattest udadtil .. men stadig kan politiet stadig se det fremadrettet , om 10 år så selv om du ikke haf smuglet narko i de 10 år er det altid godt at vide du potentielt kan vende tilbage og har gjort det før ..

Men når det kommer nyt regime, som er grundlæggende uenig i måden det tidligere blev administreret på, så virker det ulogisk at lade det gamle ligge og støje og frustrere i stedet for at slette tavlen helt.

Jeg har også 3 point liggende, som jeg syntes var latterlige petitesser og jeg bliver mindet om hvor latterligt EG var blevet, hver gang jeg ser dem.

Jeg mener @Administrator skrev at han havde gennemgået advarsler og slettet dem han var uenig i, men gad vide om det ikke kunne tåle en runde mere eller som Rejse foreslår bare hel ren tavle.

Skrevet
Refresh skrev, for 18 minutter siden:

han havde gennemgået advarsler og slettet dem han var uenig i

Jeg tror ikke han har været alle advarsler igennem helt tilbage fra sidens start i 2012. Dengang det hele kulminerede og de 2 tidligere MOD's blev "fyret", skrev han at de havde været et par måneders advarsler igennem, og fjernet de fleste (inklusiv en af mine 2).
Da jeg kort efter skrev med ham på pb, fik jeg at vide at de havde gennemgået 1 år tilbage, og dermed røg min anden advarsel også. De var begge fra i år, så hvis andre har ældre advarsler er der nok ikke blevet set på dem.
Men jeg tænker at der er mulighed for at få kigget på det hvis man synes de ikke var berettiget )

Skrevet
  • Author

Tak for opbakningen i tråden.
Jeg har fuld forståelse for det, hvis det ikke får første prioritet at kigge på om siden vil imødekomme mit ønske helt eller delvist.

Det vil måske være tidskrævende at gøre det, og det haster jo ikke.
Men blot en tilkendegivelse af om siden vil gøre det eller ikke, når de får tid vil også være positivt.

Måske kan AI bruges til det?

Venlig hilsen
Rejsenetvælrk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.